Autor Wątek: Postacie - Dywagacja na temat bohaterów  (Przeczytany 12462 razy)

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Postacie - Dywagacja na temat bohaterów
« dnia: Marca 31, 2008, 01:46:44 am »
Witam , przetłumaczyłem wypowiedzi autorów odnośnie danych postaci . Wszystko w luźnej formie dywagacji , związanych mniej lub bardziej z tematyką bohaterów występujących w Mortal Kombat :-) Wiele ciekawych rzeczy można się dowiedzieć . Ok zaczynamy :

Dairou

John Vogel - Dairou jest członkiem tej samej organizacji do Hotaru
Ed Boon - Dairou został przedstwiony w Mortal Kombat Deception , ale właściwie pracowaliśmy nad nim już od Mortal Kombat Deadly Alliance . Zawsze myślałem że jest to cool postać i w zasadzie ma jeden z najpotężniejszych ruchów w Deception co jest : Ruch BackSlam który wypycha przeciwnika w górę na kilka chwil . Ten BackSlam , jest zdecydowanie moim ulubionym ruchem ze wszystkich technik Dairou

Cyrax

Sal Divita ( Cyrax ) - Sektor i Cyrax byli wyjątkowi , ponieważ byli robotami , zmechanizowani .
Steve Beran ( Projektant postaci ) - Śmieszna sprawą odnośnie Cyraxa i Sektora , jest to , iż nie byliśmy w stanie wymyślić imion dla nich , więc Nigasky wpadł na pomysł nadania im imion Ketchup i Mustard ( Keczup i musztarda ) . Ketchup jako czerwony Sektor , a mustard jako żółty Cyrax
Ed Boon - Cyrax był jednym z wielu postaci granych przez Sal Divite . Kiedy Sal grał Cyraxa , było mi go naprawdę szkoda , ponieważ miał na sobie hełm i całe opancerzenie i pocił się w tym ogromnie , poprostu kostium stanowił niewyobrażalną niewygodę dla Sala .
Sal Divita - Kostium Cyraxa był naprawdę ciężki , było w nim mnóstwo plastiku . Kostium zawierał również hełm , ale bardzo nie wygodny i trudno w nim się oddychało , nic nie było słychać w nim , ale jakoś przeszliśmy przez to .
Steve Beran - Cyrax ma wiele klimatycznych ruchów i gadżetów , jak otwarcie klatki piersiowej i wyrzut granatów czy siatki . W Deadly Alliance ma jedno z moich ulubionych Fatality : Wielki mechaniczny szpon który bije przeciwnikiem w podłogę

Bo' Rai Cho

Herman Sanchez ( Projektant postaci ) - Po Hiszpańsku słowo " Pijany " mówi się " Boraczo " , więc zmieniliśmy to słowo sylabicznie na brzmioco bardziej po azjatycku " Bo Rai Cho " i mam nadzieję że załapaliście o co biega ;-)
Steve Beran - To jeden z moich ulubionych charakterów . Wielu ludzi uważa że jest raczej śmieszny ze względu na jego pijackie ruchy , ale w rzeczywistości to jedna z najpotężniejszych postaci w grze
Jay Biondo ( Programista ) - Bo' Rai Cho jest mistrzem Shujinko . Był oficjalnie wyprodukowany w Deadly Alliance . Jest śmiesznym bohaterem , ponieważ posiada pare cech które czynią go niezwykłym : Lubi pić , lubi sztuki walki i lubi uczyć .
John Vogel - To bardzo sympatyczna postać . Podoba mi się to , że Mortal Kombat ma w końcu nauczyciela , wiecie , w większości filmów o sztukach walki występuje stary nauczyciel od którego nauki pobiera młody człowiek . Bo' Rai Cho jak by przejął tą rolę w Mortal Kombat .
Herman Sanchez - Ed Boon chciał postać która była by... Świnią , pierdziała , wymiotowała i nie miała samokontroli .
Ed Boon - Tak , to jedna z tych rzeczy które włożyliśmy do gry , wiecie , myśleliśmy że doda to humoru do gry .

Blaze

John Vogel - Blaze jest żywą pochodnią która została stworzona przez Edeniańskich czarnoksiężników . Jego głównym celem była podróż po światach i przypatrywanie się mocom wojowników . Shang Tsungowi , Shao Kahnowi , nawet Raidenowi . Czarnoksiężnicy z Edenii , najwidoczniej mieli wizję że pewnego dnia będzie zbyt wielu zbyt potężnych wojowników którzy to swoją mocą zapoczątkują Armaggedon . Kiedy Blaze miał uznać że Armaggedon będzie blisko , miał wkroczyć do akcji i powstrzymać proces w zarodku .
Ed Boon -  Blaze jest głównym bossem w Mortal Kombat Armaggedon . Jeżeli spojrzeć na to inaczej jest to postać główna do której zmierzały wszystkie części Mortal Kombat...
Steve Beran - Blaze powstał jako postać tła do Mortal Kombat II . Nie był grywalną postacią . Poprostu widziało się na planszy z Mostem . Fajną rzeczą jest to , że w wersji Mortal Kombat II dodaliśmy mu wiele efektów dźwiękowych i wiele efektów wizualnych których nie dodaliśmy jeszcze żadnej innej postaci w takich ilościach .
Ed Boon - Blaze ma wiele masywnych technik , nie jest małą postacią , zajmuje on większą część ekranu gry . Może toczyć sie jak kula , rzucać fireball`ami , zmieniać się w rostopioną lavę . Moim ulubionym ruchem u niego jest jak zmienia się w kule i praktycznie tratuje swego przeciwnika .

Baraka

Rich Divizio - Dzień dobry , nazywam się Rich Divizio , gram Barake w Mortal Kombat II .
Ed Boon - Staraliśmy się wymyślić postacie , chodziliśmy do sklepów z przebraniami i raz znaleźliśmy maskę potwora...
Rich Divizio - To była bardzo ciasna maska którą musiałem nosić
Ed Boon - Wiecie , pomalowaliśmy ją , dodaliśmy pare swoich elementów
Rich Divizio - Ja pamiętam tylko tony , tony wody spływającej mi po karku
Ed Boon - Dodaliśmy sztuczne sztuczne paznokcie do maski , później pomalowaliśmy je na srebrno , kolor zębów...
Rich Divizio - Ta maska była ciasna jak skóra
Ed Boon - Ludzie sobie nie zdają sprawy , że ten straszny potwór powstał z maski , oraz sztucznych paznokci , które kupiliśmy w supermarkecie
Rich Divizio - Ta maska była niemożliwa
Ed Boon - Baraka był w wielu grach Mortal Kombat , ale jest on ulubieńcem fanów od bardzo dawna .
Rich Divizio - Ciach , ciach , ciach , ciach , ciach ( Udaje cięcia Baraki : B+B+B+LP ;) )

Ashrah

Ed Boon - Ashrah jest zjednoczona z dobrem , ludzie myślą że jest to taka żeńska wersja Raiden`a . Myślę , że wynika to z tąd , iż świeci białymi kulami podczas technik oraz ma kapelusz który przypomina Raidenowski . Prawdopodobnie jest jedną z najsilniejszych postaci w grze , ponieważ posiada szeroki wachlarz specjalnych ruchów . Posiada wręcz najwięcej specjalnych ruchów ze wszystkich postaci w Deception .
John Vogel - Idea powstania Ashrah , jej historia jest taka , że jest demonem który znalazł miecz który po zabiciu innych demonów daje świętą moc właścicielowi . Podczas gdy zabija inne demony , ona sama ulega leczeniu na duszy i ciele . Ashrah jest typowym przykładem złej postaci która jednak staje się dobra . Im więcej zabija demonów , tym staje się lepsza .
Jay Biondo ( Programista ) - Naprawdę podobają mi się jej magiczne zdolności . Kiedy gram Ashrah ma wir pionowy , wir poziomy który leci prosto na przeciwnika , ma fireball`a który leci do góry i spada na nas , również fireball poziomy . Ma wiele magicznych zdolności które czynią z niej bardzo grywalną postać .
Ed Boon - Ze wszystkich nowych postaci w Deception , podejrzewam że Ashrah będzie miała największy popyt . Jej wygląd , jej ruchy , myślę , że będzie popularna

Jade

Ed Boon - Jade była trzecią postacią która powstała na bazie istniejących już postaci . Jade była żeńską ninją podobnie jak Millena i Kitana i była to tak jak by zła wersja w porównaniu z niewinnością Kitany .
John Vogel - Jade była dziecęcą towarzyszką zabaw Kitany , co praktycznie czyni ją tysiące lat starą , ponieważ Kitana ma tysiące lat . W Deception Jade została bardziej ukrytą wojowniczką , która skrada się i zbiera informacje . Lubię to u niej , jest bardzo lojalna . Chcieliśmy żeby coś ją dzieliło od Kitany i Mileeny , więc daliśmy jej kij , co było jej bronią w Mortal Kombat III . Nie wiele postaci miało broń w Mortal Kombat III

Hsu Hao

John Vogel - Hsu Hao jest jednym z członków Klanu Czerwonego Smoka , więc jest zdecydowanie jednym ze złych . Kiedy Jax wyrywa mu serce , wszyscy myślą że : Tak , Hsu Hao nie żyje . Jednak w Mortal Kombat Armaggedon wszyscy powracają do życia , więc Hsu Hao powraca .
Steve Beran - Hsu Hao jest Mongołem , który został zaprojektowany by być anty-Jaxem . W Chińskiej Armii eksperymentowano na nim , wymieniając większość jego klatki piersiowej na maszynerie .
Ed Boon - Hsu Hao jest charakterem który przeszedł szereg poprawek . Ma kompletnie inny wygląd niż gdy zaczynaliśmy Mortal Kombat Deadly Alliance . Wiele osób sie pyta co ta maszyneria robi w jego klatce piersiowej , otóż wyjaśniamy to w jego fatality w którym to z maszyny tej wydobywa sie lasek , który tnie przeciwnika na pół .

Havik

John Vogel - Havik jest klerykiem chaosu . Filozofia Havika brzmi : " Chaos jest dobry - porządek jest zły , zasady są złe " . Jego największym wrogiem jest Hotaru który służy porządkowi . Interesującą sprawą odnośnie Havika jest to , że on nie formuje żadnych przymierzy , z nikim . Więc to nie jest tak że Havik jest zły lub dobry . Havik chce poprostu osiągnięcia swego celu , jakim jest chaos .
Ed Boon - Chcieliśmy stworzyć postać której ruchy odstęczały by grających , np. jak łamanie swoich kości czy Hara-Kiri w którym Havik zdejmuje własną głowę z ciała , chcieliśmy , aby widownia krzyknęła " uhhh " ze wzdrygnięciem na te ruchy

Hotaru

John Vogel - Hotaru jest postacią , która chce przynieść porządek i spokój za wszelka cene .
Jay Biondo - Hotaru jest interesującą postacią . Ma wiele zasad własnych których przestrzega .
Jennifer Hedrick ( Projektant postaci ) - Robiąc design Hotaru wzieliśmy pod uwagę jego imię , gdyż imię jego po Japońsku znaczy " Ognista mucha " . Więc jego zbroje zaprojektowaliśmy jako pancerz owada , ale zmieliśmy koncepcje wprowadzając mniej robaka , a więcej wojowniczego pancerza .
John Vogel - Z hotaru i Havikiem chcieliśmy spróbować jak z Chaosem i Porządkiem . Hotaru jest po stronie porządku , Havik jest po stronie chaosu . Hotaru praktycznie jest po stronie Dragon Kinga z powodu takiego , że przyniesie on porządek wszechświatowi . Nie obchodzi go jak Dragon King przyniesie ten porządek , ale że przyniesie .

Goro

Ed Boon - Były praktycznie dwa modele Goro . Jeden był używany do gry , tak często zmienialiśmy strukture postaci , że w końcu rozpadła się całkowicie . W zasadzie to ja mam oryginalny model Gora który został po produkcji Mortal Kombat I


Fujin

John Vogel - W Mortal Kombat 4 , w historii , Raiden wszedł w panteon Starszych bogów , więc ktoś musiał zostac protektorem Ziemskiego Królestwa . Fujin otrzymał ten tytuł .
Ed Boon - Fujin jest drugim boskim charakterem który przedstawiliśmy w historii Mortal Kombat grywalnych postaci . Raiden był pierwszy , a Fujin jest bogiem wiatrów . Byłem zwolennikiem dodania do Fujina kuszy , która czyniła go innym od pozostałych charakterów . W Armaggedonie najpewniej oddamy mu większość jego ruchów związanych z wiatrem . Będziemy mogli nadal podnosić przeciwnika za pomocą wiatru , możemy również rzucić w swego przeciwnika tornado które go obróci .

Frost

John Vogel - Frost jest bardzo podobna do Sub-Zero , ponieważ ma swoje moce zamrażania . Jej główną linią fabularną jest to , iż chciała dołączyć do Lin Kuei , które właśnie było reformowane przez Sub-Zero . Więc dołancza do klanu , Sub-Zero jest pod wrażeniem jej technik walki . Bierze ją więc pod swoje skrzydła i zabiera do Zaświatów by walczyć ze Śmiertelnym Przymierzem .
Ed Boon - Frost jest żeńskim Sub-Zero . Odkąd powstał pierwszy Sub-Zero , cały czas rozmawialiśmy o tym że powinna powstać postać żeńska Sub-Zero . Z jakiegoś powodu nie zrealizowaliśmy tego w Mortal Kombat I , II , III i IV . Więc w Mortal Kombat Deadly Alliance chcieliśmy mieć postać z mocami Sub-Zero jako żeńską formę , ale z własną linią fabularną .
Steve Beran - Frost jest jedną z pierwszych postaci , które zaprojektowaliśmy dla Deadly Alliance , która wkrótce stała się ulubienicą graczy .
John Bogel - Pamiętam jak publika po raz pierwszy ujżała Frost - żeńską formę Sub-Zero . Byli fani , którzy byli bardzo źli , za to że zrobiliśmy żeńską formę Sub-Zero . Pamiętam jeden list który otrzymaliśmy . Jeden fan w nim napisał , że Mortal Kombat zostanie zniszczone jeżeli to zrobicie . Osobiście uważam że Frost jest jedną z najlepszych postaci w grze , bardzo ją lubię jest całkiem cool .
Ed Boon - Design kostiumu Frost zajął się Herman Sanchez . Odwalił on kawał dobrej roboty z jej zamarzniętymi włosami . Stało się to wizualnym znakiem rozpoznawczym tej postaci . Uważam że to jedna z innowacyjnych metod jaką przyozdobiliśmy postać z Mortal Kombat . Moim ulubionym ruchem Frost jest jej zamrożenie które schodzi na ziemię i wytwarza chodnik zamrażający przeciwnika .  

Ermac

Steve Beran - Ermac jest jedną z moich ulubionych postaci . Jest to najbardziej tajemniczy z ninja występujących w Mortal Kombat . Ermac jest zlepkiem wielu dusz wojowników które scaliły się w jedną tożsamość
John Vogel - Shao Kahn złożył dusze razem i wysyłał Ermaca na różne misje
Ed Boon - W naszym diagnostycznym oknie pisało " Ermac 5 " i ludzie myśleli że jest to coś złączonego z grą , ale w rzeczywistości to nie miało nic wspólnego z grą , więc pomyśleli że to będzie postać imieniem Ermac . To sprawiło rumor i chaos u fanów . I sprawiło również to , że chcieliśmy zaprojektować postać wywodzącą się z rumoru i domysłów fanów .
Specjalne ruchy Ermaca wykorzystywały mistyczną specjalną kinetyczną moc , taką jak lewitacja , teleporty . Była to bardzo magiczna i orientalna postać . Był on praktycznie najsilniejszym wojownikiem w Ultimate Mortal Kombat III , ponieważ miał telekinetyczne uniesienie postaci z uderzeniem . To jest mój ulubiony ruch z Ultimate Mortal Kombat III , oraz chyba możliwe że mój ulubiony ruch ze wszystkich części Mortal Kombat

Drahmin

John Vogel - Drahmin jest naprawdę ciekawie wyglądającym charakterem . Nie wygląda tak jak powinna wyglądać postać z universum Mortal Kombat . Pochodzi z innego wymiaru , jest Oni - Demonem z piekła . W Mortal Kombat Deadly Alliance , Moloch i Drahmin asystują Quan Chi w ucieczce z innego wymiaru . Quan Chi zdradza ich , więc ich celem jest vendetta na postaci Quana Chi
Steve Beran - Drahmin został fajnie zaprojektowany , z jego skórą i wielką ręką z żelaza
Ed Boon - Drahmin był najprawdopodobniej jednym z najtrudniej do zaprogramowania postaci , gdyż posiadał żelazną rękę . Musieliśmy napisać osobny kod który gwarantował by nie przesuwanie się tej ręki i nie przeskakiwanie żelaza na drugą . Drahmin nie wygląda jak cokolwiek co widzieliśmy w Mortal Kombat . Nie wygląda jak ninja , nie wygląda jak istota ludzka . Drahmin ma również jeden z bardziej komicznych ruchów , jakim jest rzut w przeciwnika chmarą much . Ma zawsze muchy krążące w okół jego ciała

Darrius

Ed Boon - Darrius był ostatnim charakterem który zaprojektowaliśmy dla Deception
John Vogel - Darrius jest troszke po stronie chaosu . Jest ze świata porządku Hotaru , ale jest liderem opozycyjnych wojowników .
Herman Sanchez - Staraliśmy się znaleźć dwa różne wyglądy dla niego . Jego podstawowym uniformem był kostium podziemnej organizacji opozycyjnej ze świata Hotaru , lecz inny jego wygląd zawdzięczamy obserwacji gwiazd kina akcji
Ed Boon - Pewnie wielu fanów utożsamia jego postać z aktorami kina akcji Hong-Kongu . Ciężko to wyjaśnić .
John Vogel - Mam nadzieję zobaczyć jeszcze Darriusa w przyszłych Mortal Kombat . Jest to klimatyczna postać , dobrze wygląda i ma pare fajnych ruchów .
Nick Shin ( Programista ) - Jest on kolejną unikalną postacią , którą im dłużej pogramy , tym bardziej ją polubimy .
Ed Boon - Jest tak jak by zamerykanizowaną japońską postacią walczącą
Herman Sanchez - Jest agresywny , stylowy...

Kira

Ed Boon - Kira jest członkinią klanu Czarnego Smoka wraz z Kano . Jedną z ciekawych rzeczy odnośnie tej postaci jest to , że jest z Kano i jest przeciwko Sony`i . Dlatego chciałem jej dać większość ruchów Kano i Sony`i z Deadly Alliance , więc jest raczej hybrydą Sony`i i Kano . Jest złą postacią , ale ma większość ruchów Sony`i i Kano które razem się łączą dla postaci Kiry .
John Vogel - Kira dołączyła do nowo reformującego się klanu Black Dragon pod przewodnictwem Kabala . Jest zdecydowanie złą postacią , ale jest bardziej zdyscyplinowana niż inni członkowi klanu Czarnego Smoka jak Kano i ma inne pojęcie o złu , więc Kabal widzi w niej osobę , która jest wzorem nowego Black Dragon .
Nick Schin - Ruchy Kiry są bardzo potężne , zwłaszcza gdy dzierży dwie bronie w dłoniach . Porusza się bardzo , bardzo szybko , więc może to być skuteczne jak ktoś umie szybko zmieniać kombinacje .

Kitana

Ed Boon - Myślę że Kitana była jedną z najbardziej ulubionych postaci w Mortal Kombat II . Miała dziwne comba które ludzie wymyślili , a ja nawet na to nie wpadłem . Kiedy ujżałem co ludzie robią nią za comba gdy jest w rogu pod ścianą to wiedziałem że Kitana jest specjalna . Ludzie ukierunkowali grę nią w taki sposób , że my projektując postać , w ogóle nawet o tym nie myśleliśmy . Kitana była podobna do Mileeny , w zasadzie to są one odmienną , żeńską wersją Scorpiona i Sub-Zero

Kano

Rich Divizio - Nazywam się Rich Divizio i gram Kano w Mortal Kombat I i Mortal Kombat III
Ed Boon - Chcieliśmy zrobić postać która jest na wpół cyborgiem , na wpół człowiekiem , więc włożyliśmy Kano tę metalową część na twarz . Znowu kupiliśmy rekwizyt w sklepie kostiumowym . Koleś który grał Kano , Rich Divizio , nadał Kano nowy wyraz , on poprostu stał się tą postacią .
Rich Divizio - Naprawdę wierzę , że mógł bym być tą postacią . Moim ulubionym ruchem jest ten : ( Rich pokazuje że wyrywa serce , podnosi je i robi groźną mine ;-) )

Kenshi

John Vogel - Kenshi po japońsku brzmi " szermierz " . W jego lini fabularnej czytamy że podróżował po Japonii i wyzywał mistrzów by udowonić kto jest najlepszy . Podbudzając jego ego , Shang Tsung namawia go do otwarcia krypty z jego pra przodkami . Shang Tsung wchłania te dusze i pozostawia Kenshi`ego na śmierć . Kenshi nie zadał sobie sprawy z tego co zrobił i teraz szuka zemsty na Shang Tsungu . Miecz który znajduje w krypcie okazuje się jednak wypełniony duszami jego przodków .
Ed Boon - Kenshi posiada ataki które popychają przeciwnika , podnoszą go , przesuwają , więc Kenshi , można rzec , jest bardzo dobrym dystansowym zawodnikiem . Jednym z najlepszych w Deadly Alliance .

Kai

John Vogel - Kai jest członkiem " Białego Lotosu " . Która to jest organizacją stworzoną przez Raidena by chronić Królestwa Ziemskiego
Ed Boon - Kai był kolejnym nowym charakterem przedstawionym w Mortal Kombat IV . Chcieliśmy afro-amerykańską postać która miała by zupełnie odmienne techniki od Liu Kanga i różniła się od niego diametralnie .

Johny Cage

Ed Boon - Johny Cage był tak jak by naszą wersją gwiazdy Holywood .
John Vogel - Jest to charakter którego zdecydowanie nie wolno brać na poważnie , jest to postać typu " Heeeej , wazuup ( Puszcza oczko ) " , gwiazda Holywood
Ed Boon - Gwiazda kina , ale ma zdolności Sztuk Walki , jednak jest wrzucony pomiędzy tymi wszystkimi mnichami , ninja , Lin Kuei...
John Vogel - Dla mnie jest on komicznym aspektem Mortal Kombat . Jest aktorem , więc nie bierze tego wszystkiego tak poważnie jak Liu Kang albo Raiden albo Kung Lao
« Ostatnia zmiana: Marca 31, 2008, 01:57:23 am wysłana przez Adept »

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Postacie - Dywagacja na temat bohaterów
« Odpowiedź #1 dnia: Marca 31, 2008, 01:52:31 am »
Przekroczyłem limit 20 000 znaków , musiałem rozdzielić post na dwa , sorka

Kabal

Steve Beran - Kabal pierwszy raz ujrzał światło dzienne w Mortal Kombat 3 . Pierwotnie był zaprojektowany jako nomad , człowiek pustyni .
Ed Boon - Chcieliśmy stworzyć postać która jest podtrzymywana przy życiu za pomocą aparatury , z tąd ten aparat do oddychania u Kabala . Jednak nadal ma niesamowite moce których inne postacie nie mają
Steve Beran - Miał kilka fajnych ruchów jak bieg przez postać dzięki czemu ta zakręciła się w wir
Ed Boon - Nikt nigdy nie lubił tego ruchu który zakrecał postać i dawał darmowy cios Kabalowi
Steve Beran - Był jedną z dwóch postaci które miały bronie . Kabal miał dwa hakowe-miecze .
Ed Boon - Był postacią która była zbyt potężna w Mortal Kombat III i musieliśmy go stonować dla Ultimate Mortal Kombat III
Steve Beran - Dla Deception , wreszcie mieliśmy możliwość przywrócenia Kabala . Dodaliśmy my płaszcz który jednak był w zamiarach przy zaprojektowaniu Kabala . Jednak powracając do starych czasów , nie mieliśmy możliwości zanimować tego płaszcza , dlatego wcześniej Kabal walczył bez niego .
Ed Boon - W grach 2D musieliśmy sami robić kostiumy i je animować . W grach 3D robiliśmy kostiumy na komputerach , więc mogliśmy zrobić wszystko co chcieliśmy .
Steve Beran - Kabal to jedna z moich ulubionych postaci , cieszę się bardzo że mogliśmy go przywrócić do Deception i dać mu klasyczny ubiór , taki jaki sobie wymyśliliśmy dla niego , dawno temu

Jarek

Steve Beran - Jarek pierwszy raz wyszedł w Mortal Kombat IV . I jeżeli spojrzy się na niego , dostrzeże się , iż został on zaprojektowany na wzór naszego programisty Hermana Sancheza .
Ed Boon - Jarek wystąpił w Mortal Kombat IV i jest praktycznie charakterem zastępującym Kano . Ma wszystkie ruchy Kano , od laserów w oczach , po kule wpadającą na przeciwnika .

Jax

John Parrish - Dzień dobry , nazywam się John Parrish I JESTEM JAXEM ( krzyk ) . Miałem być silny , duży i być bohaterem .
Ed Boon - John Parrish był jednym z lepszych aktorów postaci . Bardzo łatwo się z nim pracowało . Był w stanie wykonać wszystkie ruchy i specjalne ataki Jaxa . Pracowaliśmy z nim w Mortal Kombat II i Mortal Kombat III , było poprostu świetnie
John Parrish - Kiedy pierwszy raz położyli makijaż na moje ręce które miały stylizować robotyczne implanty , zajęło im to 6 godzin by zrobić całość . Właściwie to jest świetnie być częścią Mortal Kombat

Motaro

John Vogel - Motaro jest z rasy centaurów z Zaświatów . Był bossem w Mortal Kombat III . W pewnym momencie fabularnym gry , centaury wyświadczały przysługi Shao Kahnowi .
Ed Boon - Motaro był napewno jednym z największych wyzwań artystycznych w serii Mortal Kombat . Pół człowiek , pół koń .
Steve Beran - W Armaggedonie mieliśmy decyzje do podjęcia . Albo pozbywamy się Motaro , albo tylko jego tylnich nóg . Nie mogliśmy go pominąć , więc pozbyliśmy się tynich nóg .
Ed Boon - W Armaggedonie Motaro będzie miał wiele ruchów znanych z poprzednich części jak wyrzut kuli energii z jego ogonu oraz teleport jak w Mortal Kombat III , ale daliśmy mu oprócz tego super szarżę .

Moloch

John Vogel - Jak Drahmin , Moloch jest demonem Oni . On i Drahmin uciekli z innego wymiaru . Na początku Drahmin i Moloch mieli umowę z Quan Chi , że ten pomoże im uciec do innego wymiaru jeżeli będą go chronić przed Scorpionem , ale on uciekł zostawiając ich samych i bardzo się wkurwili  ;D
Steve Beran - Moloch jest Oni który wystąpił w Mortal Kombat Deadly Alliance . Jest jakby wielkim gorylem , co różni go od innych charakterów z Mortal Kombat . Ma wielką kule na łańcuchu jako jego broń , jest pierwotny i brutalny , chyba najbardziej ze wszystkich postaci Mortal Kombat .
Ed Boon - Moloch był wielkim bossem w Mortal Kombat Deadly Alliance . Większość ruchów Molocha związana jest z jego wielką kulą u ręki .

Mokap

John Vogel - Mokap ma małą linie fabularną , robi on Motion Capture dla gier video i filmów... Ale to nie jest głęboka historia
Steve Beran - Mokap jest postacią bazowaną na Carlosie Pesinie , jest naszym Motion Capture eksperem . Był we wszystkich grach Mortal Kombat , zaczynając od Raidena .
Ed Boon - Pomyśleliśmy sobie , skoro jest ukryty Blaze , wrzućmy Carlosa do gry i tak powstał Mokap
Carlos Pesina - Wiecie co , to jest dziwne widząc wykonywanie fatality na swojej osobie...

Mileena

Ed Boon - Mileena została stworzona ponieważ chcieliśmy dodać więcej postaci do gry . Mieliśmy super postać żeńską Kitanę , więc chcieliśmy zdublować ją , dodać specjalne ruchy robiąc anty-Kitanę i tak właściwie powstała Mileena . Oprócz niej zapoznajemy Barake . Chcieliśmy aby byli blisko , więc Mileena musi nosić maskę . Kitana jest bardzo piękna , ale pod maską Mileeny są naprawde paskudne zęby , które oryginalnie nigdy nie były pod kostiumem , ale jakoś wdrożyliśmy je w Fatality

Mavado

John Vogel - Mavado jest z królestwa Ziemskiego . Jest wysoko postawionym członkiem Czerwonego Smoka .
Steve Beran - Mavado początkowo powstawał jako charakter-matador , co jednak nie pasowało do Mortal Kombat .
Ed Boon - Mavado to kolejna postać która w grze wygląda kompletnie inaczej niż w początkowych zamierzeniach .

Kung Lao

Anthony Marquez - Nazywam się Anthony Marquez i gram Kung Lao . Po pierwszym Mortal Kombat , autorzy pragneli dodać kolejną postać mnicha wojownika z Shaolin . Słyszeli o mnie co nie co i tak wpasowałem się w sage
Ed Boon - Anthony był prawdopodobnie jednym z najlepszych mistrzów Sztuk Walk z jakim pracowaliśmy . Jego kopnięcia były bardzo wysokie i włożył dużo swoim doświadczeniem w sztukach walki .
Anthony Marquez - Co mi się podobało w postaci to , to , że zawsze był ten kapelusz . Zakładasz kostium , a jednak nadal pozostajesz kolesiem w kapeluszu . Postać podobna do Clina Eastwooda . Nie widać oczu , twarz w cieniu i gdy już trzeba się zmierzyć wzrokiem , podnosimy głowe i ukazujemy przeciwnikowi oczy , to jest Kung Lao

Liu Kang

John Vogel - Liu Kang był Ziemską najlepszą nadzieją przed Shao Khanem i zagrabieniem przez niego Ziemii . Po wielu latach obrony Ziemskiego Królestwa , Liu Kang został zabity przez Śmiertelne Przymierze .
Steve Beran - Liu Kang zawsze był ostatecznym Bohaterem w Mortal Kombat . Był jak główny serialowy bohater
Ed Boon - Nie daliśmy mu żadnych zwariowanych brutalnych ruchów , jako mnich Shaolin . Robiliśmy go mistrzem wielu części , więc naprawdę chcieliśmy zmienić to .
John Vogel - Liu Kang istnieje w dwóch postaciach . Jako nieumarły oraz jako jego duchowa część .
Ed Boon - Liu Kang został zaprojektowany by być najlepszym bohaterem Mortal Kombat . Jego ruchy były proste , kopnięcia , uderzenia . Stąd ma ruch " Flying Kick " , fireball`e . Każdy mógł nim grać bo kombinacje były bardzo proste do zrobienia . Liu Kang zawsze był pokazowym charakterem , którego np. mogliśmy pokazać swojej mamie robiąc nim proste comba czym jest Mortal Kombat

Li mei

John Vogel - Li Mei jest pierwotnie z Zaświatów . Jej wioska została zniewolona przez Shang Tsunga i Quan Chi . Jej celem jest walka ze Śmiertelnym Przymierzem i oswobodzenie swego ludu
Ed Boon - Dodaliśmy jej wiele akrobacji , więc ma te zwariowane ciosy nogami i robi rzeczy które fizycznie są nie możliwe . Jest praktycznie sex-bombą z Deadly Alliance .

Kintaro

John Vogel - Kintaro jest jak Shokan , ale wygląda jak tyrgys . Pracuje dla Shao Kahna , tak samo jak Goro .
Ed Boon - Kintaro jest jak by większą i groźniejszą wersją Goro . Skakał wyżej niż Goro , bo aż za ekran gry , był właściwie większy niż Goro . Był trudnym charakterem , gdyż nigdy nie wiadomo co mógł zrobić następnie . Miał fireball , teleportowe nadepnięcie . Moim zdaniem najlepszym ruchem Kintaro jest ten który dzieli z Sheevą , czyli wyskok za ekran i zmieżdżenie przeciwnika nadeptując na niego

Kobra

John Vogel - Kobra jest z mrocznych ulic Ameryki . W Mortal Kombat Deception jego głównym celem było by zabijać ludzi . Chciał sprawdzić swoje możliwości sztuk walki i przy okazji dowiedzieć się czy mógłby dzięki nim zabijać .
Ed Boon - Chcieliśmy aby był on normalnym prostym charakterem , którego każdy mógłby wybrać i grać . Jego fireball , teleportowe ruchy i uderzenia są bardzo łatwe . Zawsze chcieliśmy taki charakter który będzie uniwersalny i prosty w obsłudzę . Moim ulubionym ruchem jest to zwariowane kopnięcie które ma . Podnosi nogę która leci tak jak by dookoła zegara płonąc

Scorpion

Ed Boon - Tak , Scorpion zawsze był moim ulubionym charakterem i nadal jest do dzisiejszego dnia .
Sal Divita - Grając Scorpiona trzeba być troszkę szalonym , tak jak jesteś Ninja , jak cool . Jak gram to zawsze wybieram Scorpiona . Jestem dumny że jestem częścią legendy Scorpiona
Ed Boon - Lina Scorpiona zawsze była jednym z moich ulubionych ruchów w serii Mortal Kombat . Nie wiem czy kiedykolwiek zdołamy to przebić

Reptile

Ed Boon - Reptile to postać którą ja wymyśliłem , jadąc autem do pracy po lunchu . Uświadomiłem sobie jak to Scorpion i Sub-Zero ewoluowali i chciałem kolejną super ukrytą postać w Mortal Kombat I .
John Turk - Tak Reptile , ten zielony człek . To kolejna postać która powstała a przerabiania istniejącej już postaci . Po raz pierwszy gdy grałem , kazali mi unieść ręce wypuszczając kule energii , to było dla Reptile`a , ale wtedy nie miałem o tym pojęcia

Reiko

John Vogel - Reiko jest generałem armii Shao Kahna . Shao Kahn lubił obojętność i siłę Reiko .
Ed Boon - Podczas naszych dyskusji , jakoś połączyliśmy go z Shao Kahnem , więc dodaliśmy te tajemnicze elementy . W Armaggedon , w niektórych jego ruchach widzimy hełm Shao Kahna

Rain

Steve Beran - Rain był fioletowym ninja , który pierwsze kroki stawiał w Mortal Kombat III
Ed Boon - Rain był ukrytym charakterem . Był to jeden z tych pomysłów na ostatnią chwilę . Pamiętam jak mieliśmy ninja jednego , stworzyliśmy z niego Sub-Zero , Scorpiona , Reptile`a i pomyślałem kiedyś że purpura to jest kolor który moglibyśmy użyć , więc postanowiliśmy go włożyć do gry . Nie był grywalnym charakterem , ale kiedy ludzie pisali jak to go znajdywali i chcieliby nim grać , to postanowiliśmy go udostępnić jako grywalną postać . Moim ulubionym ruchem Raina jest błyskawica

Raiden

Carlos Pesina - Moje pierwsze wrażenie jak ujżałem siebie w grze , nie poznałem siebie , ale wiedziałem że to ja i pomyślałem że jest czadowo .
Ed Boon - Tak , czapki już nie ma , została zniszczona przez jeden z upadków Carlosa i chyba nie widzieliśmy jej od tego czasu
Carlos Pesina - Czy mam czapkę ? Oj nie , ale chciałbym mieć . To prawdopodobnie jedyna rzecz którą chciał bym mieć . Czuje się naprawdę wdzięcznie że mogę być częścią  Mortal Kombat . To zmieniło moje życie niesamowicie

Quan Chi

Rich Divizio - Ulubionym charakterem w które się wcielałem był zdecydowanie Quan Chi
Ed Boon - Quan Chi był naprawde interesującą postacią ponieważ , on został stworzony dla gry Mortal Kombat Mythologic , która był grą przygodową i powstawała w tym samym czasie co Mortal Kombat IV . Więc uznaliśmy że będzie ciekawie wrzucając go do Mortal Kombat IV .
John Vogel - Nikt nie wie ile Quan Chi ma lat , może w zasadzie mieć tyle lat ile Zaświaty . Jest zdecydowanie zły . Myślę o nim jako o największym czarnoksiężniku w świecie Mortal Kombat . Myślę że jest potężniejszy niż Shang Tsung . Rich Divizio jest fantastyczny jako Quan Chi . Naprawdę zagrał swoją rolę świetnie .

Onaga

John Vogel - Onaga znany jako Dragon King jest prawowitym władcą Zaświatów , który został obalony przez Shao Kahna w dawnej historii . Onaga powrócił do życia absorbując ciało Reptile`a .
Steve Beran - Onaga jest głównym bossem w Mortal Kombat Deception . Cała historia owija się w sumie w okół niego .
Ed Boon - Dragon King jest postacią która ewoluowała z wszystkich części Mortal Kombat .
W zakończeniach ukazywaliśmy Reptile`a który stawał się potężniejszy i potężniejszy z turnieju na turniej . A Deadly Alliance pokazaliśmy jak to ożył Dragon King zjednoczony paktem z Reptile`m .

Smoke

Ed Boon - Smoke pierwszy wyszedł jako duplikator jak robiliśmy gry arcade . Tak jak Scorpion i Sub-Zero używali tego samego zestawu obrazków po zmianie kolorów . Ja zawsze lubiłem dodawać ukryte postacie w ostatnich minutach o których nikt nic nie wiedział , tak było w przypadku Smoke i Jade . Były to alternatywne postacie do Sub-Zero i Mileeny .
Steve Beran - Ma wiele fajnych ruchów , jak linka wydobywająca się z jego klatki piersiowej . Przywróciliśmy Smoke`a do Deception , ponieważ ludzie pytali już od dłuższego czasu o niego . To jest śmieszne , ponieważe jest wiele fanów Smoke`a jako ninja i równie wiele Smoke`a jako robota . Więc pomyśleliśmy że dobrym rozwiązaniem będzie przywrócenie ich obu . Większość wojowników ma dwa odbicia w każdej grze , więc zadecydowaliśmy , że w Deception Smoke będzie miał dwa odbicia , jedno cybernetyczne , drugie jako ninja .

Shao Kahn

John Vogel - Shao Kahn był tym wielkim złym w Mortal Kombat .
Ed Boon - Shao Kahn jest jak by na szczycie drabiny tych złych gości w świecie Mortal Kombat . Był naprawdę bossem bossów . Był tym którego wszyscy starali się zatrzymać i zniweczyć jego inwazję na Ziemię . I dodatkowo miał ten ruch szarży . Mało kto dawniej zdawał sobie sprawę że jedynie wystarczyło się schylić przed tym by mieć darmowy uppercupt . Kiedy już sobie ludzie z tego zdali sprawę stał się łatwiejszym przeciwnikiem do walki , jednak zanim o tym się dowiedziano , wydawał się praktycznie nie do pokonania .
John Vogel - Shao Kahn został zabity w Mortal Kombat Deadly Alliance , ale nikt tak naprawdę nie umarł jeszcze całkowicie w Mortal Kombat .

Shang Tsung

John Vogel - Shang Tsung , on jest symbolem zła w Mortal Kombat . Jest zawsze dookoła , myślę że chyba był we wszystkich częściach . Jego zadaniem w Mortal Kombat I było zwycięstwo w turnieju dla Shao Kahna .
John Turk - U Shang Tsunga zawsze niezwykła była postawa . Bardzo intrygująca , bardzo odmienna od całej reszty .

Sektor

John Vogel - Sektor jest to cybernetyczny ninja stworzony przez klan Lin Kuei . Na początku rozkazami Sektora były : Odnaleźć i zniszczyć Sub-Zero , po tym stworzył swój własny klan cybernetycznych ninja . W pewnym momencie porywa Tavena , po to by się dowiedzieć co Taven wie o misji .
Steve Beran - Sektor to wciąż jeden z moich ulubionych wojowników z Mortal Kombat . Jego design było wzorowane na filmie " Bounty Hounter " . Sektor ma wiele super ruchów
Ed Boon - Sektor i Cyrax to roboty które przedstawiliśmy w Mortal Kombat III , byli oni cybernetyczną alternatywą ninja . Wiecie , dwa charaktery które wyglądają tak samo , ale mają różne kolory ubioru . Dopuki nie wymyśliliśmy im nazw , nazwaliśmy je Ketchup i Musztarda , ponieważ byli czerwoni i żółci . I przez długi czas tak ich nazywaliśmy , aż do czasu kiedy mieliśmy naradę w której to musieliśmy znaleźć dla nich imiona i dwa imiona które ludzie nienawidzili mniej to właśnie były Sektor i Cyrax , a teraz nie możemy sobie wyobrazić ich jako by występowali w innych imionach . Był to jeden z charakterów z którym najwięcej problemów stanowiło wymyślenie dla niego imienia . Pierworzędnym ruchem Sektora jest rakieta wydobywająca się z klatki piersiowej , ma również samonaprowadzającą się rakietę w Mortal Kombat III , która śledzi przeciwnika i nie można przed nią uciec . Ma wspaniały teleport

Sub-Zero

John Turk - Nazywam się John Turk i jestem Sub-Zero
Ed Boon - Wiecie , zamrażanie w Mortal Kombat I było wielkim hitem i dobrze , bo ja zawsze byłem fanem ciosów , które dawały by darmowy ruch postaci atakującej .
John Turk - Raz poszedłem do salonu gier i dzieciak grał właśnie Sub-Zero w Mortal Kombat III i ja stanąłem za nim i on nie był nawet świadomy tego że postać którą gra stoi właśnie za nim  ;)

Okej , więcej mi się nie chce , te pare postaci które ominąłem dodam kiedy indziej , jest 2:08 , umieram  ;D Zapraszam do rozprawy na temat danych wojowników ;-)

Offline Maniak

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 915
  • Właściciel strony mkpl
    • Zobacz profil
Odp: Postacie - Dywagacja na temat bohaterów
« Odpowiedź #2 dnia: Marca 31, 2008, 07:31:34 am »
wiekie brawo, za cos takiego ;D

Offline Tibo

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 215
  • "Tylko umarli widzieli koniec wojny"
    • Zobacz profil
Odp: Postacie - Dywagacja na temat bohaterów
« Odpowiedź #3 dnia: Marca 31, 2008, 03:44:11 pm »
Hehe good job fajna jest ta na końcu ciekawostka z Sub-zero

Offline Quan Chi

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 44
    • Zobacz profil
Odp: Postacie - Dywagacja na temat bohaterów
« Odpowiedź #4 dnia: Kwietnia 01, 2008, 05:15:53 pm »
ocywiscie wszystkiego nie czytałem bo za duzo ale jak znajde troche wiecej czasu to se poczytam ^^ xD
ale oczywiscie pierwsze co to odszukałem Quan Chi ^^ xD

Offline 'Dranzer

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 58
  • Let's Mortal Kombat Begin!
    • Zobacz profil
Odp: Postacie - Dywagacja na temat bohaterów
« Odpowiedź #5 dnia: Kwietnia 01, 2008, 08:39:52 pm »
Odwaliłeś kawał dobrej roboty... Respect! ;)


PS: Skąd Ty to wszystko wziąłeś  ???                                                             

Offline Malvado

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 419
  • The Next Big Thing
    • Zobacz profil
  • PSN ID: KaziorPL
Odp: Postacie - Dywagacja na temat bohaterów
« Odpowiedź #6 dnia: Kwietnia 10, 2008, 06:43:56 pm »
Naprawdę kawał świetnej roboty :)
Dzięki!

Offline Sub_ZeroSMK

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 38
    • Zobacz profil
Odp: Postacie - Dywagacja na temat bohaterów
« Odpowiedź #7 dnia: Kwietnia 10, 2008, 08:37:10 pm »
człowieku tobie się nudzi w domu czy to było zadanie domowe z anglika za 7 :D tak czy siak odwaliłeś kawał dobrej roboty , dzięki.

Offline Hydro_SMK

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 39
    • Zobacz profil
Odp: Postacie - Dywagacja na temat bohaterów
« Odpowiedź #8 dnia: Kwietnia 10, 2008, 09:55:02 pm »
Powiem to co reszta użytkowników , odwaliłeś kawał dobrej roboty :)

Offline Mkmaniak

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 615
  • MK4 advancet fighter
    • Zobacz profil
Odp: Postacie - Dywagacja na temat bohaterów
« Odpowiedź #9 dnia: Maja 10, 2008, 10:29:54 pm »
Ej wam się nudzi czy jak?
To ma być rozmowa o postaciach, a wy tylko Adepta chwalicie, myślę, że on już to zrozumiał, że odwalił kawał dobrej roboty.

Mi się podoba to, jak szukali stroju na Barakę xD
:)
No, sorki, ale kogo miałem patrzyć, jak nie właśnie jego. xD

Offline Martins

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 304
  • Debeściak Team
    • Zobacz profil
Odp: Postacie - Dywagacja na temat bohaterów
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpnia 14, 2009, 02:15:01 am »
Niektóre z wypowiedzi twórców są mega durne. Nie dziwne że Amerykanie mają opinie niezbyt inteligętnych
« Ostatnia zmiana: Września 24, 2009, 02:05:42 am wysłana przez Martins »

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Postacie - Dywagacja na temat bohaterów
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpnia 14, 2009, 11:05:20 am »
Nie dziwne że Amerykanie mają opinie niezbyt inteligętnych

No chyba nie tylko oni  ;D Pisząc o inteligencji robimy błąd. To się nazywa kpina z innych  ;D

Offline Martins

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 304
  • Debeściak Team
    • Zobacz profil
Odp: Postacie - Dywagacja na temat bohaterów
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpnia 14, 2009, 11:21:05 am »
Tu mnie Masz hahahaha. Co niestety nie zmienia faktu że niektóre z tych wypowiedzi są skierowane chyba do 12 letnich fanów mortala wcinających hamburgery na śniadanie, obiad i kolację. Kolejna lekcja gramatyki z Twojej strony mile widziana.

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Postacie - Dywagacja na temat bohaterów
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpnia 14, 2009, 11:40:10 am »
No niestety błędów ortograficznych nie ma, a inne mnie nie interesują, ponieważ od nich jest Adept ;D

Co do jedzenia hamburgerów na śniadanie, obiad i kolację to ja też do takich należę. Swoją drogą jak dobrze kojarzę, to tacy co wcinają fast foody są mądrzejsi od cukierkowatych lalek, które liczą kalorie i sportowców ;D Chodzi mi oczywiście o USA :P Ale nie znam się może. Nie moja sprawa.


Aaaaa jeszcze jedno, może to kwestia tłumaczenia? a nie ich wypowiedzi? pomyślałeś nad tym. Aaaaa no tak ;D to przecież u nas na MK Center i w dodatku tłumaczone przez Adepta!! więc nie ma pomyłki :p
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 14, 2009, 11:41:45 am wysłana przez davidkoz »

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Postacie - Dywagacja na temat bohaterów
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpnia 14, 2009, 01:14:21 pm »
Niektóre z wypowiedzi twórców są mega durne. Nie dziwne że Amerykanie mają opinie niezbyt inteligętnych

E tam, ja się dobrze bawiłem czytając/tłumacząc ten tekst. Wcale nie uważam te wypowiedzi za mało inteligentne, takie po prostu muszą być. Tak samo jak opisywany jest film przez aktorów i reżyserów, tak samo gra Mortal Kombat. Czyli muszą w ten sposób mówić o ciekawostkach i luźnych frazesach na temat gry. Poza tym, tak o Amerykanach, to cała technika i technologia tego świata to made in USA. Mówisz o braku inteligencji narodu który podbił księżyc, ma najbardziej zaawansowaną technologie świata, jest największym mocarstwem tego globu. Nie wiedziałem, że społeczność głupia może tyle osiągnąć :) USA ma 307 026 000 mieszkańców. Wiedz więc, że w takiej MASIE ludzi (3. pozycja na świecie) nie trudno o WIELKI procent idiotów.

Co do jedzenia hamburgerów na śniadanie, obiad i kolację to ja też do takich należę

Potwierdzam

woją drogą jak dobrze kojarzę, to tacy co wcinają fast foody są mądrzejsi od cukierkowatych lalek, które liczą kalorie i sportowców Duży uśmiech

« Ostatnia zmiana: Sierpnia 14, 2009, 01:19:30 pm wysłana przez Adept »