Autor Wątek: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna  (Przeczytany 653797 razy)

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3000 dnia: Lutego 28, 2016, 09:14:55 pm »
Czekajcie chłopaki aż w moje łaspska trafi MKXL, poznacie wtedy swoje miejsce w szeregu! 😈 No mercy!
Jak tylko zobaczyłem, że Kornixon coś napisał, to od razu pomyślałem, że to nie będzie nic mądrego... Miałem rację  :D

Offline Kornixon

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 354
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3001 dnia: Lutego 28, 2016, 09:31:56 pm »
Czekajcie chłopaki aż w moje łaspska trafi MKXL, poznacie wtedy swoje miejsce w szeregu! 😈 No mercy!
Jak tylko zobaczyłem, że Kornixon coś napisał, to od razu pomyślałem, że to nie będzie nic mądrego... Miałem rację  :D

Boli dupka po ostatnich starciach, co przyjacielu? Ja gdybym był na Twoim miejscu to po tym FLAWESS VICTORY które Ci zasadziłem wlazł bym do szafy johnxa. ;D

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3002 dnia: Lutego 29, 2016, 01:13:34 pm »
Wczoraj pograłem trochę online i jestem zdania, że w przypadku niektórych postaci zwyczajnie balans nie istnieje. Nie zrozumiem tego, jak Ermac może mi zbierać ponad 40% jednym combosem bez EX, podczas gdy ja się męczę swoimi zawodnikami żeby zrobić ponad 20. Masakra:D Kutasy z NRS naprawdę robią kółko wzajemnej adoracji i swoje ulubione postacie wzmacniają, a tych "gorszych" olewają złotym sikiem.

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3003 dnia: Lutego 29, 2016, 04:17:12 pm »
Czekajcie chłopaki aż w moje łaspska trafi MKXL, poznacie wtedy swoje miejsce w szeregu! 😈 No mercy!
Jak tylko zobaczyłem, że Kornixon coś napisał, to od razu pomyślałem, że to nie będzie nic mądrego... Miałem rację  :D

Boli dupka po ostatnich starciach, co przyjacielu? Ja gdybym był na Twoim miejscu to po tym FLAWESS VICTORY które Ci zasadziłem wlazł bym do szafy johnxa. ;D
Może tak mnie skopales, że mam coś z pamięcią, bo jakoś sobie tego nie przypominam :D

Offline Kornixon

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 354
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3004 dnia: Lutego 29, 2016, 04:18:26 pm »
Czekajcie chłopaki aż w moje łaspska trafi MKXL, poznacie wtedy swoje miejsce w szeregu! 😈 No mercy!
Jak tylko zobaczyłem, że Kornixon coś napisał, to od razu pomyślałem, że to nie będzie nic mądrego... Miałem rację  :D

Boli dupka po ostatnich starciach, co przyjacielu? Ja gdybym był na Twoim miejscu to po tym FLAWESS VICTORY które Ci zasadziłem wlazł bym do szafy johnxa. ;D
Może tak mnie skopales, że mam coś z pamięcią, bo jakoś sobie tego nie przypominam :D

Było Filx było, raz flawess wygrałem :D

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3005 dnia: Marca 01, 2016, 04:36:04 pm »
Fajny ending Bo'Rai Cho

(click to show/hide)

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3006 dnia: Marca 02, 2016, 09:33:06 pm »
Wraz z XL nadeszły i nowe Brutality :)

https://www.youtube.com/watch?v=ALmHyYDDfhE

Offline karzel

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 265
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3007 dnia: Marca 03, 2016, 07:18:00 pm »
Zna ktoś może kombinacje do tych brutali?

Offline Raven821

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 280
  • MK X: PS4
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Majkel821
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3008 dnia: Marca 03, 2016, 07:59:39 pm »
Oraz Stage Fatality :-) !

Offline karzel

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 265
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3009 dnia: Marca 03, 2016, 08:16:03 pm »
Oraz Stage Fatality :-) !

Proszę :P

(click to show/hide)

Offline Maniek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 105
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3010 dnia: Marca 04, 2016, 12:50:55 pm »
Hidden Brutalities Guide

CASSIE CAGE:

    Only available in Spec Ops Variation
    Player must get first hit
    Player must perform connect 1 American Way during the match
    Final hit must come from The American Way

ERRON BLACK:

    Available in all variations
    Player must connect 12 bullets during the match
    Final hit must come from Trick Shot

ERRON BLACK #2:

    Available in all variations
    Player must hold forward during final hit
    Final hit must come from Throw
    Hold SS+BL+D3 afterwards for alternate

GORO:

    Available in all Variations
    Player must hold Circle/B during final hit
    Final hit must come from Punchwalk

JACQUI BRIGGS #1:

    Available in all Variations
    Player must hold down during final hit
    Final hit must come from Chest Kavity

JACQUI BRIGGS #2:

    Available in all Variations
    Opponent must be Kotal Kahn, Cassie Cage, Reptile, Kung Jin, Predator or Tremor
    Final hit must come from opponent’s reflected brutality projectile when using Tech Shield

JASON VOORHEES:

    Only available in Slasher variation
    Play must hold up during final hit
    Final hit must come from Throw

JOHNNY CAGE:

    Available in all Variations
    Player must hold forward during final hit
    Final hit must come from Throw

KENSHI:

    Only available in Balanced Variation
    Opponent must be Kotal Kahn, Cassie Cage, Reptile, Kung Jin, Predator or Tremor
    Final hit must come from Blade Reflecting a Brutality projectile

KITANA:

    Only available in Royal Storm Variation
    Opponent must be Kotal Kahn, Cassie Cage, Reptile, Kung Jin, Predator or Tremor
    Final hit must come from Bouncing Back a Brutality projectile

KUNG JIN:

    Only available in Bojutsu variation
    Player must hold back during final hit
    Final hit must come from Bo Swing

KUNG LAO:

    Available in all Variations
    Player must hold Square/X during final hit
    Final hit must come from Enhanced Teleport

LIU KANG:

    Available in all Variations
    Player must be full screen distance away
    Final hit must come from Low Fireball

MILEENA:

    Only available in Ravenous Variation
    Player must press down, down, down and hold Triangle/Y for the second half of the Low Pounce Kombo
    Final hit must come from the full Low Pounce Kombo

MILEENA #2:

    Available in all Variations
    Final hit must hit the opponent in the head
    Final hit must come from Sai Blast

PREDATOR:

    Available in all Variations
    Player must hold Triangle/Y during final hit
    Final hit must come from Ugly Mother…

PREDATOR #2:

    Only available in Hunter variation
    Final hit must come from Snag
    Hold SS+BL afterwards for alternate

REPTILE:

    Available in all Variations
    Reptile must do more than 25% damage with Acid Spit during the match
    Player must hold up during final hit
    Final hit must come from Acid Spit
    Hold BL+U3 afterwards for alternate

REPTILE #2:

    Only available in Deceptive Variation
    Player must be invisible during final hit
    Final hit must come from uppercut

SCORPION:

    Available in all Variations
    Player must be holding forward during final hit
    Final hit must come from Throw

SHINNOK:

    Only available in Imposter Variation
    Opponent must be Sub-Zero, Ermac, Kung Jin, Mileena, Sonya Blade, Jax or D’Vorah
    Final hit must come from Mimicry

SONYA BLADE:

    Available in all Variations
    Player must be holding forward during final hit
    Final hit must come from Special Forces

SUB-ZERO:

    Available in all Variations
    Player must be holding forward during final hit
    Final hit must come from Throw

TREMOR #1:

    Available in all Variations
    Player must perform Rolling Stone 3 times during the match
    Final hit must come from Rolling Stone

TREMOR #2:

    Available in all Variations
    Player must hold down during final hit
    Final hit must come from Throw

TREMOR #3:

    Only Available in Metallic Variation
    Must have Lava Skin active
    Final hit must come from Lava Drop

TREMOR #4:

    Available in all Variations
    Player must perform Rock Slam 4 times during the match
    Final hit must come from Rock Slam

TREMOR #5:

    Available in all Variations
    Player must be holding Square/X during final hit
    Final hit must come from Shock Wave

TREMOR #6:

    Only available in Aftershock variation
    Must be jump distance away from opponent
    Final hit must come from Rock Toss
    Hold SS+BL afterwards for alternate

TRIBORG

    Available in all Variations
    Player must press Square/X or Triangle/Y four times during final hit
    Player must be holding up during final hit
    Final hit must come from Throw

TRIBORG #2:

    Only available in Cyber Sub-Zero Variation
    Player must be at jump distance
    Final hit must come from Ice Blast

TRIBORG #3:

    Only available in Cyber Sub-Zero Variation
    Player must have Drone active
    Final hit must come from Enhanced Dive Kick

TRIBORG #4:

    Only available in Cyber Sub-Zero Variation
    Opponent must be frozen by Ice Ball
    Final hit must come from uppercut
« Ostatnia zmiana: Marca 04, 2016, 12:59:11 pm wysłana przez Maniek »

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3011 dnia: Marca 04, 2016, 02:04:42 pm »
Zawsze, jak jest jakaś większa aktywność na ogólnej, to liczę, że ujawnili ostatnią postać. Pewnie jej nie wydadzą, ale przynajmniej mam o czym z kolegami w szkole gadać  ;D
Nadzieja matką głupich, ale umiera ostatnia.

Offline RomulusWielgus

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3012 dnia: Marca 05, 2016, 01:02:56 pm »
Czy ktoś może potwierdzić stage fatality dla jackie: dół, przód, doł, A - XBOX czyli 4 w standardzie ?
Jacqui Briggs: D, F, D, 4

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3013 dnia: Marca 05, 2016, 01:12:25 pm »
Tak, dół przód dół kółko na ps4, więc powinno być odpowiednio na xboxie.

Trzeba jeszcze pamiętać o tym, aby podczas wklepywania kombinacji na stage fatality, trzeba być skierowany twarzą do środka areny, aby uppercut wybił przeciwnika bardziej na środek, bo jeśli zrobimy to stojąc przy końcu areny twarzą skierowana właśnie na skraj, to stage nam nie wyjdzie.
« Ostatnia zmiana: Marca 05, 2016, 01:16:50 pm wysłana przez davidkoz »

Offline Maniek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 105
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3014 dnia: Marca 06, 2016, 07:42:11 pm »
STAGE BRUTALITIES:

DEAD WOODS:

    Player must use 2 stage interactions in the match
    Opponent must have less than 10% health
    Player must be at jump distance
    Final hit must come from the log stage interaction

OUTWORLD MARKETPLACE:

    Opponent must have less than 10% health
    Player must use 2 stage interactions during the match
    Final hit must come from Blanche

OUTWORLD MARKETPLACE (ALT):

    Opponent must have less than 10% health
    Player must use 2 stage interactions during the match
    Player must be holding down during final hit
    Final hit must come from Blanche

THE KOVE:

    Opponent must have less than 10% health
    Player must be holding forward during final hit
    Final hit must come from the corpse stage interaction

THE KOVE (ALT):

    Player must be holding the switch stance button during final hit
    Final hit must come from uppercut

KUATAN JUNGLE:

    Opponent must have less than 10% health
    Player must use 2 stage interactions
    One stage interaction must be the branch
    Final hit must come from the statue stage interaction

QUAN CHI'S FORTRESS:

    Final hit must come from Shao Kahn's Hammer

LIN KUEI PALACE:

    Opponent must have less than 10% health
    Player must use 2 stage interactions during the match
    Player must be at jump distance
    Player must be holding forward during final hit
    Final hit must come from one of the 3 flame stage interactions