Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - arti91

Strony: [1] 2 3 ... 16
1
Ma ktoś pomysł jak odpalić Mortal Komabt Arcade Kollection na Windows 8.1. Problem mam w momencie, gdy trzeba wcisnąć Press Enter, no i nigdzie nie mogłem się doszukać żadnych konkretów.

2
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 12, 2016, 04:10:58 pm »
Triborg wyszedł nawet nieźle, chociaż mimo wszystko wolałbym te roboty każdego z osobna niż w jednym.Bo Rai Cho może być. To taki chyba żarcik ze strony Edda. Powiedzenie "zabiję Cię pierdnięciem" w jego przypadku nabiera większego, głębszego znaczenia. Do postaci z poza historii mortala nawet nie chce mi się marnować czasu. Zaraz dadzą może Candymana i laleczkę Chucki.

3
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 10, 2016, 06:51:42 pm »
To jeśli będzie trzeci combat pack, to ja sobie życzę: Kaia, Fujina, Reiko i może Li Mei i żadnych wygibusów z horrorów.

4
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 07, 2016, 12:52:09 pm »
A jeśli mowa o klawiaturze, to czy można tu zmienić kombinację do x-raya?

5
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 05, 2016, 08:20:47 pm »
Nie ma to jak pograć w najnowszą część Mortala. Co prawda z graniem w tę odsłonę jestem mocno ograniczony. Mój komputer tego nie pociągnie, ale laptop dziewczyny jak najbardziej. Piszę jednak nie o tym, że mogę w końcu zagrać, tylko, że chciałbym swoja opinie wyrazić w większym gronie. Kiedyś pisałem, że D'vorah to fantastyczna postać, która najbardziej pasuje do tej serii. Moje zdanie na jej temat poprawiło się jeszcze bardziej kiedy mogłem nią zagrać. I tak jak kiedyś niespecjalnie lubiłem grac babami, to teraz wręcz uwielbiam. Nie mogę jednak mieć dobrego zdania o fabule, tzn. o rozgrywce. Poziom jest niski względem do MK 9, a to jest in minus. Na koniec mam jeszcze pytanie, czy da się zmienić ustawienia robienia X-raya?

6
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X-PC wymagania systemowe
« dnia: Stycznia 03, 2016, 02:24:03 pm »
Ja zaryzykuje i zainstaluje to u siebie. Jak nie pójdzie, czego jestem niemal pewny, to będę grał u dziewczyny :) Ona też się wkręciła w mortala, a jeśli jej maszyna tego nie pociągnie, to ostatnia nadzieja w siostrze i jej king kongu wśród komputerów. Tak czy siak, grę już mam, a laptopa może kiedyś sobie zakupię.

7
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Grudnia 26, 2015, 02:37:51 am »
Nie mogąc zasnąć postanowiłem, że zajrzę na forum. Sporo się dzieje, jakieś nowe postaci dodają, a ja powoli się gubię w tej mortalowej fabule. Jeśli może mi ktoś wyjaśnić, to byłbym wdzięczny. Jak to jest z tym Smoke? Jest człowiek, jest cybernetyczna wersja i Enenra i właśnie nie mam pojęcia co to w ogóle jest.

Ni z gruchy, nie z pietruchy. Jakieś nowe postaci mają zamiar jeszcze dodać, czy na razie koniec? Jak sądzicie czy będzie kontynuacja tej fabuły?

8
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - zrób to sam
« dnia: Grudnia 23, 2015, 10:00:44 am »
Chwilę mnie nie było, a zostałem okrzyknięty prorokiem. Cóż, lubię rodzinna atmosferę i wraz ze zbliżającymi się świętami wymyśliłem nową postać. Nie wiem czy powstanie nowa część gry Mortal Kombat, ale zawsze mogę wymyślić nowego wojownika bądź wojowniczkę.
Scorph'a- trzymana w niewoli przez Quan Chi daleka kuzynka Hanzo Hasachiego widzi niepowtarzającą się okazję na wyrwanie z lochów czarnoksiężnika. Sam zginął, więc postanawia wykorzystać panujący chaos w jego dawnym świecie. Wierzy, że cały klan Shirai Ryu nie został wybity. Jej pierwszym celem jest odnalezienie własnie Hanzo. Wszyscy, którzy pomagali Quan Chi mają automatycznie na pieńku ze Scorph'ą.

9
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 09, 2015, 11:43:35 pm »
Każdy ma prawo cenić co innego w Mortalu. Tryb story jest teraz tak samo ważny jak i sam gameplay. Skoro takowy się pojawia to musi być brany pod uwagę. Ja np. nie jestem typem gracza, który siedzi przy klawiaturze czy z padem w ręku stukając przyciski, by uzyskać dane combo i być świetnym graczem. To, że jako dzieciak lubiłem po nawalać przeciwników w mortalu, nie znaczy, ze będzie tak cały czas.Historia tej serii mnie wciągnęła bardziej i to na niej bardziej się skupiam.

10
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 04, 2015, 09:35:03 pm »
A, no i bossem na pewno nie będzie Shinnok.
Żebyś się nie zdziwił. Ja od dawna stawiam, że bossem będzie Shinnok.

Shinnok nawet nie wygląda na bossa, tylko na ciotę, ewentualnie biskupa lub królewskiego błazna.  Przed Shaon Kahnem czuje się respekt, Shinnok to cipka i na bossa się nie nadaje. Poza tym nie powtórzą błędu z grywalnym bossem i nie dadzą kogoś, kogo wszyscy się spodziewają, chyba nie są aż takimi partaczami...
Nie musi wyglądać. Ważne, żeby był potężny jak prawdziwy boss. Inni niech się nie boją wyglądu, a charakteru.

11
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 04, 2015, 02:31:46 pm »
Nie było mnie raptem kilka dni, a tyle się rzeczy ukazało, które co prawda obejrzałem, ale Wasze komentarze na forum porobiły się w takiej ilości, że miałem sporo czytania. I super. Skoro pokazali cały roster i spotkał się on z tyloma opiniami to i ja chętnie dołączę się do rozmowy.

Roster
Hm...odczuwam niedosyt. Wiele postaci ważnych dla Mortala takich jak Fujin, Rain, Baraka, Tanya, Reiko czy nawet Sheeva zostało pominiętych. Plus dla twórców gry za to, że dodali sporo nowych postaci, które ożywiają smoczą serię, wnoszą coś nowego. Nie jestem specjalnie zadowolony z fighterów, którzy zmartwychwstali. Karuzel kręci się dalej i to czego bylismy świadkami przez te ponad 20 lat nadal oglądamy wskrzeszenia. Special Forces też w mojej ocenie jest przesadzone z ilością, ale sobie tłumacze to tym, że może w MK chcieli przypomnieć czasy MK SF. Tak, więc może po kolei ocenie każdą z postaci, która wymaga indywidualnej oceny. ta oczywiście może się zawsze zmienić w trakcie, gdy będę mógł lub miał po prostu możliwość zagrania w to cudo jakim jest MKX.

Kung Lao- pierwsza kontrowersja. Nie mam pojęcia po co go zabijali w poprzedniej części skoro znalazł się w tej. Co prawda postać fajna, klimatyczna dobrze znana wyjadaczom mortala. Lubię Kung Lao, fajnie wygląda pod względem gameplayu. I pod tym względem jest ok.
Jax- gdyby nie patrzeć na fabułę, a tylko na sam gameplay, po prostu bijatykę arcadówkę to byłbym pewnie zadowolony. Gościu jest sobą, wyróżnia się, żelazne ręce są znakiem rozpoznawczym. Niewiele pokazał został w akcji i odczuwam mały niedosyt, bo prócz lekkich modyfikacji wyglądu niewiele się zmienił.
Sonia Blade- cieszę się, że jest. Sam nią właściwie nie pogrywałem nigdy specjalnie, ale bez Sonii tak trochę nijako by było. Zwykła nadzwyczajnie postać w MK, która choć niczym się jakoś się nie wyróżnia da się lubić.
Kenshi- bardzo dobrze, że go zobaczymy i będziemy mieć możliwość pogrania nim. Wygląda obiecująco, a granie nim będzie pewnie przyjemnością. Choć już raczej zaliczamy go do nowych postaci to i tak wnosi powiew świeżości.
Kitana- pod względem gameplayu jest świetnie. Wygląda, jak kobieta, jak księżniczka, a nie jak lafirynda jakaś inna łajza z Edenii. Widać od razu, że dużo poświęcono czasu przy tworzeniu tej postaci. Robi wrażenie i chciałbym na pewno się nią sprawdzić.
Scorpion- jego zabraknąć nie mogło, Boon i reszta raczej nie zaryzykuje i nie wykasuje tak ważnej postaci tej serii. Żółty ninja jak zwykle trzyma wysoki poziom, z którego nigdy nie schodzi.
Sub- Zero- podobnie jak powyżej jego śmiertelny wróg. "Lodówka" pod jaką postacią by nie był, czy to starszy czy młodszy Sub- Zero czy też Noob lub Cyber Sub- Zero, zawsze się spotka z entuzjazmem fanów. Ode mnie plus za powrót do Suba z blizną. On jakoś zawsze mnie cieszył.
Mileena- podobnie jak Kitana i również "wynalazek" Shanga robi wrażenie. Oczywiście zmieniona twarz spotkała się z wieloma negatywnymi opiniami, ale dla mnie jest lepiej niż było dotychczas. Właściwie nie mam się do czego przyczepić. Podobał mi się jej strój z MK D (w sukni) szkoda, że nie wzięli tamtego kostiumu. Kilka poprawek i Mileena wyglądałaby nieco...poważniej?!
Takeda- taki Luck Skywalker. Połączenie bohatera z Gwiezdnych Wojen z Liu Kangiem i Scorpionem razem wziętymi. Wycackany chłopak, który staje faworytem do tego, by stać się ulubieńcem fanów MK. Szmery, bajery i wspólna hostoria ze Scorpionem. To inaczej skończyć się nie może jak tym, że Takeda zostanie odebrany na plus.
Cassie Cage- podobała mi się coraz bardziej z każdym trailarem. Wielu się ona nie podoba z racji podobieństw swoich rodziców innym z kolei przypada do gustu, bo wnosi powiew świeżości. Dobra postać. Z jednej strony liderka w SF i tu przypomina matkę, a z drugiej zabawna jak ojciec.
Jaqui Briggs- kopia Sektora, tyle, że nie posiada teleportu...chyba i nie ma butli na plecach. Ciężko coś o niej powiedzieć. Ze wszystkich postaci ona została najmniej zaprezentowana.
Kung Jin- już go widzę w rękach graczy niewyjadaczy. Król spamerów. Ogólnie prezentuje się bardzo dobrze i wpadł w moje gusta. Odpicowany łuk dodaje coś fajnego do postaci. Czekam na zapoznanie mnie z tym typem.
Shinnok- wyczekiwana przeze mnie postać. Gość, którego zabraknąć tutaj nie mogło. Popracowano nad nim,wreszcie wygląda normalnie, a nie jak jakiś błazen. Co tu dużo mówić. Lepiej grać.
Kano- jeden z najlepszych fighterów w tej części. Robi bardzo pozytywne na mnie wrażenie. Niczego jemu nie brakuje. W serii stał się bardziej wartościowy. Pod względem samego nim grania wyciągnięto z niego wszystko co najlepsze. Jakieś chwyty co w MK było dotąd rzeczą niespotykaną. Dorze wszystkim znana postać przerosła moje oczekiwania.
Johnny Cage- jestem wniebowzięty pojawieniem się mojego ulubieńca. Z kiczowatego aktora zrobili pseudolidera SF. To mi się podoba. Sądziłem, że uśmiercą go przy najbliższej nadarzającej się okazji, a tu zrobiono z niego wielkiego championa, którym można wyczyniać cuda.
Erron Black- Yyyyy.....Nie wiem czym się jarać patrząc na tę postać.bezbarwny typ w miejsce, którego mógłby być ktoś inny. Fajnie, że twórcy dodali kogoś nowego kto rozrusza mortalowe klimaty. Super, że spotkał się z takim a nie innym przyjęciem innych mortalofiliów.
Liu Kang- kolejny nieśmiertelny śmiertelnik. Lubię ta postać i nie przeszkadza mi jego pisk podczas walk. On dodaje uroku. Lubię takie daleko wschodnie klimaty z Bruce'm Lee i innymi. Liu przypomina taka postać.
Ermac- potężnie wygląda. Ten fighter po prostu da się lubić. Nie przeszkadza mi kompletnie jego poruszanie. Niech se lewituje, lata, ważne, że jest. W tej części jego zabraknąć nie mogło.
Kotal Kahn- wypadł okazale. Jako nowy osobnik może być zaliczany do udanych. Nie odbiega od klimatu i z miejsca staje się ważniejszą postacią. Przypomina mi Ogre z Tekkena 3, ale to nic nie szkodzi.
Reptail- bardzo bym chciał przyzwyczaić się do wyglądu jaszczura, ale ten mnie nie zadowala. To pewnie z powodu przyzwyczajenia. Jaszczura poznałem w ludzkiej postaci za czasów MK 2 i również we wszelkich kinówkach czy serialach pokazywany był jako człowiek. Cieszę się, że jest, bo takim postaciom miejsce w MK się po prostu należy. Zrobił na mnie dobre wrażenie i gdyby nie wygląd to dostałby więcej pochwał.
Ferra/Tor- na początek nie byłem przekonany do tej postaci. Jakoś nie spodobała mi się postać dwie w jednym, ale zmieniłem zdanie. Oni są klimatyczni, nie odbiegają pod tym względem od serii. Gdyby udało się jakoś poprawić tę postać byłoby naprawdę świetnie. dobrze by było móc uderzać także tą dziewczynkę.
D'vorah- ona z miejsca dostała ogromnego plusa ode mnie. Nie przepadam za robaczkami, ale taki robaczek jak ona jest super. Chyba jest pierwszą żeńską postacią w bijatykach, która by zrobiła na mnie takie wrażenie. Oby jej nie zepsuli.
Raiden-zawsze pełnił w fabule ważna rolę, ale w gameplayu był taki sobie. Teraz go tak przerobili, że robi wrażenie potężniejszego. Elektryczne pułapki, elektryka, elektryka i teleporciki. Wszystko wygląda super. Jego zabraknąć nie mogło.
Quan Chi- to lider fighterów mortala z ery 3D i to zdecydowanie. Pokombinowali z nim i coś wyszło lepiej coś gorzej. Podoba mi się jego głos, szczególnie ten jęki przy fatality Kunga Lao jak się kapelusz przybliża do jego łba. Boskie.
Goro- czteroręki bandyta. Sądziłem, że w gameplayu wypadnie nieco lepiej, ale i tak jest dobrze. Poprawa widoczna względem MK9.

12
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 01, 2015, 07:39:09 pm »
Jadźka Briggs przypomina mi Sektora. Nie wiem po co ona tutaj, ale niech będzie. Zaraz by był płacz, że nowych postaci za mało ;) Zastanawiam się co ona może wnieść ciekawego do mortala? Hm... jest kopią właściwie ketchupa. W niej widzę najmniejszy potencjał, ale skoro jest to już niech zostanie. Jax, jak to on. Stary dobry człowiek mutant z żelaznymi łapami. Zastanawiam się czy nie powiększa rostera. Skoro tyle postaci ożywili to i może resztę też. Poza tym w filmiku pojawia się Fujin,a w komiksie mamy Reiko czy Raina.

13
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Marca 29, 2015, 01:56:46 pm »
To może takie małe podsumowanie z mojej strony.
Erron Black- nie mam pojęcia skąd i dlaczego takie podniecenie jakimś typkiem z czasów dzikiego zachodu.Wcześniej był indiański szaman, czyli Nightwolf to teraz musieli kogoś innego wcisnąć. To może jeszcze jakiegoś wikinga niech wytrzasną albo pirata z Karaibów. Mnie ten cały rewolwerowiec nie przekonuje. Ma jakieś tam ruchy, nieźle to zrobili, ale ja się nad nim zachwycać nie będę. Świat stał się bardziej cywilizowany,a tu typ z wycięty z XIX wieku. I jak będzie wyglądać jego fabuła. Pasterz bydła po przepiciu swojego majątku w saloonie pojechał w siną dal na koniu i znalazł się u stóp piramidy Majów i został przeteleportowany do czasów współczesnych przez Kotala. Hahaha. Taka nijaka postać.
Liu Kang- stary, dobry mistrz. Szybki jak zwykle, silny jak zawsze i prosty do gry. Jedna wariacja mi się nie spodobała, gdyż to było coś nowego. Jakieś czarne kulki i białe. Co to było? Nim tez się jednak podniecać nie będę. Jest to jest, już trzeba się najwyższy czas pogodzić z tym, że wskrzeszają wojowników zamiast odświeżać ich następców, tzn. Kai czy też Shujinko.
Shinnok- ten za to mi się spodobał. Lubiłem nim pyknąć partyjkę w MKA. Fajna, klimatyczna postać. Nieźle zrobiona. Z łapami chyba za bardzo sobie marzyłem, ale i tak nieźle to zrobili. Podobał mi się X-ray. Duży plus za wykonanie postaci. Nie wygląda w końcu jak błazen króla, a bardziej jak jakiś kapłan czy ktoś z wyższych sfer.

14
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Marca 26, 2015, 09:41:11 pm »
Powoli staję się coraz bardziej spokojniejszy o to wszystko. Może wreszcie w mortalu nie będzie tyle chaosu związanego ze zmartwychwstaniami i ładnie fabuła zostanie ułożona. Wszystko wygląda dobrze, nowa część wciągnie chyba bardziej od poprzedniej i z tego powinniśmy być zadowoleni.

15
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Marca 19, 2015, 11:08:05 pm »
Jak dla mnie Mileena wygląda fenomenalnie i pod względem samego wyglądu i po prostu gameplayu. Widać, że mieli na nią pomysł, odświeżyli ją. Na prawdę wygląda imponująco. X- ray oraz fatality są zrobione bardzo ładnie, klimatycznie. Oddają to co Mileenę wyróżnia.
Kung Jin nie jest zły. Wygląda przyzwoicie. Nie zaniża poziomu, będzie jednym z ulubionych fighterów spamerów. Nic tylko go wybierać i strzelać na dystans.
Nie wiem czy jestem sam, ale odnoszę wrażenie, że z Takedą to przesadzili. Zrobili z niego takiego gościa, że można nim cuda wyczyniać. I pomyśleć, że to namiastka tego co można nim wyrabiać. Świetne fatality. Czyżby narodził się ulubieniec większości?

Strony: [1] 2 3 ... 16