Autor Wątek: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna  (Przeczytany 658964 razy)

Offline johnx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2340 dnia: Kwietnia 30, 2015, 03:17:19 pm »
Wydaje mi sę, że Rain, Baraka i Sindel mają już wygląd i ciosy, czy może się mylę? Dodanie wariacji czy nowej skórki nadal nie robi z nich wielkiego dodatku za 1/2 czy tam 1/3 ceny gry. Wiesz jak kiedyś wyglądały dodatki do gier? Z nie tak bardzo starych zobacz chociażby dodatek do Diablo 3 albo Duke Nukem Forever - to są dodatki, dodatkowa zabawa na wiele godzin i kiedyś to była noma, która dziś wzbudza zdziwienie. Takie bonusy jak postać, która już jest w grze i (niech ci będzie) wymaga dopracowania, to powinien być gratisowy bajer zachęcający do zakupu - "o patrzcie, dorzucamy gratis nową postać, kupcie MKX".

Jestem też pewien, że te dodatkowe postaci w większości są gotowe od dawna, tak jak większość podstawowego rostera była zamknięta już w okolicach grudnia, jeśli nie wcześniej - żeby aktorzy grający ich role nie musieli wracać, nagrywać swoich ruchów i kwestii. Jeśli cokolwiek jest teraz z nimi robione, to dopracowywanie wyglądu
Rain, Baraka i Sindel to postaci, które wcale jak dotąd nie zostały potwierdzone jako DLC, więc nie rozumiem w ogóle po co o nich na tę chwilę dyskutować. Poza tym moim zdaniem to postać jest dodatkiem nie na kilka godzin, ale na kilkadziesiąt godzin grania. Jeśli będziesz kosił taką postacią po kilku godzinach w practice to szczerze gratuluję skilla. Postać można opanowywać przez dziesiątki godzin, a i tak znowu pojawi się technika, której dotąd nie znaliśmy.

Co do tego co jesteś pewien - no ja bym właśnie raczej nie był. Poza tym nie wiem czy wiesz, ale MKX to bijatyka, którą starają się dopasować pod turnieje. Słabo im to wychodzi póki co, ale na pewno zanim wypuszczą kolejną postać to będą starali się jak najlepiej ją zbalansować. Więc raczej nie powiedziałbym, że jest to tylko dopracowywanie wyglądu. Poza tym kiedy to zrobili to ich sprawa - jeśli tylko tej postaci nie mam w tej chwili na HDD to DLC jest w tym przypadku jak najbardziej fair.

Offline Nazwa użytkownika

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 51
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2341 dnia: Kwietnia 30, 2015, 04:17:22 pm »
Rain, Baraka i Sindel to postaci, które wcale jak dotąd nie zostały potwierdzone jako DLC, więc nie rozumiem w ogóle po co o nich na tę chwilę dyskutować.

Myślę, że pisząc o "story packu", Boon potwierdził DLC z postaciami, o których mówię. Nie przygotowuje się tak starannie modeli tylko po to, żeby z nimi powalczyć dwa razy w fabule.

Cytuj
Poza tym moim zdaniem to postać jest dodatkiem nie na kilka godzin, ale na kilkadziesiąt godzin grania. Jeśli będziesz kosił taką postacią po kilku godzinach w practice to szczerze gratuluję skilla. Postać można opanowywać przez dziesiątki godzin, a i tak znowu pojawi się technika, której dotąd nie znaliśmy.

Wciąż porównujesz jedną postać do całej gry, gdzie stosunek nakładu pracy do ceny jest kompletnie z dupy.
W takim DNF zrobili dodatek, który jest lepszy od podstawki, jest całą osobną grą z nowymi mapami i broniami, a nie nową skórką i kilkoma ciosami.

Cytuj
Co do tego co jesteś pewien - no ja bym właśnie raczej nie był. Poza tym nie wiem czy wiesz, ale MKX to bijatyka, którą starają się dopasować pod turnieje. Słabo im to wychodzi póki co, ale na pewno zanim wypuszczą kolejną postać to będą starali się jak najlepiej ją zbalansować. Więc raczej nie powiedziałbym, że jest to tylko dopracowywanie wyglądu. Poza tym kiedy to zrobili to ich sprawa - jeśli tylko tej postaci nie mam w tej chwili na HDD to DLC jest w tym przypadku jak najbardziej fair.

oczywiście, że ich sprawa - tak jak moją sprawą jest niekupowanie niekompletnych produktów. skończą grę, to ją kupię. pierwsze materiały wbijały w ziemię, potem mniej więcej od stycznia było coraz gorzej, poziom spadał, a zamiast przesunąć premierę, wydali półprodukt, z którego wycięli nawet stage fatality, które było w tej grze od zawsze(!)

Offline Wichura

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2342 dnia: Kwietnia 30, 2015, 05:03:40 pm »
Wgl dziwne ze na ps4 niektore rzeczy np Corrupted Shinnok albo podtytuly rozdzialow sa nie przetlumaczone a w pc juz tak np Diaboliczny Shinnok O.o

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2343 dnia: Kwietnia 30, 2015, 09:05:39 pm »
Też śmieszy mnie, gdy ludzie oburzają się, że Baraka, Tanya, Sindel itp są gotowe, przygotowane i chcą ciągnąc kasę. W niektórych przypadkach ludzie mają jakąś dziwną nieokreśloną chorobę.

Grając w story mode łatwo można uznać, że wymienione postaci, nie są w ogóle w jakikolwiek sposób przygotowane do bycia grywalnymi. Nie posiadają niczego co mają postaci z MKX, ciosy specjalnie skopiowane żywcem z MK2011, podmienione stance itp. Jeśli twórcy nie chcieli tych postaci jako grywalnych, to uważam, że gracze powinni się cieszyć, że nie zapomniano o nich i dano przynajmniej przeciw nim zagrać. Pewnie twórcy w ogóle nie mieli na celu robienia z nich DLC, ale jest tyle teraz o to płaczu, że może zmienią zdanie. Zresztą po Tanyi widać, że postać ta od nowa jest projektowana.

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2344 dnia: Maja 01, 2015, 01:17:34 am »
Też śmieszy mnie, gdy ludzie oburzają się, że Baraka, Tanya, Sindel itp są gotowe, przygotowane i chcą ciągnąc kasę. W niektórych przypadkach ludzie mają jakąś dziwną nieokreśloną chorobę.

Grając w story mode łatwo można uznać, że wymienione postaci, nie są w ogóle w jakikolwiek sposób przygotowane do bycia grywalnymi. Nie posiadają niczego co mają postaci z MKX, ciosy specjalnie skopiowane żywcem z MK2011, podmienione stance itp. Jeśli twórcy nie chcieli tych postaci jako grywalnych, to uważam, że gracze powinni się cieszyć, że nie zapomniano o nich i dano przynajmniej przeciw nim zagrać. Pewnie twórcy w ogóle nie mieli na celu robienia z nich DLC, ale jest tyle teraz o to płaczu, że może zmienią zdanie. Zresztą po Tanyi widać, że postać ta od nowa jest projektowana.

Oto święte słowa dotyczące całego problemu.

Offline DarkSasuke

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 142
    • Zobacz profil
  • PSN ID: DarkAsh_PL
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2345 dnia: Maja 01, 2015, 01:46:55 am »

Offline karzel

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 265
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2346 dnia: Maja 01, 2015, 09:58:27 am »
Ja znowu będe musiał na nastepny dzień oglądać powtórkę bo mi nocka wypada :/

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2347 dnia: Maja 01, 2015, 09:38:18 pm »
A co ty robisz że nie możesz w nocy w robocie obejrzeć?

Offline karzel

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 265
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2348 dnia: Maja 01, 2015, 09:54:30 pm »
A co ty robisz że nie możesz w nocy w robocie obejrzeć?


Pracuje w hucie szkła i jestem operatorem maszyny. Tak więc nie mogę od niej odejść praktycznie przez całe 8h pracy.

Offline DarkSasuke

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 142
    • Zobacz profil
  • PSN ID: DarkAsh_PL
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2349 dnia: Maja 02, 2015, 01:35:54 am »

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2350 dnia: Maja 02, 2015, 11:29:39 am »
Tak z ciekawości: który mieliście poziom frakcji po pierwszym tygodniu gry?

Offline Semek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 664
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2351 dnia: Maja 02, 2015, 03:30:08 pm »
Tak z ciekawości: który mieliście poziom frakcji po pierwszym tygodniu gry?

Ja 50 Link Kuei. Teraz mam 38 White Lotus. Później Special Forces.

Offline karzel

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 265
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2352 dnia: Maja 02, 2015, 04:32:40 pm »
Czy ktoś mi może wytłumaczyć w którym momencie zrobić Brutality? Grałem w MKX już na PC u znajomego i raz mi się udało je zrobić, ale sam nawet nie wiem w jaki sposób.

Offline Wichura

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2353 dnia: Maja 02, 2015, 08:11:04 pm »
Przed napisem FINISH HIM jak oponent ma ok 10 hp to wbijasz kombinacje ale wczesniej podczas walki masz do spelnienia pewne warunki najprostsze ma wg mnie Kitana

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2354 dnia: Maja 04, 2015, 09:25:01 am »
Sprawdź w movelist warunki. Masz napisane co i jak. Robisz co napisane, wykonujesz polecony ostatni ruch i on zmienia się w Brutality.

EDIT:
Ludu, mam problem. Chodzi o TYM. Przy ósmym wyzwaniu zaczynają się problemy. Macie jakieś swoje sposoby, czy mam próbować na pałę aż zepsuje pada?
« Ostatnia zmiana: Maja 04, 2015, 01:12:06 pm wysłana przez johnx »