Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - davidkoz

Strony: [1] 2 3 ... 106
1
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 24, 2019, 04:00:05 pm »
Rozumiem Adepta i Lune i ich flustracje.

Ta czesc Mortala wymaga o wiele wiekszych umiejetnosci od poprzednich. Jak pierwszy raz odpalilem, to mialem wrazenie, ze nigdy niczego sie nie naucze. Siedze w sparingu caly czas i kombinuje cos Sonya, bo latwo nie jest. Czlowiek sie cieszy, mysli, ze cos sie nuaczyl i trafia na spam Erronem i przychodzi zalamanie czy flustracja, bo za chuja ja nie wiem przy jego 50/50 co sie dzieje na ekranie i nie mam tez nic absolutnie to Purple, bo lubie z nim grac, no ale nie smak pozostaje, ze nie potrafie sobie z tym jakos poradzic.

2
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 03, 2019, 10:32:43 pm »
Ja jak zwykle Sonya Balde i Johnny Cage, jeszcze chce Kano ogarnąć i możemy się bić 😉

3
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 28, 2019, 09:54:28 pm »
Wieże czasu są jak dla mnie ciężkie, irytujace i bez tych dodatkowych boostow ciężko zwyciężyć, mega mnie to tam irytuje ale próbuję dalej coś tam kombinować.

4
Mortal Kombat 11 / Odp: Kombatanci Online
« dnia: Kwietnia 19, 2019, 01:28:31 pm »
Proszę też o wiadomość, że z forum

Ps4
Id:davidkoz

5
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 16, 2019, 09:02:31 pm »
Ciężko określić co będzie i też mam nadzieję, że nie będzie 3 do 3, bo się wqrwie.

Oprócz Shanga myślę, że na pewno pojawi się ktoś z wymienionych:
Smoke, Fujin, Havik, Sindel, Reptile, Takeda

6
Ogólne / Odp: Mapowanie arcade sticka pod MK 11 - prośba o opinie
« dnia: Kwietnia 13, 2019, 09:50:49 pm »
Ja Ci Adept pomogę.

SPRZEDAJ TO gówno :P

7
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 13, 2019, 09:49:20 pm »
O Matko jedyna! Najlepsze Fatality w historii Mortal Kombat. Kładę wielki hołd twórcom MK za próbę odświeżenia tego, co ciągnie się od lat.

Johnny Cage! Przeszedłeś do historii swoją błyskotliwością! A myślałem, że D'vorah wygra tę batalię na wykończenia, a tu taka miła niespodzianka.

8
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 13, 2019, 06:30:19 pm »
Davidkoz -> Szykuj się na zniszczenie, nic Cię nie uratuje. A szczególnie Twoja nudna drużyna ziemskich żołnierzy.
Już czekają Soyna, Johnny, Jax oraz Kano na rozprawienie się z Twoją ekipą ninja ;)

"Każdy chce Chameleona"- nikt nie chce Chameleona. Przeglądam zagraniczne fora, liczne kanały na YT, rozmawiam czasem z kolegami i jakoś nie zauważyłem praktycznie żadnego zapotrzebowania na tego wojownika.

"Na Shujinko nikt nie narzekał"- nie wiem jak było w latach, kiedy gra była świeża, ale teraz zdecydowana większość osób narzeka na Shujinko i uważa go za nieciekawą postać.
Może i też pośpieszyłem ze słowem "wszyscy" ale czytałem na zagranicznych forach, że fajnie byłoby zobaczyć Chameleona bądź jego damskiego odpowiednika. Tak samo jak jeszcze długo przed pierwszym trailerem MK11 sporo osób zastanawiało się nad fabułą i czy NRS pociągnie może temat MKDA i MKD. Co byłoby z historią Shujinka, czy dalej byłby głównym bohaterem i jak wpasowałby się w nową formułę MK.

Plus gej. Musi być gej. Mają łączyć zajebistość Sonyi, Johnego, Kenshiego, Kung Lao i Scorpiona
Hmmm chyba wiem skąd to się bierze oglądając co tydzień MK Kasta ;) Wystarczy popatrzeć na twórców MK :P Chyba chcą dać coś od siebie.

Adept mistrzostwo? wypowiedź franqey? Czy Ty z czegoś się wyśmiewasz:P

Nie zauważyłem też raczej, aby wylewano jakieś żale nad taką postacią jak Shujinko, bo jako postać przygotowana konkretnie pod Story Mode była to całkiem ciekawie zaprojektowana postać. Bardziej słyszy się o Hsu Hao, Kobrze, Darriusu czy Mokapie niż wspomnianym wcześniej dziadku. Są to postaci od których raczej NRS ucieka i trzeba to zrozumieć, bo w serii mamy tyle dobrych wojowników, że nie sposób już jest ich wszystkich wrzucić do rosteru. Zrobili bardzo dobry krok w przód dając nam do dyspozycji jedynie trójkę nowych zawodników w zamian za przywrócenie nieco starszych.

Uważam też, choć trzeba jeszcze troszkę na Frost poczekać, bo jeśli prawdą będzie to, że jest związana z cybernizacją Lin Kuei i sama może będzie cyborgo-podobna, to uważam, że twórcy wiedząc, że nie wrzucą nam cyborgów do gry, a na przełomie lat można powiedzieć, że jest ich już pięciu: Sektor, Cyrax, Smoke, Cyber Sub-Zero oraz Triborg, to Frost może będzie ich jakimś zwieńczeniem, dlatego zostawili ją na koniec. Mam nadzieję, że odjadą z nią na maxa i nie będzie kopią Sub-Zero. Tego życzyłbym sobie i fanom MK.


9
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 13, 2019, 10:01:50 am »
Taki mamy klimat, że każdy uważa, że wie lepiej, a jego zdanie jest mądrzejsze. Muszę przyznać rację Lunie i Adeptowi, że MK się rozwija, kładą nacisk na wielowymiarowość tej bijatyki i nie skupiają się tylko na jednym. Rozumiem, że boli wielu "starych" fanów kierunek, w który rozwijana jest seria i mowa tutaj o całym lore, klimacie i tym, co pasuje, a co nie. Trzeba jednak zauważyć, że my się starzejemy, mniej czasu na gry mamy, a trzeba grę dostosować do dzisiejszych standardów. Uważam, że NRS robi wszystko co w swojej mocy aby zadowolić oba środowiska i jak zwykle w kwestii bijatyk robi krok w przód.

Nie podoba mi się Cetrion jak wielu innych graczom ale jak Adept czy Luna pisali postaci typu Stryker w ogóle nie pasował do serii MK, a jakoś mało kto narzekał, a grało się nim dobrze. Nie można zadowolić wszystkich, bo gdyby twórcy serii słuchali każdego, to na start dostalibyśmy roster zbliżony do tego z Armageddona. Nie można krytykować Cetrion za to, że ma zdolności Raina, Fujina czy innych. Ja rozumiem, że to może wqrwić, bo mnie to też wqrwia i nie cieszy mnie to, że taka postać znajduje się w serii MK ale z drugiej strony trzeba patrzeć na to właśnie w jakim kierunku idzie ta seria i jak ją chcą rozwinąć. Uważam też, że jej jeden czy dwie zdolności wodne nie wykluczają Raina w 100% z gry, tak jak i Fujina czy innych. NRS ma tyle pomysłów na postaci, że dodatkowa zdolność u postaci w tą czy tamtą stronę nie zabierze dodatkowego miejsca w rosterze innej postaci. Będą chcieli dać Raina to dają bez względu na to jakie zdolności ma Cetrion. To samo tyczy się nowego movesetu Kitany, o którym trochę później.

Twórcy wiedzą, że nie zadowoloną każdego z nas, więc wrzucają do postaci jakieś elementy od innych. Chameleon miał zdolności innych ninja, każdy chce Chameleona, Shujinko miał zdolności innych postaci w MKD i też nikt nie narzekał. Cyber-Sub-Zero pojawił się w MK9 i było ŁAŁ, mamy Cyber Sub-Zero, a teraz kiedy wiemy, że pojawi się Frost, każdy mówi Łeeee kopia Sub-Zero, ale nikt jeszcze nie widział jej gameplaya. Wrzucili Cetrion ze zdolnościami innych, to łeeeeee deconfirmed Rain, Fujin, Tremor, no ale Chameleona chcielibyście zobaczyć i to samo tyczy się Kitany, o której będzie później.

Gadanie też o tym, że były takie czasy i postaci, które im nie wyszły dziś mogłby by być dojebane to może i fakt ale to nie wymówka, bo można było je zrobić lepiej. Dało się zrobić Kenshiego? Dało się zrobić Havika? To dlaczego odjebano od tak Hsu Hao czy Kobrę? Twórcy może nie chcą do tego wracać i wolą zrobić nowe, które są o klase wyżej patrz D'vorah, Erron Black, Skarlet i chociażby kolejny powiem świeżości Kollektor.

Gameplay/Moveset

A tutaj z kolei mam niesmak. I to przez ten niesmak ciężko mi napisać cokolwiek pozytywnego o jej movesecie. Wiadomo było, że przecież nie zrewolucjonizują jej nagle gameplayu i nie przestanie używać swoich wachlarzy (tutaj w sumie plus za ten stance z trzema wiatrakami), ale powtórzenie schematu z X, tylko tym razem z Mileeną to NAJ-GOR-SZE co mogło się przydarzyć i zastanawiam się teraz czy devsi nie czytają twittera i innych forów internetowych, ale przecież to nawet nie tyle strzał w stopę, co upierdolenie sobie nogi. Nie wiem czy to miał być tribute - jeśli tak, to ja pierdolę taki tribute. Czy to miało być trollowanie - w takim razie wyszło trollowanie najniższych lotów. Oby te ruchy sai nie były w jej podstawowym movesecie (są? nie pamiętam - sprawdzę jutro), wtedy po prostu nie będę tego używał i nie będzie to dla mnie istniało. Ogólnie - raczej na minus. Zabrakło kreatywności i świeżych pomysłów. Rozczarowanie.


Jak można ciężko cokolwiek napisać o movesecie Kitany? To najlepsza Kitana w historii serii. Całkowisice przereideisgnowana. Totalna świeżość w jej gameplayu. Patrzymy na nią i wiemy, że to dobra, stara Kitana, a po chwili klikając w przyciski na padzie doświadczamy zupełnie czego innego. Wiadomo było patrząc na poprzednie postaci, że głównie będzie się posługiwać wachlarzami, więc skąd to narzeknie? Zresztą teraz widać, że jest trochę damską wersją ninja, czuć w niej że ewaluowała w assasyna, a Ty nie możesz nic dobrego o niej powiedzieć widząc, że jej moveset zmienił się względem X na plus i narzekanie na Sai Mileeny też jest tutaj niepotrzebnie. Jak pisałem wyżej, twórcy chcą jakoś zastąpić postaci, których nie ma i dają innym jakiś mały element tych brakujących tak jak i w przypadku Errona, który rzuca butelką z kwasem. Trzeba zrozumieć, że NRS zapewne nie chciał i nie miał potrzeby wrzucać Mileeny do tej części MK, dlatego w zamian za to dali Sai Kitanie. Taki mały hołd i tyle, a może aż tyle. Nie ma co rozpaczać, bo to dodatkowe zdolności, których nie trzeba przecież wybierać. Nie wyklucza to też jednoznacznie Mileeny z gry. Zdolności jest wiele, a po premierze, po updateach można wiele zmieniać i nie jest to trollowanie z ich strony tylko ukłon w coś, czego wiedzieli, że i tak nie będzie w grze.

Każdy z NRS mówił, że to najobrzydliwsze i najfajniejsze fatality jakie zrobili i ok, ja się z tym zgadzam, ale jednak brakło mi w tym czegoś ekstra. Poza tym ta pierwsza faza z 'rzyganiem' mogła być zrobiona lepiej - np. tak jak w słynnym pocałunku śmierci, który złożyła Mileence w story. No i jak w ostatniej fazie ten robal rozwala łeb ofiary na dwie IDEALNIE równe części to też trochę kłuje w oczy. No ale cóż - trochę może zbyt negatywnie ten mój opis zabrzmiał, mimo, że nadal uważam to fatality za jedno z lepszych i takie lajtowe 9/10 bym dał.

Ten sam przykład narzekania. Szkoda, że nie poszli trochę w stronę tego, co było w MKX, ale gdyby właśnie poszli w tą stronę to Twój wpis jak i innych brzmiałby: "w NRS słabo z pomysłami i powinni zatrudnić kogoś do tego, bo kolejna kopia czegoś, co już widzieliśmy w story MKX".

Dziękuję.

10
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 05, 2019, 06:45:22 pm »
Kolejnym strzalem (czy to juz oficjalne przez Eda Boona?) jest roster 25 jako poczatkowy wraz z Shao + jebane 3 dodatkowe postaci z poza uniwersum MK. Widze, ze niestety i tu pieniadze rzadza i dostaniemy jakies gowniane postaci, ktorymi beda sie jarac i onanizowac ci najmlodsi.


Może jakbyś czytał to co piszą tutaj użytkownicy, to byś wiedział (...), a daleko szukać nie trzeba, wystarczyło spojrzeć post wyżej.

 :P

Tak wiem, ale wciaz sie ludze, ze to zly sen :D

11
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 05, 2019, 05:01:03 pm »
Pisze z brytyjskiego laptopa z roboty w ktorym nie mam polskich znakow, wiec bedzie bez.

Ostatnio nie mialem czasu napisac o tym co mysle po ostatnich revealach, wiec chcialem cos od siebie dac.

Wszystko szlo w dobrym kierunku, kolejne niusy  ktorymi bylismy zalewani wskazywaly, ze gra bedzie o wiele lepsza od tego, co moglo sie wydawac z poczatku. Pierwszym styrzalem w plot byla zapowiedz Shang Tsunga jako DLC. Mialem nadzieje, ze plotki okaza sie prawda i roster glowny wzrosnie od marnego 24 + Shao Kahn do 28, z sekretnymi postaciami. Niestety jak szybko trailer Krypty wyzwolil we mnie ogrom pozytywnych emocji, tak po chwili wypowiedz Ed Boona na teamt Shanga je zabila. No coz sobie pomyslalem. Lepsze to niz w ogole brak tej postaci w grze.

Kolejnym strzalem (czy to juz oficjalne przez Eda Boona?) jest roster 25 jako poczatkowy wraz z Shao + jebane 3 dodatkowe postaci z poza uniwersum MK. Widze, ze niestety i tu pieniadze rzadza i dostaniemy jakies gowniane postaci, ktorymi beda sie jarac i onanizowac ci najmlodsi. No szlag mnie trafia, ze tak sie podniecali tym, ze fajni maja byc spokojni, bo dostaja swoje klasyczne postaci, a wychodzi na to, ze polowa postaci to kopia MKX i jakas tam mala sypta klasycznych. Oni musza miec chyba inne fora i twittery, bo z tego co ja czytam i ogladam, to gracze chcieli przede wsztystkim Raina i Fujina! Do chu&£ !!!! pozniej Havika, Reiko, Smoke, jakies cyborgi, Sindel czy Nightwolfa, a takze jeszcze paru innych z ery 3D chocby nawet Li Mei, a tu co mamy? sypneli Skarlet i Barake i cieszcie sie , bo przeciez mnostwo klasycznych powraca, prawda? Wyjebali cyborgi, wiedzieli, ze fani prosza o Frost to zrobili z niej najpprawdopodobnie cyborga! No jezus maria, cudownie. Caly zachwyt nad Frost poszedl do kosza, a fani cyborgow moga sobie pomarzyc, a Sektorze czy Cyraxie, dziekujemy.

Kolejne ochy i achy poszly w nowego Elder Goda o wdziecznym imieniu Cetirion czy jakos tak. Rozumiem, ze Elder God, ze silna postac, ze bedzie miala pewnie jakas role w story no ale na milosc boska! Nie pasuje pod wzgledem designu do serii MK. Wyglada jak zywcem wyciagnieta z Heroes of Might and Magic, a czym dalej pojdziemy tym bedzie gorzej, bo zacznie sie jej gameplay. Nie ma to jak zrobic cos na zasadzie Chameleona i wdupic jej ciosy wszystkich innych swietnych wojownikow, o ktorych prosili fanii. Otoz mamy Fujina, Tremora, Raina a takze paru innych z Injustice m.in. Posion Ivy, bo tez od razu mi sie to nasunelo na mysl. Czy nie mozna bylo juz jej wymyslic czegos oryginalnego? Zero pomyslow? Mysle sobie, ze gdyby zrobili ja na wzor np Ashrah z MKD to postac miala by dobry klimat, a co otrzymujemy? Kiche!

Az sie boje kolejnego kasta i sluchania ich Achow i Ichow na temat tego, ze ten cios jest ich ulubionym, a ten ruch jest ich ulubionym, a w ogole tamten ruch jest i co? no qrwa ulubionym. Oby ta Frost mimo tej calej cybernizacji nie przypominala Cyber Sub-Zero, a Kollektor Gora bo bedzie to juz gwozdz do trumny.

Z tych pozytywnych to:

Noob Saibot na plus, bardzo przypomina tego z MK9 no i cos co zostalo przez nas wymodlone sie udalo. Choc ta jedna postac, bo jego design stoi na bardzo wysokim poziomie i czuc chlod od tego pana.

Liu Kang jak Liu Kang, ucieszylem ryja jak zobaczylem ze powrocili do jego Nunchaku z MKD. Jest to po prostu dobry stary Liu Kang i jezeli on jest glownym bohaterem tego story, to mam nadzieje, ze choc troche wrocili z tym do korzeni serii, bo ostatnie akcje z rodzina Cageow (ktorych oczywiscie kocham i tylko nimi gram) nie byly serii potrzebne.

Kung Lao tak kolega wyzej, taki sam powrot, uwazam ze sa postaci, ktorych nie powinno sie zbytnio zmieniac i obaj panowie do takich naleza. Jedynie zaskoczenie na plus, ze jeszcze potrafia cos wymyslec dobrego w tej grze, to dodanie mu ducha Kung Lao. No to doda tej postaci swiezosci, czego oczekiwalbym np od Soyni no ale niestety, wszystkiego nie dostaniemy.

Jax w moim przypadku na plus. Jest to jedna z tych postaci co mnie zawsze mega denerwowala, nigdy nim nie gralem i nawet nie mialem zamiaru grac. Nie odpowidaly mi jego gabaryty a zasob ciosow jakimi sie poslugiwal nie powodowal drgan w sercu. Po ostatniej prezentacji odziwio mi prztypadl do gustu (i nie dlatego, ze jest taki przystojny :P) a dlatego, ze znowu ekipa Netherrealm miala przeblysk kolejnej kreatywnosci i dorzucili mu ciekawe ciosy, ktore spowodowaly, ze zauwazylem ta postac. Pocwicze nim pogram i moze wskoczy ponad Soynie czy Kano w moim rankingu potencjalnych postaci do bicia innych graczy na tym forum :P

Mysle sobie, ze 25 postaci na start to malo, mniej niz w Injustice2, Shang Tsung jako DLC a nie main to kpina, Centirion czy jak sie ona tam zwie to kpina numer 2, brak Raina czy jakiekolwiek wspomnienie o Fujinie to kpina numer 3 i 4. Wrzucenie takiej ilosci postaci z MKX (nawet jesli teraz wygladaja super dobrze) to kolejna kpina, bo choc nie wiem co by zrobili z Cassie czy Jacki to nie zastapia one nam Ermaca, Reptilea, Raina czy Mileeny (choc dalej ufam w to, ze ona sie pojawi). Tyle. Przepraszam raz jeszcze za brak polskich znakow.

12
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Marca 28, 2019, 01:23:49 pm »
Hey. Wie ktoś może o której będzie można już cisnąć w betę?
Może jakbyś czytał to co piszą tutaj użytkownicy, to byś wiedział, że cisna już od wczoraj, a daleko szukać nie trzeba, wystarczyło spojrzeć post wyżej.

13
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Marca 24, 2019, 12:01:07 pm »
Ja zamawiaem na amazon.co.uk i tez dzisiaj dostalem kod z data rozpoczecia bety i u mnie w UK bedzie  27 Marca o 3:00

14
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Marca 23, 2019, 04:26:59 pm »
Kurcze jeśli to prawda to jest mi przykro, bo choć sam Raina nie lubię to jest bardzo chciany przez całą rzeszę fanów, więc dla samych nich on się należy i zarobi dużo pieniędzy jeśli pojawi się w DLC, a to że Ed coś o powtórkach z DLC gadał, to nic to jeszcze nie znaczy, bo gdy ujawnili DLC do Soul Calibura to śmiał się, że to niezłe koszenie na kase fanów ujawniając płatny kontent przed wydaniem gry, a co zrobił wczoraj? Dokładnie to samo z czego niedawno się jeszcze śmiał. Mam tez drugą teorię co do Raina. Chcą znowu bardziej i dłużej wspierać kontent po wydaniu, więc uważam, że Raina dają osobo za free za jakiś czas. Dobry ruch byłby to ze strony Netherrealm. Nie mieliśmy miejsca w rosterze ale z powodu tego, że się go domagacie wpadnie wam jako free content, hmm?

15
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Marca 22, 2019, 08:03:19 pm »
Tak, Shang Tsung to pierwsza postac DLC

Strony: [1] 2 3 ... 106