Autor Wątek: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna  (Przeczytany 160915 razy)

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #495 dnia: Marca 29, 2019, 09:33:07 am »
- polskie tłumaczenie ssie po całości - w finalnej wersji zmieniam na english na 100%. Za przykład niech posłuży jedno z możliwych kustomizacji Kabala, a konkretnie tego gówna co ma na plecach - SOK Z BURAKA
Aż taka gówniana jest ta kustomizacja, że użyto nazwy tego patologicznego fanpejdża dla chorych kodomitów, żeby ją opisać? XD

Tzn. nie wiem czy to miało być smieszne (raczej cringe trochę), i też nie wiem jaka jest angielska wersja tego gearu, ale takich potworków będzie pewnie więcej. Razi np. przetłumaczenie nazwy wariacji 'Boon's main' jako 'podstawy Boona' WTF?!?!?!

Na ten moment znalazłem 2 błędy w becie, a mianowicie przy umiejętnościach do wyboru w menu customizacyjnym:
1. Jade - rysunek ostrza z powietrza i ostrza w górę są ze sobą zamienione miejscami. No, ale to kosmetyka, powiedzmy.
2. Scorpion - kombinacja pokazana do uzyskania comba z użyciem linki (3 hit combo, na koniec sprowadzenie do parteru - jest to jeden z dodatkowych ruchów do wyboru), jest niepoprawna. Wklepując ją otrzymuje się kombo z płonącą pięścią. To poważniejszy zarzut, bo do tej pory nie ogarnąłem jak to combo zrobić :D ale też nie gram towerów, raczej online, więc nie mam czasu/chęci na taką powolną zabawę.

Dzisiaj też pewnie wieczorem trochę więcej pogram i pobawię się w customizacji, także może jeszcze coś wyłapię. Btw, gdzie zgłaszać ewentualnie takie pomyłki? Plus nie wiem czy jest to problem globalny, czy tylko w polskiej dystrybucji (ale no chyba globalny).
To co jeszcze bym poprawił, to dodał listę ciosów/ruchów specjalnych, które mamy zawsze z defaultu (linka Scorpiona, nomad dash Kabala), bo np przy klasycznych postaciach to mniej więcej wiadomo, tak przy nowych może być problem. Lista ta jest dostępna oczywiście w liście ruchów podczas walki, ale fajnie byłoby to mieć też w menu customizacji.

Bilans walk w sieci mi się pogorszył, bo grałem z naprawdę zajebistym Scorpionem i dopiero chyba za 6 razem udało mi się go dojechać używając Skarlet. Zostałem już raz wyzwany od noobów i spammerów jak grałem Jade + dowiedziałem się, że nie umiem robić combosów i wygrywałem z tym ziomkiem (4-1) tylko fartem. Ale miał piękny angielski akcent, gdy nazywał mnie FOKIN SPAMMA' :D

Do tego 2 razy gra mi scrashowała podczas walki, a raz przy włączeniu nie miałem możliwości wyboru customizacji Jade i Kabala. Także widzę, że cośtam jeszcze robią.

Aha, słowo-klucz podczas walki w MK11 - cierpliwość :) zresztą, sami się o tym pewnie przekonacie w niedługim czasie

Offline Kornixon

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 354
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #496 dnia: Marca 29, 2019, 01:34:05 pm »
Rzuć jakimś screenami z customizacji itp. Jak tam sobie wymodelowałeś te postacie Panie Purpurowy. :v
Kurde obawiam się, że nie zdążę wyrobić z kupnem konsoli na premierę i ominie mnie najlepsza zabawa z Wami Panowie. :/
Rzal i bul jak to pisał ex prezydent III RP.

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #497 dnia: Marca 29, 2019, 03:19:59 pm »
Jak nie zapomnę (i będę umiał xD - bo nigdy tego nie robiłem) to może i wrzucę jakieś screeny w weekend.

Podobają mi się różne wersje kabalowej maski. Zwłaszcza piękna, klasyczna z MK3 i jeszcze jedna w formie czaszki :) Kabal bez maski, ze swoją paskudną mordą też daje radę. Jade jest z kolei tak śliczna, że aż żal jej zakrywać buźkę :D nawet tą superową oshtekkową maseczką. No i ja chyba będę tutaj w zdecydowanej mniejszości, ale... bardziej podobała mi się Skarlet w krótkich włosach, taka jak na reveal evencie. Teraz jakoś nie mogę się do niej przyzwyczaić, więc zawsze robię ją z zakrytą czupryną :)

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #498 dnia: Marca 30, 2019, 08:57:04 am »
Rzuć jakimś screenami z customizacji itp. Jak tam sobie wymodelowałeś te postacie Panie Purpurowy. :v
Kurde obawiam się, że nie zdążę wyrobić z kupnem konsoli na premierę i ominie mnie najlepsza zabawa z Wami Panowie. :/
Rzal i bul jak to pisał ex prezydent III RP.
Witaj w Klubie Nieposiadaczy Odpowiedniej Konsoli By Pykać w MK11 :)

Offline Malvado

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 419
  • The Next Big Thing
    • Zobacz profil
  • PSN ID: KaziorPL
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #499 dnia: Marca 30, 2019, 04:58:37 pm »

Offline GordonShumway

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #500 dnia: Marca 31, 2019, 01:14:24 am »
Po paru dniach z betą mam mieszane uczucia,tęsknię za MK9. Na razie nie skreślam zobaczymy co będzie w kwietniu. Miłego klepanka.

Offline dragon 668

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 41
    • Zobacz profil

Offline Gimli

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #502 dnia: Kwietnia 02, 2019, 02:06:36 pm »
http://www.powerpyx.com/mortal-kombat-11-trophy-list-revealed/ [nofollow]

Niedawno przeczytałem. I dwie rzeczy mnie zaciekawiły:

1) Teamwork trophy
Play a Group Battle with 2 other players

Powiedzcie mi, że wrócili do czasów MK9 i zrobili TAG TEAM. Nigdy w Mortala nie gram w pojedynkę, zawsze z osobą siedzącą obok mnie. No, chyba, że online.

2) Cyber Initiative trophy
Perform 2 different FATALITIES with Frost

Czyli społeczność rozgryzła rolę tej postaci w fabule. Można z tego wywnioskować, że będzie miała coś wspólnego z cybernetyzacją.

PS: Czyli Cetrion I Kollector to już oficjalne nazwy dla obu postaci.
PSS: Zapomniałem spojrzeć na datę, ale na szczęście 1 kwietnia już się skończył. Dlatego te trofea nie są żartem... chyba. :)

Offline Kornixon

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 354
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #503 dnia: Kwietnia 02, 2019, 02:19:13 pm »
Trofea raczej bez polotu, podobnie jak w MKX.

MERCY wraca... Hmm.. Ciekawe po co.i na jakiej zasadzie. Bo Animality nie mamy. Chyba, że mamy a jeszcze o tym nie wiemy. Oby ich jednak nie było.

Ta walka w grupie to pewnie coś na zasadzie tej wieżyczki z MKX, którą się robiło w kilka osób. Nie pamiętam jak się ten tryb nazywał, ale było podobne trofeum w Mortal Kombat X.

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #504 dnia: Kwietnia 02, 2019, 04:08:31 pm »
Animality to najbardziej popierdolone (w tym negatywnym sensie) -ality w historii uniwersum i niech lepiej pozostanie zakopane głęboko pod ziemią i nie wraca N I G D Y. Friendshipy - jeśli zrobione ze smakiem - powitam z otwartymi rękoma.

25 postaci włączając w to Shao w base rosterze  ;D ;D co za rozczarowanie, ja pierdolę, good job NRS marketing team!!!!

W sekretne postacie też przestałem już wierzyć. W sensie no, pewnie sekretnymi będzie ktoś z trójki: Frost, Kollector, Cetrion, albo cała trójka. W każdym razie na pewno ktoś z tych 25 już nam 'znanych' przez leaki. 29 slotów na stronie oficjalnej to jakieś gówno i nie ma co liczyć na Mileenkę, Shinnoka czy kogokolwiek innego.

Jedyna nadzieja na (przynajmniej część) fan favourites to DLC. End of story. To zdecydowanie najlepiej zrobiony Mortal, niestety roster mógłby być dobrany znacznie lepiej - FAKT nie opinia.

O becie już mi się nie chce nawet rozpisywać - wrażenia świetne, screenów nie będzie bo nie umiem. Customizację i tak trzeba było robić od początku po każdym odpaleniu gry, więc potem już olałem wizuale i dawałem tylko ciosy, które chciałem i elo. Ostateczny bilans to jakoś 95/85. Baraka z szarżą flagą to xDDDDDDDDDDDDDDDD. Zresztą sami zobaczycie jak zagracie. Kabal wydaje się najpotężniejszy na ten moment. Jade gra się super, ale imho potrzebuje trochę buffa do dmg. Skarlet spoko, ale jeszcze jej nie rozgryzłem za bardzo w sensie optymalnego doboru umiejętności. Scorpion jest bardzo podobny do tego z MKX, ale tego się w sumie spodziewałem.

Jak ktoś chce wiedzieć coś więcej o becie, to w miarę możliwości napiszę.

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #505 dnia: Kwietnia 02, 2019, 06:10:40 pm »
Na wstępie napiszę, że uwielbiam czytać wpisy pozbawione jakiejkolwiek argumentacji jak ten poniżej. Nie bierz tego do siebie dobry człowieku, ale przydało by się rozwinąć myśl aby dyskusja mogła być dyskusja zamiast przypominać foch baby w trakcie okresu;)

Po paru dniach z betą mam mieszane uczucia,tęsknię za MK9. Na razie nie skreślam zobaczymy co będzie w kwietniu. Miłego klepanka.

O becie powiem tyle: online chodzi jak złoto i to jest bardzo dobra wiadomość. Udostępnieni wojownicy bardzo mi się podobali i jakoś nie czułem znacznej przewagi jednego, czy drugiego. Poza tym do pełnej wersji jeszcze balans się zmieni jak znam życie. Tytuł wyglada fenomenalnie i bardzo podoba mi się powrót do lekko komiksowej stylistyki po „brudnym” MKX. Co chwile czytam komentarze o tym jaki ten roster słaby i chujowy bo brak zawodnika X,Y,Z. Drodzy państwo dostajemy 25 postaci które można dowolnie konfigurować nie tylko wyglądem ale i zdolnościami. Żadna postać nie jest kopią drugiej, ani w zasadzie do niej podobna w sensie prowadzenia. Dajcie już spokój z fontanną łez, bo inne bitki na rynku startują z mniejszym ekranem wyboru postaci i jest ok. Jeśli zawodnicy są dobrze zrobieni, to i 12 wystarczy. Podkreślam - byle dawali frajdę. Kolejna rzecz która mi się podoba to uczucie siadania ciosów. W końcu nie mam wrażenia grania figurkami z plastiku. Trudno to zdefiniować, ale po prostu lepiej czuć zawodnika w trakcie gry. Przed betą ludzie martwili się o tempo gry ale wg mnie jest ok. Wolniej niż w MKX, ale bardziej wymagająco pod względem trafiania kombinacjami w klatki animacji. Dzięki temu już nie będzie kosmicznych juggli klepanych setkami przez manualne miernoty. Inna sprawa, że nowy podział pasków dodatkowo wymusza kombinowanie zasobami. Ogólnie zmiany w systemie to generacyjny skok i zdecydowany krok w kierunku poważnie e-sportowej rozgrywki. Zobaczymy tylko jak to finalnie wyjdzie gdy już będziemy mieć pełny roster. Tyle ode mnie na ten moment. Sorry za błędy w pisowni, trzaskał post z telefonu.

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #506 dnia: Kwietnia 02, 2019, 06:48:12 pm »
Cetrion revealed. Wygląda na postać używająca w walce 4ech żywiołów.

https://m.youtube.com/watch?v=N0rI2NqA2tM

Teraz nie mam czasu napisać więcej, ale kurcze, jakoś dziwnie to wygląda.

E: plus jeszcze to. Oficjalny trailer:

https://www.gameinformer.com/exclusive-video/2019/04/02/exclusive-mortal-kombat-11-cetrion-reveal-trailer
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 02, 2019, 07:25:34 pm wysłana przez PurpleRain »

Offline GordonShumway

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #507 dnia: Kwietnia 02, 2019, 07:27:57 pm »
Ktoś coś wie kiedy będzie następny kombat kast?

Offline dragon 668

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 41
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #508 dnia: Kwietnia 02, 2019, 07:33:27 pm »
 W czwartek.

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #509 dnia: Kwietnia 02, 2019, 07:47:35 pm »
Cetrion na pierwszy rzut oka wyglada jak postać goscinna z DC. Może jest jakimś bogiem? Dziwnie się na nią patrzy bo patrząc obiektywnie to ona dysponuje mocą dzięki której powinna zabijać wszystkich jak leci:p Póki co Geras jest ciekawszym debiutantem jak na mój gust.