Autor Wątek: Cy byście zmienili w MK:A??  (Przeczytany 39939 razy)

Offline Ana

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 167
    • Zobacz profil
Cy byście zmienili w MK:A??
« Odpowiedź #60 dnia: Lipca 23, 2007, 04:39:24 pm »
Wprowadzic Frame Date

A o systemie trapów mialam na mysli tech trapy a nie trapy na arenach, lolz

w Samuraia chyba online graja, ale nie wiem ktorego bo nie znam totalnie serii

Offline Dantos

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 380
    • Zobacz profil
Cy byście zmienili w MK:A??
« Odpowiedź #61 dnia: Lipca 23, 2007, 04:45:14 pm »
Papa teraz nie pamitam ,ktora to byla czesc ale gierka clakiem fajna .Moze kiedys z toba zagram ale narpierw musial bym pociwiczyc

Offline papa_snejk

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 307
    • Zobacz profil
Cy byście zmienili w MK:A??
« Odpowiedź #62 dnia: Lipca 23, 2007, 06:12:57 pm »
rom masz tutaj http://snesorama.us/ROMS/?s=NeoGeo&l=s (plik samsh5sp)
a emulator tutaj http://snesorama.us/emus/neogeo/neomame32p095_bin.zip
jak bedziesz gotowy to daj znać

Offline Dantos

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 380
    • Zobacz profil
Cy byście zmienili w MK:A??
« Odpowiedź #63 dnia: Lipca 24, 2007, 10:30:26 am »
papa_snejk napewno plik Smash5sp? bo cos mi nie widzi tego rooma i to na dwoch emulaorach

Offline Malvado

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 419
  • The Next Big Thing
    • Zobacz profil
  • PSN ID: KaziorPL
Cy byście zmienili w MK:A??
« Odpowiedź #64 dnia: Lipca 24, 2007, 12:56:56 pm »

Offline gromateist

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
Odp: Cy byście zmienili w MK:A??
« Odpowiedź #65 dnia: Maja 12, 2008, 08:46:31 pm »
Co bym zmienił w MK:A?
Ciosy, a właściwie ich brak, bo 40 ciosów na krzyż to śmiech. Dodałbym więcej rzutów, przechwytów i kombosów, żeby gra stała się bardziej wymagająca i ciekawsza. Co to za model walki w którym jesteśmy skazani na ciągłe robienie tego samego, bez żadnej taktyki. Napieprzać jeden przycisk każdy umie. Przydałyby się jakieś kombinacje - może nie tak rozbudowane jak z tekkena, bo midwayowi daleko do namco pod tym względem, ale na pewno gracze ciepło przyjęli by bardziej rozbudowany i wciągający model walki.

Cytuj
No bo lepiej grać w gry, w które naciska się z ultra prędkością i wygrywa się walki z doświadczonymi zawodnikami. Coś o tym wiem, bo moj 4 letni kuzyn i nie tylko on, nie raz skopał mi tyłek w grach typu ( SC czy Tekken ). Wole te rzuty na od***** się i mieć bijatyke bardziej taktyczną.
Sugerujesz, że mortal kombat jest bardziej taktyczny od Tekkena i trzeba mieć w nim doświadczenie? :D Robisz sobie chyba żarty :P To, że rozwalił Cię 4-letni brat oznacza, że nie umiesz grać w rozbudowane bijatyki i nic więcej. Powiem tyle - aby poznać te 40 ciosów dla każdej postaci w Mortalu wystarczy niewiele czasu. W Tekkenie każda postać ma tyle ciosów ile jest w całym Mortalu razem wziętych, więc nie ma co nawet mówić o jakiejś technice w serii MK. Mortal Kombat to świetna gra, ale do tekkena nawet się nie umywa pod względem modelu walki. W Tekkena człowiek ćwiczy się latami, żeby dobrze grać... i nadal nie wyczerpuje potencjału tej gry. MK to tylko zwykła napierdalana - bez konkretnego modelu rzutów, przechwytów, uników, kombosów itp. Mordobicie i nic więcej i nie ma co na siłę robić z niej jakiejś taktycznej i wymagającej gry, bo każdy kretyn potrafi bardzo szybko nauczyć się w nią dobrze grać. Obczajenie 3 krótkich kombosów dla każdego typka to naprawdę nie jest wymagające zadanie. Mortala cenię sobie za klimat i brutalność. Mózg do kieszeni i jazda - nie muszę się pocić przy robieniu kombosów, analizować posunięć przeciwnika, myśleć przed każdym ciosem... nie ważne jaki mam refleks bo tutaj nie liczą się ułamki sekund jak w Tekkenie - nie ma kombosów w stylu przytrzymaj strzałkę pół sekundy w prawo itp. Ehh.... zresztą co tu gadać - Tekken to najlepsza bijatyka na rynku z niesamowitym modelem walki, A Mortal Kombat to po prostu Mortal Kombat :)

Offline Tibo

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 215
  • "Tylko umarli widzieli koniec wojny"
    • Zobacz profil
Odp: Cy byście zmienili w MK:A??
« Odpowiedź #66 dnia: Maja 13, 2008, 03:22:09 pm »
Hehe jak to przeczytalem to myslalem że pisałes o Diablo 1 ; p (tam to się cwiczy latamai opawnowanie lagu).Moim zdanime to Teken jest przereklamowany.Nie mówie że MK jest jakies wybitane ale pisac że trzbea cwiczyc latami to juz jest przegiecie.Tak jak pisałem latami to sie cwiczy duele w Diablo a nie walke w Tekenie , bez przesady to ile tam postacie mają ciosów po 2 miliardy

Offline gromateist

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
Odp: Cy byście zmienili w MK:A??
« Odpowiedź #67 dnia: Maja 14, 2008, 01:43:24 pm »
Oczywiście, że nie 2 miliardy - wystarczy niech każda postać ma ponad 300 (ehhh sam king ma przecież ponad 15-20 samych chwytów, które dodatkowo można ze sobą łączyć, a co dopiero mówić o ciosach), ale łączenie każdego ciosu z innym jest bardzo płynne, przez co dochodzi drugie tyle kombosów (a nie 5 dla każdej postaci jak w mortal kombat, bo to śmiech na sali). Po prostu to jest zupełnie inny model walki - bardziej elastyczny, nie tak sztywny jak w mortal kombat i przy okazji niesamowicie efektowny. Pamiętam jeszcze jak wyszedł Tekken 3 i w każdym numerze chyba psx-extreme drukowali jakieś nowe kombosy i ciosy. Po prostu ta gra ma potencjał i tyle. Wcale nie jest przesadzone, że ćwiczy się latami, bo sam gram od kilku lat i ciągle odkrywam coś nowego w tej grze... i daleko mi jeszcze to najlepszych graczy. W ogóle grałeś w Tekkena? bo mam wrażenie, że chyba tylko przypadkiem stoczyłeś kilka walk i nie doceniasz tej gry :).

Mortal Kombat jest grą świetną, ale nie ma co się oszukiwać - techniki i zaawansowanego modelu walki tutaj nie uświadczysz. Oczywiście gra nadrabia to pod innymi względami np. klimatem, ale fakt faktem - do Tekkena jeszcze daleka droga, jeśli chodzi o samą walkę. Nie znaczy to wcale, że chciałbym tak rozwinięty model walki jak w Tekkenie, ale wcale nie miałbym twórcom za złe jakby się trochę wysilili i dodali przynajmniej drugie tyle ciosów i kombosów i ich płynniejszy sposób łączenia ze sobą. Reszta mi nie przeszkadza - motaro może nie mieć 4 nóg, plansze jakoś zniosę, chociaż mogłyby być lepsze, muzyka jest bardzo fajna, nawet te głupie kreate fatality jakoś przełknę. Nie jestem bardzo wymagający, ale do cholery - kiedy nacisnę tył+kwadrat, dół+kwadrat i przód+kwadrat to niech ten typ robi coś innego a ten sam cios... w końcu te strzałki mają chyba służyć nie tylko do chodzenia i skakania.
« Ostatnia zmiana: Maja 14, 2008, 01:45:26 pm wysłana przez gromateist »

Offline Tibo

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 215
  • "Tylko umarli widzieli koniec wojny"
    • Zobacz profil
Odp: Cy byście zmienili w MK:A??
« Odpowiedź #68 dnia: Maja 14, 2008, 02:34:56 pm »
Gałem w Tekkena 3 i 4
Nie wiem ja po prostu nie czuje tej magi Tekkena.Dla mnie jest to nawalanka jak każda inna i tyle.

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Cy byście zmienili w MK:A??
« Odpowiedź #69 dnia: Maja 14, 2008, 08:55:59 pm »
moglibyście zejść z tego offtopa bo jest już temat MK vs Tekken zalozony. Możecie kontynuować dyskusję w tamtym temacie, a ten zostawcie

Offline gromateist

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
Odp: Cy byście zmienili w MK:A??
« Odpowiedź #70 dnia: Maja 14, 2008, 11:54:09 pm »
Ja takiego tematu nie widzę, chociaż szukałem :) Może i był, ale już chyba nie ma.
Ale już w zasadzie chyba napisałem wszystko. Dodam tylko, że akurat 4 Tekkena to niestety niewypał :( w porównaniu do pozostałych części. Co innego 3 i 5, tylko, że część trzecia już jest trochę nadgryziona zębem czasu i graficznie już nie ciężko jest ją porównywać do nowych gier, więc nie dziwię się, że po tylu latach komuś może nie przypaść do gustu :) Za to według mnie 5 jest najlepsza z serii, bo to jak ulepszona pod każdym względem 3 :)

A wracając do tematu - co sądzicie o tym nowym konquescie? Dla mnie kicha w porównaniu z deception. W sumię mi na nim i tak nie zależy, ale niektórzy gracze bardzo cenili sobie ten tryb z deceptiona. Twórcy gry mogli się bardziej postarać.

Za to nieźle wypadają te walki powietrzne - całkiem fajny pomysł, ale szkoda, że odbyło się to kosztem ciosów na ziemi. Usunięto jeden styl walki, ograniczono kombosy i zrobili to nieszczęsne fatality. Może nie chciało im się tworzyć osobnych fatality dla 60 postaci? :) Powinni zrobić klasyczne fatale, nawet po jednym dla każdej postaci, byle ciekawe. Podoba mi się za to, że ciosy z wyskoku bardziej przypominają te z klasycznych mortali - chyba wiecie o co mi chodzi? W mortalach 2d naskoków na przeciwnika używało się bardzo często bo fajnie wchodziły :) I tutaj widzę trochę powrót do klasyki, szkoda tylko, że w powietrzu można zrobić tylko jeden cios (tzn. wyskoczyć tylko z ciosem nogą), bo nawet w jedynce na amidze były 2 - ręka i noga :P

Jeśli miałbym coś jeszcze zmieniać to na pewno niektóre areny. Wiadomo, że to kwestia gustu, może się czepiam, ale niektóre z nowych aren to według mnie straszna kicha. Jakieś takie albo futurystyczne albo bez klimatu... mortala w nich nie czuć w każdym razie. Dobrze, że jest ich sporo i są fajnie interaktywne, ale dla mnie liczy się bardziej klimat. Nie mniej jest kilka dobrych aren, więc tragedii nie ma. Mogli by po prostu dać więcej aren z poprzednich części, a na pewno by to nikomu to nie zaszkodziło i chyba zbytnio nie nadwyrężyło twórców :)

Zresztą patrząc trzeźwym okiem to MK:A wiele nowego nie wniósł do serii - niby to takie podsumowanie poprzednich części, ale żałuję, że twórcom zabrakło wyobraźni i dobrych pomysłów. Chyba chcieli szybko wydać tą grę i nie chciało im się dopracować pewnych rzeczy - dali 60 postaci i w sumię tyle, a to co było dobre z poprzednich części częściowo pominęli, zamiast rozwinąć. Nawet Motaro ma 2 nogi... mi to nie przeszkadza, nawet fajnie wygląda, ale to trochę dziwne, że nagle zniknęły mu kończyny :P Te samochodziki też kiczowacze - lepszy moim zdaniem był tetris :) W sumie ten motor kombat to całkiem dobry pomysł, ale wykonanie tragiczne. Chyba Midway nie przyłożył się do tej części tak jak powinien i wyszło jak wyszło.
« Ostatnia zmiana: Maja 14, 2008, 11:59:33 pm wysłana przez gromateist »

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Cy byście zmienili w MK:A??
« Odpowiedź #71 dnia: Maja 14, 2008, 11:58:28 pm »
Chyba wogóle nie szukałeś, bo akurat jest dość wysoko w dziale - INNE -> http://mk.honmaru.pl/forum/index.php?topic=1068.0

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Cy byście zmienili w MK:A??
« Odpowiedź #72 dnia: Maja 16, 2008, 09:27:22 pm »
Co by moja skromna osoba zmieniła w MKArmageddon

01] WALKA - zamiast dokładać walkę w powietrzu dopracowałbym walkę na ziemi: więcej ciosów i zagrań które można by łączyć z ciosami specjalnymi. Niekoniecznie musiały by być 2 style walki wręcz, mógłby być jeden duży. Dopracować styl bronią. Chłopaki i dziewczyny z MK musieli by nią machać jak koledzy z SC. Dla niektórych postaci dodałbym po 3 ukryty styl np: dla Kaia stanie na rękach a dla Scorpiona walka Spear'em [machał by nim jak Gogo Yubari z Kill Bill]. Walka w powietrzu mogłaby być rozbudowana ale nie tak ze postacie wiszą po 15 sekund w powietrzu. Konkretne kombosy dala wszystkich postaci.
             
02] ZAKONCZENIA -  musiałyby być filmiki i koniec kropka. Ładnie i dynamicznie wykonane. Podsumowujące historie postaci.

03] HISTORIA - najbardziej mnie boli fabuła. Nagle wszyscy zmartwychwstają. Jeśli już historia o Armageddonie miałby zostać to wywalił bym większość postaci i dodał nowe [ok 7 ale bardzo klimatycznych] Wszystkie postacie dałbym do MK które tak jak MKT nie miało fabuły i ukazałoby się jakiś czas po MKA. Tam by był naprawdę każdy kto kiedykolwiek sie pojawił w Smoczej Serii - ok 80 postaci.

04] KONQUEST - rozbudować do granic możliwości. Do wyboru nie byłby tylko Taven ale Deagon też. Możliwość rozwijania postaci i podobnie jak w MKD kilka światów do hmmm penetracji.

05] FATALITY - po 2 na łba ;) + Weapon Fatality. Arcybrutalne i krwawe. I oczywiście Death Traps. Dodatkowo Hara Kiri. Kreate-A-Fatality mogłoby zostać ale tylko jako ciekawostkai to w lepszym wykonaniu.

06] KREATE-A-FIGHTER - dodałbym więcej możliwości by stworzyć jak najbardziej oryginalną postać.

07] MINIGRY - zostawiłbym Test Your Might / Sight. Szachy i Tetris mogły by zostać. Motor Kombat zdecydowanie won.

08] TOASTY! - czyli to wszystko co sprawia że MK cię wciąga. Mroczny klimat, areny dla każdej postaci, po 4 stroje na łba, brutalność, przeładowana Krypta, mroczna muza, Motaro jako centaur a nie Minotaur, ogólnie Sex, Drug & Rockn'Roll

Oczywiście zdaję sobie sprawę że na to wszystko o czym tu napisałem nie starczyłoby miejsca ale takiego MK chciałbym zobaczyć.

To wszystko na razie. Jak mi się coś jeszcze przypomni to dam znać

Offline wawdo

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 170
    • Zobacz profil
Odp: Cy byście zmienili w MK:A??
« Odpowiedź #73 dnia: Czerwca 16, 2008, 04:34:38 pm »
ja bym dodał że na fatalu każda postać ma swój własny chain i transition np.kung lao coś z kapeluszem,fujin coś z tornadkiem a raiden cośz prądem i jeszcze takie tam rózne shurikeny reiko,wysysanie duszy shang tsunga i oczywiście kitana coś z wachlarzami.
(ale tak że ten special to każdy ma taką samą kobinację.
« Ostatnia zmiana: Lipca 02, 2008, 01:11:44 pm wysłana przez wawdo »

Offline ildjarn

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 288
    • Zobacz profil
Odp: Cy byście zmienili w MK:A??
« Odpowiedź #74 dnia: Grudnia 26, 2008, 06:54:38 pm »
Oczywistości:
-zwykłe fatale (K-A-F tylko subsydiarnie) + Hara-Kiri
-ilustrowane outra (do tego treściowo mniej bredni w fabule, wizje z endingów są w większości potwornie łupie)
-Chess Kombat
-3 style walki

Twórczo ode mnie:
1. Areny są na ogół beznadziejne. Zarządałbym recepcji Courtyard, Shang Tsung's Palace, The Pit 1+2+3, The Portal, The Temple, Living Forest z death trap (pożerające drzewa) czy moje ulubionej Palace Gate z Buddą pokazującym fakosa.
2. Klasyczny Blaze z MKDA!!!! (k***a, czemu go nie dali, przecież nie kosztowałoby to ich żadnego wysiłku).
3. Nie wiedziałem co mi nie pasuje w Shao Kahnie, teraz już wiem - pomijając już to żałosne stękanie przy oberwaniu- GDZIE SĄ TAUNTY!?!?!?!?!?
4. Za mało stuffu do K-A-F - panowie z Midway powinni byli przewidzieć, że w pierwszej kolejności gracze będą produkować fighterów z innych mordobić - tymczasem komplet części robiony jest wyłącznie pod Street Fighter - możemy sensownie zrobić M.Bisona, Guile'a, Ryu, Kena, Akumę, Sagata, Sakurę, Balroga, Vegę, Chun Li, Cammy (jej stworzenie zasugerowane jest nawet w animacji do loadingu K-A-F, zwróćcie uwagę, najpierw pojawia się strój, a potem ten beret, a wszystko w odpowiednich kolorach), może też pod Tekken. A co z King of Fighters? Fatal Fury? Żebym w takim trybie nie miał elementów do jednej z najbardziej kultowych panienek w mordobiciach - Mai Shiranui - jest to skandal! Tak samo jakichś specjalnie wymyślnych części nie wymagałby Ranger z Quake1, Doom Marine, zainfekowany naukowiec z Half-Life... to są na pewno jakieś ikony komputerowej rozgrywki więc powinno zostać umożliwione ich wykreowanie. Tak samo nie można wykreować giganta czy czterorękiego shokana. Lenistwo, niedopatrzenie i wszechobecna prowizorka.
5. Babality - proste a cieszy.
6. Friendship - nie tak proste, ale wysiłek byłby doceniony. Nie chciało się.
7. NORMALNY image Strykera (komu to przeszkadzało???)
8. Jakieś FAJNE, przywołujące ducha arcade poukrywane smaczki (od MK4 do dziś tego nie ma, gdzie gęba Fordena, toasty, frosty, crispy, fergality, baba jaga, św. Mikołaj, ikona Pac-mana itd.)
9. Zmienić głos komentatora na ten z serii 2D
10. Skoro i tak nie wszyscy mają dodatkowe stroje, niektórzy powinni mieć ich więcej np. REWELACYJNY kostium Smoke'a z Shaolin Monks, tak samo Sonya (tam wyglądał najładniej), klasyczny Stryker
11. Możliwość wbicia broni w ciało wroga (tak jak w MKDA)
12. Minigierki w krypcie (np. Joust, Galaga)
13. To co mnie wkurwia generalnie w serii MKDA/MKD/MKA
-żeby postać w kombat ladder nie była przyporządkowana jednej arenie (tzn. przegramy walkę z Noobem na Hell's Foundry, rewanż odbywa się np. na The Subway)
-żeby lista kolesi w kombat ladder generowana była zawsze losowo, a nie tylko te stały składy (np. powtarza się w MKA zestaw: Raiden->Nightwolf->Nitara->(...). Zapobiegłoby to częściowo monotonii. 
« Ostatnia zmiana: Grudnia 26, 2008, 06:56:52 pm wysłana przez repugnant »