Autor Wątek: Mortal Kombat vs DC Universe - dyskusja ogolna  (Przeczytany 385368 razy)

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« Odpowiedź #1320 dnia: Sierpnia 19, 2008, 11:14:06 pm »
Pewnie Bane....
Ale wtedy by było za dużo postaci z komiksów o Batmanie...
Swoją droga mamy już 3 postacie Kobietę Kot, Jokera i samego Batmana. Widać kto ma najlepszą historię i postacie z komiksowych serii....


Offline Jedu Sindel

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 79
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« Odpowiedź #1322 dnia: Sierpnia 20, 2008, 12:59:12 pm »
Uwaga moja długa wypowiedź :D

1. Kitana prezentuje na screenach się lepiej niż na renderze.
2. Jax wygląda jak cyborg :| strasznie, Wygląda jakby zakuli go w puszkę.
3. Pozytywne wrażenie zrobił na mnie Joker na Screenie. Wygląda Komiksowo a zarazem przerażająco. To duży plus.
4. Niestety muszę przyczepić się do grafiki, bo ta według mnie jest nawet gorsza od DoA Która jest Majstersztykiem według mnie.

No to tyle.

P.S. Będzie więcej Aren.

P.P.S Jakoś bardziej podoba mi się SF4 :D

Luna

  • Gość
Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« Odpowiedź #1323 dnia: Sierpnia 20, 2008, 03:09:18 pm »
Joker prezentuje sie wypasik, nawet śmieje się dostając po pysku. Natomiast ta grafika...po prostu tak nie może wyglądać produkt finalny.

Offline Sim

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 650
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« Odpowiedź #1324 dnia: Sierpnia 20, 2008, 09:05:42 pm »
1. Kitana prezentuje na screenach się lepiej niż na renderze.
2. Jax wygląda jak cyborg :| strasznie, Wygląda jakby zakuli go w puszkę.
3. Pozytywne wrażenie zrobił na mnie Joker na Screenie. Wygląda Komiksowo a zarazem przerażająco. To duży plus.
4. Niestety muszę przyczepić się do grafiki, bo ta według mnie jest nawet gorsza od DoA Która jest Majstersztykiem według mnie.

1. Zgadzam się ;)
2. Mogę się zgodzić :P
3. Joker w ogóle lepiej wygląda na screenie niż na renderze (bardziej realnie).
4. Tu się nie zgodzę. Owszem grafika nie jest super hiper rewelacyjna (jak Crisis, Unreal Tournament 3, Mass Efect, Wiedźmin) ale też nie jest gorsza od MK:DA (oświetlenie aren, tekstury, bardzo szczegółowe modele).

Offline beru

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 162
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« Odpowiedź #1325 dnia: Sierpnia 20, 2008, 10:18:25 pm »
Na Gamespocie pojawił się artykuł z nowymi ciekawostkami n/t MK vs DC.

Między innymi rozwianie niedawnych wątpliwości względem postaci Jokera:

And, make no mistake, the Joker can kick all kinds of button. In addition to relatively weak attacks, he's got a veritable arsenal of weapons at his disposal that you can access by pressing various button combinations. These weapons include exploding playing cards you can hurl at opponents, a joy buzzer that will electrocute your foes, and a comic boxing glove that really packs a wallop. And though we haven't seen the full roster yet, we're willing to bet that the Joker's fatality is the best in the bunch: after pulling a pistol on his dazed opponent, he pulls the trigger and a flag with the word "BANG" appears out of the barrel. Just when you think that's it, the Joker pulls out a real pistol and splits his opponents' wig. It's shocking and funny the first time you see it… just what you want from an MK fatality.

tłumaczenie, jakby ktoś nie rozumiał (są tacy jeszcze w ogóle??)

"Ale, niech was to nie zwiedzie, Joker potrafi nieźle namieszać. Oprócz stosunkowo słabych ataków ma do dyspozycji istny arsenał broni, których można użyć za pomocą odpowiednich kombinacji przycisków. W jego skład wchodzą wybuchowe karty do gry, którymi można ciskać w przeciwnika, chowany w dłoni przycisk, porażający prądem, czy komediowa rękawica bokserska, którą można naprawdę nieźle przypieprzyć. I choć nie widzieliśmy jeszcze pełnego składu to możemy się założyć, że fatality Jokera jest najlepsze: Joker wyciąga pistolet w kierunku oszołomionego przeciwnika, naciska spust, i... z lufy wyskakuje flaga z napisem "BANG!". Kiedy już myślisz, że to koniec, Joker wyciąga drugi - prawdziwy - pistolet i funduje przeciwnikowi nowy przedziałek. Zabawne i, za pierwszym razem, szokujące... czyli takie, jakie powinno być fatality MK."

Znajduje się tam też opisanie tego zawodnika. Joker będzie, co widać po screenach, głównie wzorowany na swojej komiksowej wersji. Chaotyczny i niezrównoważony, będzie sobie swoją postawą i ciosami robił jaja z całego pomysłu walki między zawodnikami.


...jest też wyjaśnienie enigmatycznego napisu "RAGE!"

Each character will have a rage meter, just underneath their health meter. You build your rage meter by taking and dealing damage, or by blocking opponent strikes. As the meter fills up, you can use breaks to block opponent strikes. If you let the rage meter build up completely, however, you can enter rage mode (by pressing the shoulder buttons). Here, you'll have roughly six seconds to kick as much butt as you possibly can. Your attacks will be more powerful and, more importantly, unblockable so, as long as you can make contact, you'll be pounding your foe into dust. Just watch out, because his or her rage meter will be similarly building--as a result, you'll have to use your rage meter at the right moment (preferably to finish off your opponent). Fail to do so, and you might find yourself on the receiving end of a rage flurry.

Tłumaczenie:
"Każda postać będzie miała wskaźnik rage tuż pod paskiem energii. Ładuje się go zadając - i otrzymując - ciosy lub blokując ataki przeciwnika. W miarę ładowania się wskaźnika rage, można wykorzystać go do przełamywania ataków. Jeśli jednak pozwoli się na pełne naładowanie, można aktywować tryb rage (naciskając jeden z przycisków), wówczas ma się mniej więcej sześć sekund, żeby skopać tyłek przeciwnika jak najmocniej. Nasze ataki będą potężne i, co najważniejsze, nieblokowalne, więc, jeśli tylko dosięgniemy przeciwnika, możemy wgnieść go w glebę. Ale uwaga! przeciwnik otrzyma wtedy spore doładowanie swojego wskaźnika rage. W rezultacie trzeba umiejętnie wybrać moment odpalenia rage (najlepiej tak, żeby zakończyć walkę). Jeśli się nam nie uda to my będziemy zbierać bęcki od rage'ującego przeciwnika"


Dodatkowo okazało się, że grywalnych postaci będzie 22. Następne ujawnione postaci to: Wonder Woman (której render jest dostępny i wygląda obrzydliwie!) i Deathstroke z DC oraz Raiden! (hurra! hurra!) i Kano z MK.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 20, 2008, 10:45:14 pm wysłana przez beru »

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« Odpowiedź #1326 dnia: Sierpnia 20, 2008, 10:31:31 pm »
Cytuj
Dodatkowo okazało się, że grywalnych postaci będzie 22. Następne ujawnione postaci to: Wonder Woman i Deathstroke z DC oraz Raiden! (hurra! hurra!) i Kano z MK.
Deathstroke jest zajebisty, ale Kano... Zamiast ninja dają niepotrzebne postacie. Mi już brak słów. Bóg piorunów był do przewidzenia
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 20, 2008, 10:40:55 pm wysłana przez Adept »

Offline beru

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 162
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« Odpowiedź #1327 dnia: Sierpnia 20, 2008, 10:52:39 pm »
Może i Kano jest niepotrzebną postacią, ale jeszcze bardziej nie podoba mi się idea radosnego mnożenia nindżów. Albo zamaskowanych wojowniczych księżniczek. Zamiast kolejnego ninja lepszy byłby Baraka.

Offline Piekielny Scorpion

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 505
  • Ninja piekieł
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« Odpowiedź #1328 dnia: Sierpnia 20, 2008, 10:53:50 pm »
Ja to bym wolał żeby zamiast Kena był Quan chi

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« Odpowiedź #1329 dnia: Sierpnia 20, 2008, 11:18:10 pm »
Może i Kano jest niepotrzebną postacią, ale jeszcze bardziej nie podoba mi się idea radosnego mnożenia nindżów. Albo zamaskowanych wojowniczych księżniczek. Zamiast kolejnego ninja lepszy byłby Baraka.
Jakiego radosnego mnożenia ninja? Przecież każdy z zamaskowanych wojowników jest inny! Każdy jest wyjątkowy i dużo wnosi do fabuły i gameplay`u gry. Mnożyć to można lemingi, ale nie ninja w Mortal Kombat, gdyż oni byli i będą domeną tej gry, czy tego chcesz czy nie. Baraki również brakuje bardzo. Jednak ninja to podstawa.

Ps. Słowo ninja nie odmieniamy przez przypadki i nie spolszczamy. Tak na przyszłość

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« Odpowiedź #1330 dnia: Sierpnia 20, 2008, 11:42:03 pm »

Czyli mamy cały skład pierwszej części MK. Wliczam Johnnego Cage, bo nie ma szansy, aby go pominęli dając Kano. Więc tak jak obstawialiśmy, będzie to złożenie z pierwszych dwóch części. Mamy jeszcze dwa miejsca, w którym zasiądzie Cage. Kogo obstawiamy z MK2? Przychodzą mi tylko 3 na myśl: Reptile, Baraka albo Mileena. Który?
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 21, 2008, 12:13:18 am wysłana przez davidkoz »

Offline franqey

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 657
  • Szary eminencja
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« Odpowiedź #1331 dnia: Sierpnia 21, 2008, 12:08:05 am »
Spierdalajcie od Kano, bo jest jedną z moich ulubionych postaci. Chyba drugą. Jocker da sobie radą, bo on zawsze daje radę. A co do typów to mam nadzieję że Johny jednak się nie pojawi, a do finalnego produktu trafią Baraka i Reptile ze wskazaniem na tego drógiego w wersji pół jaszczurzej.

Offline R-McDonald

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 35
  • We are now free to choose our own destiny
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« Odpowiedź #1332 dnia: Sierpnia 21, 2008, 06:53:50 am »
W ekipie DCU pojawiła się Wonder Woman, render średnio mi się podoba ale jest lepsza niż ten Kitany. Z drugiej strony ciekawe czy WW będzie używać w walce swojego lassa?

Offline Art Cooler

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 48
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« Odpowiedź #1333 dnia: Sierpnia 21, 2008, 08:53:50 am »
Ehhh , nie wiem o co chodzi z tymi renderami :/ im nowszy , tym gorszy. Będą Rayden i Kano , świetnie :) jedne z najbardziej charakterystycznych postaci :D . Ogólnie , to ja jestem zadowolony :)

Offline Pauvell

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« Odpowiedź #1334 dnia: Sierpnia 21, 2008, 09:08:55 am »
4. Tu się nie zgodzę. Owszem grafika nie jest super hiper rewelacyjna (jak Crisis, Unreal Tournament 3, Mass Efect, Wiedźmin) ale też nie jest gorsza od MK:DA (oświetlenie aren, tekstury, bardzo szczegółowe modele).

Do Wiedźmina sie nie zgodze:D Tekstury postaci (jedyna nowocześnie wyglądakąca poza wodą rzecz) mają słabą rozdzielczość. Zwłaszcza te nie poprawione, stare mają chyba jednie 640x640, nie pamiętam już. Zobaczcie sobie np teksturę stroju Talara, albo Colemana.

Swoją drogą niewiem co wy tak jedziecie tą grafikę. Trzyma poziom nie bije innych na głowe, ale jest dobra.