Autor Wątek: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna  (Przeczytany 659050 razy)

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2310 dnia: Kwietnia 26, 2015, 02:51:08 pm »
Czarę goryczy moich zmagań z Torrem przelał davidkoz, który łatał mnie jak chciał. Chłopak, który wybitnym graczem nie jest, a w MK9 dało się go zrobić bez większego problemu.

Ej, ej, poczułem się urażony. Wiem, że do najlepszych graczy nie należę ale może ktoś sobie nie radzi  z grą i trzeba sobie to jakoś wytłumaczyć.

Brutality na arenie nie jest ciężkie, wystarczy np. w Lesie uderzyć przeciwnika gałęzią, odbić się od pnia i hustnac się na gałęzi. Przy końcówce życia przeciwnika trzeba potraktować go pniem leżącym z prawej strony planszy.

W ogóle fajnie się grało Mateuka, skombinuj mikrofon i gramy dalej. Czym dłużej gram tym bardziej podoba mi się Mortal Kombat. Zaczynam doceniać też inne postaci, a Liu nie jest aż taki problematyczny.

Wracając od Online to muszę zgodzić się z Luną, że niestety nie jest stabilny. Dzisiaj miałem sporo problemów w King of The Hill:
- rozłączało mnie gdy czekałem w kolejce
- podczas czekania w kolejce nie działała mi PRAWA STRZAŁKA odpowiedzialna za przesuwanie ekranu
- gdy była moja tura to za każdym razem gdy klikałem KÓŁKO gra pytała mnie o wyjście z walki
- znikły tez mi komendy w kolejce
- problemem też jest, że jak dołączy jakiś gracz z niskim łączem to strasznie laguje

Reszta raczej nie zawodzi.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 26, 2015, 03:03:54 pm wysłana przez davidkoz »

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2311 dnia: Kwietnia 26, 2015, 03:33:01 pm »
Czarę goryczy moich zmagań z Torrem przelał davidkoz, który łatał mnie jak chciał. Chłopak, który wybitnym graczem nie jest, a w MK9 dało się go zrobić bez większego problemu.

Ej, ej, poczułem się urażony. Wiem, że do najlepszych graczy nie należę ale może ktoś sobie nie radzi  z grą i trzeba sobie to jakoś wytłumaczyć.

Nie potrzebnie czujesz się urażony;) Po prostu wiem, że prócz MK to w bijatyki w ogóle nie grasz. Ja tymczasem zjadłem na nich zęby i "wiem co w trawie piszczy". Z tyloma godzinami spędzonymi na practice, to powinienem Torrem gnieść jakieś 80% osób jeśli nie lepiej. I mam tu na myśli ludzi, którzy podobnie jak ja mają pierdolca na punkcie tego gatunku:D Tak na dobrą sprawę (i mówię to absolutnie szczerze, nie obraź się) grasz schematem, który da się bez problemu przeczytać. Co jednak z tego, skoro nie mam moim zawodnikiem absolutnie żadnej akcji, żeby cię złapać? Dlatego Ferra/Torr została wczoraj porzucona i biorę w ręce Sub-Zero.

EDIT:
davidkoz - nie wiem czy to nie problem odległości z tym rozłączeniem jakie zaliczyliśmy ostatnio w king of the hill. W ogóle to też tak często wywala ci błąd serwera frakcji, lub wież interaktywnych?
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 26, 2015, 03:34:58 pm wysłana przez Luna »

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2312 dnia: Kwietnia 26, 2015, 03:53:40 pm »
davidkoz - nie wiem czy to nie problem odległości z tym rozłączeniem jakie zaliczyliśmy ostatnio w king of the hill. W ogóle to też tak często wywala ci błąd serwera frakcji, lub wież interaktywnych?

Tak jest. Może nie często ale zdarza się. Gdy próbuje wejść w żyjące wierze za pierwszym razem napisane jest, że są niedostępne, a kiedy kliknę raz jeszcze wchodzi bez problemu.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 26, 2015, 04:28:15 pm wysłana przez davidkoz »

Offline karzel

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 265
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2313 dnia: Kwietnia 26, 2015, 06:40:46 pm »
Dzisiaj miałem przyjemność zagrania po raz pierwszy w MKX na PC u znajomego. Ogólnie bardzo mi sie fajnie grało wszystkimi postaciami, ale Ferra/Torr niestety jakoś ciężko było, kwestia wyuczenia chyba. Miał też jakoś patcha, dzięi któremu mogliśmy grać takimi postaciami jak: Baraka, Rain, Boss i Tanya. Bardzo miło spędziłem 4 godziny grania.

Offline Gor0

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 300
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2314 dnia: Kwietnia 26, 2015, 08:08:00 pm »
Przyznam że Ferra/Torr jest jednym z moich ulubionych debiutantów jednak brakuje mi porządnego projectile'a albo lepszego gap closer'a.. :<

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2315 dnia: Kwietnia 26, 2015, 08:39:37 pm »
Przyznam że Ferra/Torr jest jednym z moich ulubionych debiutantów jednak brakuje mi porządnego projectile'a albo lepszego gap closer'a.. :<

Dokładnie takie samo zdanie mam. Po prostu brak opcji dla postaci spamujących i/lub bardzo szybko napierających. Jak kogoś do rogu przygwoździsz i potrafisz to ogarnąć - wtedy OK. Poza tym niestety masakra. Coś na szybki dobieg musiał by mieć np. Ten jego cios z rozbiegu z klaty niestety ma taki cast time, że nawet szachista po zawale to ogarniaXD

Offline Semek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 664
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2316 dnia: Kwietnia 27, 2015, 08:59:43 am »
   Net code to jest jakaś ściema na PC. Lag jest taki, że się nie da grać.  Co wchodzę do gry online, to zawsze jest tragedia. Nawet raz nie miałem czystej rozgrywki, zawsze jest przynajmniej minimalny lag, przez który kombosy nie wchodzą. Zrobić zajebistą grę i spierdolić tryb, w którym ludzie spędzają najwięcej czasu. Ed nic się nie nauczył na swoich błędach.
   Kolejna sprawa to jak to zauważyli gracze youtuberzy uppercut powinien być znerfiony, bo w obecnej postaci zabiera za dużo paska życia. Ty się pałujesz podstawową 3 ciosową kombinacją za 15%, a tu Ci gostek wali od dołu jednym hitem za 12%.
   Coraz lepiej mi się gra, powoli ogarniam Sub Zero i nawet nie ma jak pograć w sieci,bo wszystko zamula i laguje. Jednym słowem stary numer Midway, obiecanki cacanki.

Offline Raven821

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 280
  • MK X: PS4
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Majkel821
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2317 dnia: Kwietnia 28, 2015, 05:02:28 pm »
Zmieniono wygląd Tanyi

Od razu lepiej  ;D!

Offline LeonLeonik18

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 58
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Mikeys_M
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2318 dnia: Kwietnia 28, 2015, 07:06:11 pm »
Zmieniono wygląd Tanyi

Od razu lepiej  ;D!

<3
Dołączy do mojej świętej trójcy obok Kitany i Mileeny  :D Girls power hahah

Offline el_pawlo

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 97
  • PSN : el_pawlo
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2319 dnia: Kwietnia 28, 2015, 07:59:48 pm »
Platyna juz jutro!

Offline ender

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 135
    • Zobacz profil
  • PSN ID: ender139
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2320 dnia: Kwietnia 29, 2015, 10:46:29 am »
Miałem ostatnio okazję zagrać kilka chwil. Nie grałem długo, toteż ta opinia, nie jest recenzją wartą osobnego działu. Nie będę miał okazji pograć więcej w najbliższym czasie, ale i tak postanowiłem podzielić się wrażeniami

Co myślę o fabule napisałem już w dziale ze spoilerami. W skrócie mimo iż sam poukładałbym to zupełnie inaczej, to podobało mi się. Co do zakończeń z wież, to trzymają poziom poprzednich części. Co oznacza, że niektóre fajne, a niektóre bardzo mnie zawodzą.

W krypcie byłem tylko chwilę, ale zrobiła na mnie wrażenie. Widać, że musieli sporo pracy w to włożyć. Tu nie mam pewności czy to dobrze, bo to jednak tylko dodatek, ale na pewno udany.

Najważniejsza część gry czyli gameplay... Tu nadmienię, że uważam MK 2011, za najlepszą część cyklu. Spędziłem przy niej kilkaset godzin i model rozgrywki uważam za świetny. Nie jest jednak tak, żebym nie widział w nim żadnych minusów. Widziałem i miałem nadzieję, że nowa odsłona je naprawi. Nie naprawiła. Po wykonaniu niektórych sekwencji postać staje i nic się nie da zrobić. Pewnie jest tak, że tylko ja nie umiem, ale miałem takie wrażenie toporności tych postaci. Inną rzeczą jest łączenie kombinacji. Ermaciem zrobiłem 4hit combo, które odbierało 14% energii. Rozwijając je do 9 hit uszkodzenia wzrosły aż do 17%. Analogiczne połączenie ciosów u Kano pozwoliło mi uzyskać 25%. Nie rozumiem tego systemu. Ok, nie pomyślcie, że moją intencją jest jakoś jechać po tej grze. Te uwagi po prostu nie czynią jej jeszcze, lepszą od poprzedniczki.
Co do nowych elementów, to w zasadzie nie wiedziałem jak z nich korzystać. Bieg wyzwolić umiałem, co z tym dalej, to już nie wiedziałem. To samo z ulepszeniami rzutów. Zawodnik stawał przede mną i obaj nie mogliśmy nic zrobić. Jakby ktoś się oderwał od gry i napisał jakiś poradnik, jak tego używać, to chętnie przeczytam. Jak wspomniałem wyżej, nie śpieszy mi się z tym.
Brutality - genialne. Jak dla mnie, to mogliby zrezygnować z fatali.
Ogólne wrażenie gameplayu mam takie, że po spędzeniu dłuższego czasu, może da mi nawet więcej zabawy niż poprzedniczka. I tu też taka smutna uwaga. Szkoda mi, że znowu wszystkie kombinacje są budowane od nowa. U niektórych postaci animacje są nawet zbliżone do tych z 2011, a sposób ich wyzwalania już zupełnie inny. To jest cechą serii, że w każdej części wszystko jest zupełnie inne, ale pierwszy raz żałuję, że tak jest. Wolałbym, żeby zrobili podobnie jak w tekkenie, gdzie jak się jedną postacią nauczysz grać, to w kolejnych częściach dużo przeuczać się nie musisz.

I jeszcze kwestia bossów. Tu zawód na całej linii. Goro, to nie jest subboss - to jakaś popierdółka. Natomiast demoniczny Shinok, no jest lepszy niż Shinok z MK4, ale do Shao to mu dużo brakuje.

A i jeszcze easy fatality. Sam się sobie zdziwiłem, ale spodobało mi się. To znaczy to, że są te żetony. Tylko tu mam pytanie, czy jest jakiś sposób żeby je zdobywać w sposób inny niż kupowanie?? Chodzi mi przede wszystkim o to, czy te zdobywane w grze punkty można na nie wymieniać. Bo w MK 2011 po odkryciu całej krypty nie było już co z nimi robić.

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2321 dnia: Kwietnia 29, 2015, 11:07:28 am »
[...]To samo z ulepszeniami rzutów. Zawodnik stawał przede mną i obaj nie mogliśmy nic zrobić. Jakby ktoś się oderwał od gry i napisał jakiś poradnik, jak tego używać, to chętnie przeczytam.[...]
Tu służy do resetowania w combosach. Możesz tego rzutu użyć, żeby postawić oponenta na nogi i od nowa pojechać kombinacją.

Offline Rv0000

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2322 dnia: Kwietnia 29, 2015, 11:12:42 am »
Ktoś pytał o easy fatality to odpowiadam: można znaleźć w krypcie. Głównie pojawiają się w tych losowych skrzyniach. Osobiście nie widzę ich sensu bo kombinacje fatali i tak są łatwe.

Offline franqey

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 657
  • Szary eminencja
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2323 dnia: Kwietnia 29, 2015, 12:42:08 pm »
Co do demonicznego Shinooka, to wygląda jak kupa. Ogólnie midweey lubi takich z dupy bossów. MK:A - nie mamy pomysłu na bossa, to zrobimy żywiołaka lawy. MKvsDC - nie mamy pomysłu na bossa, to zrobimy żywiołaka lawy z Shao Khana i jakiegoś typa. MKX - to samo tylko że z Shinooka. Naprawdę myśleli że nikt się kurwa nie połapie? Wygląda to trochę tak, jakby komuś skremowali starych w Auschwitz i teraz prowadził sobie terapię naszym kosztem.

Offline ender

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 135
    • Zobacz profil
  • PSN ID: ender139
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2324 dnia: Kwietnia 29, 2015, 12:44:04 pm »
A co to są "tych losowych skrzyniach"? Czy dobrze rozumiem, że w tej grze, nie da się odkryć całej krypty, bo zawsze jakieś skrzynie będą się pojawiać?