Autor Wątek: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna  (Przeczytany 626931 razy)

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #180 dnia: Czerwca 22, 2014, 07:14:06 am »
Ale właśnie w tym sęk. To nie jest Mortal nowej generacji. To jest nadal Mortal starej generacji tylko zmieszany z InJustice. SlaveMe oczywiście przesadza, ale i sam MK9 nie był grą udaną, a oczekujemy upgrade'ów, a nie downgrade'ów. Co z tego, że to wersja alfa jak i tak jestem przekonany, że wiele się nie zmieni w wersji wypuszczonej. I nie zgadzam się, że nie pokazano nic. Pokazano bardzo wiele. Zrozum, że nie tego ludzie się spodziewali. Jak do tej pory pokazali: zjebany system walki, głupie postacie, głupie elementy otoczenia rodem z filmu Gymkata (tak, oglądałem) - a znając Eda Boona możemy spodziewać się o wiele gorszych rzeczy w końcu to dopiero wersja alfa. Poniżej masz filmik, który zrobiłem specjalnie dla Ciebie. Spośród wszystkich filmów na świecie oni musieli się zasugerować Gymkatą...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dNHxzNGwf-M[/youtube]

Cytuj
"Jest mrocznie, jest krwawo, w końcu jest poważnie i dosadnie"
- tak, jest poważnie i dosadnie, zwłaszcza z postacią Torra/Hulk, gdzie Torra to skarlała kobieta, którą jak jebniesz to spada z Hulka i lata w tę i we w tę po ekranie chcąc znowu na swego rumaka wskoczyć :D.

Offline Sim

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 650
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #181 dnia: Czerwca 22, 2014, 09:05:17 am »
A ja specjalnie dla Ciebie Adept zrobiłem ten filmik, który jasno pokazuje czym sugerowali się ludzie z Netherealm Studio.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9fPwq--MHOc[/youtube]

Od czasu filmu Mortal Kombat marzyłem o interaktywnych arenach i w końcu tak będzie :)
Poza tym chcę by ta arena z filmu była w grze :D
« Ostatnia zmiana: Czerwca 22, 2014, 09:46:10 am wysłana przez Sim »

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #182 dnia: Czerwca 22, 2014, 09:45:58 am »
O kurde, a jednak sugerowali się filmem Mortal Kombat a nie Gymkatą. Jak mogłem tak pomyśleć nawet  :police:

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #183 dnia: Czerwca 22, 2014, 10:18:35 am »
Odczep się Moon, najebany byłem:) Zawsze mi się nostalgia odpala jak zmieszam wódkę, piwo i
martini..... :)

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 583
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #184 dnia: Czerwca 22, 2014, 10:48:30 am »
Ale właśnie w tym sęk. To nie jest Mortal nowej generacji. To jest nadal Mortal starej generacji tylko zmieszany z InJustice. SlaveMe oczywiście przesadza, ale i sam MK9 nie był grą udaną, a oczekujemy upgrade'ów, a nie downgrade'ów.

Odświeżona grafika, nowości wśród rostera, nowości w systemie walki, interaktywne areny...jeśli to nie jest nowa generacja, to ja nie wiem co dla ciebie nią jest. Może jak by tam był klan Cyber-ninja z kosmosu i międzywymiarowy pożeracz omega galaretek z planety QtAzzz, było by wystarczająco "świeżo":D? Gdzie ty tu widzisz downgrade? Wytłumacz mi to mistrzu, bo mam wrażenie, że jednak oglądamy zupełnie inne materiały dotyczące tej gry.

Zrozum, że nie tego ludzie się spodziewali.

Zdefiniuj "ludzie". Ja np po ograniu Injustice byłem niemalże pewny, że interaktywne areny trafią do MK, bo to zwyczajnie do tej gry pasuje. Jeszcze inaczej zapytam...czego w takim razie ty - die hard fan MK - spodziewałeś się po nowym MK? Opisz mi, bo zaczyna mnie to nurtować.

Jak do tej pory pokazali: zjebany system walki, głupie postacie, głupie elementy otoczenia rodem z filmu Gymkata (tak, oglądałem) - a znając Eda Boona możemy spodziewać się o wiele gorszych rzeczy w końcu to dopiero wersja alfa.

Gdzie masz "zjebany system walki"? W którym miejscu w stosunku do MK9 czy jakiejś poprzedniej części od czasów 2D, jest on zjebany? Głupie postacie - kwestia gustu. Ja wolę większą różnorodność, którą tutaj dostaję, aniżeli siedmiu ninjasów. Jasne, mogli by odświeżać w nieskończoność stare twarze, ale po co? Swoją drogą to jest naprawdę śmieszne, gdy widzę jak to ludzie płaczą nad Ferra/Torr'em, prosząc jednocześnie o powrót ochłapów designerskich z czasów PS2/Xbox. To wtedy te postacie wiały im niemytym kapelutem, a teraz nagle są świetne i trzeba je przywrócić? Litości. Na ten moment mamy czterech nowych zawodników. Forra/Torr zdaje się być solą w oku wszystkich tu zgromadzonych, więc odniosę się do tej postaci tylko, bo mnie akurat ona interesuje. W całym dorobku MK nie było postaci typowego kloca grapplera. Ja uwielbiam takimi zawodnikami grać i stąd moja fascynacja skiepszczoną Sheevą w MK9 - bo daje mi namiastkę tego, czego mi w MK brak. Gram nią i Jaxem w 9, bo mają fajne rzuty. Dlaczego? Bo uwielbiam wami gamonie jedne rzucać po całej arenie jak szmacianymi kukiełkami:D Simple as that. Wracając do Ferra/Torr - założę się, że gdyby nie było dzieciaka na plecach, a postać była by mniejszych, dopasowanych do reszty gabarytów, to nikomu by nie przeszkadzało. Skąd więc ten problem? Od tej panienki na plecach? A ja powiem przewrotnie - właśnie dzięki takiemu a nie innemu designowi, ta postać przedostaje się do naszej pamięci. Bo jest niby kopią utartych schematów, ale z pewnością nie jakąś tandetną. IMO odzywki szczyla nakręcają cały klimat tego zawodnika.

Elementy otoczenia i znowu słowo "głupie". Jedno pytanie: grałeś w injustice, żeby mieć jako taki pogląd na gameplay?

Poniżej masz filmik, który zrobiłem specjalnie dla Ciebie. Spośród wszystkich filmów na świecie oni musieli się zasugerować Gymkatą...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dNHxzNGwf-M[/youtube]

Stara dupa z ciebie. Dawny Adept skręcił by podobny filmik na swoim ogródkowym drążku do podciągania się, a nie posiłkował się jakimś wycinkiem z YT:D

(...)jest poważnie i dosadnie, zwłaszcza z postacią Torra/Hulk, gdzie Torra to skarlała kobieta, którą jak jebniesz to spada z Hulka i lata w tę i we w tę po ekranie chcąc znowu na swego rumaka wskoczyć :D.

Jak cię to bije po oczach...zupełnie nie rozumiem twojej natrętnej czepliwości. To nie jest skarlała kobieta, tylko jakaś szczylara. Chyba da się tyle wywnioskować, ze sposobu jej mówienia?XD

Offline Gor0

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 283
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #185 dnia: Czerwca 22, 2014, 12:24:15 pm »
Swoją drogą ciekawi mnie czy znowu wprowadzą dialogi między postaciami jak w Injustice.

Offline arti91

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 239
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #186 dnia: Czerwca 22, 2014, 12:32:13 pm »
Powtórzę się może. Na pierwszy rzut oka, gra mnie co najwyżej zaciekawiła. Tytuł Mortal Kombat jest ze mną od dziecka i jestem do tej gry tak przyzwyczajony, że nawet jak znajdę jakieś minusy to przysłonią je plusy. Część fanów tej serii krytycznie może podchodzić do nowych odsłon, ale trzeba pamiętać, że dawne piękne czasy z Mk 2 minęły. Dziś gdybyśmy dali tamtą grę dzieciakom to wielkiego wrażenia na nich by ona nie zrobiła.
Jedne postaci się podobają, drugie mniej, a trzecie w ogóle. Grałem we wszystkie prawie części Mortala, niestety w 9 i prawdopodobnie w X nie zagram...no może kiedyś zarobię i zakupię sprzęt:) Moje oczekiwania względem gry wyglądają następująco:
1. Kontynuacja story.
2. Wprowadzenie postaci z części Mk 4 i kolejnych jeżeli historia będzie do nich sięgać.
Ewentualnie fajnie byłoby zobaczyć hara kiri a nie tylko fatality. Pierwszeństwo względem życzeń, mają jednak gracze, którzy graja w to non stop. Ja żyję jeszcze w świecie Deception i Armageddon :)

Offline franqey

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 657
  • Szary eminencja
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #187 dnia: Czerwca 22, 2014, 12:33:20 pm »
Mnie w sumie w nowym MK najbardziej interesuje tryb "Story". A parafrazując Manna, nie każdemu człowiekowi może się zdarzyć każda historia. Zatem, odnosząc się do samego wyglądu nowych postaci, krótko postaram się określić jak widzę ich szanse na to że ich zaakceptuję. Jestem zdania że  Ferra/Torr jest jedną z ciekawszych postaci w nowym MK ( czym pewnie narażę się połowie forum). Jasne, zerżnięta z Bioshocka na pierwszy rzut oka, ale nic to. Jak dobrze poprowadzą ją fabularnie, to jako pierwsza nowa postać od dawna ma szanse być "jakaś". Raz że relacja między tępym kawałem mięcha, a bystrą psychopatką mogłaby być ciekawie rozpisana, a dwa że może wprowadzić pewne elementy rozładowujące napięcie, które nawet w najmroczniejszej historii są potrzebne.  Nie można tego powiedzieć o Kotlet Kanie, który wygląda jak dziecko Onagi i Hotaru. Charyzmę też pewnie odziedziczy po starych. Już sama próba wyobrażenia sobie, jak można by napisać dialog dla takiej postaci sprawia że boli mnie głowa. Duży, zły, średnio inteligentny ( bo nie tak tępy jak Torr) i poważny jak Van Dame w "Cyborgu". A, jest jeszcze Aztekiem! Łał. Mamy nudnego typa. Zróbmy z niego Azteka - fani uznają że jest ciekawy! A dyrektor ds. kreatwyności dostanie premię. Litości.  Dalej jest D'vorah. Pierwsze wrażenie było takie, że Dzwoneczek z "Piotrusia Pana" się mega brzydko zestarzała. Ale po namyśle stwierdzam, że postać jest jeszcze do uratowania, jeśli dobrze ją poprowadzić przez grę. Musiałaby tylko siedzieć w kanałach albo na innym gnojowisku, mieć schizofrenię i rodzić larwy. Cassie ma fajnego fatala, ale poza tym na razie jest zerżnięta  z rodziców, więc ciężko mi się do niej przekonać. Może po "story" zmienię zdanie. 

Offline Kitana,Sindel,Tomek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 900
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #188 dnia: Czerwca 22, 2014, 12:51:22 pm »
Ja żyję jeszcze w świecie Deception i Armageddon :)

A wiesz, że Deception to jedna z tych odsłon, która akurat wydaje mi się być mroczniejszą w całej serii no i imo spędziłem przy niej najwięcej czasu (choć tutaj spierałbym się z czasem jaki poświęciłem MK9). Wielopoziomowe areny i ich (raczkująca wówczas) interaktywność zrobiły na mnie niesamowite wrażenie. Temu też nie rozumiem, dlaczego inni ludzie mają tak wiele tej grze do zarzucenia skoro patrząc przez pryzmat czasu, za wyjątkiem niezbyt przemyślanych nowych postaci, gra była przynajmniej dobra.

Hara Kiri, tylko nasuwa mi się pytanie czy będzie to konieczne? Dodatek niby fajny, ale w praktyce raczej nikt go nigdy nie stosował (za wyjątkiem pojedynków z komputerem), oczywiście możnaby wprowadzić go jako swojego rodzaju urozmaicenie, jednak osobiście wolałbym ujrzeć Babality wzorowane na tych z MK9 (może D'Vorah zamieniałaby się w latajacą Maję? :P)

Offline arti91

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 239
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #189 dnia: Czerwca 22, 2014, 12:55:41 pm »
Ferra/Torr ożywili na pewno grę. Nie przepadam z tego typu postaciami: dwie w jednej. Na plus jednak jest to, że jest unikalną postacią, brutalną, inną i co za tym idzie tajemniczą. Jakby nie patrzeć pasuje jak ulał do tej gry. Kotal pewnie będzie bratem Kahna i Raidena, którego ożywi pewnie Shinnok. Ot taka historyjka. Bardzo mi przypomina Ogre z Tekkena. Jak jest Aztekiem to może jakiś jeszcze jeden aztecki wojownik się zjawi. Postać do uratowania. Ma fajnego fatala, to niech i będzie w grze. Cassie to chyba taki mały ukłon do fanów jej rodziców, czyli i dla mnie. Skoro Johny i Sonya się postarzeją, a aktorzyna uwodził agentkę to po tych dwudziestu pięciu latach jakieś dziecko musiało w końcu być. Cassie to postać, która odbiega od mrocznego klimatu i takich dobrych duszyczek na razie brakuje w nowym Mortalu. Na koniec D'vorah. Ta osóbka spodobała mi się najbardziej. Ma swoje ruchy, moce wyróżniające ją od innych nowych wojowników. Baba owad będzie żądlić i nasyłać muchy i całe robactwo na wrogów.  To taka ulepszona wersja Drahmina wokół którego coś tam latało. Kiedy poznamy jeszcze historię Naszej pszczółki to może okazać się jeszcze fajniejsza. Jak można nie lubić bzzyyykającej kobiety, która skacze tu i ówdzie dziabie swoich przeciwników. :)

Offline Ryuuzaki

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 14
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #190 dnia: Czerwca 22, 2014, 12:56:58 pm »
Mi za to bardzo podobał się tryb konquest w Deception, gdyby połączyli go z systemem walki Tavena w Armagedon mogłoby wyjść im coś bardzo dobrego.


Jeżeli ktoś jest zainteresowany spoilerami:
(click to show/hide)
Oczywiście nie jest to rzetelne źródło

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 583
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #191 dnia: Czerwca 22, 2014, 01:07:51 pm »
A skąd to info w ogóle? Brak Sheevy:D Można się było tego spodziewaćXD 14 nowych twarzy brzmi dumnie. Trzymam kciuki, żeby wszystko zagrało, bo mam w końcu ochotę pograć kimś nowym:D

Offline arti91

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 239
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #192 dnia: Czerwca 22, 2014, 01:12:19 pm »
A skąd to info w ogóle? Brak Sheevy:D Można się było tego spodziewaćXD 14 nowych twarzy brzmi dumnie. Trzymam kciuki, żeby wszystko zagrało, bo mam w końcu ochotę pograć kimś nowym:D
Tyle ich aż? A co ze starymi postaciami?

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 583
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #193 dnia: Czerwca 22, 2014, 01:20:21 pm »
Spora część w odstawkę [czyt. do kosza:D]

Offline Ryuuzaki

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 14
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #194 dnia: Czerwca 22, 2014, 02:44:33 pm »
Źródło: http://www.mortalkombatonline.com/content/forum/showmessage.cds?id=151647 [nofollow]
Mam nadzieje że to prawda, cieszy mnie fakt że powróciłoby tyle postaci.
8 postaci z MK9 mój strzał:
-Raiden
-Baraka
-Kung Lao
-Reptile
-Quan
-Mileena
-Noob/Reptile
-Ermac