3
« dnia: Listopada 02, 2007, 12:08:09 am »
Czołgiem! Jestem tu nowy, gram w "jedynkę" MK od 1994r. i chciałbym się Wam podzielić moimi technikami, jak przejść MK1 na poziomie Very Hard którąkolwiek postacią:
1. Dla wszystkich przeciwników: (oprócz Goro): Jak do Ciebie podchodzi wal z półobrotu: (tył + HK). Musisz wyczuć odpowiedni moment - jak za wcześniej, to nie trafisz; jak za póżno, to albo zacznie Cię okładać piąchami, albo Cię przerzuci. Dla każdej postaci, którą grasz ten moment jest inny. Przeczwicz, a się zorientujesz. Od czasu do czasu używaj też podcięcia (tył + LK)
2. Walka z Cage'em : Najłatwiejsza postać w grze do załatwienia:
- na początku rundy od razu kucaj, bo zacznie nap... pociskiem albo Shadow Kickiem albo zacznie podchodzić (wtedy wiesz co robić - patrz punkt 1). Gdy zrobi Shadow Kick, to od razu podbródkowym). I tak do końca rundy. Pod jego pociskami kucaj.
3. Walka z Kano: Też łatwizna:
- na początku rundy jak rzuca nożem to kucaj. Jak robi "kołowrotek" to blokuj i walnij pociskiem, zanim zdąrzy wylądować. I tak do końca. Jak podchodzi - pkt.1
4. Liu Kang: ten kmieciu jest moim zdaniem najtrudniejszym przeciwnikiem w grze, bo jest kurew... szybki, ale spoko - da się zrobić.:
- na hama napierdziela pociskami, wtedy nie kucaj, tylko blokuj. Jak robi Flying Kick, to zablokuj i NATYCHMIAST walnij pociskiem (albo chociaż samo HK), po czym odskocz i próbuj dalej. Parę prób i załapiesz. Jak podchodzi - pkt.1
5. Rayden: Łatwy:
- jak strzela piorunem, to kucaj. jak robi tzw. "Torpedę" to zablokuj i natychmiast wyskocz do niego z wyciągniętą nogą. Jeśli zrobisz to szybko, on na 99% nie zablokuje. Wtedy odskocz i walnij pociskiem. Jak podchodzi - pkt.1.
6. Scorpion: średnio trudny - potrzebny refleks:
- nigdy nie używa teleportu, więc spoko. Jak rzuca sznurem, to kucnij i szybko wywal pocisk. Jak podchodzi - wiadomo.
7. Sonya: Trudna - potrafi zaskoczyć:
- na Sonię nie ma prostej taktyki. Trza w nią nawalać, ile wlezie, byle z daleka, w przeciwnym razie zrobi Ci Leg Grab, który zabiera bardzo dużo energii. Ale jest jeden haczyk, a mianowicie: Sonya, jak żadna postać w grze bardzo łatwo wpada na kopy z wyskoku. Walnij ją z wyskoku, a jak ją wywalisz to potem nie przestawaj, tylko wal ile wlezie!
Chyba nie muszę pisać, co robić, gdy do Ciebie podchodzi.
8. Sub - Zero: Trudny, potrafi jak Sonya zaskoczyć:
- jak puszcza mrożonki, to przeskakuj nad nimi z kopem. Jak zablokuje, to od razu podcinaj. Odskocz i znowu. Nie podcinaj byle kiedy, bo Ci zrobi wślizg. Podchodzi? To z półobrotu.
9. Reptile: Żeby z nim grać musisz spełnić kilka warunków:
a) musisz wygrać 3 pierwsze walki z komputerem bez kontynuacji:
b) z 4 z kolei przeciwnikiem musisz wygrać 2 rundy z rzędu poprzez "double flawless", nie wciskając bloku w żadnej rundzie, robiąc fatality, nie zrzucając przeciwnika z mostu i tylko wtedy, jeśli w tle latają jakieś obiekty w stylu św. mikołaj, czarownica, sterowiec, ufo itd.
c) Tylko na poziomach Medium, Hard i Very Hard
- Reptile jest cholernie trudny, bo jest bardzo szybki, ma umiejętności zarówno Scorpiona, jak i Sub - Zero. Kieruj się powyższymi wskazówkami, dotyczących tych postaci, a może Ci się uda. Za pokonanie Reptile jest 10.000.000 pts.
10. Goro: Wbrew pozorom, nie jest taki trudny:
- technika wygląda następująco: Na początku rundy natychmiast odskocz do tyłu i natychmiast wyskocz do przodu z kopem. Jeśli zablokuje (raczej na pewno, ale nie należy się tym przejmować), to powtarzaj do skutku. Jeśli uda się go powalić to natychmiast pierd... pociskiem. Czynność powtarzać do końca. NIGDY NIE WALCZ PRZECIW NIEMU STATYCZNIE! CIĄGLE BĄDZ W POWIETRZU! I Odradzam technikę podaną w punkcie 1.
11. Shang Tsung: Jego poziom trudności trudno określić - zależy w kogo się zamieni:
- jeśli się w kogoś zamieni, to patrz wyżej.
- jeśli jest sobą, potrafi tylko walić serią pocisków, wtedy w żadnym wypadku nie należy tych pocisków blokować, tylko kucać (blokowane i tak zabierają mnóstwo energii).
To wszystko. Piszcie jak coś.