Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Maniek

Strony: 1 [2] 3 4 ... 7
16
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 26, 2015, 06:57:55 am »
Podsumowując powyższe - gracie na PC/Xbox One/PS4, albo czekacie na otwarcie bramki numero uno, gdzie prawdopodobnie będzie ZONK w postaci półproduktu. Panowie...jeśli tylko fundusz pozwala, to radzę inwestować w przyszłość;) Ja tam z plejka jestem happy.

Może i racja co do tego MKX nie oczekuje fajerwerków, tylko w miare przyzwoity gameplay na X360/PS3. Może po tym jak dali ciała z wersja na PC, to poszli po rozum do głowy i dlatego przesuneli, po razk kolejny premiere na sierpień. Ja wiem że PS4 czy XONE to ta generacja na która pasowało by sie przesiaść, ale za duży zbiór gier mam na X żeby sprzedawać. Narazie lipa z robota więc na taki wydatek sobie nie pozwole, pomyslimy na przyszły rok. Może do tego czasu wyjdzie już odchudzona wersja PS4.

17
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 25, 2015, 05:51:37 pm »
Idac twoim tropem, tez poszperałem co do daty premiery MK X na PS3/XBOX360
Na Gry-Online dalej widnieje data 23 czerwiec, natomiast na stronie Empiku, RTVeuroAGD i Agito.pl data zmieniona jest na ŚIERPIEŃ !!!!!!
Ku..... ciekawe kiedy wkoncu wypuszca tego mortala ehhhhhh i znowu tyle czekania :)>

Łapcie linka

http://www.empik.com/mortal-kombat-x-netherrealm-studios,p1105978261,multimedia-p

http://www.euro.com.pl/gry-xbox-360/wb-games-mortal-kombat-x-x360.bhtml?from=pla&gclid=COm1tr2V3cUCFWEDcwodaq0AyQ&gclsrc=aw.ds

http://www.agito.pl/gra-mortal-kombat-x-x360-pl-1063404-5051892190381/pd/DLSBNMBBM/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_term=&utm_content=75613128185&utm_campaign=shopping-ap

18
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 15, 2015, 07:54:57 am »
Łapcie :) INFO z http://testyourmight.com

Just tweeted out by NRS, MKX is getting a patch today, coming over the next couple hours w/ the Xbox One patch will be released soon. Here is the listed patch notes:

General Gameplay fixes

    Many movelist frame data corrections.
    Corrected many normal attacks that were intended to be 0 or negative on block were being overridden to be +2
    Hitting Front Punch + Back Punch + Front Kick at the same time at the special cancel window will no longer cause an enhanced move to come out
    Removed the ability to mash normal attacks while continuing to block after blocking an attack
    You can no longer cancel into an enhanced interaction during the first 10 frames of some block stuns.
    Versus Session Stats are now correctly award as wins/losses when you pause and exit to player select or restart match (Versus Session Stats can be turned on in Main Menu > Options > Game Play)
    Fixed several characters being able to attack on the first frame of a jump.
    Added unlock counter for Krypt.
    Fixed an issue that was preventing some players from joining an in-progress Ladder, KOTH, or Team Battle match from a chat lobby.
    Ping meter accuracy improvements.
    You can now choose to not play a Ranked Match if the connection is below the set threshold.
    Matchmaking improvements when finding a Ranked or Player Match.
    Player Skill Rating algorithm improved.
    Fixed crash occurring when receiving online VS. Challenge while editing Kombat Kard.
    Fixed a crash that sometimes happened when skipping the last fight in the Klassic Tower.
    Fixed an issue causing some offline replays to report “playback does not agree”.
    Added the ability to go full screen in the KOTH viewer by PS4 players who use devices that do not have a touchpad button


Character Specific Fixes

    Cassie (Hollywood) - Assault Force combo can no longer be special canceled after the knockdown.
    Ermac (Spectral) – Special cancels done during Soul Accession now award the correct amount of meter.
    Goro – Brutal Kick now hits overhead.
    Jason – Temple Punch & Shoulder Push no longer auto-correct after it’s started moving.
    Jason (Unstoppable) – Some special moves were delaying resurrection from happening until the move was over.
    Jax – Can no longer get a free hit on opponents after his X-Ray.
    Johnny Cage – Adjusted some hitboxes to hit crouching opponents more consistently.
    Kitana – Can now perform her X-Ray attack while airborne.
    Kitana –No Longer airborne for the first frame after her X-Ray connects which could prevent her from blocking.
    Kitana – Gained a new attack on away +3 (Pretty Kick)
    Kitana (Mournful) – Glaive Throw no longer disables blocking removing a possible infinite combo.
    Kitana (Mournful) – Fixed a bug that causing the 2nd hit of Glaive Return to sometimes not come out.
    Kitana (Mournful) – Opponent can no longer by OTG’d after being hit by Staff Grab
    Kung Jin - Cartwheel Smash is now -3 on block (down from +4)
    Kung Jin (Bojutsu) – Several staff attacks were not combo damage scaling correctly
    Kung Lao (Tempest) – Cyclone now has 7 startup frames (up from 5)
    Kung Lao (Tempest) - Hat Spin & Orbiting Hat will now combo link correctly afterwards
    Kung Lao (Tempest) – Shortened the time it takes for his hat to return after Hat Spin & Orbiting Hat.
    Mileena - Tele-Kick can no longer be punished on hit and will combo when special canceled into Air Sai Blast or X-Ray.
    Mileena – Can now perform her X-Ray attack while airborne.
    Mileena – Improved tracking on X-Ray
    Quan Chi (Summoner) - Demon Spawn’s cooldown is no longer reset when a Bat attack hits the opponent.
    Quan Chi (Summoner) – Fixed some cases where the Demon Spawn wasn’t going away when Quan Chi got hit.
    Quan Chi (Summoner) – Fixed an issue causing Demon Spawn to sometimes instantly disappear after being summoned.
    Quan Chi (Warlock) – No longer has the Front Punch, Back Punch, Throw combo (Portal Slam).
    Quan Chi (Warlock) – Gained a new special move Portal Scoop (D, F, FP).
    Raiden - Shocker was causing combo damage scaling to be reset.
    Raiden (Thunder God) - adjusted some combo damage scaling
    Shinnok – Away + 3 (Shin Kick) is now towards + 4 and he has a new away + 3 (Devious Heel)
    Shinnok – Can now enhance Hell Sparks & Hell Blast on block.
    Shinnok (Impostor) – Now steals Dash Punch from Jax instead of Ground Pound.
    Shinnok (Necromancer) – Can now control the location of Judgment Smash & Judgment Fist.
    Sonya (Special Forces) – No longer gains meter for Park Drone and Remove Park.
    Sonya (Special Forces) - Park Drone and Remove Park no longer resets combo damage scaling
    Subzero (Grandmaster) – Ice Klone now always correctly goes away on block instead of sometimes leaving a Klone with no active hitbox.
    Subzero (Grandmaster) – Ice Klone cooldown is no longer instantly reset if it goes away on its own.
    Takeda – Slightly decreased the combo damage scaling on Fist Whirlwind & Whip Flurry.
    Takeda – Can now do his X-Ray with the Block + Front Kick + Back Kick shortcut on an arcade stick while jumping straight up.
    Takeda (Ronin) – When special cancelling into Blade Drop it will always fall the same distance regardless of Takeda’s facing.

    Added the following Costume for online compatibility:
    Klassic Reptile (see below)

Zapomniałem dodać

With its size of 3,5 GB the patch fixes several issues in the game, adds some new features and adjusts characters balance. Among the new features is a Klassic Reptile skin:

19
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 07, 2015, 02:49:23 pm »
Jestem tego samego zdania,  ze nie warto kupowac konsoli dla jednej ulubionej gry :) Wersja PC to zawsze jakieś rozwiazanie. Dokładnie jeśli chca uniknac tego typu przypały, powinni sami to zrobic po wydaniu wersji na PS4 i XONE.:) może nie było by tego zgrzytu:) Chociarz tyle że nie maja graczy, do konca w Wielkiej Du...... i coś robia z tym faktem. Szkoda tylko że nastały takie czasy  przy każdej wiekszej grze podobne cyrki są, jak nie przesuwaja premiery to i tak gra zajeb... bugami lub całkowicie zjebana tak jak swego czasu assassyn credd black flag jak sie nie myle.

20
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 07, 2015, 12:53:32 pm »
Czemu mieliby sobie darować? Ja mimo wszystkich niedogodności nie żałuję wydanych pieniędzy i świetnie się bawię. Zresztą za konwersję odpowiada inna firma i to ich głównie wina. Na przyszłość trzeba zatrudnić lepszych fachowców robiących konwersję.

Niby tak zawsze sie ktoś znajdzie, ze kupi nie dopracowany produkt (SMUTNE ALE PRAWDZIWE) naprawde aż tak byś wszystko łyknoł co wydadzą:>??.Ja też mam parcie na nowego MK ale bez przesady !!!!. Widzisz co robia z graczami obiecuja gruszki na wierzbie nawet na ostatni stremie opowiadaja jak to wspołpracuja z HV nad poprawa stabilności gry na PC i co wypuszczaja łatke która na dzien dobry wpierd.... savy. Nie to że skreslam całkowicie ta wersje ale mogli wydac ja razem z wersjami na konsole poprzedniej generacji mogło by się obyć bez takich cyrków jak teraz.

21
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 07, 2015, 12:36:24 pm »
Jeśli takie cyrki są z wersja na PC, to aż boje sie pomyślec, co będzie z wersjami na PS3/X360. Też na dzień dobry łatka, tylko tym razem 50 gb !!!!!!!!!!!! do ściagniecia. Kurwa mogli se juz darować wydawać tego MK na PC i pewnie takim sam SHIT wyjdzie na konsole poprzednie generacji, niby poprawiaja a jest coraz gorzej. Poczekamy zobaczymy moze bedzie się dało grać.

23
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 12, 2015, 08:57:08 am »
Dla zainteresowanych walki z turnieju (chyba wszystkie :) )

https://www.youtube.com/playlist?list=PLMCVZuWZHskcPRH2nZ1d90tb6cmmitiXs

24
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 11, 2015, 06:04:18 pm »
Ja niestety muszę czekać do czerwca :( Dobrze, że chociaż mogę zadowolić się wersją mobilną.

Nie jestes sam mam to samo:) Ale pocieszam sie jednym, ze do tego czasu wszystkie wypuszczone łatki będa juz w wersjach na X i PS3. Wiec mam nadzieje, ze nas ominie zbedne ściaganie aktualizacji na dzień dobry. Mysle że dobrym posunieciem ze strony tworców było by udostepnienie goro na start taka rekompensata dla fanów którzy czekaja do czerwca:)

25
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 08, 2015, 06:14:23 pm »
Juz co niektórzy ciesza sie swoja kopią MKX :) Info z PSSite :P

http://www.pssite.com/news-40644-wyciekly_kopie_mortal_kombat_x_na_ps4_i_xbox_one.html

Oprócz tego wiemy, że aktualizacja „Day One” będzie ważyła 2 GB. Samych zmian nie będzie jednak wiele.

Wersja 1.01

    Poprawiono stabilność trybu wieloosobowego
    Poprawiono system zaproszeń do gry w trybie wieloosobowym
    Wprowadzono poprawki dotyczące balansu
    Poprawiono błędy językowe
    Poprawiono różnorakie błędy.



26
Wiesz lepiej wiedziec przed niz nastawiac sie na bog wie co:) Ja miałem ciśnienie na MK X ale po tym, wszystkim co przeczytałem i zobaczyłem na luzie zaczekam na wersje na PS3/X360 do czerwca.Obietnice obietnicami STORY krótkie w CHU.... to w MK 9 jest dłuzsze jak sie nie mysle. Duzy HYPE na ten tytuł opad do poziomu zero jak dla mnie. Jeszcze sie okaze ze rozgrywka i postacie wogule nie zbalansowane będa ehhhhhhhhh. Jak dla mnie mogli by faktycznie przesunac premiere na koniec czerwca na wszystkie platformy kosztem poprawy STORY i poprawu balansu postaci. Tyle o demnie poczytam pozniej wrazenia jak dorwiece pełna wersje:) Elo kombatanci i WESOŁYCH ŚWIĄT

27
Gratuluję, że przepłaciłeś skoro ja mogłem załatwić za 120, ale spoko. Nie znamy się i pewnie większość myśli, że ich okradnę.

Ja moze bym sie i zdecydował,ale moje zwłoki nie uciagna tego za słaby piec. Pozstaje mi czekanie az wydadzą wersje na X360:( Ale dziwie sie ze nikt nie korzysta z twojej oferty, no cóz tak tez bywa.

28
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Marca 20, 2015, 08:44:33 am »
Dla tych co nie widzieli wczorajszego streamu :)

https://www.youtube.com/watch?v=D_ScSL1EtXM

29
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Marca 17, 2015, 08:05:37 am »
Polecam zajrzec na stronke Kamidogu na FB własnie dodali zdjecia z MK X znalazł sie nawet BARAKA. Zreszta obczajcie sami:)

30
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Marca 15, 2015, 12:01:49 pm »
Takie małe Info z PSSite.

http://www.pssite.com/news-40213-multiplayer_w_mortal_kombat_x_znowu_bedzie_regionalizowany_.html

Jeśli bedzie tak, jak pisza to znowu bedzie skopany Multiplayer. I takie motki wychodza przed premiera :( Znajac zycie to jeszcze niech sie potwierdza info odnośnie MIKROPŁATNOSCI dzień przed premiera. Hehe teraz nawet nie załuje ze przełozyli premiere na X i PS3 na czerwiec.


Strony: 1 [2] 3 4 ... 7