Autor Wątek: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna  (Przeczytany 656676 razy)

Offline karzel

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 265
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2280 dnia: Kwietnia 20, 2015, 09:35:20 pm »
Już pojawił się pierwszy Trainer :)

NUMPAD9 – zatrzymuje stoper

Offline DarkSasuke

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 142
    • Zobacz profil
  • PSN ID: DarkAsh_PL
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2281 dnia: Kwietnia 21, 2015, 12:54:05 pm »
Dostaniemy dodatkowe rozdziały do Story Mode w formie DLC czy Ed znowu nas troluje. Kto to wie.

Offline franqey

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 657
  • Szary eminencja
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2282 dnia: Kwietnia 21, 2015, 12:57:18 pm »
ha, dwa dni temu wykrakałem to w temacie ze spojlerami.

Offline beru

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 162
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2283 dnia: Kwietnia 21, 2015, 04:16:46 pm »
Dostaniemy dodatkowe rozdziały do Story Mode w formie DLC czy Ed znowu nas troluje. Kto to wie.

Nie miałbym nic przeciwko powiększeniu Story Mode, ale wolałbym, żeby Ed nie robił takich dowcipasów. Zwłaszcza w obliczu tego, że WB każe NS robić różne niewypowiedziane okropieństwa, np Goro jako day-one DLC, czy tokeny na łatwe fatality i pomijanie walk do kupienia w postaci mikrotransakcji. Dotychczas wierzyłem, że Ed Boon robi to z przymusu, a takie trollingi twitterowe tylko podkopują moje przekonanie

Offline DarkSasuke

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 142
    • Zobacz profil
  • PSN ID: DarkAsh_PL
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2284 dnia: Kwietnia 21, 2015, 06:34:50 pm »
Malutki urywek Jasona w grze.

Offline wodny

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 250
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2285 dnia: Kwietnia 21, 2015, 07:39:58 pm »
Przecież tam na Twitterze to raczej chodziło o to by Rain czy Baraka byli grywalni.


Mogliby coś zrobić z wersją na PC. Chodzi jak kupa i online często daje tyłka. :-\

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2286 dnia: Kwietnia 21, 2015, 08:57:56 pm »
Mnie ta polityka DLC już nie dziwi, choć jej nie popieram. Drogo się cenią za ten Combat Pack jeśli mają być cztery postacie i stroje. Ja bym chętnie przyjął coś w stylu "Classic Stage Pack" z odświeżonym np The Pit, naprawdę kozacko wykonanym Kombat Tomb, lub tą areną z MKDA gdzie się leciało na smoku. Niemniej jednak czasy są jakie są i wystarczy paczka z mokrymi majtkami Kitany, których i tak nie będzie widać spod zbroi, żeby chmara pelikanów zleciała się nadstawiając gardziołka. Sam pewnie kupię to DLC z postaciami w końcu, bo MK to prawdopodobnie ostatnia bijatyka w jaką będę grał, co nie zmienia faktu, że czuję się trochę jak latarnica. Niby wstyd, ale szmal położę na blacie;( Czytam sobie te recenzje MKX po necie i coraz bardziej mnie szlag trafia. Fajnie, że poświęcają sporo miejsca na opis fabuły i nowych zawodników, ale porównanie systemu MK9 do MKX to już naprawdę spora przesada. MK9 był łopatologiczny i tak naprawdę gdyby przyszło tą grę ocenić przez pryzmat czystej wartości growej, a nie spełnionego (w końcu!) sentymentu, to wyszedł by fajny średniak do pogrania na party. Tymczasem MKX przede wszystkim jest o wiele trudniejsze jeśli chodzi o samo poruszanie się i zadawanie ciosów. Zaś poszczególne wariacje zrobiły z prostej bitki na dwa combosy coś, gdzie kombinuje się faktycznie dostępnym arsenałem. Śmiałe to będzie porównanie z którym wielu pewnie się nie zgodzi, ale IMO bliżej temu MK do łamigłówek pokroju BlazBlue i Guilty Gear, niż do Street Fighter. Pierwszy z brzegu przykład - Raiden w wersji, gdzie rozstawia na arenie kule elektryczności, które się łączą wyładowaniem. Niby nic, ale daje to spore pole do popisu. Opisanie głębi MKX na zasadzie "to co było w MK9 tylko lepiej, to potwarz dla pracy, którą NRS włożyło w walkę. Ograłem już dość sporo meczy online i offline. W chwili obecnej mogę mieć dwa drobne zarzuty do mechaniki. Jest odrobinę zbyt ofensywna, przez co na bloku pasek schodzi niebywale dziko. Wymusza to kontrę której...o zgrozo...często nie jesteśmy w stanie skutecznie wyprowadzić. Piszę to z perspektywy gracza Torrem. Postać jest zwyczajnie tak toporna, że dobry pressing wystarczy, by mnie położyć na łopatki. Nie pomaga w tym brak solidnego wake-up i Moteuka z davidkozem byli świadkami, jak można Torra niszczyć celnym parciem bez chwili wytchnienia. Rodzi to pytanie o ewentualny balans, choć nie ukrywam, iż niedomagają też moje umiejętności. Otóż kolejna ważna rzecz - tym razem naprawdę trzeba korzystać z kombinacji powalających okryć się armorem. Problem pojawia się w momencie sporego lagowania, gdzie zwyczajnie chciał by człowiek coś wykonać, a nie może przez opóźnienia. Efekt? Torr nie przeleci przez pocisk, bo nie mogę za cholerę tego wyczuć skoro lag jest zależny od PINGu. Tydzień od premiery minął, a ja ciągle pizgam do późnej nocy. To IMO wystarczy za rekomendację gry.

Offline DarkSasuke

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 142
    • Zobacz profil
  • PSN ID: DarkAsh_PL
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2287 dnia: Kwietnia 21, 2015, 09:34:59 pm »


Predator i Tremor na rosterze.

Offline Wichura

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2288 dnia: Kwietnia 22, 2015, 06:07:05 pm »
MKX jest już na androida, ale nie dla wszystkich urządzeń https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wb.goog.mkx http://www.wykop.pl/ramka/2509255/w-koncu-mortal-kombat-x-jest-juz-dostepny-na-androida/ EDIT: Niedostępny w Polsce, w USA z tego co wiem też jeszcze nie jest dostępny
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 22, 2015, 07:30:41 pm wysłana przez Wichura »

Offline Raven821

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 280
  • MK X: PS4
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Majkel821
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2289 dnia: Kwietnia 22, 2015, 09:54:23 pm »
Niestety ale wersja mobilna na moją Xperie M jest niegrywalna :/. Gra odpala ale jest czarno biała :/

Offline DarkSasuke

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 142
    • Zobacz profil
  • PSN ID: DarkAsh_PL
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2290 dnia: Kwietnia 23, 2015, 12:55:20 pm »

Gameplay Jasona czy tylko trailer? A może jednak tylko pogadanka.

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2291 dnia: Kwietnia 23, 2015, 01:49:21 pm »
Wczoraj mnie Moteuka i davidkoz niszczyli online jak chcieli. Utwierdziło mnie to w przekonaniu, że Torrem nic nie osiągnę:( Inna sprawa, że NRS daje dupy po całości. Promować grę jako nastawioną na online i zjebać online - mistrzostwo świata. Nawet jeśli jest lepiej niż w MK9, to nie jest to ideał jak SF4 czy BB. Zadaję sobie ciągle pytanie: "dlaczego?". Czy ilość preorderów nie pokazała im jakie będzie zapotrzebowanie na usługi sieciowe? Czy tak trudno iść drogą Capcomu i kupić gotowe i SPRAWDZONE rozwiązania? Chuj mnie strzela gdy tocząc walki widzę jak nieresponsywna jest moja postać. Fakt, gram jak patałach tym Torrem, ale to nie zmienia faktu położonej rozgrywki online, gdzie inputlag mnie dobija.

Offline LeonLeonik18

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 58
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Mikeys_M
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2292 dnia: Kwietnia 23, 2015, 05:58:56 pm »
Wczoraj mnie Moteuka i davidkoz niszczyli online jak chcieli. Utwierdziło mnie to w przekonaniu, że Torrem nic nie osiągnę:(

Możesz potrenować Torrem na mnie. Jestem dosyć słaby i łatwo skopać mi dupę. Polecam się  :D

Offline Mateuka

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 435
  • MKX: PS3 & PS4
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Mateuka
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2293 dnia: Kwietnia 23, 2015, 08:07:47 pm »
Wczoraj mnie Moteuka i davidkoz niszczyli online jak chcieli. Utwierdziło mnie to w przekonaniu, że Torrem nic nie osiągnę:( Inna sprawa, że NRS daje dupy po całości. Promować grę jako nastawioną na online i zjebać online - mistrzostwo świata. Nawet jeśli jest lepiej niż w MK9, to nie jest to ideał jak SF4 czy BB. Zadaję sobie ciągle pytanie: "dlaczego?". Czy ilość preorderów nie pokazała im jakie będzie zapotrzebowanie na usługi sieciowe? Czy tak trudno iść drogą Capcomu i kupić gotowe i SPRAWDZONE rozwiązania? Chuj mnie strzela gdy tocząc walki widzę jak nieresponsywna jest moja postać. Fakt, gram jak patałach tym Torrem, ale to nie zmienia faktu położonej rozgrywki online, gdzie inputlag mnie dobija.

Luna nie przesadzaj jak już to davidkoz niszczył, ale mnie również :) Ja jestem za nerwowy człowiek..

Co do kodu online to nie oszukujmy się ideału nie ma, ale jest troche lepiej niż w MK9, może nawet więcej niż troche, choć nie raz kombosy nie chciały wchodzić tak jak siadają grając offline. No i input lag, który jest też mniejszy jak w MK9, ale dalej denerwujący.

Wczoraj koło 21:30 Luna (Ferra/Torr - Lackey), davidkoz (Sonya - Brawler), ja (Shinnok - Bone Shaper) oraz kolega, którego nicku niestety teraz nie pamiętam za co przepraszam (Kung Lao - Hat Trick) pyknęliśmy parę meczyków w King of The Hill i stwierdzam, że na razie się nie nadaje :D Z davidkozem nie wygrałem chyba, ani razu (może jakąś pojedynczą rundę) - co gość wyprawia tą Sonią to szacunek dla niego :) Z Luną coś tam ukułem, ale też parę razy mając 1-2 hity do wygranej, po prostu nie wiedziałem co robić i mnie okrutnie karał. Na dodatek cały czas zapominałem, że mam X-raya (tak jakbym podświadomie po prostu nie chciał go użyć bo to niby oszukaństwo i ponad 30% paska zjeżdża oponentowi praktycznie bez trzymania pada). Oczywiście żartuje z tym X-rayem, bo po to jest, żeby go używać:) Ogólnie zabawa przednia tym bardziej, że w trakcie walki cały czas nawijali. Ja niestety nie miałem headsetu, ale dziś lub jutro spróbuje zestaw od mojego rzenchofona Sony Xperia P, bo pisać nie jest zbyt wygodnie. Szkoda, że nie włączyłem nagrywania to wrzuciłbym na forum jakieś materiały dla obczajenia naszego poziomu w nowego MKX. W przyszłości napewno jakieś filmiki z naszymi walkami pojawią się na forum.

Dzięki serdeczne za walki, a następnym razem wrzucać po dyszce respektu to szybciej wpadnie to durne trofeum pozdro! :D

Offline Kitshu

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
  • PSN ID: kiczoVSky86
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2294 dnia: Kwietnia 23, 2015, 09:40:57 pm »
Pytanie czy matchmaking w versusie zawsze wygląda tak tragicznie ? Ja jako gracz wracający do serii starający się coś tam nauczyć (wiadomo najlepiej sie uczy w grze z innymi ) dostaje 8razy pod rząd ludzi z rekordem 180W i 4L, i nagle z 3:2 robi misie 3:10 :P i zamiast dostawać kogoś z podobnym rekordem dalej dostaje jakiś kozaków :P