Autor Wątek: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna  (Przeczytany 657666 razy)

Offline Nazwa użytkownika

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 51
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2415 dnia: Maja 21, 2015, 03:11:20 pm »
Będzie Rain, Baraka i Sindel, może potem jeszcze kogoś dorzucą.
A Tanya przez kijek i "watch this" wygląda jakby się skumplowała z Jade, chyba zapomnieli, że wepchnęli to już Kitanie. No i wyrwanie serca w Fatality to chyba najbardziej oklepany temat, który przewinął się już przez 10 części MK, Wargods i pewnie milion innych gier. Za to Bloody Boots dobre

Offline karzel

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 265
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2416 dnia: Maja 21, 2015, 03:36:40 pm »
Będzie Rain, Baraka i Sindel, może potem jeszcze kogoś dorzucą.

Masz jakieś potwierdzone źródło co do tych postaci? Jeśli tak to chciałbym zobaczyć :)

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2417 dnia: Maja 21, 2015, 04:11:14 pm »
Zapomniałem o Frost, HOW COULD I!?!?!? Frost > Sareena. Więc wymianka na mojej whishlist.

Rain, Baraka i Sindel to najczęściej pojawiające się strzały, jeśli chodzi o DLC/Kombat Pack 2, z racji tego, że można im natłuc w story. W sumie to nie miałbym nic przeciwko tej trójce, ale no... Baraka nie żyje, tak? Po co dodawać jako extracontent do gry, postać, która nie żyje? Chociaż z drugiej strony jej śmierć (tak jak urwanie rąk Goro) może tłumaczyć to, że będzie to WŁAŚNIE DLC... Zamotałem się chyba trochę. ;)

Offline Rv0000

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2418 dnia: Maja 21, 2015, 06:00:23 pm »
Jakbym dostał Baraka, Rain, Sindel i jeszcze jakąś postać gościnną to zdecydowanie bym nie kupował drugiego packa. Sindel bardzo nie lubię i była w 9 w którą się dość nagrałem. Baraka jest mi zupełnie obojętny i również był w 9. Raina lubię, ale kupiłbym go pojedynczo. Zdecydowanie wolałbym postacie, których nie było dłużej niż od 2011 roku.

Offline XmortenX

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 23
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Xmiras8405X
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2419 dnia: Maja 21, 2015, 10:37:04 pm »
Sam nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że zwycięzców się nie sądzi ale taką zasadę zastosowano po wojnie co do zbrodni komunistycznych. Warto tu przeczytać "Czarną księgę komunizmu". No ale dosyć tego offtopowania  :)

Mógłby być Cyrax, Baraka, Fujin, Smoke, Reiko. Na Sektora nie ma co liczyć, bo został, jak dobrze pamiętam, zniszczony. Baraka nie żyje, więc nie wiadomo jak z nim będzie, kłóciłoby się to z wydarzeniami ze Story Mode. Kolejny taki pack to zapewne kolejne ponad 100 zeta  :)

Offline rrodi1984

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2420 dnia: Maja 21, 2015, 10:56:46 pm »
Boon coś tam bredził o story pack - obstawiam więc, że w story dostalibyśmy kontynuację historii. Przecież muszą jakość wyjaśnić skąd wzięły się stroje Liu Kanga i Kitany (Imperator i normalne wersje) Bo na chwilę obecną kanoniczne są jednie Revenant.  W takim dodatku pewnie zobaczylibyśmy Raina, Fujina, Frost i Li Mei, parę nowych aren i stroje. W kombat pack 2 jeżeli się pojawi obstawiam nadejście Cyraxa, Skarlet, Shang Tsunga i Spawna, o którym Boon już parokrotnie gadał.

Offline XmortenX

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 23
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Xmiras8405X
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2421 dnia: Maja 22, 2015, 12:11:47 am »
Czyli akurat byłyby to postacie, które przewinęły się przez Story i tę historię przeżyły. Cyrax chyba jednak się w Story nie pojawia, chyba że coś przegapiłem.

Offline rrodi1984

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2422 dnia: Maja 22, 2015, 06:36:41 am »
Nie pojawia się, ale Cyrax byłby nie w story, a w Kombat pack 2.

Offline XmortenX

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 23
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Xmiras8405X
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2423 dnia: Maja 22, 2015, 11:27:54 pm »
A chyba, że tak, czyli trzeba będzie znów sięgać do kieszeni :) I moje pytanko do posiadających Kombat Pack - skoro nie wszystkie postacie zostały przedstawione to czy kupując KB dostaliście niepełny produkt, bez tychże postaci?

Offline johnx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2424 dnia: Maja 22, 2015, 11:56:12 pm »
Nie. Kombat Pack to coś w rodzaju Season Pass. To DLC gwarantuje Ci, że jeśli te dodatki, które zostały zapowiedziane (tutaj 4 postacie i pełno skinów) będą wypuszczone, Ty będziesz je po prostu miał do pobrania z automatu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. I postacie, które mają zostać odblokowane przez Kombat Pack zostały już zaprezentowane przecież - nikt nie kupił w ciemno. Była nawet gdzieś rozpiska co będzie pojawiać się w przyszłości dla posiadaczy KP.

Offline XmortenX

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 23
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Xmiras8405X
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2425 dnia: Maja 23, 2015, 12:11:58 am »
Dzięki wielkie za wyjaśnienie :) I tak zapewne go zakupię, bo ciekawo się zapowiada, widziałem te klasyczne stroje, np. taki Reptile wygląda zajebiście.

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2426 dnia: Maja 23, 2015, 12:56:08 am »
Grałem dziś w Wieśka 3 i zobaczyłem, że chłopaki męczą MKX online. Powiedziałem sobie: "czemu nie?" i dołączyłem. Wiecie ile czasu trwała moja walka, zanim rozpierdoliła mnie na drobne fala narastającej frustracji? Około jedną pierdoloną rundę. Będę przeklinał. Uprzedzam uczciwie. Jak można pierdolić w wywiadach jaki to mamy zajebisty netcode, gdy gra po całości ssie pały jak rasowa gwiazdeczka porno? No kurwa mać! Input lag jest w MKX legendarny. Dwie...DWIE sekundy opóźnienia. Wake up? Zapomnij! Combos? Chyba żartujesz. Netherrealm - banda uśmiechniętych debili. Ja rozumiem, że grę zrobili fajną, że chłopaki w kilku działach się spisali, ale robienie połowy zawartości pod online, gdzie online po prostu nie działa, to jest tęgie nieporozumienie. I potem jeden z drugim Mr. Derrek i jego kolega w czapce, co to ma czarny pas w McDonalds, siedzą na kanapie i się szczerzą do przyszłej klienteli, która połknie kolejne DLC. Playstation 4 - maszyna na której pykam w Driveclub, GTA5, Destiny, Diablo... Wszystkie te gry działają online bez zarzutu i nawet nie czkają, gdy do partyjki wbija jakiś Liu Kang z drugiego końca świata. Tymczasem Edzio z resztą krasnoludków przygotowali netcode, który nie pozwala nawet na komfortowe granie z kumplem mieszkającym dwa domy dalej. Może ja jestem jakimś ignorantem. Może mam w deklu stolec zamiast mózgu i się nie znam, ale jakim cudem Arc System i Capcom potrafią zrobić online żyletę, gdzie w SF naprawdę liczą się klatki? No jak to jest do ciężkiego skurwysyna możliwe, że SF4 nawet nie chrupnął w rozgrywce online? Dlaczego BlazBlue łączyło mnie ze skośnolami bez jakiejkolwiek skuchy? A wiedzcie, że BB kupiłem na premierze prosto z Japonii i tylko tam ludzie szpil mieli, więc z nimi grałem. Tymczasem NR ma swoją politykę. Po co kupić gotowe i DZIAŁAJĄCE rozwiązanie, skoro można posadzić za biurkiem informatyka na pierwszym roku studiów i niech czaruje. Od premiery minęło trochę czasu. MKX zasługuje na pochwały, ale mamy rok 2015 i od rozgrywki sieciowej wymaga się pewnych standardów. Tych tutaj zwyczajnie nie ma. Nawet nie bóldupie się już o trzy tygodnie niedziałających serwerów bo po co? Singlowo gra dostaje 9/10. Jeśli miał bym brać pod uwagę online, to nie wiem czy by się wyczołgał ten tytuł ponad 6/10. Tak bardzo spierdolony jest ten kolorowy netcode. Zresztą...jak mnie najdzie kiedy wena, to napiszę tłusty tekst o fajnych kwiatkach w systemie walki. Wiedzieliście, że wake up ma mniejszy priorytet niż byle cios z pięści? A może zobaczyliście wartość klatkową ciosów w practice i była podnieta jaki to bogaty system? O tym i innych powieściach z cyklu science fiction by Netherrealm innym razem. Tymczasem polecam wszystkim Wieśka trzeciego, bo choć błędów się nie ustrzegł, to przynajmniej nikt nie oddał nam w ręce niedziałającej zawartości.

Offline Kitshu

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
  • PSN ID: kiczoVSky86
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2427 dnia: Maja 24, 2015, 12:41:16 am »
zdecydowanie potrzeba mortalowi x Cyraxa i Sektora ( miałbym alternatywe dla scorpa :) ) Luna ma rację co do netcode, ja już się nauczyłem że poza 5-6 hit combo sie na necie nie wychodzi. W singlu na practisie czy z kompem elegancko wszystko wchodzi ale online nawet juggle i większe comba nie mają sensu bo klatki są zupełnie inne. Muszą coś z tym zrobić, ja się najlepiej bawie z kumplami na kanapie.
« Ostatnia zmiana: Maja 24, 2015, 12:44:20 am wysłana przez Kitshu »

Offline XmortenX

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 23
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Xmiras8405X
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2428 dnia: Maja 24, 2015, 07:13:28 pm »
Może z czasem coś poprawią, nawet muszą poprawić, bo jednak wielu ludzi gra lub chciałoby grać online.

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2429 dnia: Maja 24, 2015, 08:12:24 pm »
Panowie Ed Boon napisał na Twitterze, że Tanya pojawi się na początku czerwca, qr#@#!@@ !!!
« Ostatnia zmiana: Maja 24, 2015, 08:15:49 pm wysłana przez davidkoz »