Autor Wątek: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna  (Przeczytany 160679 razy)

Offline Nazwa użytkownika:

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #420 dnia: Marca 20, 2019, 01:48:07 pm »
Dobrze, że tylko ameby podniecaja sie jedynie brutalnością i finisherami. Całe szczęście cała reszta gra dla fabuły, postaci, różnorodności, muzyki, klimatu i contentu.

Gdy nie ma się nic do powiedzenia, to najlepiej nie otwierać japy, bo obrażaniem można komuś komuś sprawić przykrość i spierdolić humor. Ta gra od początku istnienia buduje swoją markę brutalnością i finisherami, kto grał dla fabuły w mk1 lub mk2? Boon z Tobiasem?

Offline Kornixon

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 354
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #421 dnia: Marca 20, 2019, 07:29:32 pm »
No nie ma co.brutalność to wizytówka serii. To właśnie tym Mortal Kombat wybiło się na rynku w latach 90'tych. To właśnie brutalność przyciąga dzisiejszych casuali do MK. To główny element serii i nawet nie ma się co spierać.

Częściowo się zgadzam co do tych brutality. Ale to raczej wina tego, że NRS zostało na Unreal Engine 3. Podczas intosków wygląda bajecznie. Ale przyglądając się na postaci podczas walki czasem widać niedociągnięcia.

Mi się jak na ten moment niestety nie podoba gameplay. Jest mało zmyślny, combo teraz polega na tym samym na czym polegają brutality. Bo aktualnie sensowniejsze combosy opierają się na krushing blow. Więc też trzeba zapamiętywać głupie regułki do blowów.

Offline dragon 668

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 41
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #422 dnia: Marca 20, 2019, 09:22:30 pm »
Na kascie powiedzieli ze bdzie 25 postaci bez dlc lol

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #423 dnia: Marca 20, 2019, 10:07:17 pm »
Na kascie powiedzieli ze bdzie 25 postaci bez dlc lol

Przecież tak miało być od początku. Co w tym dziwnego?

Offline Kazak

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 111
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #424 dnia: Marca 20, 2019, 10:08:15 pm »
Co oni odwalili z tym ujawnieniem Kotala? Przecież to śmiech na sali jest.

Offline Kornixon

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 354
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #425 dnia: Marca 20, 2019, 10:12:07 pm »
Co oni odwalili z tym ujawnieniem Kotala? Przecież to śmiech na sali jest.

A co się stało? Bo przegapiłem.

Offline Kazak

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 111
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #426 dnia: Marca 20, 2019, 10:20:08 pm »
No filmik ujawniający Kotala, a to pomiot Jaxa gra w nim pierwsze skrzypce.

Offline Kornixon

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 354
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #427 dnia: Marca 20, 2019, 10:22:20 pm »
No filmik ujawniający Kotala, a to pomiot Jaxa gra w nim pierwsze skrzypce.

No właśnie zauważyłem. Może posuwam się za daleko, ale zauważyłem, że na trailerach dominują kobiety. Cassie załatwiła Kano, Jacqui Kotala... ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #428 dnia: Marca 20, 2019, 10:23:51 pm »
chyba chodzi o to, że mu Jacqui napierdoliła sęków na JEGO WŁASNYM TRAILERZE. Ah, to forowanie SF characters... ;) [OK SAM JUŻ TO WYJAŚNIŁ, CZYLI TRAFIŁEM :D]

Anyway. Ja swoje podsumowanko napiszę jutro, ale kilka wrażeń na gorąco (może do jutra zmienię o czymś zdanie po przemyśleniu, ale whatever).

1. Kotal krul. Rozpierdalator i jebany zabijaka. Cios z piłowaniem jest kapitalny
2. Jego fatality jest chujowe. A szkoda, bo jak zobaczyłem ten ołtarz, to liczyłem na jakieś rytualne rozjebanie. Meh
3. Stackowanie totemów super sprawa wizualnie, ciekawe jak się będzie sprawdzać w gameplayu
4. Zmiana w kitusia. ROZPIERDOL! Moim kotom też się podoba.
5. Kotal nie wygląda jak gość z ikonki KONQUER, więc mimo pierdolenia Eda o 25 fighterach, moje nadzieje ciut wzrosły (haha, głównie w sumie na to czekałem na tym streamie - w sensie, żeby się dowiedzieć czy to on czy nie)
6. Jego trzeci skin jest chujowy i anty-klimatyczny. Nie bardzo pasuje do tej postaci
7. Jacqui... no kurde... nie powiem, że się jaram, bo tak nie jest, ale wydaje mi się, że zrobili w sumie dobrą robotę
8. Córcia zabrała 2 ruchy Jaxowi - nie będzie go w grze - wiadomość jest potwierdzona, dzwonił do mnie Ed i mówił, że go wyjebali, bo mi się nie podobało
9. Fajne te szybkie kopy, ale ten ostatni to zerżnięty z Flasha z I2 ;)
10. Oba jej Fatality są całkiem fajne - o dziwo. Chociaż kurde to pierwsze (z trailera) zrobiłbym delikatnie inaczej
11. Czekam na piątek i kolejne reveale!

Summarizing... Kotal mega na plus. Jaram się bardzo mocno. Jacqui w miarę okej - myślę, że na ten moment jestem w miarę ukontentowany, bo przynajmniej jest JAKAŚ.

Offline dragon 668

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 41
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #429 dnia: Marca 20, 2019, 11:02:06 pm »
Na kascie powiedzieli ze bdzie 25 postaci bez dlc lol

Przecież tak miało być od początku. Co w tym dziwnego?

To ze Rain baj baj .

Była nadzieja https://www.youtube.com/watch?v=7Mu7Kaf5G4k&t=327s
« Ostatnia zmiana: Marca 20, 2019, 11:04:24 pm wysłana przez dragon 668 »

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #430 dnia: Marca 20, 2019, 11:04:16 pm »
Zaprzeczam.

Offline dragon 668

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 41
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #431 dnia: Marca 21, 2019, 07:59:49 am »
Sorry ale w DlC go nie bedzie .

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #432 dnia: Marca 21, 2019, 08:02:38 am »
Ale co Ty mi tu gościu insynuujesz? Biosy wróciły na stronkę i slotów jest uwaga uwaga, znowu 29. Więc Edward może sobie pierdolić głupoty, ale wszyscy wiemy jak jest.

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #433 dnia: Marca 21, 2019, 09:49:40 am »
Lol. Jestem tak idealnie pomiędzy waszymi opiniami, że aż się muszę wtrącić.
Primo, uważam że 29 slotow to BS i w głównym rosterze będzie 25 postaci (przypominam Rain twoje nadzieję z MKX  :P ). Jednak mimo wszystko sądzę, że Rain będzie grywalna postacią. Może to się wyklucza, ale takie mam przeczucia.

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #434 dnia: Marca 21, 2019, 11:44:48 am »
Trochę szerzej o wczoraj zaprezentowanych postaciach

Kotal Kahn

Design

Kapitalny. Oprócz trzeciego outfitu, który to za cholerę mi nie pasuje do Kotala. Czemu on ma niedźwiedzia na bańce? Bez sensu zupełnie. No, ale pierwszy, ten podstawowy, to po prostu miodzio. Klimat MKX zachowany, do tego jeszcze to co się dało ulepszyć, ulepszone zostało. Hełm z egzotycznymi piórkami prezentuje się dostojnie i wyśmienicie. Samo to, że zrobili z niego ogromnego skurwysyna, też działa na jego korzyść i to naprawdę robi wrażenie. Gdybym był newcomerem i zobaczył tak zdesignowanego wojownika - myślę, że niewiele bym się zastanawiał nad wybraniem go jako pierwszego do skopania mord innym plackom. Jak dla mnie zdecydowany highlight rosteru jak dotąd. Lubię azteckie klimaty, lubię tamtejszą mitologię, lubię dobór jego kolorów i ogólną 'pstrokatość' ale w dobrym smaku. Tutaj zaserwowano mi Kotala w sposób idealny. Kupuję go w ciemno. Serio, nawet gdybym chciał się przyczepić do jego kuriozalnego miecza, to nawet nie chcę, bo ten pierdolony miecz do niego pasuje. Jestem w szoku jak bardzo udało się NRS trafić w mój gust.

Gameplay/Moveset

Wydaje się dość powolnym fighterem, ale to zrozumiałe z racji jego postury. Zasadniczo to nawet dobrze, bo taki wielki Kahn powinien prezentować się dostojnie i nie marnować energii na niepotrzebne ruchy. Zamiana w jaguara to majstersztyk, idealnie pasuje do jego archetypu i azteckiego vibe'u. Stackowanie totemów wygląda świetnie wizualnie, ale nie wiem jak bardzo będzie to wykonalne w grze przeciwko komuś myślącemu, żeby wszystkie 3 były jednocześnie. Zostając przy wizualnych efektach, to 'piłowanie' bardzo mi się podoba i jest znakomitym rozwinięciem podobnego ruchu z MKX. Już widzę to piękne brutality... Co dalej... throwy i graby klimatyczne, moc słońca idealnie wpleciona, trochę znanych już, ale podrasowanych ruchów z poprzedniej części, no i mamy obraz naprawdę dobrze zrobionego wojownika.

Fatal Blow i Fatality

Fatal blow w miarę okej. Brutalny, chaotyczny, okrutny, ale pasujący do niego. Jebnięcie totemem w miecz jest miłym smaczkiem. No i jest ultrabrutalne. Gdyby było to jego fatality, to wcale bym się nie obraził (podobnie jak u Sonyi). No i właśnie... fatality... będące typowym overkillem. Po co miażdżyć czaszkę komuś kto i tak już zdech? I jeszcze ta wypadająca gałka oczna PO RAZ KOLEJNY!!!! Idealnie byłoby, gdyby Kotal położył ofiarę na ten ołtarz, zainwokował jakichś starożytnych bogów, po czym ta czacha upada na ofiarę, podnosi się i ciało jest całkowicie zmiażdżone, ALE dzięki mocy tych jakichśtam bogów, serce jest w nienaruszonym stanie - Kotal bierze serce w łapki, miażdży i pije z niego krew. O, TAK TO POWINNO WYGLĄDAĆ! (czekam na wiadomości od NRS - numer podam na priv jak coś).

Overall

Świetna postać. Będzie grane. Takich postaci chcę w Mortalu. Tak ta gra powinna wyglądać. Na ten moment (obok Jade) potencjalny kandydat na numer 1 w grze.

Jacqui

Design

Niezły. Nie jestem fanem tego trzeciego outfitu i nie pieję z zachwytu jak cały internet. Tak samo jak nie jestem fanem drugiego - nie wiem co to za fetysz NRS z tymi kolorowymi bomber-jacketami... Porozmawiajmy więc o pierwszym i podstawowym. Powiem tak - jest dobrze. Jacqui wygląda lepiej od Sonyi. Pani Blade przez redesign, który NRS zaserwowało córce Jaxa, jest teraz najnudniej wyglądającą postacią w rosterze. Także gdybym teraz ja miał ciąć roster, to patrząc tylko na design (w sumie nie tylko, ale do tego dojdziemy) wyrzucam Sonyę. Jacqui jest wreszcie JAKAŚ. Jest jakiś klimat, jest coś więcej niż tylko 'bland human outfit'. Może jest faktycznie ciut overwatchowo-apexowa, ale nie działa to wybitnie na jej nie korzyść, a wręcz powiedziałbym, że w miarę wpisuje się w klimat gry. Zwłaszcza jeśli dodamy do tego jej muai-thaiowy stance. To twórcom wyszło, muszę to przyznać.

Gameplay/Moveset

Niezły. Jest kilka ruchów, które mi się podobają. Wiadomo, że oparta na high-tech suicie, ale w sumie między nami spoko - nie mieliśmy tego w tej odsłonie, więc niech będzie. Na pewno jest postacią o wiele bardziej interesującą pod kątem movesetu niż taka Cassie, której zupełnie z dupy wcisnęli drona i od Sonyi, której brakuje w movesecie jakichś fajerwerków. U Jaqcui mamy ruchy pożyczone od Jaxa - ground pound i superman punch (dobry tribute - ciekawi mnie czy ten Jax jednak faktycznie gdzieś po drodze nie odpadł), mamy ruchy oparte na high-techu, mamy jakiśtam jej wyróżnik w postaci tej ścianki, którą puszcza, mamy gadżety, do tego ciekawy klincz, wygląda to wszystko bardzo płynnie. Kurde, no jeśli bym się czepiał to naprawdę na siłę. Oficjalnie - Jacqui pod kątem gameplayu wygląda ciekawiej niż Cassie i DUUUUŻO ciekawiej niż Sonya.

Fatal Blow i Fatality

Fatal blow jest BARDZO DOBRY. A byłby świetny, gdyby kule po odbiciu od ścianki i przeszyciu przeciwnika drugi raz (swoją drogą to chyba fizycznie średnio możliwe, bo trafiają w ścianę pod kątem prostym - whatever - nie chce mi się w to zagłębiać) nie znikały w pizdu, tylko Jacqui jeszcze zrobiła jakiś wślizg/unik, żeby je ominąć i dopiero kontynuowała. Tak czy siak - bardzo na plus. Kreatywny i nieoczywisty. Fatality - to z cięciem ścianką jest spoko, tylko niestety znowu to samo, co u Kotala. Ofiara dawno nie żyje, więc po chuj to robić? To drugie jest okej, nie w topce, ale też nie jakieś słabe. Ot, ciekawy finisher, ale nic urywającego dupę.

Overall

Zdecydowanie zasługuje na danie jej szansy. W końcu nie mam wrażenia, że jest w grze tylko dlatego, że Cassie musi mieć kumpelę, Takeda dupeczkę a Jax córcię. Liczę tylko na to, że nie zrobią z niej overpowera w story. Myślę, że po tak ogromnej fali hejtu jaka się wylała na nią za MKX, trochę udało jej się odkupić. OK, nadal podtrzymuję swoje zdanie, że widziałbym w rosterze zamiast niej sporą ilość innych postaci. Niemniej jednak, udało się NRS zainteresować mnie nią choć na trochę i nie uważam, że w obecnym rosterze jest postacią najbardziej mdłą.
« Ostatnia zmiana: Marca 21, 2019, 11:53:38 am wysłana przez PurpleRain »