Ogólnie d+4 to świetny poke, natomiast wiele osób używa go jako anti-aira ponieważ obniża hitbox postaci do tego stopnia że trafienie jest możliwe tylko za pomocą ciosu który zbiera otg albo czegoś bardzo bliskiego (czyli np. jak ktoś skacze z jp to nie ma opcji żeby trafił vs d+4). Z tego powodu powstała jakaś dziwna legenda że Mileena ma świetną grę która uniemożliwia jumpiny... fakty są jednak takie że można ją spokojnie trafić za pomocą jk, który zbiera nawet postacie leżące na ziemi. Ktoś może powiedzieć - ale zaraz, zaraz - przecież po jk nie można jugglować, prawda? Otóż nieprawda, tutaj jest lista podstawowych zagrań (podstawowych = jestem pewien że wiele postaci może posadzić coś mocniejszego, więc zachęcam do eksperymentowania) które można wykonać po jk które weszło na postać z obniżonym hitboxem:
BARAKA
jk~charge (14%)
corner: jk, chop chop, spin (26%)
CYBER SUB-ZERO
jk, instant far divekick (13%)
CYRAX
corner: jk, 3,3~net, b+2, ragdoll (25%)
ERMAC
jk~lift, jk~TP, ff, 12~push (35%)
JADE
jk, ff 4, GreenKick x2 (18%)
JAX
jk~airthrow (16%)
JOHNNY CAGE
jk~shadow kick (14%)
KABAL
jk~gas ball~spin, b+1,2,1, ff, f+4 (20%)
KANO
jk~ball/upball (17%)
KITANA
jk~fan, f+2,1, ff d+1 (24%)
KUNG LAO
jk~dk, ex-spin, ff 1, ff 2,4,1+3,2 (32%)
LIU KANG
jk~air fireball (13%)
corner: jk, 33~flying kick (18%)
MILEENA
jk~roll, b+1,4, ff 4~bite (28%)
NIGHTWOLF
jk~shoulder charge (15%)
corner: jk, d+1, hatchet, shoulder charge (20%)
NOOB SAIBOT
corner: jk~charge (14%), can corner combo with jk~ex-shadow upknee
QUAN CHI
jk~sky drop (13%)
RAIDEN
jk~torpeda (16%)
REPTILE
jk~slide (14%)
SCORPION
corner: jk, 3~spear, jp,f+2,1~TP (30%)
midscreen: jk~airthrow, EX-hellfire (22%)
SEKTOR
jk~TP, jk~TP (22%)
SHANG TSUNG
jk, d+1~soul steal (22%)
SHEEVA
SINDEL
jk~air fireball (14%)
SMOKE
jk~airthrow (14%)
SONYA
jk~airthrow (14%)
any divekick combo
STRYKER
jk, 4 (15%)
corner: jk, 3 (13%)
corner: jk, d+4, baton sweep (14%)
SUB-ZERO
jk~slide (15%)