Autor Wątek: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna  (Przeczytany 651385 razy)

Offline Egzorcysta

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 7
  • "Reality is for those who lack imagination"
    • Zobacz profil
  • PSN ID: k_pietruczynik
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #30 dnia: Czerwca 10, 2014, 11:02:55 am »
Dzięki Wichura za link. Próbowałem wczoraj oglądać te konferencje ale zasnąłem niestety.

Moje pierwsze wrażnia odnośnie "Mortal Kombat X":

Graficznie wygląda ładnie, chociaż nic specjalnego. Nic czego byśmy już nie widzieli na przestrzeni ostatnich lat w grach wideo. Przepych detali, realistyczne światłocienie, płynne "gumowate" animacje. Ponadto postacie nadal cierpią na brak realistycznych proporcji i wyglądają jak figurki. Wielkie torsy, duże stopy i dłonie, małe głowy... Standard w serii od lat więc nie spodziewałem się zmian w tym temacie.

Osobiście jestem rozczarowany 'gejplejem'. Na pierwszym zwiastunie mocno zaznaczyli elementy walki w zwarciu. Wymiana silnych kopniaków i uderzeń. Nie widzę tego we właściwej rozgrywce. Dzieją się cuda na kiju, wszystko dzieje się prawie w powietrzu. Potrójne salta, rozgwiazdy, śróby, super-supery. Postacie fruwają przez cały ekran w tą i z powrotem w towarzystwie deszczu ciosów specjalnych. To wygląda jak "Marvel Super Heroes vs. Street Fighter". Istny pokaz fajerwerków w Nowy Rok. Zdecydowanie spodziewałem się czegoś spokojniejszego, bardziej taktycznego na kształt "Deadly Alliance" i "Deception".

Nie podobają mi się nowe, zaprezentowane postacie. W MK9 twórcy spróbowali chociaż trochę wrócić do korzeni. Wywalili wszystkie śmieszne pokraki jak np. Bo Rai Cho, a teraz znowu się zaczyna. Kobieta ważka-wampir? Albo to dziecko siedzące na jakimś wielkoludzie-robocie(?). No przecież to jest po prostu śmieszne. Ewidentnie widać inspirację azjatyckimi naparzankami jak "BlazeBlue" czy "Guilty Gear", co totalnie nie pasuje do realiów prawdziwego Mortal Kombat. Kompletnie mi się nie podoba ten kierunek.
A może to są podwaliny pod kolejną "krzyżówkę" np. "Mortal Kombat vs Marvel Super Heroes"? O zgrozo!

W Mortal Kombat (2011|) X-ray'e były fajne. Przez pierwszych kilkanaście minut. Potem nudzą. Są kurewsko głupie ale nie można zaprzeczyć, że znakomicie urozmaicają rozgrywkę. Mimo wszystko pomarudzę sobie. Mam wrażenie, że tym razem są jeszcze bardziej przekombinowane i fikuśne niż w części poprzedniej. To co widać na filmie z rozgrywki z "Mortal Kombat X" to jest kabaret. Przerwany kręgosłup, pęknięta czaszka czy otwarte złamanie z przemieszczeniem... A oni dalej walczą! :-D.

Uprzedzano mnie wiele razy, że się rozczaruję, że to nie będzie taki Mortal Kombat na jakiego czekam i jaki to sobie wyobrażam widząc zajebisty zwiastun. No i jestem rozczarowany ale mimo wszytko bardzo chętnie zagram bo wygląda na porządną produkcję. Każdy nowy Mortal Kombat chętnie 'pyknę' z ciekawości.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 10, 2014, 11:05:28 am wysłana przez Egzorcysta »

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #31 dnia: Czerwca 10, 2014, 11:13:02 am »
Też zauważyłem, ale co mam mówić ponad to, że po prostu jest na urywkuXD? Nawet jej całej nie widać.

Offline Maniek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 105
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #32 dnia: Czerwca 10, 2014, 11:40:39 am »
No i masz Babo placek :( Po przeanalizowaniu na chłodno, trailera z gameplejem, obawiam sie z EDZIO chce nam zaserwowac coś w stylu MK vs Injustice: Gods Among Us oby NIE !!!. Zobaczymy moze jeszcze pokaża jakaś rozgrywke na targach, i jak wplota nowe postacie w historie MK.

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #33 dnia: Czerwca 10, 2014, 12:07:50 pm »
No i masz Babo placek :( Po przeanalizowaniu na chłodno, trailera z gameplejem, obawiam sie z EDZIO chce nam zaserwowac coś w stylu MK vs Injustice: Gods Among Us oby NIE !!!. Zobaczymy moze jeszcze pokaża jakaś rozgrywke na targach, i jak wplota nowe postacie w historie MK.

O co ci chodzi konkretnie z tym nawiązaniem do Injustice, co ci się tak nie podoba?

DD - ja wiem, że marudzisz, a i tak będziemy klepać w tą grę Adepta, aż miło:D
« Ostatnia zmiana: Czerwca 10, 2014, 12:19:43 pm wysłana przez Luna »

Offline Maniek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 105
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #34 dnia: Czerwca 10, 2014, 12:32:58 pm »
Chodzi o to że, model rozgrywki jest bardzo zblizony, do tego co widzielismy Injustice: Gods Among Us. Taki Solomon Grundy z IGAU ma niesamowicie podobne ruchy do tej nowej postaci w MK z tym dzieckiem na plecach. Choc bardzo mi sie podoba interaktywnie wykorzystanie otoczenia na arenie.:) Bardzo to urozmaici rozgrywke w MK. Jak narazie to tyle lezy mi na serduchu. Nie bede gdybał co i jak, zobaczymy jak przedstawia wiekszosc postaci wtedy będziemy wymieniać opinie:). Pozdro
« Ostatnia zmiana: Czerwca 10, 2014, 12:35:59 pm wysłana przez Maniek »

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #35 dnia: Czerwca 10, 2014, 01:02:28 pm »
Ja wiem, że to już nie jest gra dla nas. Starych ludzi, wychowanych na MK, ale Laska ważka? Jakiś nowy Moloch z dzieckiem na plecach? Co to, Tron Bonne z Marvel vs. Capcom 3? Nie podoba mi się to.

Cytat: Luna
Po raz pierwszy od dłuższego czasu mamy kapitalne nowe postacie.

Ty się nigdy nie zmienisz. Postacie są fatalne.

Cytat: Death Dealer
Osobiście jestem rozczarowany 'gejplejem'. Na pierwszym zwiastunie mocno zaznaczyli elementy walki w zwarciu. Wymiana silnych kopniaków i uderzeń. Nie widzę tego we właściwej rozgrywce. Dzieją się cuda na kiju, wszystko dzieje się prawie w powietrzu. Potrójne salta, rozgwiazdy, śróby, super-supery. Postacie fruwają przez cały ekran w tą i z powrotem w towarzystwie deszczu ciosów specjalnych. To wygląda jak "Marvel Super Heroes vs. Street Fighter". Istny pokaz fajerwerków w Nowy Rok. Zdecydowanie spodziewałem się czegoś spokojniejszego, bardziej taktycznego na kształt "Deadly Alliance" i "Deception".

Zgadzam się w 100 %. Jestem również zawiedziony gameplayem. To miał być nowy MK, a nie MK x InJustice.

Cytat: Luna
Nowe X-Raye masakrują
Co robią? Scorpion łamie Subowi Kark w X-Rayu ale wszystko gra, to tylko zadrapanie i można grać? Debilne, po prostu debilne i uwłaczające inteligencji. Ja rozumiem świat MK jest fantastyczny. Że istnieją wysuwane ostrza, a postać zatrzymuje się w powietrzu jak zostaje zamrożona. Pewnie. Lecz jeśli w tę fantastykę wrzucanie ludzkie postacie i style, które pochodzą z ZIEMI, to jasnym jest, że to ludzie walczą i złamanie kręgosłupa NIE JEST okej, NIE JEST normalne, że Sub-Zero po takiej kontuzji walczy. O ile dawniej jak wojownicy walczyli ze sobą, to wiadomo było, że wiele urazów może skończyć się śmiercią, ale wszystko było umowne!!! Nie wiedzieliśmy co może być uszkodzone, a co nie. Teraz pokazują szczegóły, czyli każdą tkankę, ścięgno i każdą kość widać jak się łamie. Widać jakie medyczne kontuzje zachodzą i każdą z tych kontuzji można nazwać po łacinie. WIĘC JAK DO CH*!@& MAM TERAZ UWIERZYĆ, ŻE SUB-ZERO po złamaniu kręgosłupa walczy dalej?! Pokazywanie szczegółów kontuzji to urealnienie fantastycznego konceptu. Jeśli więc urealniają to pokazując gdzie nastąpiło złamanie, to każdy myślący użytkownik tego forum powinien teraz zastanowić się dlaczego Midway/NR chce zrobić z ludzi debilów, wmawiając, że można komuś rozwalić czaszkę (kilkukrotnie), ale to nie ma żadnego efektu. FUCK YOU!!!!!

Ale to jeszcze nie jest najlepsze. Powiedzcie mi: jaki sens jest teraz w Fatality? Jeśli te wykonywane są podczas walki i nie mają wpływu na nic? W tym filmiku było tak, że gościu włożył rękę w korpus wojownika i zmiażdżył mu kręgi kręgosłupa. To było fatality... ależ przecież niektóre X-Raye robią gorsze rzeczy! Dlaczego więc Fatality tego typu uśmierca na stałe, a WDUPIENIE OSTRZA DO CZASZKI tylko powoduje malutką utratę energii? FUCK LOGIC - dlatego.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 10, 2014, 01:06:35 pm wysłana przez Adept »

Offline Raven821

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 280
  • MK X: PS4
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Majkel821
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #36 dnia: Czerwca 10, 2014, 01:40:07 pm »
Nowe postacie to tragedia, jak już wspominaliście bardziej przypominają uniwersum DC (szczególnie ta laska) niż MK. Mam nadzieję że nie dodadzą ich kosztem jakiejś "ikonicznej" postaci z serii MK. Ciekawi mnie jak oni poprowadzą fabułę i niby jak wplatają w nią nowe postacie, no chyba że fabuła jednak nie będzie kontynuacją MK 9 -.-.

Zgadzam się z Adeptem co do X-ray, idiotycznie to wygląda że po tak drastycznych obrażeniach wojownik w dalszym ciągu normalnie sobie walczy, a po podobnych obrażeniach otrzymanych podczas fatality umiera Oo.

Ten "aztecki' wojownik widoczny podczas fatality przypomina mi ogre z tekkena...

Co do palety ciosów specjalnych to moim zdaniem jest ich za dużo, Skorpion rzucający kulami ognia na wzór mrożenia Sub-Zero, albo puszczanie linki po której przechodzi również ogień w wyniku czego przeciwnik zamienia się w żar(kolejny bezsens, jak ktoś spalony może nagle się zregenerować), albo Sub-Zero rzucający swoim lodowym klonem, zresztą jeśli jest lodowy klon to na hoy dodali mu lodową "tarczę/osłonę" która po dotknięciu również zamraża. Po co to wszystko ?
« Ostatnia zmiana: Czerwca 10, 2014, 01:53:37 pm wysłana przez Raven821 »

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #37 dnia: Czerwca 10, 2014, 01:46:22 pm »
Nawet podobna do Waspa z uniwersum DC.




Offline Raven821

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 280
  • MK X: PS4
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Majkel821
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #38 dnia: Czerwca 10, 2014, 01:49:22 pm »
Panowie za bardzo inspirowali się Injustice, mam nadzieję że nie zdecydują się na umieszczenie którejś z postaci DC jako exclusive bądź w formie DLC.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 10, 2014, 02:00:16 pm wysłana przez Raven821 »

Offline slay3r2

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 15
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwca 10, 2014, 03:11:29 pm »
Nowe postacie to jakaś masakra, jak tylko je pokazali miałem wrażenie że to inna gra. Kompletnie mi nie pasują do mortalowego klimatu. Ogre z Tekkena, Sadira z KI czy koleś który bardziej pasuje MvC. Mam nadzieje że jeszcze popracują nad desingiem tych fighterów.

Co do gameplaya nie mam większych zastrzeżeń, sporo ciosów specjalnych wygląda identycznie jak w IGU czy KI ale co zrobić. Dobrze że przedmioty interaktywne będzie można zablokować przez co nie powinny być tak potężne jak w Injustice. Nadal intryguje mnie kwestia różnych wersji jednego zawodnika. Na filmiku widać 3 wersje Scorpiona, zastanawiam się czy przed pojedynkiem będziemy wybierać styl jakim będziemy walczyć, czy będzie to można robić podczas walki.

Offline Raven821

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 280
  • MK X: PS4
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Majkel821
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwca 10, 2014, 03:29:04 pm »
Na filmiku widać 3 wersje Scorpiona, zastanawiam się czy przed pojedynkiem będziemy wybierać styl jakim będziemy walczyć, czy będzie to można robić podczas walki.
Masz rację, są 3 warianty Scorpiona:
1. Z ognistymi rękawicami
2. Z 2 mieczami na plecach
3. Przy pasie ma jakąś butelkę czy coś takiego

Może z tymi różnymi wersjami postaci chodzi o to, że będziemy mieli do wyboru bronie/zdolności specjalne ?
« Ostatnia zmiana: Czerwca 10, 2014, 03:32:54 pm wysłana przez Raven821 »

Offline johnx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwca 10, 2014, 03:29:39 pm »
Mam wrażenie, że to nie był gameplay z MKX. Przypominało to bardziej Injustice. Niestety...

Postacie są jakie są. Scorpion i Sub-Zero wyglądają bardzo dobrze, jednak kobieta-ważka, Ogre i koleś z dzieckiem na plecach - skąd w ogóle oni się tutaj wzięli? Przecież w ogóle nie pasują do Mortal Kombat. To już nawet Kratos bardziej mi odpowiadał. Rozgrywka przypomina raczej Injustice - interaktywne otoczenie, ciosy specjalne i sposób poruszania się postaci raczej nie przypomina wcale tego co widzieliśmy dotychczas w MK. X Ray'e są bardziej idiotyczne niż w MK9. Urazy kompletnie dyskwalifikujące wojownika z walki, nie robią na nim żadnego wrażenia. Nie ma tu żadnej logiki. Ogólnie nie ma sensu się powtarzać - podpisuję się pod tym co napisali Adept, Egzorcysta, Raven i slay3r2. Jestem zawiedziony. Liczyłem, że dostanę MK, a dali mi MKxIGAU. Fuck this shit, idę grać w UMK3.

Offline Hanzo Hasashi

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 192
  • No Pain, No Game !
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwca 10, 2014, 04:06:52 pm »
Jestem pod wrażeniem, chodź nie ukrywam ,że średnio mi się podoba pani pszczółeczka. Wiem jedno : czas zaopatrzyć się w ps4 lub x one :D

Offline Semek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 664
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwca 10, 2014, 04:54:27 pm »
Nie grałem w Injustice, więc może mi nowy MK się spodoba. Osobiście podobają mi się nowe postaci. Olbrzym z tym małym zjebem na plecach bardzo mi podszedł. Lady bug też nie jest tragiczna. Porównując do dziwactw z MK 5-8, dla mnie jest dobrze. Ciekawi mnie tylko na końcówce jak prezentują urywki z fatali, czy tam jest Shinnok? Czy to zupełnie nowy fajter (wyglądający jak aztecki wojownik, pojący krew z serca).

Offline Gor0

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 300
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwca 10, 2014, 05:53:51 pm »
Zgadzam się wiele pomysłów zaczerpniętych z Injusutice, grywam w nie do teraz jednak oczekiwałem od nowego mortala własnego klimaciku jak w MK9 ;)