Autor Wątek: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna  (Przeczytany 659137 razy)

Offline Mateuka

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 435
  • MKX: PS3 & PS4
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Mateuka
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #555 dnia: Października 02, 2014, 11:18:49 pm »
Wygląd postaci jak najbardziej na plus. Takie skrzyżowanie jego wersji z MK4 i z MK9.

Offline arti91

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 239
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #556 dnia: Października 02, 2014, 11:31:04 pm »
Wkurzają mnie te jego na plecach (miecze) tak mi się wydaje, barwę zmieniają jego tatuaże czy jak to tam zwał no i podjeżdża na czymś. Da się jednak przeżyć.

Offline Semek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 664
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #557 dnia: Października 03, 2014, 02:44:21 pm »
Quan Chi ver.X, eeeee na prawdę czekałem na Shinnoka. Ta szata przypominająca płaszcz, widoczna na  zdjęciu udostępnionym przez Eda, zasiała we mnie ziarno. Byłem pewny, że to Shinnok:(
Co do Quana Chi, to tylko Summoner mi nie podszedł ze względu na lenistwo deweloperów w postaci jedynego ... demonicznego sępa? Summoner po chuju, niech zagrają w FF i zobaczą jak wyglądają summony. Ogólnie to ten styl powinien należeć do Shinnoka i walcząc nim upadły bóg powinien przyzywać sławną pieść zawartą w Fatality z MK4. Co do reszty stylów i wyglądu,to jestem jak najbardziej na plus.
Martwi mnie zaś zdradzanie fabuły w prezentacjach wojowników. Po kiego wuja się pucują, do wskrzeszania upadłych wojowników i aliansu z Kano? No Kurwa mać !!!!!! 
« Ostatnia zmiana: Października 03, 2014, 02:47:26 pm wysłana przez Semek »

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #558 dnia: Października 03, 2014, 04:59:52 pm »
Nigdy nie lubiłem tej postaci bo to zwykły skurwiel, ale nie przeszkadzało mi gdy był częścią fabuły. Jednak od pewnego czasu jak zauważył nasz Kronikarz Quan Chi jest kreowany na największego skurczysyna w MK. I wpychany mniej lub bardziej na siłę we wszystkie projekty MK [chociażby MK:SM].
W nowym MK Quan Chi pasuje pod względem fabuły ale jestem nim już trochę zmęczony.
Z drugiej strony nieźle napieprza. To pewnie z powodu mojego nastroju i powrotu małej fascynacji MK ale to chyba pierwszy film z MKX który mnie podjarał.......
Chociaż rzeczywiście mogli wrzucić coś więcej niż jednego smoka w summonerze.
Po za tam podoba mi się pomysł na Fatala....:)

Jeśli chodzi o strój to jakoś dziwnie wygląda dla mnie... Może się do niego przyzwyczaj, a może uznam, że mam w niego wyjebane.... Przypomina mi Pinheada z Hellraisera, jeszcze mu tylko gwoździe w łepetynę powbijać..... SM jak się patrzy:) [nie jest to skrót od Shaolin Monks]
I tatuaże zjebane :(

Offline Raven821

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 280
  • MK X: PS4
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Majkel821
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #559 dnia: Października 04, 2014, 10:38:48 pm »
Chyba nie ma co liczyć na Molocha w MK X


oraz fatality Quana w całości(kiepska jakość)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=h9UeJaoy_ME[/youtube]
« Ostatnia zmiana: Października 04, 2014, 10:54:23 pm wysłana przez Raven821 »

Offline arti91

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 239
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #560 dnia: Października 05, 2014, 07:23:14 pm »
Zdążyłem wcześniej zobaczyć tego fatala i nie zrobił na mnie większego wrażenia. Cóż, nie każda postać musi na mnie tego robić. Co do Molocha. Nie jestem specjalnie za umieszczaniem tego typu "wygibystworów" w bijatykach.Moloch to ciekawa postać, którą można by jakoś przypomnieć w trybie story, której trzeba by było jedynie nakopać. W graniu tego typu "pseudosmerfem" mnie nie zależy.

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #561 dnia: Października 06, 2014, 12:03:56 am »
Dojdzie do tego, że postaci z MK4-MK:A będziemy widzieć w kawałkach i już nie pogramy nikim z ekipy 3D.....

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #562 dnia: Października 06, 2014, 09:49:12 am »
Pół roku do premiery, a ja się jaram jakby to miało być ostateczne objawienie. Strasznie podoba mi się ten MK. Cały design gry jest fenomenalny. Przypomina mi MKII, bo później były już cukierki. Mogli by zacząć pokazywać nowych zawodników, bo podobno ich tam mają dużo. Quan Chi wygląda świetnie. Może w końcu będzie przyjemność nim grać. No i fatal "Cobra all time best" - chapanie dzidy. Chyba nikt tu nie zwrócił uwagi na forum...muzyka na arenach jest fenomenalna. Przykładają się chłopaki!

Offline arti91

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 239
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #563 dnia: Października 06, 2014, 02:45:24 pm »
Ciężko jest porównywać tego Mortala do części drugiej z lat 90'. Tam było dosłownie wszystko, co było potrzebne do bijatyk. Klimatyczne areny, fantastyczna muzyka i dźwięki, zagadki, świetni wojownicy i wojowniczki i subboss oraz główny boss nad którymi się siedziało i tak się nie dało pokonać. Ja bynajmniej osobiście, nigdy nie zmierzyłem się z Shao Kahnem w tamtej części.MK9  była fajna częścią, na prawdę świetną, ale ta nadchodząca będzie jeszcze lepsza. Chciałbym kiedyś doczekać się filmu Mortal Kombat, który by opowiadał historię od MK4 do końca, tak jak to było kiedyś na zasadzie od MK1 do MK3.
Wyglądem Quan Chi podniecać się nie będę. Według mnie, twórcy chyba przesadzili, przedobrzyli, ale ogólnie jest z nim wszystko w porządku. Jest jakiś pomysł.

Offline ender

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 135
    • Zobacz profil
  • PSN ID: ender139
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #564 dnia: Października 06, 2014, 09:14:37 pm »
Ja się za to coraz bardziej obawiam o tą grę. Ciesze się, że są nawiązania do dalszych części. Zarówno podoba mi się strój Quana jak i mam nadzieję, że w historii wspomną jak najwięcej postaci, którymi nie przyjdzie nam zagrać. Swoją drogą nie macie wrażenia, że na zdjęciu zamieszczonym przez Ravena Quan Chi trzyma głowę Molochątka. Taka mała jak na tego bydlaka z DA. Nie podoba mi się ten stworek, którego przyzywa Quan. Pomysł ciekawy, nie powiem, ale dla mnie niemortalowy. To powinna być walka człowiek kontra człowiek, a wszystkie dziwactwa to bossowie i subbosowie. Może jak wezmę pada do rąk to się zakocham w tej części. Może, na razie obawiam się, że takie Coś jak ten stworek i Ferra/Torr zepsują mi klimat.

Offline johnx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #565 dnia: Października 06, 2014, 11:07:31 pm »
Przecież potworków z rasy Molocha (Oni) w MK Shaolin Monks masakrowało się na potęgę. Nie widzę tutaj żadnego potwierdzenia, że tym na screenie jest akurat Moloch. Potworek Quana akurat jest niezły jak dla mnie - ale no właśnie, tak jak wspomniał Semek - takie przyzywanie co pozwala nam na przywołanie jednego stworka jest naprawdę słabe. Osobiście podobałoby mi się gdyby za pośrednictwem Quana można było przyzwać niektóre postacie z MK9 - w końcu to on posiada ich dusze. Albo żeby chociaż miał możliwość przemiany w nich (podczas Fatala - w gameplayu wolę żeby kładli nacisk na przygotowanie tej jednej konkretnej postaci).

Offline Raven821

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 280
  • MK X: PS4
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Majkel821
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #566 dnia: Października 06, 2014, 11:57:02 pm »
John Vogel z NetherRealm potwierdził że to głowa Molocha :D.

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #567 dnia: Października 07, 2014, 01:24:48 am »
Czy Oni już wiedzą? :P

Offline Gor0

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 300
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #568 dnia: Października 07, 2014, 12:58:05 pm »
Przecież potworków z rasy Molocha (Oni) w MK Shaolin Monks masakrowało się na potęgę. Nie widzę tutaj żadnego potwierdzenia, że tym na screenie jest akurat Moloch. Potworek Quana akurat jest niezły jak dla mnie - ale no właśnie, tak jak wspomniał Semek - takie przyzywanie co pozwala nam na przywołanie jednego stworka jest naprawdę słabe. Osobiście podobałoby mi się gdyby za pośrednictwem Quana można było przyzwać niektóre postacie z MK9 - w końcu to on posiada ich dusze. Albo żeby chociaż miał możliwość przemiany w nich (podczas Fatala - w gameplayu wolę żeby kładli nacisk na przygotowanie tej jednej konkretnej postaci).
Żaden z nich nie wyglądał jak Moloch
Pół roku do premiery, a ja się jaram jakby to miało być ostateczne objawienie
Dokładnie..
Siedzi tylko człowiek i czeka cały dzień aż nową postać pokażą ^_^

Offline ender

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 135
    • Zobacz profil
  • PSN ID: ender139
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #569 dnia: Października 08, 2014, 01:14:08 am »
Osobiście podobałoby mi się gdyby za pośrednictwem Quana można było przyzwać niektóre postacie z MK9 - w końcu to on posiada ich dusze.

Co do tego pomysłu to mam ambiwalentne uczucia. Nie mogę sobie wyobrazić jak by to miało być. Nagle na raz walczą Quan i Kitana przeciwko komuś?? To by wprowadzało chyba spory zamęt. Za to podobało by mi się gdyby Shinok mógł się przemieniać w poległych wojowników.  Dało by się to pewnie łatwo uzasadnić w fabule, a i spójne było by z jego mocami z mk4. Trzy wariacje Shinoka to mogły by być trzy zestawy poległych postaci.

Jeszcze zapomniałem ponarzekać na fatala. Jak zobaczyłem to co było w trailerze, to się uśmiechnąłem. Super. Pełna wersja niestety starła ten uśmiech. Od kiedy Quan może sprawić, że ktoś lewituje?? Według mnie fatality powinny być oparte na mocy zawodnika, którą możemy użyć też w grze. Tylko użytej w jakiś spektakularny sposób. To podniesie bardziej nadawało by się dla Ermaca.