Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Ninja-Spectre

Strony: 1 [2] 3 4 ... 43
16
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Lutego 07, 2019, 07:36:26 am »
Ja to już nawet nie wierzę w to, że wrzucą Havika czy Fujina. Osobiście też nie sram pod siebie z wrażenia po ostatnich rewelacjach ale MKX olałem totalnie po przejściu Story i  weekendowym ograniu wszystkich postaci na pożyczonej PS4, więc trochę się stęskniłem i dalej czekam na Mk11. Boli mnie tylko wygląd postaci i boję się że nawet opcja zmian w wizerunku tego nie naprawi.

Tak szybko ci się znudziło MKX ? Bo ja nie grałem wcale, ale to zly znak jak szybko nudzi (chyba, że to takie zdziadzienie już ;) ). Do starych MK wraca się cały czas. MK11 raczej podobny system gry jak w poprzednim, więc jak się nie zatrzymałeś na MKX to raczej długo nie pograsz i w nową część.

Jeśli chodzi o roster - mroczniejszy Raiden, Baraka, Skarlet i Kabal na plus, Scorpion z Sub-Zero musieli być, Kano i Sonya mogą być jeśli chodzi o stare postacie, ale jakieś będą musieli odpuścić. Muszą wrzucić postacie co zabrakło w MkX trochę ze starych i coś z tych 3D no i jakieś ze 2-3 nowe jeszcze.

Story i tak kiepsko się zapowiada, bo ta cała Kronika wygląda na brak pomysłów, ED Boon już chyba dziadzieje, można wymyslić dużo lepszego bossa finałowego.

17
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 21, 2019, 08:29:08 am »
Popatrzyłem trochę tych filmików - grafika jak dla mnie bardzo dobra (chociaż to może teraz już standard, nie jestem na bieżąco).
Gameplay wygląda podobnie jak w MKX (chociaż to też znam tylko z filmików), tylko bardziej rozbudowali X-raye.

Z postaci to Scorpion, Sub-Zero i Sonya raczej specjalnie się nie zmienili od MK-X. Raiden się zmienił, teraz mroczniejszy z tymi czerwonymi piorunami, Scarlet rozbudowali i dość fajnie się prezentuje.
Ten Geras to mi przypomina jakąś postać z jakiegoś innego uniwersum, specjale fajne, ale wolałbym Tremora.

Ta cała wyrocznia czy tam Kronika jako boss to fatalny pomysł - zresztą już taką postać też gdzieś kiedyś widziałem. Może sobie władać czasem, ale niech byłoby coś a'la Apocalipse z X-menów, oczywiście odpowiednio mroczniejsze, aby pasowało do świata MK. Bo ta Kronika to mroczna nie jest, jest nijaka, bez emocji, niczym Beata Szydło.

18
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Grudnia 10, 2018, 09:44:37 pm »
Trailer przypomina ten z MKX. Zagadką pozostają 2 Scorpiony i ta nowa postać. Muzyka natomiast kompletnie nie pasuje to trailera, ani w ogóle do MK.

19
Filmy / Odp: REBOOT MORTAL KOMBAT - newsy, plotki i inne gówna......
« dnia: Lipca 12, 2018, 12:58:32 am »
Pierwszy MK był ok, jak już to zrobić od nowa Annihilation czyli coś co nawiązywało by fabularnie do MK3 z zahaczeniem o MK2.

20
Klasyka MK / Odp: Gra ukrytymi postaciami z Mk1/Mk2 (arcade MAME)
« dnia: Lipca 25, 2017, 03:51:22 am »
Z tego co wyczytałem to te UMK2TE samo w sobie nie daje ukrytych postaci (tylko kolor dla 2 gracza gdy wybiorą tą samą postać). A ta wersja to tylko jakiś plik i dość zawiła instrukcja jak to zgrac do wersji zwykłej.

Nie wiadomo nawet czy do ukrytych postaci potrzebny jest ten umk2te czy wystarczy zwykła wersja. A tak to tylko jest te forum co linkowałem i trzeba by wiedzieć gdzie wkleić tą ścianę kodów, aby cheaty działały.

Owszem znalazłem teraz jakieś Mk2 unlimited (nawet wersja internetowa) gdzie mamy wszystkie postacie ukryte grywalne, ale to wersja z Segi Saturn, a nie Arcade, wiec wygląda dość biednie (podobnie jak włączenie po MAME wszelkich innych wersji starych MK 2D z pecetowym Trilogy włącznie).

http://www.boredbro.com/play/action-games/mortal-kombat-2-unlimited.html

21
Klasyka MK / Gra ukrytymi postaciami z Mk1/Mk2 (arcade MAME)
« dnia: Lipca 22, 2017, 01:47:10 am »
Znalazłem ostatnio filmiki na YT przestawiające gameplay ukrytymi postaciami z Mk1 (Reptile) i Mk2 (Jade, Smoke, Noob Saibot).

np. tutaj Smoke:

https://www.youtube.com/watch?v=E2mSgYRfy9o

Jest tam link do strony z cheatami:

http://www.mamecheat.co.uk/forums/viewtopic.php?f=16&t=10000

Ale podają tylko całą ścianę kodów, z którymi nie wiem co mam zrobić. Normalnie cheaty są pliku cheat.dat, aby uruchomić to w MAME, można ustawić tam grę np. Smokiem, ale gra się wiesza lub wysypuje. Ktoś rozumie z tego więcej ? Bo fajnie byłoby pograć ukrtymi postaciami w tych grach (nie liczę jakiś wersji konsolowych i mugenów)

22
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Października 08, 2016, 11:10:33 pm »
O a miało nie być na PC. Jednak zrobili :).

23
Inne / Odp: Klan Browar Brothers %%%
« dnia: Września 14, 2016, 11:54:30 pm »
Haha, ostatnio miałem maraton i wypiłem 9 :D.

24
Nowości / Odp: Encyklopedia Mortal Kombat !!!!
« dnia: Lipca 08, 2016, 12:58:53 am »
W dobie netu i mortal kombat wikia takie coś miałoby wymiar raczej kolekcjonerski. Jak wyjdzie na pewno będzie niewielki nakład pewnie tylko w USA, będzie pioruńsko drogie, i jak dla nas trzeba by sprowadzać zza oceanu.

25
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat XL - pamiętniki z batalii
« dnia: Marca 15, 2016, 09:53:07 pm »
Oo, to już ten KP2 wyszedł, nawet nie wiem w którym momencie :).

26
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Lutego 27, 2016, 02:39:53 am »
Mnie od początku Alien nie pasował do tej gry. Coś bardziej humanoidalne, na tyle rozumne, aby ogarnać jako takie sztuki walki powinno być. Predator mi pasuje, ale Obcy już nie. Ta pokraka z piłą za to nie pasuje kompletnie klimatem, Jason jeszcze ujdzie, ale nie ten w masce klauna i fartuchem z Masterchefa. Ktoś wrzucił postacie gościnne bez pomyślunku, podobnie jak widziałem wcześniej jakieś stroje Scorpiona i Sub Zero dla chyba Cassie i Jaxowej. Ktoś w ogóle wyczucia nie ma. Dali chociaż klasyczny strój dla Tremora (analogiczny do Sub Zero, Scorpiona, Ermaca, tylko w innym kolorze)?


27
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Lutego 18, 2016, 08:59:14 pm »
A faktycznie jest coś w necie, zresztą widać jaka postać, taki odzew. Mam nadzieję, że w kp3 będzie Buka :D.

28
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Lutego 17, 2016, 09:13:21 pm »
I co to jeszcze nie zaprezentowali kolejnych postaci, wiele do oglądania co prawda nie będzie, ale pohejtować zawsze można i ruch na forum by się wznowił.

29
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 27, 2016, 04:46:12 pm »
Co to za pomysł ubierać baby ze Special Forces (chyba) w stroje Scorpiona i Sub Zero ? Przecież to do nich kompletnie nie pasuje. Jak ma być żeńska wersja Sub Zero to niech dadzą Frost.

30
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 26, 2016, 01:29:15 pm »
Można było zrobić podobne rozwiązanie do Noob-Smoke z MKD - tylko bardizej rozwinięte bo na 3 postacie. Byłoby ciekawsze od władowania 3 różnych postaci do roli wariacji. Widzę, że jeszcze dopchali czwartą - to już chyba nie Triborg, ale Tetraborg.
Swoją drogą może w MK11 pójdą skrótami i będzie np. Octanja - ninja z 8 wariacji (Scorpion, SubZero, Ermac, Reptile, Rain, Noob Saibot, Human Smoke i Tremor) i Femtrinja - (Kitana, Mileena, Jade).

Strony: 1 [2] 3 4 ... 43