Autor Wątek: "Mortal Kombat: Eternal Rivals" - Nasza Gra Mortal Kombat  (Przeczytany 35825 razy)

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
"Mortal Kombat: Eternal Rivals" - Nasza Gra Mortal Kombat
« dnia: Października 22, 2009, 09:15:21 pm »
Tak jak to już było wiele razy na forum, czyli chęci stworzenia filmów i gier o tematyce Mortal Kombat tak i my taki temat w końcu otwieramy. Różnica polega jednak na tym... Że gra jest w zaawansowanym stadium rozwoju (nie rozkładu:) ) I na pewno zostanie ukończona. Nie będzie to jak większość podejrzewa przeróbka Mugena, lecz oryginalny pomysł gry na bazie cRPG.

Za grę odpowiedzialni są:
Luna - Skrypty
Adept - Fabuła, dialogi, grafika
Davidkoz - grafika, design lokacji

Chociaż główne laury powinny spłynąć na Lunę, jako, że to jego pomysł i spędza nad grą ogromną ilość wolnego czasu próbując dopasować i modyfikować skrypty tak, by najbardziej pasowały do świata Mortal Kombat. Arcydzieła nie tworzymy, lecz dla polskiego fana Mortal Kombat, choćby minimalna dawka związana z Mortal Kombat to uciecha i taką mamy nadzieję, że gra da trochę uciechy :) Skupiliśmy się na postaciach Sub-Zero i Scorpionie. Będą dla nich dwie osobne przygody. Stworzyliśmy też małą demonstrację gry, tutaj akurat z wątku Sub-Zero, zapraszam więc do przetestowania.

http://www.4shared.com/file/141558125/ffa47b0b/RTP-RPGXP.html - Instalujemy najpierw to

http://www.4shared.com/get/142762713/6d5ad06d/Mortal_Kombat_Eternal_Rivals_DEMO.html - a później ściągamy grę, wypakowujemy i gramy :)

Dobre rady:
Starać się nie schodzić poniżej 15 HP i używać mikstur zdrowia, gdyż żółty kolor naszych punktów życiowych oznacza, że istnieje procentowa szansa, że przeciwnik wykona na nas Fatality i źle się to dla nas skończy ;)

Kryształy służą do zapisywania gry

Enterem robimy AKCJĘ (od przełączania obrazków do aktywacji teleportów)












Luna

  • Gość
Odp: "Mortal Kombat: Eternal Rivals" - Nasza Gra Mortal Kombat
« Odpowiedź #1 dnia: Października 22, 2009, 09:41:47 pm »
Dodam od siebie 2 rzeczy:
-tak...wiem, że gra jest trudna. Taka będzie. Ale trochę taktyki i pomyślunku a da się załatwić przeciwnika
-to jest wersja DEMO i pewnie niektóre mechanizmy ulegną zmianie w przyszłości (dla przykładu pasek HP przeciwnika został dodany wczoraj)

PS. Alt+ENTER = Fullscreen
« Ostatnia zmiana: Października 22, 2009, 10:02:32 pm wysłana przez Adept »

Offline Martins

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 304
  • Debeściak Team
    • Zobacz profil
Odp: "Mortal Kombat: Eternal Rivals" - Nasza Gra Mortal Kombat
« Odpowiedź #2 dnia: Października 22, 2009, 10:50:42 pm »
1. Robicie to na rpg makerze?
2. Który z braci Sub-Zero jest jednym z dwóch głównych bohaterów gry?
3. Czy można zwerbować inne postaci do drużyny?
Generalnie zpowiada się świetnie, szacun za poświęcony czas.

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: "Mortal Kombat: Eternal Rivals" - Nasza Gra Mortal Kombat
« Odpowiedź #3 dnia: Października 22, 2009, 10:53:57 pm »
ad1. tak
ad2. młodszy brat
ad3. tak, czasem będzie taka możliwość ale raczej nie na zasadzie, że kogoś odszukamy i będziemy z nim do końca już chodzić ale np na jakąś walkę, chwilę.

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: "Mortal Kombat: Eternal Rivals" - Nasza Gra Mortal Kombat
« Odpowiedź #4 dnia: Października 22, 2009, 10:54:30 pm »
1. Robicie to na rpg makerze?
2. Który z braci Sub-Zero jest jednym z dwóch głównych bohaterów gry?
3. Czy można zwerbować inne postaci do drużyny?
Generalnie zpowiada się świetnie, szacun za poświęcony czas.

1. Tak
2. Wytłumaczone w grze
3. Tak, okazyjne będzie można

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: "Mortal Kombat: Eternal Rivals" - Nasza Gra Mortal Kombat
« Odpowiedź #5 dnia: Października 22, 2009, 11:08:54 pm »
Dlaczego nie zostałem poinformowany oo takich działaniach? Zostałem pominięty jak ktoś z plebsu śmierdzący cebulą. Zostaniecie zniszczeni.....

Mi jak zwykle jedynie w głowie fabuła siedzi i to mnie ciekawi najbardziej ...
O co w niej chodzi i jakie inne postacie spotkamy podczas tułaczki?

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: "Mortal Kombat: Eternal Rivals" - Nasza Gra Mortal Kombat
« Odpowiedź #6 dnia: Października 22, 2009, 11:12:43 pm »
Czemu pytacie o rzeczy które są wyjaśniane w grze :p

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: "Mortal Kombat: Eternal Rivals" - Nasza Gra Mortal Kombat
« Odpowiedź #7 dnia: Października 22, 2009, 11:16:45 pm »
Czemu pytacie o rzeczy które są wyjaśniane w grze :p
Bo mnie interesują i chcę sie czegoś dowiedzieć a nie wiem jak długo będę musiał czekać na wersje ultimate..... :)

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: "Mortal Kombat: Eternal Rivals" - Nasza Gra Mortal Kombat
« Odpowiedź #8 dnia: Października 22, 2009, 11:23:59 pm »
To ściągnij demo, dowiesz się co nieco z intra. Fabuła to już moja działka :) człowieka który napisał o ninja z Mortali więcej niż ktokolwiek na tym forum, poza tym zacytuję Cię:

Łał Adept.... :o
Powinieneś wykładać mortalologię

Powiem Ci tak. Arcydzieła nie stworzę, ale będzie to miało ręce i nogi w przeciwieństwie do coraz nowszych oryginalnych Mortali pod względem fabuły.

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: "Mortal Kombat: Eternal Rivals" - Nasza Gra Mortal Kombat
« Odpowiedź #9 dnia: Października 22, 2009, 11:31:08 pm »
Ściągnij, zainstaluj..... ehhhhh..... Ok, ok, pomyślimy....

Łał Adept.... :o
Powinieneś wykładać mortalologię
Na pewno bym czegoś takiego nie napisał. To fałszerstwo. Nigdy nie piszę pochlebstw. A jak już piszę to kłamię żeby zdobyć sojuszników...  ;)

Luna

  • Gość
Odp: "Mortal Kombat: Eternal Rivals" - Nasza Gra Mortal Kombat
« Odpowiedź #10 dnia: Października 22, 2009, 11:49:46 pm »


Screen z poprawkami z dnia dzisiejszego.

Offline Piekielny Scorpion

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 505
  • Ninja piekieł
    • Zobacz profil
Odp: "Mortal Kombat: Eternal Rivals" - Nasza Gra Mortal Kombat
« Odpowiedź #11 dnia: Października 23, 2009, 01:05:49 pm »
Już zainstalowałem i przeszedłem demo gierka jak dla mnie super nie mogę się doczekać pełnej wersji

Offline Martins

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 304
  • Debeściak Team
    • Zobacz profil
Odp: "Mortal Kombat: Eternal Rivals" - Nasza Gra Mortal Kombat
« Odpowiedź #12 dnia: Października 23, 2009, 02:38:08 pm »
Mam nadzieje, że w grze znajdzie się Hsu Hao, oraz wątek dotyczący jego przeszłości w "Błękitnej Ostrydze" ( pierwsza czapka którą zakupił, pierwszy taniec z przypadkowo napotkaną osobą itp.). Sub i Scorpion w objęciach Hsu i jego kumpli (klasyk). Nie bójcie sie wykorzystać w tej produkcji ciemnej strony Mortal Kombat!. Dariusz też powinien się pojawić w celu zachowania mrocznego klimatu serii.

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: "Mortal Kombat: Eternal Rivals" - Nasza Gra Mortal Kombat
« Odpowiedź #13 dnia: Października 23, 2009, 02:57:16 pm »
Żadnych 3d. Tak, jestem rasistą.

Luna

  • Gość
Odp: "Mortal Kombat: Eternal Rivals" - Nasza Gra Mortal Kombat
« Odpowiedź #14 dnia: Października 23, 2009, 03:39:15 pm »
Potwierdzam, my nawet Jaxa wybielimy. No KFC, no NIGGERS! :p