Autor Wątek: Sprawy dotyczace forum  (Przeczytany 78904 razy)

Offline Sim

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 650
    • Zobacz profil
Sprawy dotyczace forum
« Odpowiedź #15 dnia: Września 17, 2005, 12:07:05 am »
Hmm... Dopiero teraz zorientowałem się, że się tu wszyscy witają (jestem nowy :P ). A więc witam wszystkich :wink:

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Sprawy dotyczace forum
« Odpowiedź #16 dnia: Września 19, 2005, 05:37:08 pm »
nie wiedzialem gdzie więc tutaj napisalem. MANIAK <-- użytkownik forum  :wink:  Masz niezlego avatarka i zadowalająco witasz użytkowników 8)

Offline MasTeR DeaD ComE

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 21
    • Zobacz profil
Sprawy dotyczace forum
« Odpowiedź #17 dnia: Października 03, 2005, 07:20:16 pm »
Powraca MasTeR :)....Więc Witam Wszystkich Użytkowników

Offline Rell

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 223
    • Zobacz profil
Sprawy dotyczace forum
« Odpowiedź #18 dnia: Października 03, 2005, 09:14:05 pm »
Yo Ziomy, jestem tutaj nowy i witam wszystkich userów

Offline P-Chan

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
Sprawy dotyczace forum
« Odpowiedź #19 dnia: Października 09, 2005, 12:51:27 am »
Pochwalony. Sporo ksieżyców przeminęło od mego ostatniego logowania. Fajna jest ta skórka forum, nie ma co. :wink:

Offline Malvado

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 419
  • The Next Big Thing
    • Zobacz profil
  • PSN ID: KaziorPL
Sprawy dotyczace forum
« Odpowiedź #20 dnia: Października 09, 2005, 10:22:53 am »
Witam wszystkich :)

Offline Jarzyk

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 91
    • Zobacz profil
Sprawy dotyczace forum
« Odpowiedź #21 dnia: Października 09, 2005, 07:10:29 pm »
Ja również jeszcze raz gorąco wszystkich witam (jestem tu od miesiąca!)

Offline GambiT

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Sprawy dotyczace forum
« Odpowiedź #22 dnia: Stycznia 08, 2006, 04:54:44 pm »
Jestem nowy, dzisiaj sie zarejestrowalem i witam wszystkich.

Mam pytanie - dlaczego nie wyswietla sie moj avatar?

Offline Sicku

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 201
    • Zobacz profil
Sprawy dotyczace forum
« Odpowiedź #23 dnia: Stycznia 09, 2006, 01:52:13 pm »

Offline GambiT

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Sprawy dotyczace forum
« Odpowiedź #24 dnia: Stycznia 10, 2006, 12:24:11 am »
Dzieki, nareszcie dziala :).

Malo piszecie na tym forum :(.

Offline karzel

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 265
    • Zobacz profil
Sprawy dotyczace forum
« Odpowiedź #25 dnia: Stycznia 17, 2006, 07:49:30 pm »
Witam wszystkich :D

Offline Mak's

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 38
    • Zobacz profil
Sprawy dotyczace forum
« Odpowiedź #26 dnia: Stycznia 18, 2006, 01:21:29 pm »
Ja juz się troszke udzielam, al WITAM  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Mnino

  • Gość
Sprawy dotyczace forum
« Odpowiedź #27 dnia: Stycznia 28, 2006, 09:54:18 am »
Przez ostatnie kilka dni forum nie działało - problemy z reklamami i innymi bajerami. Wszystko wraca do normy, za kłopot przepraszamy :).

Offline Rell

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 223
    • Zobacz profil
Sprawy dotyczace forum
« Odpowiedź #28 dnia: Stycznia 28, 2006, 11:48:45 pm »
Ok ja powracam na forum zeby znowu sie udzielać, wiec witam ponownie!

Offline Zbyszeek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 58
    • Zobacz profil
Sprawy dotyczace forum
« Odpowiedź #29 dnia: Lutego 15, 2006, 01:39:34 pm »
ponieważ ten temat dotyczy zagadnień ogólnych w kwestji mk prosze w tym temacie o udział w dyskusji na temat serialu mk qonquest mojego skromnego autorstwa a ct specjalnie dla bodzia byłbym rad gdybyś uruchomił dział "video" na stronie sory za znikomą interpunkcje