Autor Wątek: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna  (Przeczytany 651742 razy)

Offline janusz

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 28
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2820 dnia: Października 09, 2015, 03:46:26 pm »
Myślę że temat ożyje gdy Ed ujawni coś związanego z kombat packiem 2.

Offline Wichura

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2821 dnia: Października 09, 2015, 04:05:18 pm »
Ja jeszcze gram ale juz rzadziej(raz w tygodniu), ale dalej mam problem, że zarówno w singlu jak i w online kombinacje, które wbijam Kitaną(Burza Krolewska) sa jakies takie wolniejsze, czasami ewidetnie sa opóźnione(np ja robie najpierw tyl trojkat kwadrat kolko- podstawowy kombos a potem zaraz dol tyl kwadrat i na ekranie najpierw pojawia mi sie kombinoacja pierwssza a potem dopiero druga czesc podczas gdy wczesniej wszystko wchodzilo plynnie i razem wychodzilo 8 hit combo a teraz 3- 4) nie wiem czy to input lag czy co ale mi to odbiera ochote na granie wlasnie najbardziej, a i online tez zaczyna umierac moim zdaniem teraz najczesciej tylko jeden pokoj ma 98 osob max. Szkoda, że bijatyki nie są popularne jak kiedys, i twórcy szybko je porzucają, a nawet jak tworza dlc na nowy rok to przez kilka miesiecy pozosrawiaja gre sama sobie.

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2822 dnia: Października 10, 2015, 10:13:31 pm »
Mi MK służy do grania z kolegami w jednym pokoju, więc na netcode nie narzekam.
Rzeczywiście gram rzadziej, ale jest to tez związane z zakupem innych gier.
Mimo wszystko MKX jest grą, w którą gram dłużej niż w inne tytuły na PS4.

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2823 dnia: Października 11, 2015, 11:58:49 am »
Ja jeszcze gram ale juz rzadziej(raz w tygodniu), ale dalej mam problem, że zarówno w singlu jak i w online kombinacje, które wbijam Kitaną(Burza Krolewska) sa jakies takie wolniejsze, czasami ewidetnie sa opóźnione(np ja robie najpierw tyl trojkat kwadrat kolko- podstawowy kombos a potem zaraz dol tyl kwadrat i na ekranie najpierw pojawia mi sie kombinoacja pierwssza a potem dopiero druga czesc podczas gdy wczesniej wszystko wchodzilo plynnie i razem wychodzilo 8 hit combo a teraz 3- 4) nie wiem czy to input lag czy co ale mi to odbiera ochote na granie wlasnie najbardziej, a i online tez zaczyna umierac moim zdaniem teraz najczesciej tylko jeden pokoj ma 98 osob max. Szkoda, że bijatyki nie są popularne jak kiedys, i twórcy szybko je porzucają, a nawet jak tworza dlc na nowy rok to przez kilka miesiecy pozosrawiaja gre sama sobie.

Oj wierz mi bijatyki nie umierają ani trochę bardziej niż przez ostatnie 10 lat. Ba! Ja bym się pokusił nawet o stwierdzenie, że przeżywają swój renesans od czasów PS3. Zjawisko które opisałeś tyczy się tylko MK, a jest to związane po prostu z kiepską nomen-omen jakością tej marki. Może być fajna grafa, może być spoko historia i nawet fajny klimat, ale to co MK dobija to balans postaci. Mortal nigdy go nie miał i mieć nie będzie. Przywykłem do tej myśli grając w MKX z którym wiązałem spore nadzieje i....co tu dużo mówić. Guilty Gear lub nadchodzący Street Fighter. Tyle w temacie bijatyk rozwojowych, które można ogrywać z sensem. IMO najbardziej niewybaczalny błąd MK to fakt, że czasem człowiek przegrywa z poczuciem bezsilności i przeświadczenia, że jego postać jest zwyczajnie za słaba w porównaniu z parówami top tierami. Grałem sporo w SF4 i nigdy nie miałem wrażenia, że przeciwnik jest nie do przeskoczenia.

Offline Wichura

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2824 dnia: Października 11, 2015, 08:22:37 pm »
Wiesz w mk9 na ps3 miałem to samo po pół roku pokoje były puste, choc mkx jeszcze sie trzyma

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2825 dnia: Października 11, 2015, 08:42:05 pm »
Wiesz w mk9 na ps3 miałem to samo po pół roku pokoje były puste, choc mkx jeszcze sie trzyma
MK9 był jeszcze gorzej popsuty:D

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2826 dnia: Października 12, 2015, 12:42:16 am »
Co nie zagrało w nowym MK? Nie mam pojęcia co zjebali w grze przez neta bo nie grałem. W samej grze wg mnie zjebali dwie rzeczy. Jedna jest ważna dla wszystkich a druga już tylko dla wybranych. Odpowiednio: Balans i Historia.
#1 No kurwa, śmiechu warte jest to, że wspomnianą wcześniej przez kolegów Kitaną miałem problem na IZY z tym śmieciem Shinnokiem a innymi postaciami spokojnie, naprawdę na luzie rozwalałem go na Medium i to za pierwszym razem. Serio? I to żebym jeszcze trzeźwy był a się zdarzało urwanie filmu podczas pojedynku albo przyśnięcie w trakcie ładowania walki.... To daje pojęcie o balansie. Nie ograłem wszystkich postaci, więc największe pretensje mam do Księżniczki. Choć kumpel, który zwykle nie gra na PS, a potrafił przegrywać z klasą różnymi postaciami to już sterując Ferra/Traktorem dawał dupy niemiłosiernie. Tyle ode mnie w kwestii balansu. O tym że "GŁÓWNY BOSS" to pizda nic nie powiem... Aż się tęskni za Shao.... Jak będzie mi dane ograć wszystkie postaci to pocisnę jeszcze jakąś.....
#2 Fabuła w moim odczuciu to za duża mieszanina Gry o Tron z Avengersami z MCU. Kolejne pokolenia, wręcz całe rody i klany plus agencja, która aresztuje największego czarnoksiężnika w MK. Zabrakło mi w tym wszystkim Mortalowego ducha. Coś po prostu nie zagrało. I kurwa, jak to ma być że w grze starujemy normalnymi postaciami a Story nigdy one nie zostają uwolnione z spod władzy Quana i zostają dalej Upiorami; noż kurwa nawet jak ktoś nie przywiązuje wagi do fabuły to coś tu się gryzie, nie?  ....
Na koniec to co mi się podobało
- Różne wariacje postaci, choć nie do końca dopracowanie w niektórych przypadkach to i tak widzę przyszłość dla takiego rozwiązania i mam nadzieję, że twórcy nie zapomną o tym pomyśle......
- Porządna ilość skórek. I tak jak wyżej: Cold War niech spierdala i Klassiki też zbyt ubogie jak na taką grafę ale ogólnie na plus. W tym punkcie dorzucę jeszcze postarzenie niektórych postaci [Kano, Kung Lao]
- Krypta, choć mam nadzieję że w kolejnej części zrobią z nie prawdziwą minigierkę z pierwszej osoby :)
- Wszelakie smaczki typu odniesienia do poprzednich części, rozmów przed walkami [to chyba najbardziej, świetny pomysł tworzący z najnudniejszej części walki bradzo ciekawą innowację. Pokazju że jednak te pomysły w ekipie NRS gdzieś są],
- Bardzo ładnie skonstruowany Story Modem [długie przerywniki, filmowy charakter,  i te motywy gdzie trzeba wcisnąć guzik żeby nie dostać po ryju], gorzej z jego poziomem [odsunięcie starych postaci, z kolei na siłę promowanie nowych twarzy czyli znowu leży balans;głupie rozwiązania fabularne]

Tyle ode mnie starego zgreda i fanboja MK....
Z tego miejsca chcę podziękować mojemu kumplowi Sosowi, który bez strachu pożyczył mi swoją PS4. Dzieki stary.... :)
PS: Wiedźmin trzeci kopie dupę to w sumie w niego pizgałem częściej niż w MK wieć jeszcze coś w tej sprawie dopowiem. Jak Sos znów pożyczy....:)

Offline Immortal

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2827 dnia: Października 12, 2015, 09:36:32 am »
Większość z Was w ogóle nie gra "kompetytywnie" lub ocenia balans i stan gry na podstawie zabawy online lub jeszcze lepiej z CPU.................................. Ratunku.

To nie ma nic wspólnego z "zawodową sceną" gry.

MK X jest o wiele lepiej zbalansowane od MK 9, a na dodatek patche balansujące nadal są wydawane i jeszcze przez jakiś czas będą.

A scena MK ma się najlepiej od czasów powstania tej serii. EVO w tym roku miało ponad 1000 graczy, inne turnieje w USA po 200 - 500 to największe liczby w historii spokojnie konkurujące z SF. Nagrody są liczone w dziesiątkach tysięcy dolarów. W Europie jest bieda, od zawsze była i jeszcze długo będzie (z wyłączeniem UK) w porównaniu. Nie zmienia to jednak faktu, że scena "zawodowa" MK się wyśmienicie.
« Ostatnia zmiana: Października 12, 2015, 09:38:24 am wysłana przez Immortal »

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2828 dnia: Października 12, 2015, 10:38:38 am »
śkoda źie jeśtem laikiem..... :P

Sram na to jak się ma zawodowa scena gry i to w Stanach. Nie jestem zawodowcem, nie mieszkam za oceanem, nie będę grał o hajs a skoro pacze naprawiające balans wciąż wychodzą to mówi samo za siebie.....
« Ostatnia zmiana: Października 12, 2015, 10:47:39 am wysłana przez SlaveMe TortueMe KillMe »

Offline Immortal

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2829 dnia: Października 12, 2015, 04:35:29 pm »
Mówi tylko tyle, że osiągnięcie idealnego balansu w dzisiejszych bijatykach jest w zasadzie niemożliwe ze względu na rozbudowany i często bardzo różny system walki poszczególnych postaci.

Patchy balansujących do SF4 (licząc odmiany gry) wyszło w sumie 10, a ostatni 22 kwietnia tego roku, ponad 6 lat po premierze oryginalnej wersji na konsolach. Killer Instinct nadal jest patchowany (czyli już 2 lata). Normalna praktyka w bijatykach turniejowych. MK też będzie patchowane do minimum połowy przyszłego roku.

I nie ma problemu, naturalnie możesz się nie interesować sceną turniejową MK, tyle tylko, że piszesz o balansie postaci.... o którym nie masz bladego pojęcia.
« Ostatnia zmiana: Października 12, 2015, 04:37:30 pm wysłana przez Immortal »

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2830 dnia: Października 16, 2015, 07:49:13 pm »
Mówi tylko tyle, że osiągnięcie idealnego balansu w dzisiejszych bijatykach jest w zasadzie niemożliwe ze względu na rozbudowany i często bardzo różny system walki poszczególnych postaci.

Patchy balansujących do SF4 (licząc odmiany gry) wyszło w sumie 10, a ostatni 22 kwietnia tego roku, ponad 6 lat po premierze oryginalnej wersji na konsolach. Killer Instinct nadal jest patchowany (czyli już 2 lata). Normalna praktyka w bijatykach turniejowych. MK też będzie patchowane do minimum połowy przyszłego roku.

I nie ma problemu, naturalnie możesz się nie interesować sceną turniejową MK, tyle tylko, że piszesz o balansie postaci.... o którym nie masz bladego pojęcia.
I jeszcze mi powiedz, że niedziałająca bariera Sub-Zero, lub cienki Torr solo, to jest dobry balans:D

Offline Immortal

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2831 dnia: Października 17, 2015, 01:21:55 am »
Mówi tylko tyle, że osiągnięcie idealnego balansu w dzisiejszych bijatykach jest w zasadzie niemożliwe ze względu na rozbudowany i często bardzo różny system walki poszczególnych postaci.

Patchy balansujących do SF4 (licząc odmiany gry) wyszło w sumie 10, a ostatni 22 kwietnia tego roku, ponad 6 lat po premierze oryginalnej wersji na konsolach. Killer Instinct nadal jest patchowany (czyli już 2 lata). Normalna praktyka w bijatykach turniejowych. MK też będzie patchowane do minimum połowy przyszłego roku.

I nie ma problemu, naturalnie możesz się nie interesować sceną turniejową MK, tyle tylko, że piszesz o balansie postaci.... o którym nie masz bladego pojęcia.
I jeszcze mi powiedz, że niedziałająca bariera Sub-Zero, lub cienki Torr solo, to jest dobry balans:D

Jak czytam takie wiadomości to nie wiem czy mam się śmiać czy.... nadal śmiać.

Brawo, podałeś mi dwie kiepskie wariacje postaci z blisko 90 dostępnych w grze, aby podeprzeć swoją teorie o słabym balansie.

Tych jest znacznie więcej, jeśli tak chcesz patrzeć, wynika to z prostego faktu, że jest ich taka a nie inna liczba i jeszcze zapewne wiele patchy przed nami, a ostatecznie można bezpiecznie założyć, że i tak pewne wariacje będą wyraźnie słabsze od innych. To wynika też z faktu, że pewne archetypy się zwyczajnie wykluczają i nie sposób tego uniknąć przy takiej różnorodności jaką znajdziesz w MK X.

Balans MK X jest okej, jak na 6 miesięcy po premierze. Lata świetlne przed tym z czym nas zostawiano po ostatniej łatce do MK 9.

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2832 dnia: Października 17, 2015, 09:35:38 pm »
Akurat pech chciał, że ze wszystkich postaci i ich wariacji te dwie odpowiadają mi najbardziej więc tak, gra ma dla mnie cienki balans skoro poświęciłem tym wariacjom kupę czasu i poradzić sobie nimi nie mogę;)

Offline Immortal

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2833 dnia: Października 18, 2015, 12:26:46 am »
Pomijając aspekt, że te wariacje akurat są relatywnie słabe, to świadczy o jeszcze jednej "rzeczy". ;)

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2834 dnia: Października 19, 2015, 05:11:26 pm »
Za trzy dni zaczynam tydzień wolnego, to załączę tego MK i dam mu jeszcze szansę:)