Autor Wątek: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna  (Przeczytany 160986 razy)

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #75 dnia: Grudnia 20, 2018, 03:55:17 pm »
No, jest nas tu w porywach 10 osób xD w dodatku za bardzo nie ma o czym gadać teraz, ale nie wiem czy nie byłoby dobrym pomysłem, powiedzmy po tym 17.01, gdy już będzie coś więcej wiadomo, rozpropagować to forum choćby przez facebooka?

Jeszcze raz pytam - czy adminem z Mortal Kombat Poland na fb jest ktoś stąd? Jeśli tak, niech się ujawni ;)

Offline Mateuka

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 435
  • MKX: PS3 & PS4
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Mateuka
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #76 dnia: Grudnia 20, 2018, 06:40:50 pm »
Forum było najbardziej oblegane chyba przy premierze MK9. Sam śledziłem wtedy również zagraniczne fora (trmk.org oraz mksecrets) w poszukiwaniu nowych informacji.

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #77 dnia: Grudnia 21, 2018, 10:00:51 am »
Teraz jest czas na luźne gadanie typu: Co chcę w MK11, a czego nie; powrotów jakich postaci chcemy albo co zmienić. Kiedy odpalą się pod koniec stycznia dostaniemy konkrety, o których będziemy kulturalnie polemizować. Potem zostaje około 3 miesięcy do premiery, więc co chwile będzie wypływać coś oficjalnego. Ze swojej strony dodam, że chciałbym żeby odpuścili sobie cotygodniowe streamy, które promowały MKX . Przez nie przynajmniej ja na tyle opatrzyłem się z grą, że później mało było radochy z grania bo zdecydowaną większość widziało się w streamach......

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #78 dnia: Grudnia 21, 2018, 01:01:14 pm »
OK, to ja zacznę:

Czego chcę w nowym Mortalu i co by mnie zadowoliło?

1. Żeby fabuła nie była tak infantylna i absurdalna jak w MKX. Format mi odpowiada (tzn. film z przerwami na walki), ale chcę kierować też postaciami kanonicznie złymi, widzieć jak wygrywają i z czym się muszą zmagać. Szczególnie dotyczy to fighterów, którzy do tej pory dostawali wpierdol od wszystkich i zawsze (Reptile, Erron Black, ktoś z Black Dragon etc.). Chcę dużo chapterów, niekonwencjonalne team-upy, różne możliwości rozwoju historii w zależności od podejmowanych decyzji i spójną, logiczną całość bez kwiatków typu: Kung vs Kotal, czy Takeda/Jacqui vs revenanci.

2. DUUUŻY ROSTER uwzględniający takie postacie jak: Noob, Jade, Smoke, Cyrax, Ermac, Nightwolf, Rain, Sektor, Fujin, Reiko, Tanya, Tremor, Frost, Mavado (A CO!), Ashrah, Hotaru, Havik, Erron. Inne jak chcą sobie wrzucać, to niech wrzucają, oprócz...
...Johnnego, Sonyi, Kung Lao, Jaxa (!!!!). Ich brak mnie bardzo ucieszy, jako że obstawiam, że kinderkombatanci będą w komplecie.

3. powrót Tag Teamu (jak chyba większość)

4. Sporo nowych postaci - najlepiej od 5 do 8

5. BRAK POSTACI GOŚCINNYCH!!!!!!!!!!!!!! (co oczywiście nigdy się nie zdarzy, bo $$$)

6. Zajebisty twist fabularny. Coś czego nigdy jeszcze nie było i czego za cholerę nikt się nie spodziewał.

7. Zrevampowany/zredesignowany jakiś zapomniany fighter z 3D Era, który w tamtym okresie się nie przyjął, a tutaj siałby rozpierdol i pożogę (Hsu Hao? Dairou?)

7. Wolna Edenia xD

No, to tak na szybko. Może później coś jeszcze wymyślę i dopiszę. ;)

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #79 dnia: Grudnia 27, 2018, 11:43:32 pm »
Mi się wydaje, że ludzie trochę zbyt dosłownie biorą to time-bending story. Nie sądzę, żeby było to mieszanie się wielu uniwersow, bo po pierwsze mieliśmy już takie coś w 2 na 5 trybów fabularnych w grach NRS. Taka sama fabuła w połowie gier byłaby chyba lekką przesadą. Po drugie mamy przecież w lore MK tylko 2 timeline'y, a tej kobiecie chodzi o cofnięcie zmian Raidena i powrót do pierwotnego stanu rzeczy, więc chyba na tym polegać będzie ten time-bending. Chyba że chodzi po prostu o to, ze będą retrospekcje jak w MKX A ludzie już snują najróżniejsze teorie   ;D

Jeśli chodzi o moją listę życzeń:

Roster (klasyczni kombatanci):
(click to show/hide)

Nowe postacie
(click to show/hide)

Fabuła
(click to show/hide)

Tryby
(click to show/hide)

I to w sumie na ten moment tyle.

Offline Kornixon

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 354
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #80 dnia: Grudnia 28, 2018, 12:18:02 pm »
Tą kobietą może być Shao ze starej linii czasowej (jakby to.dziwnie nie brzmiało), albo jakiś inny duchowy wysłannik imperatora. Ja cichutko liczę, że to się sprawdzi i stary Shao wróci do tej nowej linii czasowej. Bo wiadomo, że w którymś MK wróci, więc lepiej zrobić to z pomysłem, a nie ożywiać go jakąś naiwną krótką historyjką.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 28, 2018, 12:19:48 pm wysłana przez Kornixon »

Offline Gor0

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 300
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #81 dnia: Grudnia 28, 2018, 03:45:30 pm »
Jeśli Frost, Goro i Shang Tsung znajdą się w rosterze, to niczego więcej nie potrzebuje. NetherRealm mogłoby się szarpnąć na wskrzeszenie starych postaci typu Kai. Havik niby umarł w komiksie, ale co to komu przeszkadza.

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #82 dnia: Stycznia 02, 2019, 11:36:15 am »
Nawet jeśli wszyscy ludzie związani z MK, w tym sam Ed Boon himself będą pieli na cały głos, że komiks jest kanoniczny to jeśli będą chcieli włożyć w MK11 zmarłego w komiksie Havika to go dodadzą.
Sprawa jest prosta: gra zarabia hajsy, komiks jest tylko dodadkiem i jest kanoniczny tylko do czasu gdy twóecy gry stwierdzą, że jakiś element, który on [komiks] przekreśla podniesie wartość gry. Nie wiem czy jasno i klarownie to napisałem bo w chuj zmęczony jestem......
« Ostatnia zmiana: Stycznia 02, 2019, 11:42:15 am wysłana przez SlaveMe TortueMe KillMe »

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #83 dnia: Stycznia 02, 2019, 11:54:53 am »
No tak, zgadza się. Ogólnie jeśli chcą kogoś wrzucić w roster, nawet jeśli nie żyje, a niekoniecznie chcą go wskrzeszać, to przecież mogą zastosować podobny trick jak z Jokerem w Injustice2.

Spoilery z Injustice i I2:
(click to show/hide)

Zresztą w MKX mieliśmy w rosterze podstawowe, 'żywe', wersje postaci, które padły w dziewiątce i ludzie piali z zachwytu.
Do tego np mieliśmy Sub-Zero w normalnej, niezrobotyzowanej formie (a dopiero komiks wyjaśnił czemu tak może być - bardzo chujowo zresztą)

Wniosek: szansę na znalezienie się w rosterze ma KAŻDY, nawet rozjebany przez Scorpiona, Quan Chi, albo zrobotyzowany Smoke - bo tak o!

EDIT: O, i przypomniało mi się czego na pewno NIE CHCĘ w nowym MK. Mianowicie takiego rozwiązania jak w I2, gdzie dostawaliśmy super-hiper-premier-skórkę dla postaci, która zmieniała ją w kogoś zupełnie innego... (Captain Cold - Mr Freeze; Flash - Reverse Flash; Cheetah - Vixen).
Wiem, że w Mortalu jest mniej postaci, więc też mniej możliwości, ale mam nadzieję, że nie wpadną taki genialny pomysł [coś a'la stworzenie Triborga, żeby upchnąć 4 postacie w 1]
« Ostatnia zmiana: Stycznia 02, 2019, 04:37:44 pm wysłana przez PurpleRain »

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #84 dnia: Stycznia 03, 2019, 07:44:02 pm »
Dokładnie! Same skórki to pójście na łatwiznę i jestem skłonny załorzyć się o flachę, że nie jestem sam. Może kogoś to jara, że zobaczy wizualnie swojego ulubionego wojownika, na którego nie mógł liczyć w podstawowym roosterze, ale świadomość, że jest to tylko skórka a nie pełnoprawna postać odziera gracza nawet z tej małej przyjemności. Jasne, jest masa ludzi, dla których liczy się dobra napierdalanka a nie postacie, ale dla mnie i myślę, że w przypadku MK jest więcej takich jak ja, postacie są równie ważne [dla mnie chyba nawet ważniejsze]. W takim np. tekkenie gdzie wiszą mi postacie mam gdzieś, że Eddy Gordo zmienia się w Tigera w T3. W MK jest jeszcze ta nadzieja, że gdyby w MK11 zostały trzy tryby postaci, gdzie każda wersja różni się od innych można by to wykorzystać by pokazać więcej postaci. Przykładowo: gdyby chcieli wrzucić w rooster Great Kung Lao to nie byłaby tylko skórka, ale bardzo zmieniony tryb zwykłego Kunga Lao, który bazuje na znanych ruchach, specjalach i ciosach, ale jednak jest znacząco różny od podstawowych wariacji.........

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #85 dnia: Stycznia 03, 2019, 09:52:14 pm »
Zdaje się, że w Mortalu nie zdecydują się na Premiere Skins. Za mało postaci ma to uniwersum, żeby coś takiego zrobić. Takie nadające się do tego typu zabiegów można policzyć na palcach jednej ręki, a DC ma ich mnóstwo.

No i jeszcze:
https://www.mortalkombatonline.com//t/mkx/in-konversation-brian-chard-sound-designer-writer/ND8motlRqJV5

Wywiad z Brianem Chardem, byłym już writerem z NRS. Niby nic związanego z 11 nie ma bezpośrednio, ale chłop mówi wszystko wprost, zdradza jak wygląda praca nad grą od wewnątrz. Można spojrzeć na wiele rzeczy z innej perspektywy, inne w ogóle zrozumieć. Pozwala też nieco lepiej nastawić się na to, z czym możemy mieć do czynienia w nadchodzącym sequelu. Jeśli ktoś nie czytał, to na prawdę polecam.

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #86 dnia: Stycznia 08, 2019, 10:00:19 am »
https://pbs.twimg.com/media/DwVR0BgVsAEtzxv.jpg

Ok, to o co kaman z tą ręką?  ??? ??? ???

EDIT: i w sumie z nogami też
« Ostatnia zmiana: Stycznia 08, 2019, 10:02:19 am wysłana przez PurpleRain »

Offline ender

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 135
    • Zobacz profil
  • PSN ID: ender139
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #87 dnia: Stycznia 08, 2019, 10:59:31 am »
Ja stawiam, że Shao to będzie zombie wskrzeszone przez Shang Tsunga, żeby być na jego posługi. Kiedyś myślałem, że to ręka Shinoka, ale tu widać wyraźnie, że inaczej wygląda. No chyba, że jakoś uległa deformacji.

Swoją drogą, to części Shinoka mogą i tak odegrać jakaś rolę w fabule. Nie wierzę też w brak Quan Chi w tej części.

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #88 dnia: Stycznia 08, 2019, 02:46:31 pm »
Zdaje się, że w Mortalu nie zdecydują się na Premiere Skins. Za mało postaci ma to uniwersum, żeby coś takiego zrobić. Takie nadające się do tego typu zabiegów można policzyć na palcach jednej ręki, a DC ma ich mnóstwo.

To zoba tera: :D

Kano - Jarek
Kabal - Mavado
Sub-Zero - Frost
Kenshi - Ermac (bo przecież telekineza, come on, Ermaca nie będzie bo w endingu umar i przyszedł Shang, więc trzeba go jakoś wcisnąć do gry = best premier skin ever = $$$$$)
Sonya - Kira
Johnny - Mokap (to akurat jest serio prawdopodobne...)
Goro - Kintaro - Sheeva
Chameleon - Khameleon
Kitana - Jade (już był taki zabieg w MKX)
Liu - Kung Lao - Great Kung Lao (bo dlaczego nie?)
Liu Kang - Kai
Smoke - Robot-Smoke
Cyrax - Sektor - Smoke - Cyber Sub-Zero
Kano - Hsu Hao
Ktokolwiek - Shujinko
Kung Jin - Kung Lao (bo dlaczego nie?)

Zresztą już jakiś filmik zrobił Dynasty, ale nie chciało mi się go odpalać, więc nie wiem dokładnie o czym on tam mówi, ale widziałem tytuł.

What's my point... Otóż wiem, że niektóre wymienione przeze mnie możliwości są abstrakcyjne i niedorzeczne, ale zastanawiając się nad schematem działania NRS w Injustice 2 + dobrym (o dziwo) przyjęciem Triborga, niektóre z tych kombinacji zapewne przewinęły się przez czerepy panów developerów.

Żeby było jasne. MAM NADZIEJĘ, że NIC NIGDY NIGDZIE z tego co napisałem powyżej nie zostanie wykorzystane w MK11 ani w żadnej kolejnej grze spod szyldu 'Mortal Kombat'. Pokazuję tylko, że jak ktoś bardzo chce, to może ten pomysł wykorzystać i, mało tego, pewnie świetnie się to sprzeda!

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #89 dnia: Stycznia 08, 2019, 04:00:51 pm »
Na moje Shao będzie przejmowany przez Onagę....