Autor Wątek: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna  (Przeczytany 132809 razy)

Offline Gor0

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 283
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #255 dnia: Lutego 14, 2019, 10:47:10 pm »
No i co straszycie - świetny reveal.

Offline Gor0

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 283
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #256 dnia: Lutego 15, 2019, 01:24:48 am »
https://www.youtube.com/watch?v=ov6HG6legAc

Martwy Goro na tronie. Wygląda na to że znowu zobaczymy mieszanie z linią czasową. No ale Jade jest cudna.

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 403
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #257 dnia: Lutego 15, 2019, 08:22:31 am »
Jade... ;)

Design - ciekawy. Jak pisałem na shoucie, trochę zbyt mało 'odkrywający'. W sensie, nie chodzi mi tutaj o karmienie mentalnych stulejek i robienie z Mortal Kombat jakiegoś soft-porno, ale mam wrażenie, że ta przesadzona poprawność polityczna trochę za bardzo wgryzła się już w świat jako taki, ze szczególnym uwzględnieniem amerykańskich wytwórni czy to filmowych czy gamingowych. Nie oczekiwałem drugiego MK9, ale choćby jedna z tych 3 podstawowych wersji powinna mieć, powiedzmy, odsłonięty brzuch. No ale to detal, więc już pomijając ten aspekt, to raczej jest okej. Twarz, mam nadzieję, poprawią w wersji finalnej, bo to trochę groteska, ale to stały problem, o którym każdy wie. Jade-revenant wygląda dobrze. Mrocznie, co dodaje jej uroku. Jeśli chodzi o gear to pewnie będziemy zmieniać jej maskę, bo i to ostrze do rzucania, bo nic innego nie przychodzi mi do głowy.

Moveset - super. Czuć tutaj powrót do klasyki, która jest odświeżona w dobrym smaku. Kilka ruchów, zwłaszcza dotyczących jej bo, jest zrobionych świetnie. Zwróciłbym też uwagę na kozacki dźwięk, przy uderzeniach pałą.

Fatality - nawet nawet, ale mam już powoli dosyć tego pierdolonego wypadania gałek ocznych. W jednym czy dwóch fatalach okej, ale teraz to już powoli zaczyna żenować.

Story - to śmieszne, większość osób, na podstawie jej zakończenia przewidywała jej jakąś super hiper mega ważną rolę, oczyszczenie ze statusu revenanta, prawą rękę Kroniki i ogólnie miała to być postać, która będzie uber-ważna. A tutaj zapowiada się, że będzie jedynie pionem Kitany :D na miejscu fanów Jade byłbym ciutkę zawiedziony. No, ale odszczekam to może jak już poznamy całą historię.

Overall - na plus. Jestem zadowolony z jej obecności w grze i nie traktuje jej jako 'waste of roster spot'. Mam nadzieję, że jest to dobry znak na obecność w grze kolejnych postaci, o które ludzie wręcz błagali, a które ominęły MKX.

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #258 dnia: Lutego 15, 2019, 03:41:43 pm »
Jednak mnie zaskoczyli. Myślałem, że będzie Kitana, a tu taka niespodzianka.

Design Jade bardzo mi się podoba. Uważam, że o niebo lepszy od wszystkich revenantow z MKX. Jade chroniła Kitane w Edenii, więc uważam, że w designie wiele z tego można dotrzeć, że jest jakąś formą strażniczki. Kokorystycznie mi się podoba, a ta skórka w wersji "żywej" jest cudowna w szczególności jej twarz. No mi sie bardzo podoba.

Co do stylu walki to dopakowali ją na maksa. Jade odżyła na nowo. Widać, że skupili się projektując Jade na tym, aby kontrolowała walkę z dystansu. Dużo ciosów odpychajacych, o dużym zasiegu, wiele roznych projectilów. Dla osób lubiących atakować też coś się znajdzie i chociaż usunęli bieg z tej części to Jade posiada go jako zdolność dodatkową. Mogliśmy na Kasie zobaczyć, ze Baraka też może podbiec ze sztandarem trzymając go w ręce. Ciekawe ile jeszcze innych zawodników otrzyma jakiś podbieg do przeciwnika. Jade w tej części będzie królową teleportów, podciec i kontroli przestrzeni, co mi się bardzo podoba.

Fatal blow jest qrwa zajebisty. Mi się poodba i stawiam na równi z Baraką, a fatality to już kwintesencja brutalności. Wiem, że niektórym przeszkadza wylatujace oko, ale w tym przypadku ja jestem za i całość wypada bardzo dobrze. Moje ulubione jak do tej pory.

Za tydzień będą gadać o MK Mobile, więc trochę kiepsko, bo pewnie z gry na konsole nic nie będzie. No ale na pocieszenie mamy dostać trailer Kano, więc już nie mogę się doczekać. Hej.

Ile razy powiedziałem "mi się podoba"?
« Ostatnia zmiana: Lutego 15, 2019, 03:46:44 pm wysłana przez davidkoz »

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 445
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #259 dnia: Lutego 15, 2019, 06:21:22 pm »
Kurczę, jakoś mi nie pasuje, że niektórzy z revenantów wracają, a inni nadal będą niegrywalni. Trochę rujnuje to moje wewnętrzne poczucie równowagi i harmonii.

W każdym razie design Jade naprawdę świetny, fajne są te złote elementy. Wygląda jak strażniczka księżniczki Edenii- królewsko (trochę aż zbyt królewsko jak na upiora).

I właśnie. Jeśli w story okaże się, że jest po prostu jednym z upiorów i nie dostanie żadnej specjalnej roli, to będę niesamowicie zawiedziony. Po co budować cały hype endingami, jeśli potem się nic z tym nie robi?

W ogóle muszę się trochę wyżalić, bo to nie jest pierwszy raz, kiedy w grze NRS coś mogło być naprawdę cool, a wychodzi tylko ok. Przy wielu aspektach tych gier (zwłaszcza rostery, ale też wydarzenia fabularne) nie mogę oprzeć się wrażeniu, że strasznie się hamują. Jakby bali się trochę odejść od konwencji. Jakbyśmy w filmie o sztukach walki zamiast jakieś mega batalii dostali 10-minutową scenę grania w bierki.

Nie wiem, czy to co piszę jest zrozumiałe, ale nie jestem w stanie tego inaczej wyrazić. Po prostu chciałbym, żeby na przyklad postacie z gry na grę bardziej sie zmienialy, nie tylko z wyglądu, ale tak w ogóle- jak właśnie przemiana w upiory czy Dark Raiden, żeby nie bali się trochę zaszaleć, postawić różnych wojowników w jakichś nowych rolach.

Szczerze mówiąc nie pogardziłbym nawet wątkiem zmiany partnerów. Jakby taki Takeda był z jakiegoś powodu z Cassie czy Sonya z Kenshim. Wiem, że połączenia trochę bez sensu i wątki romantyczne nie są tak ważne w tej grze, ale chciałem po prostu zobrazować swój punkt widzenia. To wszystko jest jak dla mnie trochę zbyt statyczne.
« Ostatnia zmiana: Lutego 15, 2019, 06:24:14 pm wysłana przez Filx »

Offline Grodek118

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 564
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #260 dnia: Lutego 15, 2019, 07:28:59 pm »
I właśnie. Jeśli w story okaże się, że jest po prostu jednym z upiorów i nie dostanie żadnej specjalnej roli, to będę niesamowicie zawiedziony. Po co budować cały hype endingami, jeśli potem się nic z tym nie robi?

Jakby nie było Liu Kang i Kung Lao jakoś guzik robili w story MKX, a byli grywalnymi postaciami. Tak to już po prostu jest.

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #261 dnia: Lutego 16, 2019, 12:13:44 pm »
Zróbmy podsumowanie listy kombatanów. Tego co już wiemy, a także tego co już przeciekło i może znajdzie się w finałowej wersji gry:

1. Scorpion
2. Sub-Zero
3. Skarlet
4. Baraka
5. Raiden
6. Sonya
7. Geras (TER z trofeow ze Steama https://i.ibb.co/VBf4CVm/IMG-20190211-WA0008.jpg )
8. Kabal
9. Kano
10. D'vorah
11. Jade
12. Liu Kang (niepotwierdzony - widac na gameplayu w filmiku)
13. Kung Lao (niepotwierdzony - widac na tym samym filmiku co Liu Kanga i Kitane najprawdopodobniej z trybu story)
14. Johnny Cage (niepotwierdzony - w tyle na eranie wyboru postaci w filmiku Behind the scenes )
15. Kitana (niepotwierdzona - widac w trailerze  z gry)
16. Erron Black (niepotwierdzony - trofea na steam)
17. Kothal Kahn (niepotwierdzony - trofea na steam)
18. Jacqui Briggs (niepotwierdzona - trofea na steam)
19. Frost (niepotwierdzona - trofea na steam)
20. Cassie Cage (niepotwierdzona - na filmiku Behind the scence zwraca sie do Kitany)
21. Nowa Postac (KOL trofea na steam, moze byc jakas stara nazwa kodowa jak w przypadku Gerasa -TER)
22. Nowa Postac (CET tak samo jak wyzej)
23. ?
24. ?
25. ?
26. + DLC bonus Shao Kahn

Jeśli leak miałby być prawdą , to mamy jeszcze trzy miejsca, więc wciąż duża szansa na pojawienie się Shang Tsunga, Raina oraz Noob Saibota i taki roster w zupełności zadowoliłby moje podniebienie.

No i jeszcze muszę dodać, że w ostatnim kascie Baraka mówi o Kitanie nazywając ją Kitana Kahn, co sugeruje, że w story Kitana będzie rządzić Outworld. Każdy rządzący Outworld dostaje ten "przydomek" (Kahno, Kothal, Onaga by Kahn), więc ciekawi mnie co stało się z Kothal Kahnem.



Taki roster mi pasuje, a postaci po lewej to moje takie DLC wish :P
« Ostatnia zmiana: Lutego 16, 2019, 03:24:17 pm wysłana przez davidkoz »

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 445
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #262 dnia: Lutego 16, 2019, 05:40:18 pm »
Ciekawe czemu wszystkie postacie nie zostały zawarte w tej liście trofeów.

Zostały trzy miejsca w głównym rosterze i pięć oczekiwanych postaci:

Rain- jak dla mnie na 100% w grze, hinty są wszystkim znane, już nie będę przytaczał

Noob Saibot- 95%, pożądana postać, w menu głównym, znalazł się razem z Baraką, Kabalem i Rainem w voting pollu na Twitterze i wygrał

Fujin- bardzo pożądany, ale póki co jakoś o tym cicho i albo mają to w dupie i nie dodadzą do gry w ogóle, albo szykują dla niego coś specjalnego (jeśli Kronika rzeczywiście nie będzie grywalna to może jego będziemy odblokowywać przez story?)

Smoke- z jednej strony spory hype przez wątek Enenry, tu znowu albo/albo, bo jeśli Noob jest w grze, to mogą zrobić nawiązanie do Noob/Smoke i zrobić i sojusz w fabule, ale z drugiej strony mam po prostu wrażenie, że mogą to pominąć

Shang Tsung- w pewnym momencie miałem 100% pewności, że będzie w grze, teraz mam duże wątpliwości, coraz więcej świadczy na jego niekorzyść (jeśli to Liu Kang będzie rzucał ognistyni czaszkami to Shanga już nie zobaczymy)

I jeszcze- czemu wrzucając do gry dwoje Kombat Kidów wybrali Jacqui zamiast Takedy? Ktoś ma jakiś pomysł?

Offline franqey

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 657
  • Szary eminencja
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #263 dnia: Lutego 16, 2019, 06:08:17 pm »
Bo Takeda robi pałę Kung Jinnowi.

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #264 dnia: Lutego 16, 2019, 07:58:04 pm »
Pewnie dlatego wrzucili ją do gry, bo nie będzie Jaxa.

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 445
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #265 dnia: Lutego 16, 2019, 09:11:12 pm »
Niby tak, ale z drugiej strony są Johnny i Sonya i jest też Cassie.
Nie zapowiada się, żeby był Kenshi, ale Takedy też  nie ma.
Tu chyba nie ma reguły.

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 403
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #266 dnia: Lutego 16, 2019, 11:04:02 pm »
Jestem ciut pijany ale to nie ma teraz znaczenia. Jacqui jest w grze dlatego, że musi spełnić archetyp silnej, niezależnej kobiety. A jeśli jest do tego czarnoskóra, to już w ogóle dostaje plus milion do tego, że będzie w grze i będzie kimś ważnym. I tera tak. To jest jeden z archetypów wymuszanych przez polityczną poprawność. Drugi to bycie gejem. Jeśli kung jin jest out, to pewnie gejem uczynią kogoś z obecnego rosteru. Kuuurwa jestem w stanie się o to założyć, niestety. A jak to będzie Rain, co jest prawdopodobne, to kurwa stracę wiarę w NRS. Eh, jutro może więcej napisze, ale tak niestety działa obecne społeczeństwo. Elo joł

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #267 dnia: Lutego 16, 2019, 11:14:07 pm »
Jax od poczatku serii jest czarnoskóry, więc jego córka tezma taki kolor. Ludzie na siłę doszukuja się poprawności politycznej, a to czy Rain jest gejem czy nie to kogo qrwa to obchodzi? Zawsze był pizdowaty, a od czasu jak wyglada jak książę persji to na 99% jestem pewien, że sprzyjemnoscia obciagnalby Johnnemu Kejdżowi
« Ostatnia zmiana: Lutego 16, 2019, 11:28:34 pm wysłana przez davidkoz »

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1915
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #268 dnia: Lutego 17, 2019, 01:03:27 am »
HAHAHA! Stary styl forum powrócił :D
Ja wreszcie w wróciłem do chaty, więc mogę coś napisać bo wzorem dziada z dyktą "wylewny jestem". Pisanie na fonie to straszne gówniana sprawa, a wiem, że umieracie z ciekawości co też stary, dobry Slave ma do powiedzenia prawda? no właśnie....... Ale po kolei.......

Jade w sumie mi nie przeszkadza choć wolałbym Mileene [pewnie będę musiał na Milkę poczeać do czasu Kombat Packu]. Wymiata pod względem ciosów. Najbardziej przypadło mi do gustu odbijanie projectila kiljem. Doceniam nowość. Cudo. Fatality spoko, mi tam nie przeszkadzają wypadające gały, ja lubię gały [to zabrzmiało źle]. Fatal blow chyba nie spoko, bo nawet go nie pamiętam.....
Arena z martwym Goro miodzio!
Prawdopodobne powroty postaci typu Cassie, Jacqui, Errona czy Kotala w sumie mi wiszą. Skoro dadzą je teraz to przynajmniej już we wspomnianym Kombat Paku nie będą marnować miejsca. A że później dostanę postaci z klasycznej trylogii to chuj, nie mam z tym problemu.
Problem mam z tym, że pewnie nie dostanę ziomków z Mortali 3D. To, że może się pojawić Frost to super. Tylko gdzie Fujin, Rekio, Drahmin, Hsu Hao, Niara? Ale w sume już mnie męczy to, że się ciągle o to spuszczam... Jebać to.... To ostatni raz jak narzekam na brak tych postaci. Smutne jest tylko to, że nielicząc Kenshiego i Quana Chi wygląda jakby sę tych postaci wstydzili.... Shinnoka nie liczę bo choć ubarwia fabułę to pizda z niego straszna. Przy Bo' i Tanii z MKX pokazali, że mają pomysły na odświeżenie postaci.
Mam też nadzieję, że ograniczą postacie gościnne do dwuch max.... Nadzieja matką głupich ;)
A jeśli Jacqui będzie lesbijką to niech Cassie będzie bi i się będą mogły dziewczyny pobawić razem....

Przy okazji pytanie do Was: jak wyglądało Idżastis Dwa pod względem roosteru i DLC? Ile było postaci na start, ile było Paków i na jakiej liczbie wojowników stanęło na końcu? I dlaczego nie możemy liczyć na podobieństwa w nowym MK?

PS.
Kuuurwa jestem w stanie się o to założyć, niestety.
Przyjąłem. O flachę. Litr. Będziey w kontakcie......

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #269 dnia: Lutego 17, 2019, 09:48:07 am »
HAHAHA! Stary styl forum powrócił :D

Stary! Ani razu nie przytoczyłeś moich słów. Nie gadaliśmy parę lat, więc za to kolejne parę dodam na listę ;)

O Mileenę się nie martwię, bo pojawi się na stówę jak nie w rosterze to w DLC.

Problem mam z tym, że pewnie nie dostanę ziomków z Mortali 3D. To, że może się pojawić Frost to super. Tylko gdzie Fujin, Rekio, Drahmin, Hsu Hao, Niara?

To żeś qrwa przyjebał, aż się posmarkałem. Fujin, Reiko, Drahmin ok, zacząłeś dobrze, a później wspomniałeś o panu z błękitnej ostrygi? Uf, aż mi się gorąco zrobiło. Nie wiem czy nawet desgin i gameplaya dzisiejszych czasów uratowałby tą postać. Kano mógłby mieć jego skórkę i były każdy zadowolony.

Co do Injustice to było 28 postaci na start + Darksied 29. Czyli tutaj już mamy więcej niż w nadchodzącym MK.

Dostaliśmy 3 DLC po 3 postaci (5 z DC i 4 z poza uniwersum, co mnie doprowadza do szału jeśli zrobią tak samo w MK)
- postaci z DC: Red Hood, Starfire, Black Manta, Atom, Enchantress
- postaci z poza: Raiden, Sub-Zero, Hellboy i żółwie ninja

W MK mamy mieć dwa DLC po 6 postaci, więc jak będzie pół na pół to się trochę zawiodę. Mamy za dużo postaci w uniwersum MK, żeby na siłę wrzucać inne. Problemem w tym są "nowu fani" MK. Wrzucają mnóstwo filmików na youtube przed wydaniem gry, nawet przed samym DLC i już typują i nakrecają kogo chcą z poza świata MK. Takie DC to widzi i przelicza pieniążki. Eh te dzieci, a mówią że MK od 18 lat jest :P

Swoją drogą to u mnie leci cały czas soundtrack z MK11 :P
link1

i jeszcze to jest dobre
link2
« Ostatnia zmiana: Lutego 17, 2019, 09:53:26 am wysłana przez davidkoz »