Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Luna

Strony: [1] 2 3 ... 40
1
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« dnia: Marca 12, 2023, 02:26:27 pm »
ale czemu tutaj o Erronie akurat piszesz?
Dlatego, że tego skurwysyna często nie dało się obejść inaczej, niż spamując Fatal Blowa. Inna sprawa, że ten jego też bym jednym z najlepszych w grze, o ile nie najlepszym. Ot taki spierdolony instant cast, z którego jeszcze walił kilkoma nabojami, że nijak nie dało się tego przeskoczyć.

Ogólnie ta mechanika powinna zostać jako tako, ale w innej formie. Może nawet takiej z Injustice. Jeśli już nie tak, to powinno być poprzedzone animacją, gdzie miał być czas zareagować. Skończyło by się popierdolone spamowanie na pałę i trzeba by myśleć, kiedy wykorzystać. Ano i jeszcze jedno....jak wykorzystasz i nie siądzie, to też tracisz możliwość puszczenia go po raz drugi. Tymczasem w MK11 wiecznie z tyłu głowy trzeba było mieć ewentualność, że ten drugi gracz, sobie go odpali po kilku sekundach od chybienia.

I jeszcze jedno o Erronie - spróbuj online zablokować spamowany blow jakiegoś kretyna. Powodzenia. Oj ja bym im zrewidował roster i system. I to gruntownie.

2
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« dnia: Marca 08, 2023, 06:58:54 pm »
Otóż chciałbym, żeby wyjebali na śmietnik fatal blowy/x-raye/jakkolwiek teraz będą chcieli to nazwać. Chodzi mi o mechanikę powrotu przy małej ilości HP. Strasznie wkurwiające, przeciągnięte i efektowne przez pierwsze 10 razy, a potem już tylko irytujące.

Co w praktyce było jedyną bronią na tego zjeba Errona i jemu podobnych żołnierzyków z pistolecikami. A wystarczyło by wzorem Granblue Versus zrobić cooldown na pociski, albo wzorem Guilty Gear Strive - zrobić w końcu jebany magazynek z ograniczoną ilością naboi. I cała sprawa była by BANALNIE prosto rozwiązana.

(...)a także absolutne i definitywne zrezygnowanie z konceptu wariacji postaci.  I to zarówno presetów, jak i customizowanych. Przyczyna jest prosta. Chcę więcej postaci w rosterze!

A ja bym wolał nawet te 12 postaci w rostrze, byle były dopracowane, zbalansowane i poruszały się w przemyślanym systemie walki.


3
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« dnia: Marca 04, 2023, 03:01:19 pm »
A to ja dla kontrastu napiszę, że zupełnie niepotrzebna jest wg mnie rozgrywka typu "story" jak w Deception. Zamiast tego każdy zawodnik powinien dostać najzwyklejszego w świecie laddera, poprzecinanego drobnymi scenkami z dobrą reżyserią i KAŻDY powinien osiągać ce wygrania turnieju bez podziału na kanonizację lub jej brak. Dlaczego? Żeby nie dochodziło do kuriozum jak z Baraką, gdzie zajebista postać (design, lore) robi obecnie za szczura do bicia, bo wiadomo, że Liu Kangi i Szang Cungi. Strasznie mnie wkurwia sytuacja, gdzie ludzie zapominają, czym MK jest. Otóż...to jest BIJATYKA. I niech gra tą bijatyką pozostanie. Tylko o tyle proszę. Bijatyką. Nie strzelanką, nie RPG, nie kurwa tuningowaną grą w przebieranie lalek barbie. Zbalansowaną i sensowną bijatyką. Tylko, że to moje ciche marzenie, jest widocznie zbyt duże dla ekipy NRS, bo ci zamiast zajmować się tworzeniem bijatyki, to przemycają do MK swój wielki hamerykański sen. Zaraz kurwa Shang na fatality będzie przyzywał Dindunofin St. G. Floyda, i ten będzie dusił białe postacie kolanem, bo przecież taka czarnomoda.

Na spokojnie kolego. Jak trzeba będzie wylać wiadro pomyj na tych tempaków z NRS, to ja zawsze wbiję na forum.

4
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« dnia: Lutego 27, 2023, 04:28:44 pm »
Pierwszy trailer wleci najprawdopodobniej w kwietniu. Do tego czasu nie liczył bym na jakiekolwiek oficjalne info. Czego ja oczekuję od nowego MK? Żeby to W KOŃCU BYŁA PIERDOLONA BIJATYKA! Mam dość oglądania tej trójki cymbałów, dla których wszystko jest "osom" i tego zajebistego lore, co to Stephen (zamieniony później w babę) skręcił tak srogo, że mnie przy endingu Jaxa kliklaki w majtach same się skręcały. Mam dość oglądania strzelaniny 2,5D, gdzie z bijatyką to nie ma nic wspólnego. Mam dość tak wyjebanego w kosmos balansu, że Torrem, to sobie mogłem w MKX poskakać na practice. Mam dość zepsutych mechanik, które zupełnie inaczej działają offline, a inaczej online. Mam dość pchania festynu dla hamburgerów, bo dawniej MK było świetną bijatyką, ale później wyszedł MK3, a dalej to przykra historia. Wreszcie...mam dość projektowania gamelayu przez bezkrytycznych nieudaczników, bo tym MK obecnie jest. To nie jest dobra bijatyka, a tylko pomnik dla amerykańskiego odbiorcy - o zgrozo - komiksów.

Jeśli jakimś cudem te bałwany nadal nie ograły Guilty Gear, nie widzą, co Capcom robi z SF, nie czują, jak wygląda obecna scena EVO, to ja tej gry nie kupię. Mam dość żenady i usiłowania jakiegokolwiek grania po sieci w coś, co prowadzi tylko do bezsilności i frustracji, Właśnie i tylko dlatego nie dotykam już MK11 od bardzo długiego czasu. Splunąłem na ten tytuł za skopane podstawy, a potem splunąłem na NRS za ich zdolności zupełnie nieadekwatne do pompowanego w MK budżetu.

PS: A! Najważniejsze! To z DLC w tej odsłonie, to ja bym sobie życzył potwora ze Stranger Things, Xeny i agenta Muldera. Zajebiście by pasowali do klimatu.

5
Inne / Odp: OFFTOP ver. 2.0
« dnia: Października 10, 2022, 07:26:36 pm »
https://1drv.ms/b/s!AuiFwGaB4cWukQqKsmFLddvEsj_a Dla chętnych zajrzeć łobuzów link do wersji cyfrowej książki "Adept i Apokalipsa Zombie";)

6
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Października 03, 2019, 03:25:09 pm »
https://discord.gg/Xk38NKM Link wisi na spisie graczy

7
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Września 15, 2019, 07:22:42 pm »
Ja już tu i tak sporo żółci wylałem, więc nie chce mi się pisać elaboratów jak Ptysiu. Generalnie ta gra jest po prostu śmieszna jak śmieszni są jej twórcy. Zrobić mordobicie w którym można wygrywać bez dotknięcia pięścią oponenta to jest hit. Nie potrafię reagować online na niektóre akcje, a i pewnie offline bym nie potrafił bo na niektórych można sensownie grać, kiedy z innymi to jak jazda gołą dupą po asfalcie. Przykładowo grając na Jade potrzebuję Baraką rolla żeby skracać dystans i sukę karać. Tylko co z tego, że wiem jak go zrobić kiedy online wchodzi raz na kilka prób. Mecze z ogarniętym Scorpionem to nadal dla mnie jest dramat bo ma od chuja opcji na postać która nie jest spammerem. Zresztą na spamerów teleport działa całkiem dobrze. Jego niskie miejsce w tier listach jest podyktowane chyba tylko faktem najczęstszego spotykania online przez co ludzie go znają, bo jak na mój gust to całkiem dobra postać z wieloma narzędziami. Liu Kang stał się pierdoloną patologią. On i Jax prowadzą do odkładania pada bo nie da się ich po prostu zatrzymać. Fajnie, że Liu ma miejsce na kontrę w swoim combosie. Ciesze się. Szkoda, że te cymbały z NRS zrobili netplay uniemożliwiający zdecydowaną większość wykorzystania tych opiewanych legendami klatek na karę. To jest zdecydowanie ostatni MK jakiego kupiłem i więcej do tej marki już nie wrócę chyba, że stanie się cud. Ano i ten podbródek. Crushing Blow. Ja chyba powinienem wam kiedyś filmik nagrać jak to siada w moim wykonaniu vs to jak siada przeciwnikom. Robię kontrę pewną jak podatki, ale gra czyta normalny strzał. Najczęściej to się kończy moim rage quitem bo jak już nieraz wspomniałem - nie przegrywam z przeciwnikiem po drugiej stronie tylko ze zjebaną grą.

8
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Września 09, 2019, 12:55:11 pm »
Im dłużej gram w MK11 tym mniejszą ocenę bym tej grze wystawił. Jeśli samą grę offline miał bym oceniać, to dał bym 5/10. Online natomiast to jest bite 1/10 bez żadnej dyskusji. To co się dzieje w lidze, to jest poezja:/

9
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 24, 2019, 03:32:28 pm »
Matko boska ale dyskusja!:O Ja kilka dni temu wyszedłem z założenia, że więcej tej gry nie włączę na pvp i od razu mi lżej ba duszy bo stopień zjebania poszczególnych elementów tego fightera przyprawia o zawrót głowy.

10
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 17, 2019, 06:06:24 pm »
I dokładnie tak to działa. Tylko te z pucharami są dozwolone w rozgrywce rankingowej.

11
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 17, 2019, 01:54:32 pm »
Gdzieś przeczytałem, że stworzony wariant postaci nie jest dostępny w rozgrywce rankingowej. Ostatnio jednak spotkałem Barakę z ruchem specjalnym "wypatroszenie" którego w podstawowych wariantach nie ma..o co chodzi ? To da się zmodyfikować ten wariant pod rank czy nie ???


Warianty domyślne na postaciach nie są tymi turniejowymi. Gram Baraką i też się zdziwiłem. W tworzeniu postaci w zakładce ze specjalami możesz ustawić gotowy szablon. Tam masz te z pucharkami do wyboru czyli właśnie te turniejowe/rankingowe.

12
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 09, 2019, 09:45:49 pm »
Shao w końcu ma jakiś potencjał, bo nie jest już tak mizernym klocem. TP Scorpiona jako high to świetna wiadomość. Gerasowi zabrali konkretne akcje, więc też trochę się łysy stonuje. To tak na szybko. Szkoda tylko, że po jebanych 4 miesiącach od premiery balans wprowadzili w takiej garstce zawodników. No ale hurray! Cieszmy się. Nowy Guilty Gear coraz bliżej.

13
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 01, 2019, 03:21:28 pm »
ProTip: ta czapka to jeszcze najlepszy z dostępnych modeli. Prócz niej jest do wyboru jarmułka z pejsami i beret z anteną.

14
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Lipca 29, 2019, 11:25:59 pm »
Panowie dla przykładu ja grałem od początku Gerasem, bo się mocno napaliłem na klimat tego zawodnika. Po 2 tygodniach mi przeszło, bo ta postać jest ewidentnie za mocna. Potem grałem Skarlet i jest IMO fajna. W końcu przesiadłem się na Shao dla klimatu i uważam, że naprawdę sporo się nim nauczyłem. Tylko pytanie co z tego? Geras 4 mocne crushing blow + instant cast piaskami. Shao jeden crushing funkcjonalny i najgorszy projectile w grze. Między tymi zawodnikami jest dosłownie przepaść nie do ogarnięcia. Nawet już nie wspominam o tym jak trudno jest Shao wyegzekwować combosy kiedy innymi zawodnikami to trzeba by grać czołem po podpiętej gitarze z Guitar Hero żeby combosa dropnąć. Generalnie jestem na tego MK mocno wkurwiony bo gra ma niesamowity potencjał, ale to trzeba balansować. Trzeba siąść i spędzać kurwa godziny na graniu a nie na wymyślaniu czy jestem facet czy kobita. Tak - poję do tego chłopa co to tam na wizji się w castach udziela i cyrkuje. Ten deal z WB też mi już czkawką wychodzi. Fajnie, że jest Injustice i MK, ale do chuja wafla zostawmy te serie ich własnym biegom. Na cholerę te idiotyczne crossovery. A zawodnicy gościnni to już w ogóle parodia. Najpierw było zdziwienie w MK9, potem konsternacja z MKX i teraz z MK11 zwyczajnie się wkurwiam. Fujin, Reiko, Havik, Drahmin - to tylko szczyt góry lodowej. No ale nie, chuja, będzie Terminator i Joker. Pasują idealnie. Jak łysy z Brazzers na audiencji u papieża.

15
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Lipca 28, 2019, 12:18:07 am »
Panowie tak generalnie, to MK jest mordobiciem z klimatem i niczym więcej do zaoferowania pod względem balansu. Kiedyś teleport miał Scorpion i Raiden. To było już git. Nie wiem na jaką cholerę co drugiej postaci teraz wciskają durne portale i chuj wie jakie jeszcze cuda. O tym, że chciał bym powrotu do WALKI zamiast gunfestu to już tu nie raz pisałem. Wymyśliły dekle jakieś skurwiałe postacie jak Erron co to praktycznie cały mecz możesz sobie po strzelać. To samo Cassie. Ta gra już od 3 części miała klimat z dupy wyciągnięty. Czy to się zmieni? Nie, bo odbiorcy wolą komiksowe pojedynki i to właśnie kupują. Gry techniczne w których walczyło się na rączki i nóżki odeszły do lamusa. Virtua Fighter umarło, a Tekken zrobił się drugim gównofestem. Wierzcie mi lub nie, ale ja MK online już nie załączam, bo po prostu jestem za stary żeby grać w grę dla wkurwiania się. Najlepszym tego przykładem jest Ptysiu i jego Erron. MK Balansu nie ma, mieć nie będzie i co za tym idzie nie powinno w ogóle mieć wstępu na EVO. No ale kasa się liczy. Dali by spokój z jakimiś wariacjami skoro nie mogą tego na tyle dobrze zrobić, że ponad połowa skilli do customizacji jest zamknięta na oficjalnych turniejach. Zamiast tego ascetycznie wykonana lista ruchów z sensem, gdzie można by było naprawdę balansować temat. No ale co ja się oszukuję, kiedy dna NRS ważniejsze niż jakość gry i netcode jest ubieranie Jacqie w tęcze, robienie na siłę postaci homo i eleganckie lizanie rowa zakończenie Jaxa-,- Idę zaraz pooglądać galę UFC na odstresowanie.

Strony: [1] 2 3 ... 40