'

Aktualności: Mortal Kombat Center - strona wraca jako archiwum.

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - nunx

Strony: [1] 2 3
1
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Wrzesień 10, 2019, 01:59:31 pm »
O k...a Rain... Matura z polskiego zdana na 5...:)

Ja az takiej weny nie mam, ale cos ode mnie...
Jak dobrze zauwazyłem... opisujesz tutaj walke w lidze kombat... ja czesciej gram online w króla wieży... i tam troche jest inaczej...
Widzialem juz cudownie wymiatajaca Frost, zajebiscie wkurwiajacych Kollectorów... ten cios jego firmowy, ktory wyglada jak maly kombos przy odpowiednich rekach i szybkosci zamiata kazdego... dodatkowo dostal po zmiananch pelniejszego kombosa z wyrzuceniem w góre...

Gralem tez z Raidenem, ktory wymiatal kazdego... ma jeden z najłatwiejszych kombosów, ktory zabiera ponad 30% zycia za jednym zamachem... grunt to opanowac jego wejscie podczas walki... a juz takiego typa widzialem... latal teleportem i wpierdalal sie w nogi, ze nie szlo zablokowac... a jak juz Cie wjebie w ten krąg pioruna pod kombo to kawke pije i czekam az mnie zrzuci na ziemie...

Jax... na 1000% popieram... to napierdalanie rekami jest nie do zablokowania jak ktos umie, a nawet i nie umie grac!!!
W tym momencie jak tak pomysle głebiej, to chyba juz ze scorpionem mam wiecej wygranych... mozna powiedziec, ze ten gosc bierze do reki wszystko co mu sie nawinie... popierdolone!!! Ani Geras ani Kotal z tych wiekszych fighterów mu obecnie nie dorównują...

Za to uwielbiam grac przeciwko Soniczce i Casie...  pewnie tylko dlatego, ze gram Jade... osłona na pociski i temat załatwiony jak dla mnie:)

I tu dodam... nienawidze walczyc przeciwko Jad... To moja postac ale tez wiem z czym to sie je i czesto sam dostaje wpiernicz wlasnie od Jade... O dziwo stosunkowo malo popularna postac jak na jej mozliwosci... Jedyna tarcza na pociski...
Ja nie wiem co to narzekanie na strzelanki mortalowe, bo tarcza zalatwia problem przeciwko kazdemu... dodatkowo tak jak napisal Rain... zasieg kija "podbrudkowego" mega ułatwia a dodatkwowo aktywuje crushinga... ponadto drugi Crushing tez wchodzi łatwo z kolanka i ciagnie po zyciu jak zakonczysz to kombosem:)
Ogolnie dla mnie pelna postac... minimalnie za wolna w zwarciu... za to póldystans i dystans oraz pocztaki kombosów z crushinga na mega plus!!! Jedynie Sindel moge polubic bardziej, jak nie spierdola;)

2
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Wrzesień 10, 2019, 09:52:32 am »
Generalnie sie zgadzam, chociaz z tych rzeczy co napisał Rain to osobiscie najbardziej wkurwia mnie...
wywalanie z neta,
Scorpion do zarzygania,
Rywal, który po przegranej walce zmienia na swojego asa... czyli sapamera, zonera!
Ograniczenie tej gry online do 5 postaci na krzyż.

Za to inaczej niz Rain mam z Sonyą. Uwielbiam z nia walczyc online, jedna z najłatwiejszych dla mnie postaci do pokonania, za to ciagle nie radze sobie ze Scorpionami i spamujacymi Shangami.

3
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Wrzesień 09, 2019, 05:50:56 pm »
A co...? Miales "przyjemnosc" wlaki z 10 z rzędu Scorpionami?😉

4
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpień 23, 2019, 07:26:58 pm »
To zamiast sie wkurwiac, nie lepiej  Ci olac warianty turniejowe i grac swoją kombinacja w king of the hill czy zwyklych pojedynkach online...?
W krolu wiezy jest tez super zabawa i grasz wtedy swoim gosciem.

5
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpień 22, 2019, 09:08:24 pm »
Balansu nie bylo i nigdy nie bedzie bo to jest po prostu niemozliwe do zrobien8a w taki sposob, by kazda postac miala unikatowe ciosy a jednoczesnie taki sam poziom ich zadawania i obrony. Gdyby tak bylo to fajterzy byli by tacy sami a roznica polegalaby tylko na nazwie i wygladzie.
Przykre jest tylko to ze 90% ludzi ktorzy walcza np. Scorpionem wcale go nie lubia ale jest latwy w obsludze to nim graja. A my sie wkurwiamy bo chcemy grac naszymi ulubionymi postaciami a nie isc slepio jak inni w łatwizne...

6
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpień 21, 2019, 01:00:12 pm »
I to jest wlasnie chujnia ... pokazuje sie Sindel a daje terminatora...
A myslalem ze bedzie juz we wrzesniu... a idz pan w chuj!

7
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpień 20, 2019, 06:52:18 pm »
U mnie KL cos 18-14 na plus i ranga champion, chociaz ostatnio stracona sztucznie tylko dlatego, ze 5 dni nie gralem i zaczeli odejmowac mi punkty. Wiekszosc porazek ze scorpionem... juz patrzec na niego nie moge i... przeciwko Erronowi. Co ciekawe, erron to taka postac, ktora im lepiej nim ktos gra tym mi jest latwiej... najgorsi sa ci, co nic nie potrafia i napierdalaja 2 ciosami na krzyz... wiadomo jakimi😉

Niestety tez mam problem jednej postaci... Jade mam od poczatku graną i nawet jak probuje kims nowym grac to jednak intuicyjnie mam w pamieci ciosy Jade... mam nadzieje, ze Sindel to odczaruje😀

8
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpień 15, 2019, 08:42:06 pm »
No wlasnie... dochodzimy do sedna... samo strzelanie nie jest zlem, problemem jest balans strzelania... jedni maja szybkie gora dol... inni ledwo gora o predk9sci zolwia...

9
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpień 15, 2019, 08:03:17 pm »
Strzelanie zawsze bylo w MK. Problemem jest tylko teraz wywazyc to i nie przesadzac... niech kazfa postac ma 1 strzelanie, ktora mozna w miare latwo zablokowac i wystarczy...
Ja grajac Jade akurat ze strzelabiem radze sobie, ale to w zasadzie jedyna postac ktora dostala tarcze na pociski... za to wkurwiaja mnie inne rzeczu wiec ile nas jest tyle glosow na rozny temat😉

10
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpień 15, 2019, 07:04:16 pm »
No ja wlasnie od zakupu gram Jade i pewnie dlatego strzelanie tak mnie nie wkurza...
Baraka tez bywa wkurzajacy... a strzelanie iskrami ma chyba nawet szybsze niz luk nightwolfa...
Ja wczoraj sprobowslem injustice 2... tam to dopiero jest brak balansu... jedna postac ma 4 strzelania z dystansu gdzie inna nie ma w ogole...😂

11
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpień 15, 2019, 06:18:07 pm »
A kim grales?
P.s. ja wczoraj zagralem 3 walki z nightwolfem w sieci i wszystkie wygralem

12
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpień 02, 2019, 02:58:11 pm »
Mysle, ze i Sindel i Fuijn przebija Nightwolfa...  nie wiem dlaczego, ale gdyby nie wilk i niedźwiedź co jakis czas przywoływane... to jakos tak malo nigtwolfa w nightwolfie... Niby łuk, niby topór jest.... ale jakos tak kombosy zerzniete z innych postaci...

13
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpień 01, 2019, 03:35:44 pm »
Troche mało w nim egzotyki mam wrazenie.... ale moze sie czepiam...

Taki troche Kabal, Sub Zero i Kotal z dawką indiańskiej fantazji...;)

14
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Lipiec 30, 2019, 11:05:50 am »
A ja widziałem kilka razy online mega dobrze grających Shao... problem Shao jest taki, ze musi byc w ciagłej ofensywie... walka na dystansie to dla niego koniec, ale z bliska napierdala czasami jak głupi... niestety okupione to jest pewnie dlugim treningiem...
Za to Gerasem inaczej niz Luna raz sprobowalem i kompeltnie mnie zniechecil...moze za malo sie przylozylem, nie wiem, ale jakis taki mi sie wydał toporny... cieżki... to jest chyba jedyna postac gdzie gram w sieci i mowie... "Kurwa jak Ty chlopie robisz tym Gierkiem, ze tak mnie napierdalasz tym ciezkim klocem";) A piasek to chyba najbardziej wkurwiajacy crushing blow w grze... ;)

A moze Panowie to nasze marudzenie to jednak subiektywne mocno odczucia, moze ilu ludzi tyle roznych emocji...
Bo tak w sumie jakby pomyslec nieco chłodniej, to jakby zrobienie tego balansu mialo wygladac...??
Siada 10 chłopa i debatuje... hmmm scorpionkowi zabierzemy teleport, jade zamiast kija dam rekawiczki... Geras od dzis zamiast piaskow dostanie kapiel w wodzie... ;) Oczywiscie troche sie teraz wyglupiam, ale ten balans zrobiony byc powinien przed wydaniem gry... teraz gdy postacie sa ograne wywrociloby wszystko do gory nogami... Po prostu czasami ma sie wrazenie, ze gra jest za szybko wydawana... powinno byc tak... mamy finalna wersje i siadamy przez miesiac do grania... testujemy... prowadzimy statystyki i poprawiamy umiejetnosci badz zabieramy innym... dopiero wtedy wydajemy a nie wydajemy, bo kasa i kasa, a pozniej jakos bedzie.... a bedzie juz za pozno na poprawki...

15
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Lipiec 29, 2019, 06:19:56 pm »
Ja osobiscie gram Jade i wcale jej tarcza na pociski nie zalatwia sprawy... z reszta nie jest ani wybitna pistacia z umiejetnosciami ani tez jakos wybitnie nie jest chetnie wybierana... ot taka sredniaczka... brak balansu jest calosciowo widoczny... scorpion np ma slabe strzelanie ale jest tak wkurwiajacy z tym szybkim z dupy teleportem ze grasz ciagle na bloku.
Rain tez ma racje... sam tez kilka razy widzialem jak kano kung lao czy nawet kollector z kotalem totalnie dominowali w sieci, wiec mozna i mniej popularnymi postaciami nauczyc sie walczyc, zastanawiam sie ile tylko dziennie trzeba trenowac by byc tak swietnym takim kollectorem...
P.s. d'vorah tez raz w sieci wymiatala... co to byl za widok😉

Strony: [1] 2 3