Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ender

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 9
31
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 26, 2019, 09:15:17 am »
Zaczynając od Kano to tym co go wyróżnia są jego ciosy. No może tak naprawdę to jeden cios, jak absurdalny by on nie był. Może nie uzasadnia to obecności tego dżentelmena w każdej części, ale jest dość ważnym jego atutem. Czytając wasze komentarze, to mam wrażenie, że bardziej niż nowej gry oczekujecie serialu lub książki. Ja rozumiem, że życie się różnie układa i nie na każdą część gry mamy czas, żeby się w nią zaangażować, ale gra ma być grywalna, a nie oglądalna. Moim zdaniem Kano jest postacią, która przynajmniej od dwóch części jest robiona jako łatwa do opanowania na początek. Silny projectile, silny wakeup, szybkie skrócenie dystansu canonballem. Wszystko to jest bardzo łatwe do opanowania i można skutecznie zdominować przeciwnika, ale jest bardzo karalne, więc nie nadaje się za bardzo na średnio zaawanasowanych.

Co do kombat kidów to uważam, że Cassie i Jacklin cierpią ma brak jakichkolwiek charakterystycznych cech w kwestii ciosów. Na poropsie oczywiście fatality z selfie, ale tylko to. Ciosy Takedy są dość charakterystyczne i dla tego się dla mnie broni, z Kung Jinem podobnie (chociaż w jego przypadku twórcy chyba sami nie wiedzieli czego tak do końca chcą). Gdyby obaj panowie nie mieli koneksji rodzinnych z resztą, to dla mnie byłoby lepiej. U Errona, Kothala i Dvorah ten ich archetyp zbyt bardzo przeważa nad ich indywidualnymi charakterami. Poza tym weź Eron kup se jakiś nowszy pistolet, naprawdę działają lepiej. Gdyby chociaż ten jego był jakiś magiczny, ale nie. Po prostu koleś został 200 lat z tyłu i się nie rozwija. Ferra/Torr to według mnie świetny pomysł i na ciosy i to z symbiontem, ale na subbosa, a nie na zwykłą postać.

Co do Gerasa to dla mnie jest bardzo klimatyczny. Widać oczywiście podobieństwa do Tremora, ale bez przesady, kopia to to nie jest. Pisałem wcześniej, że Tremor też się może pojawić w grze, mam w pamięci jak mnie zaskoczyli umieszczając w grze z 2011  Ermaca i Kensiego. Myślałem, że nie dadzą dwóch telepatów, a tu udało im się nadać im zupełnie różne charaktery (jeśli chodzi o gameplay).

Jak ja chcę, żeby Kronika była niegrywalną postacią. Historia ma moim zdaniem potencjał, ale boję się w którą stronę ją popchną. Wiele osób wskazywało, że screeny z Liu i Kungiem przypominają Shaolin Monksa. Zmroziła mnie wizja, że w tej części będziemy kolejno odwiedzać poprzednie części mortala. I o zgrozo łatwo moglibyśmy odwiedzić nie tylko mythology i special force, ale nawet MKvsDC. Niech ta część nie będzie powtórką starych historii, a niech przejdzie do jakiś nowych światów/ wymiarów, czy chociażby do przodu w czasie.

32
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 18, 2019, 08:45:25 pm »
Obejrzałem trochę więcej i mam następujące przemyślenia:

Fabuła ma spory potencjał. Nie wiemy w jaki sposób ta Kronika jest w stanie manipulować czasem. Musi mieć jakieś ograniczenia, bo inaczej nie byłoby o czym robić historii. Jeżeli nasi bohaterowie byliby świadomi zmian w liniach czasowych to można by tu wpleść "poważne" wybory naszych bohaterów. Na przykład Sonia może stanąć przed wyborem: zostaje jak jest, czy zmieniamy czas na poprzednią wersję, kumple nie giną, ale córka nigdy się nie rodzi. Wydaje mi się, że takie poważniejsze ujęcie opowieści, a nie komiksowe, mogłoby się udać. Poza tym, jeżeli już ta Kronika wpływa na wydarzenia, żeby coś osiągnąć, to nie wiemy czy historia jaką znamy z klasycznych części, jest oryginalna. Pytanie czy w takim przypadku można w ogóle mówić o czymś takim jak oryginalna linia czasowa. Z drugiej strony nie wiemy też, co się tak naprawdę stało po zwycięstwie Shao nad Raidenem. Chyba nie ma żadnej oficjalnej wersji.

Gameplay wydał mi się prawie zupełnie taki sam jak w MKX. Oglądałem parę walk SonicFoxa i mi się nie podobało. Nie podoba mi się też to jak gra w MKX.

Castomizacja postaci jest mi obojętna, o ile nie będzie to wpływało na siłę zawodnika. Lepiej żeby było 'pay to look' niż 'pay to win'. Śmieszy mnie tylko, że mogli to zrobić też w Armagedonie, ale wtedy byłoby to chyba uznane za herezję.

Mam nadzieję, że Kronika będzie niegrywanym bossem. Mam być 25 postaci, tak? Mam nadzieję, że jest to liczone bez DLC. Mało było za to slotów na areny, co mnie martwi. Może kiedyś dodadzą.

Ed mówił, że słuchają fanów, którzy piszą w intrenecie. Krytykując MKX chyba wszyscy byliśmy zgodni, że łamanie kości w X-rayach to przesada. No to teraz mamy w gameplayu przebijanie się włócznią, czy przestrzelenie głowy na wylot. Wniosek z tego, że opinii z naszego forum nie uwzględniają. Czyli kłamał dzban jeden.

Jeszcze słowo o Fatality. Po pierwszym miałem wrażenie, ze może być dobrze, ale kolejne mnie jakoś zawiodły. Znowu obawiam się powtarzalności. W ogóle, od pewnego czasu, nie jestem fanem tego wykończenia. Mam nadzieję na powrót brutality w takiej postaci jak w MKX.

33
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 17, 2019, 11:58:21 pm »
To co? Dzielimy się wrażeniami?

Obejrzałem tę część zasadniczą, co był na niej Boon (nie wiem które to miasto), do pokazania gameplayu nowego gostka. W zasadzie nie wiem co o tym myślę. Z jednej stony wszystko wygląda ładnie, areny fajne, klimat gry mam wrażenie, jest taki mistyczny. I to mi się podoba. Z drugiej strony liczyłem chyba na jakąś rewolucję, a jej nie dostrzegam. Coś czuję, że nie wkręcę się aż tak jak w część z 2011 roku.

Ujawnione postacie mogą być. Pomysł na Scarlet fajny. Ten nowy gość też spoko. Można się pewnie czepiać, że trochę nawiązuje do tremora czy zieonej latarni, ale w sumie co z tego. Trzyma klimat. Swoją drogą dopuszam myśl, że Tremor pojawi się w tej części.

Fabuła? Jest potencjał, ale ostrożnie do tego podchodzę. Motyw, że wszystkie poprzednie turnieje były planem kogoś innego już był w serii przerabiany. Ważniejsze wydaje mi się jednak, jak zostanie zakończona ta historia. Oby oddalili się jak najdalej od znanych nam wydarzeń. Wyobrażam sobie, że na koniec mogą cofnąć się do zupełnie innego okresu w historii.

Motyw z rezygnacji z x-rayów na to nowe coś, póki co mi się podoba. Pasek ex-ów do ataku i obrony ciekawy, zaboczymy jak wyjdzie w praniu.
Nie zrozumiałem jak jest z wariacjami? Znowu 3 i różne ciosy, czy to 3 sloty na tą castomizacje, która mi się akurat nie podoba.

Jak wasze wrażenia?

34
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 08, 2019, 10:59:31 am »
Ja stawiam, że Shao to będzie zombie wskrzeszone przez Shang Tsunga, żeby być na jego posługi. Kiedyś myślałem, że to ręka Shinoka, ale tu widać wyraźnie, że inaczej wygląda. No chyba, że jakoś uległa deformacji.

Swoją drogą, to części Shinoka mogą i tak odegrać jakaś rolę w fabule. Nie wierzę też w brak Quan Chi w tej części.

35
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Grudnia 17, 2018, 11:09:48 pm »
Co do nowych postaci z MKX to dalej uważam, że Ferra/Torr nadałaby się na subbosa. Kotal, Eron, Jakie i Cassie to dla mnie niewypały. Dwora i Takeda mogą być. Kung Jin chyba najlepszy, ale w wersji z kijem.

Miałem nadzieję, że zrobią tę część ponownie opartą o turnieje, tak jak Mortal Kombat 2011.  Pierwszy turniej to by była oczywiście inwazja Raidena na Outworld. Widziałem to tak, że siły specjalne odmawiają wzięcia w tym udziału. Jako na swojego czempiona Bóg Piorunów stawia Kunga Lao, który jak wiemy z endingów jego i Kung Jina, stwierdził, że w zasadzie to bycie demonem już mu się znudziło i wraca na stare śmieci. Oczywiście za swoim wujaszkiem podąża zapatrzony w niego młody mnich. W czasie turnieju, a w zasadzie w jakimś kluczowym momencie, okazałoby się, że z tego bycia demonem to się nie da tak po prostu zrezygnować, a cała przemiana Lao to taka mistyfikacja. Kapelusznik zdradza ziemian, przy okazji zabijając kogoś ważnego. Napędza to konflikt w rodzinie, który może nadać obu postaciom nowego charakteru.

Powrót Cassie jest chyba nieunikniony, trzebaby pociągnąć wątek tej zielonej energii, który nie został chyba wyjaśniony. Co do powrotu Jaxa i córki, to o ile sam za nimi nie przepadam, to świadomy tego, że parytet ciemnoskórych musi zostać zachowany, nie chciałbym ich kopii pod innymi nazwami.

36
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Grudnia 07, 2018, 11:42:31 am »
Muzyka straszna, ale na szczęście nie ma nic do rzeczy.

Raiden całekiem ładnie wykończył Scorpiona. Czyżby nowe wykończenie, oparte na brutality z Trylogii?
Strój Raidena nie spododobał mi się. Na plus wkomponowanie w niego amuletu Shinoka.
Shao-Khan jakiś taki chudy mi się wydał. Zanim pojawiły się napisy myślałem, że to Liu się przebrał za imperatora. Po przyjżeniu się wydaje mi się, ze ma jakąś dziwną rękę.
Podejrzane to pojawienie się drugiego Skopiona. Może powróci Tag?
Łysy koleś stoi przy klepsydrze, gdzie piasek sypie się do góry. Znowu zabawy z czasem?

Jaram się!



37
Pomoc / Odp: MK 10 zmienianie się przycisków do zrobienia kombosa
« dnia: Lutego 16, 2018, 10:56:52 am »
Cześć BoxTheBox,

nie wiem czy ja czegoś nie rozumiem, czy z Ciebie jest taki dobry troll, ale pociągnę temat.

Musisz sobie podzielić przyciski w grze na dwie grupy: związaną z chodzeniem postacią oraz pozostałe. I teraz tak, jak chcesz wykorzystać włócznię Scorpiona robisz Przód, Tył i przycisk odpowiadający za odpowiednią pięść. Czyli, jak przeciwnik stoi bardziej na prawo niż ty robisz (według domyślnych ustawień PC) d,a,j - zaczynasz od 'd' bo poprzez ten klawisz Twój przeciwnik podejdzie w stronę przeciwnika. Natomiast jeśli stoi on na lewo, to robisz a,d,j.

O drugiej przypadłości nie słyszałem. Może poproś rodziców, żeby wyłączyli kontrolę rodzicielską na komputerze i wtedy spróbuj ;) ( jeśli jesteś sierotą to żart jest nie na miejscu i z góry przepraszam)

38
Nowości / Odp: INJUSTICE 2
« dnia: Listopada 11, 2017, 11:45:39 pm »
Pewnie nikogo to specjalnie nie obchodzi (mnie w sumie też nie za bardzo), ale widzieliście Fighter Pack 3?

Co jak co, ale konformistami to tam w NeherRealm Studio to nie są :D

39
Pomoc / Odp: Mortal Kombat XL PS4 problem z grą
« dnia: Stycznia 11, 2017, 10:38:33 am »
Rozumiem, że nie możesz w ogóle wejść w opcje fabuła, czy w sieci. Jeżeli nie masz PS Plus, próba gry w sieci powinna Cię chyba przenieś do PS Store.

A jesteś pewien, że gra się cała pobrała? To się sprawdza, będąc w głównym menu konsoli po najechaniu na ikonę gry, naciskasz na padzie Opcje, a następnie wybierasz Informacje. Gra się może uruchomić już po pobraniu coś ponad 6 Gb, a docelowo musi się pobrać ponad 40. 

40
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Października 08, 2016, 09:28:32 am »
Zagrałem wczoraj w tygodniową wieżę i miałem możliwość wypróbowania nowych wojowników. Bo Rai Cho zaplusował. Ten z Teksańskiej masakry, aż się zdziwiłem, też. Żałuję, że nie zrobili z niego pełnoprawnego mortalowego wojownika. Triborg ewidentnie najlepszy. Może nawet spośród wszystkich wojowników. To jest chyba jedyny słuszny kierunek, jak powinny wyglądać wariacje postaci. Obcy mnie zawiódł. W sumie nie wiem czemu, ale miałem względem niego jakieś nadzieje. Może przez to, że wychodzi z takatianina. Ot, takie moje wrażenia :) 

41
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Września 05, 2016, 11:41:19 pm »
Wie może ktoś, kiedy mają wydać ten dodatek na PC?

Parę dni temu widziałem, że grali ludzie na necie w "MKX online beta". Dzisiaj zauważyłem, że do osiągnięć dodali nowe zadania, związane z Kombat Pack 2. Wydaje się jakby to miało nastąpić już tuż, tuż. 

42
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 05, 2016, 12:36:18 pm »
Też uważam, że można jeszcze wiele poprawić na tę generację konsol, ale stawiałbym, że teraz tworzą inną grę. Sam chciałbym chodzonej bijatyki o Smokeu. Ostatnio naszła mnie taka myśl, że skoro zrobili już taką fajną kryptę to teraz zrobią FPSa :)   

43
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - spis graczy
« dnia: Maja 03, 2016, 11:24:30 pm »
Cześć, jakiś czas temu kupiłem MKX na PC i chciałem się was poradzić, od którego wojownika zacząć?

A tak na poważne do prosiłbym o dodanie mnie do listy graczy PC. Mój nick na steamie to ender139.
Jeżeli ktoś jeszcze gra i chciałby poprawić sobie statystyki to zaprasza do zapraszania :)

44
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 21, 2016, 11:06:04 am »
Co do wersji na PC, to pewnie po prostu nie ma jej kto zrobić. Pewnie po wpadce z jakością MKX, przestali współpracować ze studiem, które je robiło, a nikomu nie chciało się (czytaj byłoby za drogo) wczytywać się na nowo w kod.

Ja póki co nie widzę przesłanek zapowiadających, że to koniec z kombat packami. Nazwanie tej wersji L, a nie "komplete edition" wręcz wskazuje, że tego nie wykluczają. Na tę chwilę stawiałbym, że na początku jesieni zobaczymy nowy zestaw wojowników.

45
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 15, 2016, 10:19:04 am »
Są firmy które dają DLC za darmo, nawet w MK 2011 było kilka strojów do ściągnięcia bez opłat na konsoli. To czy firma coś daje, czy nie wpływa na opinie o niej. I tu mechanizm jest stary jak świat: im więcej i ciekawszej zawartości dają za darmo tym lepiej się mówi o grze. Im droższe DLC i mniej ciekawych motywów tym więcej narzekań.

Spraw z opłatą za DLC to w zasadnie pretensje do WB, a nie NS. Do Eda, przynajmniej tak mi się wydaje, są tu pretensje o to co robi z grą. To tak jakby Twój ulubiony zespół nagrał piosenkę disco polo. Może powiedziałbyś, że rozumiesz, że muszą zarabiać. Ja bym tak nie zrobił, bo ja się w to w jakiś sposób zaangażowałem i mam oczekiwania. Jeżeli Twój ulubiony zespół gra akurat disco polo, to traktuj że tego przykładu nie było :).

Co do nowych postaci to
- Triborg - Wow. Jak nie lubię robotów, to oni zapowiadają się super. Szczególnie Smoke. Przekonuje mnie to do tego, że tak właśnie powinny wyglądać wariacje.
- Ten koleś z piłą - porażka. Na razie nie pokazali w nim nic ciekawego. Nadzieję, że biorą taką absurdalną postać bo mają jakiś na nią pomysł legły w gruzach.
- Bo Rai Cho - Ach... Po co te fekalia. Jakby nie to, były całkiem fajny. Zauważyłem, że w jednej z wariacji świeci mu się butelka przy pasie, czyli pewnie będzie pił sok z gumi-jagód. Czyżby Tami w Kombat Pack 3?
- Alien - o dziwo mam całkiem dobre odczucia. Nadzieje, że będzie wychodził z różnych wojowników, też raczej już zaprzepaszczone, a i cach Baraki jakoś strasznie dużo się nie dopatrzyłem. Nie mniej jego gameplay wydał mi się całkiem ciekawy.


Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 9