'

Aktualności: Mortal Kombat Center - strona wraca jako archiwum.

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ender

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 9
31
Nowości / Odp: INJUSTICE 2
« dnia: Listopad 11, 2017, 11:45:39 pm »
Pewnie nikogo to specjalnie nie obchodzi (mnie w sumie też nie za bardzo), ale widzieliście Fighter Pack 3?

Co jak co, ale konformistami to tam w NeherRealm Studio to nie są :D

32
Pomoc / Odp: Mortal Kombat XL PS4 problem z grą
« dnia: Styczeń 11, 2017, 10:38:33 am »
Rozumiem, że nie możesz w ogóle wejść w opcje fabuła, czy w sieci. Jeżeli nie masz PS Plus, próba gry w sieci powinna Cię chyba przenieś do PS Store.

A jesteś pewien, że gra się cała pobrała? To się sprawdza, będąc w głównym menu konsoli po najechaniu na ikonę gry, naciskasz na padzie Opcje, a następnie wybierasz Informacje. Gra się może uruchomić już po pobraniu coś ponad 6 Gb, a docelowo musi się pobrać ponad 40. 

33
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Październik 08, 2016, 09:28:32 am »
Zagrałem wczoraj w tygodniową wieżę i miałem możliwość wypróbowania nowych wojowników. Bo Rai Cho zaplusował. Ten z Teksańskiej masakry, aż się zdziwiłem, też. Żałuję, że nie zrobili z niego pełnoprawnego mortalowego wojownika. Triborg ewidentnie najlepszy. Może nawet spośród wszystkich wojowników. To jest chyba jedyny słuszny kierunek, jak powinny wyglądać wariacje postaci. Obcy mnie zawiódł. W sumie nie wiem czemu, ale miałem względem niego jakieś nadzieje. Może przez to, że wychodzi z takatianina. Ot, takie moje wrażenia :) 

34
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Wrzesień 05, 2016, 11:41:19 pm »
Wie może ktoś, kiedy mają wydać ten dodatek na PC?

Parę dni temu widziałem, że grali ludzie na necie w "MKX online beta". Dzisiaj zauważyłem, że do osiągnięć dodali nowe zadania, związane z Kombat Pack 2. Wydaje się jakby to miało nastąpić już tuż, tuż. 

35
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Maj 05, 2016, 12:36:18 pm »
Też uważam, że można jeszcze wiele poprawić na tę generację konsol, ale stawiałbym, że teraz tworzą inną grę. Sam chciałbym chodzonej bijatyki o Smokeu. Ostatnio naszła mnie taka myśl, że skoro zrobili już taką fajną kryptę to teraz zrobią FPSa :)   

36
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - spis graczy
« dnia: Maj 03, 2016, 11:24:30 pm »
Cześć, jakiś czas temu kupiłem MKX na PC i chciałem się was poradzić, od którego wojownika zacząć?

A tak na poważne do prosiłbym o dodanie mnie do listy graczy PC. Mój nick na steamie to ender139.
Jeżeli ktoś jeszcze gra i chciałby poprawić sobie statystyki to zaprasza do zapraszania :)

37
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Styczeń 21, 2016, 11:06:04 am »
Co do wersji na PC, to pewnie po prostu nie ma jej kto zrobić. Pewnie po wpadce z jakością MKX, przestali współpracować ze studiem, które je robiło, a nikomu nie chciało się (czytaj byłoby za drogo) wczytywać się na nowo w kod.

Ja póki co nie widzę przesłanek zapowiadających, że to koniec z kombat packami. Nazwanie tej wersji L, a nie "komplete edition" wręcz wskazuje, że tego nie wykluczają. Na tę chwilę stawiałbym, że na początku jesieni zobaczymy nowy zestaw wojowników.

38
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Styczeń 15, 2016, 10:19:04 am »
Są firmy które dają DLC za darmo, nawet w MK 2011 było kilka strojów do ściągnięcia bez opłat na konsoli. To czy firma coś daje, czy nie wpływa na opinie o niej. I tu mechanizm jest stary jak świat: im więcej i ciekawszej zawartości dają za darmo tym lepiej się mówi o grze. Im droższe DLC i mniej ciekawych motywów tym więcej narzekań.

Spraw z opłatą za DLC to w zasadnie pretensje do WB, a nie NS. Do Eda, przynajmniej tak mi się wydaje, są tu pretensje o to co robi z grą. To tak jakby Twój ulubiony zespół nagrał piosenkę disco polo. Może powiedziałbyś, że rozumiesz, że muszą zarabiać. Ja bym tak nie zrobił, bo ja się w to w jakiś sposób zaangażowałem i mam oczekiwania. Jeżeli Twój ulubiony zespół gra akurat disco polo, to traktuj że tego przykładu nie było :).

Co do nowych postaci to
- Triborg - Wow. Jak nie lubię robotów, to oni zapowiadają się super. Szczególnie Smoke. Przekonuje mnie to do tego, że tak właśnie powinny wyglądać wariacje.
- Ten koleś z piłą - porażka. Na razie nie pokazali w nim nic ciekawego. Nadzieję, że biorą taką absurdalną postać bo mają jakiś na nią pomysł legły w gruzach.
- Bo Rai Cho - Ach... Po co te fekalia. Jakby nie to, były całkiem fajny. Zauważyłem, że w jednej z wariacji świeci mu się butelka przy pasie, czyli pewnie będzie pił sok z gumi-jagód. Czyżby Tami w Kombat Pack 3?
- Alien - o dziwo mam całkiem dobre odczucia. Nadzieje, że będzie wychodził z różnych wojowników, też raczej już zaprzepaszczone, a i cach Baraki jakoś strasznie dużo się nie dopatrzyłem. Nie mniej jego gameplay wydał mi się całkiem ciekawy.


39
Mortal Kombat X / Odp: Problem z combo [video]
« dnia: Styczeń 01, 2016, 09:11:03 pm »
W zasadzie to się nie znam na tej części, ale skoro mądrzejsi milczą to się wypowiem.

Moim zdaniem bardzo szybko wciskasz te przyciski. Zapewne nie jest to złe, ale spróbuj podzielić to na dwie części. Najpierw x,x,b pewna pauza i dopiero dół, tył, x. Piszę pewna pauza, bo to już trzeba wyczuć.
Skoro ten dziwny tryb pada "pomagający" wykonywać ciosy masz wyłączony, to podejrzewam, że jak za wcześnie połączysz sekwencje wówczas druga część może być odrzucana.

40
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Grudzień 27, 2015, 12:35:46 am »
Ja to widzę tak, że dusza jest tym co daje wojownikowi moc. To znaczy, np. dusza Suba pozwala kontrolować lód. Dlatego ciało cyborga potrzebuje duszy. Dla uzasadnienia swojego stanowiska dodam, że Shang porywał dusze innych by posiąść ich moc. Dusza jest oderwana od ciała i może istnieć poza nim, np. w Shangu. Ciała jakie Quan dał swoim niewolnikom również uważam za nowe. W kwestii tych dusz to trudno rozmawiać, bo nie mamy zdefiniowane czym one są. W zasadzie to chyba próba tej definicji jest celem tych rozważań.
To od razu powtórzę jak widzę Noob Saibota. Jest to pasożyt, który wykorzystuje moc duszy gospodarza, do zasilania soich mocy (to wyjaśmnia pytanie Flixa). Ciało to może być nawet i jego. Nie wiem skąd informacja, że stworzył go Shinok, ale przyjmuję, że jest to potwierdzone. Nie przyjmuję natomiast, żeby musiał go tworzyć bez własnej woli. Shao Khan stworzył Ermaca, który miał własną wolę. Czemu Shinok nie miał by zrobić tak samo? Z jednej strony ktoś kto ma swoją wolę może sprawnie niezależnie wykonywać trudne misje. Z drugiej nie zagraża twórcy, który jest potężnym, nieśmiertelnym bogiem. Wątek nazwy Noob w Deceptikon, jest chyba bezsensowny. W zakończeniu pojawia się nazwa Noob Saibot, a pisanie na pasku energii Noob Saibot / Smoke byłoby niepoważne.
Co do wolnej woli u robotów, to tu konstruktorzy spartaczyli. Cyrax postanowił się zbuntować (MK4), Sektor zabić wielkiego mistrza (MK 2011), Sub-Zero też wrócił do swoich (2011). Smoke odkrył, że ma duszę w MK3 i postanowił pomagać Sub-zero. W ogóle w MK3, twórcy mówiąc o duszy, mówili chyba o wolnej woli. 
Kwestia jeszcze po co Quan miałby wykorzystywać demony, skoro może sam wpływać na przynależne mu dusze. Pożenił  Hanzo z Scorpionem, Bi Hana z Noobem i wpłynął na wyzwolenie Enenry w Smoku. Wniosek mam taki, że te połączenie wojownika z jakimś demonem pozwala go lepiej kontrolować. Jeśli nie Quanowi to przynajmniej temu demonowi. W zakończeniu Kunga Lao uwalnia się z pod magii Quana, chyba samy treningiem. Swoją drogą również tym postacią, które opanował Quan nie odmawiał bym wolnej woli.
Zakładamy, że twórcy takie sprawy mają w głębokim poważaniu, ale dla siebie próbujemy stworzyć ramy, w których to się będzie trzymać kupy.

41
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Grudzień 25, 2015, 09:21:57 pm »
Takie moje przemyślenia po waszej dyskusji.
Ja bym tej duszy cyborgom nie odbierał. Wydaje mi się, że ta cała transformacja w Lin Kuei miała na celu oficjalnie polepszenie warunków fizycznych wojowników, a nieoficjalnie pozbawienie ich wolnej woli. Nie możemy jednak zapominać, że ten klan to też mistycyzm. Może potrafią przenieść duszę w maszynę.
To, przynajmniej dla mnie, wydaje się być ciekawym tematem. Gdyby stworzyli Cyber Sub-Zero i dusza Kuai Lianga została rozdarta między dwa ciała. Nie byłby w pełni sił dopóki, ktoś nie zniszczy jednego z ciał.
Ciekawiej było by w wersji ze Smokiem, bo z jednej strony jego ciało jest w posiadaniu Enerny, więc przejście w cyber ciało mogło by być dla niego korzystne. Z drugiej demon chciałby zniszczyć cyber wersję, aby odzyskać pełnię sił.
Ze Smoka to w ogóle zrobiła się ciekawa postać. W dzieciństwie ktoś zaklął w nim demona. Nie wiemy, czy zrobiono to żeby demona powstrzymać, czy żeby dać mu moc. Jeśli druga wersja, to kto poskromił w nim demona (Lin Kuei?)? Mogli by zrobić całą grę tylko o nim, opowiadającą historię od dzieciństwa, do pozbycia się Enenry. Kończącą się przed nową częścią Mortala.
Co do Noob Saibota to ja sobie wyobrażałem, że to jest taka pasożytnicza rasa, która potrzebuje gospodarza. Czerpie z niego moc, aby wyzwalać własną moc. Współpracuje z  Quanem z własnej woli na zasadzie kontraktu – Ty załatwiasz mocnego gospodarza, a ja Ci pomogę. Patrząc w ten sposób Saibot może dowolnie zmienić front i przyłączyć się do innej postaci. Może też być narzędziem, aby wypędzić Enenrę ze Smoka.

42
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Grudzień 05, 2015, 08:39:05 pm »
Mnie zastanawia jeszcze brak na końcu loga STEAMu.

Nie wypuszczanie DLC na komputery byłoby rozsądne. Jak pamiętamy, firma robiąca wersję na PC zawiodła, a dzięki takiej zagrywce jakiś fan zapewne wykona całą pracę. Będzie zrobione taniej, lepiej, a na grach na PC i tak się zarabia chyba mniej niż na konsolach. :) Pytanie czy po takim modzie, będzie można pograć przez sieć. 

43
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Grudzień 05, 2015, 09:46:09 am »
Jedyne co jest ciekawe w tej postaci to to że wylazł z Baraaki i teraz ma cechy Tarkatana. A trzy wariacje? Zobaczycie, że w każdej z nich obcy będzie zrodzony z innej postaci i będzie miał ich cechy... Kolejny "ukłon" w stronę fanów którzy nie dostali swoich ulubionych wojowników.....

Oglądając filmik przeoczyłem ten fakt, także tu ukłony w stronę autora. Powyższa uwaga ociepliła dla mnie wizerunek Obcego o kilka poziomów. Można się dalej zastanawiać, z kogo by jeszcze mógł wyjść. Oczywiście rozumiem, że granie Baraką w stroju Aliena może być obrzydliwe, ale dla mnie - o ile gameplay będzie pasował - nie ma problemu. Mogą wydać później DLC w cenie kombat packa z 3 strojami, aby każdy wierny fan mógł zagrać Baraką w stroju Baraki :).

3-borg to fajny pomysł. Mam tylko nadzieję, że 3 wariacje będą się na tyle różniły, że będą to faktycznie 3 różne postacie. Wiem, wiem, mogę sobie pomarzyć. Czepianie się, że w efekcie dla każdego z cyborgów dostajemy po 1 wariacji, to czepianie się. Ciosy dla Smoka będą pewnie wzorować na postaci z MK3, a nie MK 2011. Smok w swojej nowej demonicznej formie pozostaje dla mnie dalej najciekawszą postacią.

Bo-Rai Cho... Tu nie mam zdania. Poczekam na gameplay. Sam wizerunek grubego mistrza sztuk walki mi raczej nie odpowiada, ale zobaczymy co potrafi. Uważam, że ciosów związanych z fekaliami mu nie dadzą, ale myślę, że temat przewinie się w Brutality/Fatality.

Co do 4 gościa, którego nazwy nie pamiętam i nie chce mi się zapamiętywać, to zgodzę się z PurpleRainem. Wybór tak absurdalny, że mogą zrobić z niego coś ciekawego. Na razie mam tylko niepokojące wrażenie, że postać może być komiczna. Mam tu na myśli, że może mieć system walki i wykończenia, które mają być w założeniu śmieszne.

44
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Grudzień 02, 2015, 09:31:18 pm »
Ja tam się spodziewam, że w czwartek ani się nie ucieszę, ani nie zasmucę. O ile nie stwierdzą, że zrobią jednak tylko dwie postacie. Pytanie, czy będą Oni (te postacie) wnosili coś gameplayowo, czy będą tylko mieszanką ciosów już dostępnych. A to czy będzie jakaś postać gościnna (ale jedna :) ) jest mi obojętne. Byle była tylko pasująca do klimatu.

45
Mortal Kombat X / Odp: Wyłączająca się gra
« dnia: Wrzesień 15, 2015, 12:58:04 am »
A próbowałeś zmniejszyć po prostu rozdzielczość?

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 9