'

Telefon Xiaomi z kartą Citi Simplicity

Autor Wątek: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna  (Przeczytany 586454 razy)

Offline aedaem2

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 15
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #990 dnia: Listopad 24, 2010, 12:02:13 am »
Jupii !! :D o taką Sonie mi chodziło ładna,seksowna ;D a nie jak baba która najadła się sterydów xD
Szukam chętnych do meczu ASG pisać !
Szukam chętnych do meczu ASG pisać !
Szukam chętnych do meczu ASG pisać !
http://www.takeagift.pl/polecam:428539  Rejestrujcie się ja już wygrałem koszulkę z autografem Moniki Pyrek !!

Offline lolLoL29

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 128
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #991 dnia: Listopad 24, 2010, 09:22:57 am »
Nie przepadam za Sonią ale jej design przypomina mi ten z MK4 ,w którym imo wyglądała najlepiej :D Więc mogę powiedziec że jestem zadowolony już z kolejnej postaci :) Oby tak dalej! A co tam nam z klasyków(MK1i2) zostało jeszcze ? Kano, Raiden , Baraka no i Shang(ale jego juz widzielismy w tle na jednej z aren) ewentualnie Jade... i nic do szczescia więcej nie trzeba:) no moze wiecej aren :)

Offline Semek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #992 dnia: Listopad 24, 2010, 10:10:59 am »
Nie przepadam za Sonią ale jej design przypomina mi ten z MK4 ,w którym imo wyglądała najlepiej :D Więc mogę powiedziec że jestem zadowolony już z kolejnej postaci :) Oby tak dalej! A co tam nam z klasyków(MK1i2) zostało jeszcze ? Kano, Raiden , Baraka no i Shang(ale jego juz widzielismy w tle na jednej z aren) ewentualnie Jade... i nic do szczescia więcej nie trzeba:) no moze wiecej aren :)

Chyba Tobie wieęcej nie trzeba:P Dla mnie jak nie będzie z mk3 kabala i sheevy  to będzie kupa.
Sometimes I hate the life I made
Everything's wrong every time
Pushing on I can't escape
Everything that comes my way

Offline lolLoL29

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 128
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #993 dnia: Listopad 24, 2010, 11:12:13 am »
Daj spokój :P Jedyne postacie z MK3 i UMK3 jakie jeszce jestem w stanie zaakceptowac to Sindel, Ermac i naprawde ostatecznie Kabal:P teraz posypie sie na mnie grad krytyki ale nigdy nie uważałem tej postaci za niezbędną :P Sheeve kiedys dażyłem sympatią ale były, lepsze, wyraźniejsze postacie niż ona w pożniejszych mortalach... Mysle że jeden czwororęczny/czteroręki wojownik wystrczy (Goro). Wiem, że masa z Was ma sentyment do tych postaci ale one podobnie jak Strayker czy Smoke- no kurcze nie umywają się np do Quana z czwórki. Pozatym niektóre z nich niszczą klimat dwóch pierwszych części.... Nie wiem jak Wy ale ja pamiętam swoje rozczarowanie jak dorwałem MK3 to nie było już to samo co 1&2, głównie przez zły dobór wojów. Jak narazie podobają mi się postacie, które umiescili w nowej grze nawet te z 3. Ale jak zaczną dawac wsztystkie ze wzgledu na to że były w klasykach... to dopiero może byc kupa.

Offline DrunkenSailor

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #994 dnia: Listopad 24, 2010, 04:01:00 pm »
Witam, mój pierwszy post, możliwe, że ostatni bo wolę obserwować niż się wypowiadać :)
Prosze, garfika Sonyi z CDA




w CDA poza tym, jest jeden artykuł o MK9 na 2 strony, i jeden, ogólnie o serii MK na 4 strony. Pzdr.

E: faktycznie rysunek
« Ostatnia zmiana: Listopad 24, 2010, 06:42:24 pm wysłana przez DrunkenSailor »

Kazek

  • Gość
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #995 dnia: Listopad 24, 2010, 05:05:26 pm »
Nie podoba mi się to wszędobylskie euforyczne podejście do wszystkiego co wyjdzie, bo zakrawa mi to na dziki hype na którym najczęściej potem przychodzi się nam przejechać. ZWŁASZCZA o MK nie powiem po obrazku, że ktoś mi się podoba i będą nim grał etc. Mając na uwadze starsze działa ekipy wolę po prostu podejść do tego ze stonowanym spokojem. Image ma fajny, jednak o czy postać fajna przekonamy się dopiero przy okazji jakiegoś pokazu.

POPRAWKA.
Rysunek, nie render.

POPRAWKA 2.
Bez sensu kamizelka skoro odkrywa połowę biustuXD
« Ostatnia zmiana: Listopad 24, 2010, 05:08:27 pm wysłana przez Kazek »

Offline Eric Draven

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 308
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #996 dnia: Listopad 24, 2010, 05:09:02 pm »
Wygląda zajebiście tak samo jak i arena The Church.Gra będzie zajebista najlepsza pod słońcem tak samo jak GRAN TURISMO 5 :) HYPE  FOREVER

Offline Cobra

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 605
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #997 dnia: Listopad 24, 2010, 08:12:56 pm »
Co do Sonyi to mam, to samo zdanie co Kazek - Nie chwalcie dnia przed zachodem słońca.

wygląd jest najważniejszy...

żartujesz sobie ze mnie ?

Odpowiedz mi na jedno pytanie
Gdybyś miał możliwość wyboru postaci z zajebistym designem lub postać ze znakomitą animacją ruchową co byś wybrał?
Ja raczej, to drugie czemu?
Ponieważ wole czerpać przyjemność z grania, a nie oglądać jak to pięknie postać jest zrobiona pod względem graficznym.
Oczywiście, nie mówię, że oprawa graficzna nie jest ważna, bo jest, ale proszę Cię abyś nie mówił, że grafika jest najważniejsza, bo tak nie jest !

[...]naprawdę ostatecznie Kabal :P teraz posypie się na mnie grad krytyki, ale nigdy nie uważałem tej postaci za niezbędną[...]

Akurat Kabal jest jedną z najlepszych postaci w serii MK.
Dowodem na, to jest nie dawno zakończona sonda pt. "Ulubiona postać z universum Mortal Kombat", która pojawiła się na twitterze TRMK, gdzie głosowało ponad tysiąc osób z całego świata i Kabal (do tej pory nie wieżę) otrzymał więcej głosów od naszego czarnoksiężnik Quan Chi'ego.

Wiem, że masa z Was ma sentyment do tych postaci, ale one, podobnie jak Strayker, czy Smoke
- no kurcze nie umywają się np do Quana z czwórki.

Quan Chi od Strykera może i jest lepszą postacią, ale od Smoke stanowczo nie...

Offline Semek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #998 dnia: Listopad 25, 2010, 02:08:09 am »
Nie podoba mi się to wszędobylskie euforyczne podejście do wszystkiego co wyjdzie, bo zakrawa mi to na dziki hype na którym najczęściej potem przychodzi się nam przejechać. ZWŁASZCZA o MK nie powiem po obrazku, że ktoś mi się podoba i będą nim grał etc. Mając na uwadze starsze działa ekipy wolę po prostu podejść do tego ze stonowanym spokojem. Image ma fajny, jednak o czy postać fajna przekonamy się dopiero przy okazji jakiegoś pokazu.

POPRAWKA.
Rysunek, nie render.

POPRAWKA 2.
Bez sensu kamizelka skoro odkrywa połowę biustuXD

Hallllloooooo to przecież Sonya ;D a nie jakaś wieśniara spod baletów. Sądzisz,że będzie nie godna uwagi??? NAwet mi ne mów,że alurat nią będzie się kijowo grało! Haloooooo it`s kombat timeeeeeeeee!!!!! ;D Czy ktos napisał, że będzie nią gral , ponieważ świetnie wygląda??? Wyluzujcie;) NApiszcie, która laska lepiej się prezentuję i proszę bez żadnych cycków ;D To jest MK ,a nie tanie porno :D
Sometimes I hate the life I made
Everything's wrong every time
Pushing on I can't escape
Everything that comes my way

Offline johnx

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1465
  • Płeć: Mężczyzna
  • Green Power > Spam Power
    • Zobacz profil
    • mortalkombat.pl
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #999 dnia: Listopad 25, 2010, 02:17:49 am »
no fakt - nie takie tanie skoro w dniu premiery będzie ok. 2 stów ;D

Offline Ninja-Spectre

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 629
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1000 dnia: Listopad 25, 2010, 02:32:14 am »
Sylwetka fajna, ale twarz mi się nie podoba, przynajmniej na tym ostatnim rysunku.

Kazek

  • Gość
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1001 dnia: Listopad 25, 2010, 11:59:36 am »
Nie podoba mi się to wszędobylskie euforyczne podejście do wszystkiego co wyjdzie, bo zakrawa mi to na dziki hype na którym najczęściej potem przychodzi się nam przejechać. ZWŁASZCZA o MK nie powiem po obrazku, że ktoś mi się podoba i będą nim grał etc. Mając na uwadze starsze działa ekipy wolę po prostu podejść do tego ze stonowanym spokojem. Image ma fajny, jednak o czy postać fajna przekonamy się dopiero przy okazji jakiegoś pokazu.

POPRAWKA.
Rysunek, nie render.

POPRAWKA 2.
Bez sensu kamizelka skoro odkrywa połowę biustuXD

Hallllloooooo to przecież Sonya ;D a nie jakaś wieśniara spod baletów. Sądzisz,że będzie nie godna uwagi??? NAwet mi ne mów,że alurat nią będzie się kijowo grało! Haloooooo it`s kombat timeeeeeeeee!!!!! ;D Czy ktos napisał, że będzie nią gral , ponieważ świetnie wygląda??? Wyluzujcie;) NApiszcie, która laska lepiej się prezentuję i proszę bez żadnych cycków ;D To jest MK ,a nie tanie porno :D

Po pierwsze przed napisaniem posta, wpisz swój tekst w worda z autokorektą, potem wklejaj go na forum. Momentami trudno cię przeczytać. Po drugie słowa "laska" i "cycków" też raczej nie za dobrze świadczą o piszącym. W każdym bądź razie jak napisałeś "TO JEST MK" więc nie widzę powodów do zachwycania się zaledwie trzema obrazkami z gry gdy:
a)nie widzieliśmy jak ona się rusza w samej grze
b)czy okaże się fajną postacią zobaczymy dopiero jak gra wyjdzie

That's all. Serio czasem jest tutaj poziom rozmowy niczym w przedszkolu.

Offline lolLoL29

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 128
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1002 dnia: Listopad 25, 2010, 12:10:54 pm »
Jeżeli Sonia rusza się tak jak wygląda (a na razie animacje wszystkich wyglądają dobrze) to nie ma czym się martwić. Pozatym osoby, którym było dane grać w nowego mortala wypowiadają się pozytywnie na temat gameplayu, więc spokojnie...
Co do rankingu na ulubioną postać... ULUBIONE to nie są NAJLEPSZE.  ::)Dużo ludzi lubiło grać Kabalem bo robił łatwo kombosy, i miał PARĘ ciekawych ruchów. Też nim grywałem ale nadal uważam ,że nie jest to niezbędna postać. :-\ I stanowczo się nie zgadzam, że Smoke jest ciekawszy od Quana... Jakiej ciekawej historii by nie miał, jeden Scorpion w grze wystarczy myślę ,że jakieś marne kopie tego typu są niepotrzebne(no chyba, że pojawiał by się na zasadach z MK2).
Jednak, Cobra, pocieszę Cię bo mam przeczucie, że i nieoryginalny- według mnie- Smoke  i Kabal ,za którym raczej nie przepadam- pojawią się w nowej grze ;)

Offline Piekielny Scorpion

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 505
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ninja piekieł
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1003 dnia: Listopad 25, 2010, 12:47:01 pm »
No kupiłem dziś Cd Action no i bardzo dobrze wypowiadają się o nowym Mortalu same plusy i jeden minus dlatego że za krótki ale jak sami podkreślili jeszcze niema wielu postaci więc to pewnie tylko chwilowo więc mam dobre przeczucia o i nawet zapomniałem że Mortal jest w końcu pełnoletni xD

Powrócił z piekła by się zemścić

Offline Martins

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 304
  • Płeć: Mężczyzna
  • Debeściak Team
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1004 dnia: Listopad 25, 2010, 01:33:10 pm »
Kazek, chill out chłopie. Strasznie się napinasz i według mnie jest to niepotrzebne. W kwestii Sonyi ludziska zwaracali uwagę na jej świetny wygląd i raczej nic poza tym. Mi też się podoba jej design, a wiedz, że dla niektórych jest to nawet decydujący argument w kwestii tego, czy będą grali tą postacią, czy nie. Ja na przykład w trócje Sonyą nie grywałem (mimo, że grało się fajnie) ponieważ miała lipną prezencję według mnie.

P.S. Kim dla Ciebie jestem, jeśli używam zwrotów "laska" bądź "cycki"? ;D
Pokurwiło mnie!!!

 

Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
65 Odpowiedzi
40442 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpień 09, 2014, 10:21:03 am
wysłana przez ender
166 Odpowiedzi
57125 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Kwiecień 27, 2008, 11:57:15 am
wysłana przez Midey
0 Odpowiedzi
3685 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Marzec 09, 2011, 08:34:26 pm
wysłana przez Bodzio
3053 Odpowiedzi
435289 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maj 20, 2018, 12:50:24 pm
wysłana przez Kornixon
0 Odpowiedzi
3030 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lipiec 02, 2014, 06:55:17 pm
wysłana przez johnx