Autor Wątek: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna  (Przeczytany 160867 razy)

Offline Regis89

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 48
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #660 dnia: Kwietnia 21, 2019, 04:24:37 pm »
Pisze już od paru dni, ze roster jest slaby, fabuła żenujaca, nielogiczna i dziurawa tak jakby ktoś inny niz wczesniejszy scenarzysta od MK9 i MKX to pisał. Zakończenie jest mialkie sugerujące, ze tworcy nie maja pomyslu na ta serie inna niz robienie Injustice z flakami, a ty mi z jakimis placzami o brak argumentów wyjezdzasz xd

To, że tobie się nie podoba, nie znaczy, że twoje zdanie jest wyżej niż zdanie innych. Skoro napisałeś te argumenty to jaki masz problem pozbierać je i przedstawić ponownie? Ewentualnie linki do nich. Jak widać są ludzie, którym podoba się to co scenarzyści wymyślili pod kątem fabuły.

A gdzie ja napisalem ze moje zdanie jest wyzsze od was typie? xD póki co to paru z was zrobiło tutaj brygade bronienia gowienka w papierku i przypieprzania sie do kazdego, który nie sadzi jak wy lol :D

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #661 dnia: Kwietnia 21, 2019, 07:27:09 pm »
Pisze już od paru dni, ze roster jest slaby, fabuła żenujaca, nielogiczna i dziurawa tak jakby ktoś inny niz wczesniejszy scenarzysta od MK9 i MKX to pisał. Zakończenie jest mialkie sugerujące, ze tworcy nie maja pomyslu na ta serie inna niz robienie Injustice z flakami, a ty mi z jakimis placzami o brak argumentów wyjezdzasz xd

To, że tobie się nie podoba, nie znaczy, że twoje zdanie jest wyżej niż zdanie innych. Skoro napisałeś te argumenty to jaki masz problem pozbierać je i przedstawić ponownie? Ewentualnie linki do nich. Jak widać są ludzie, którym podoba się to co scenarzyści wymyślili pod kątem fabuły.

A gdzie ja napisalem ze moje zdanie jest wyzsze od was typie? xD póki co to paru z was zrobiło tutaj brygade bronienia gowienka w papierku i przypieprzania sie do kazdego, który nie sadzi jak wy lol :D

Właśnie to jest to stanowisko "gówienko w papierku". Ale proszę pisz koleżko, że to tylko i wyłącznie twoje zdanie, a nie z takim przeświadczeniem, że tak jest. Ja nie znam fabuły MK 11, ale jeśli ktoś chce bronić tutaj fabułę to jak do tej pory ich zdanie jest bardziej wiarygodne jak twoje, bo oni przynajmniej argumentują co im się podoba w tym. Ty z kolei po prostu prawisz puste cytaty jakie to "złe". Napisz co ci nie pasuje by ludzie ciebie i twoje zdanie traktowali poważnie, taki tip.

Offline Regis89

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 48
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #662 dnia: Kwietnia 21, 2019, 07:54:52 pm »
Jezeli sformułowanie "gówienko w papierku" jest dla ciebie jakas supresyjna opinia,  to proponuje odwiedzić specjaliste jakiegos xD

Cytuj
Ja nie znam fabuły MK 11, ale jeśli ktoś chce bronić tutaj fabułę to jak do tej pory ich zdanie jest bardziej wiarygodne jak twoje

Czyli nie znasz fabuły, ale ostro sie sapiesz? xD wyraznie uzytkownicy dali do zrozumienia, że o szczegółowym storylanie chca gadać od srody, zeby im nie spoilerowac, wiec  co ty mi tu o konkretach chrzanisz? xD Pomijajac ta głupia argumentacje, to  jesli dla ciebie liczy sie zdanie ogółu to proponuje wejsc na byle jakiego reddita mortalowego i czytac wiekszosc tych negatywnych wpisów na temat fabuł- zmienisz wtedy zdanie o 180 stopni? xD

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #663 dnia: Kwietnia 21, 2019, 11:46:16 pm »
Kurde chłopaki xD poczekajcie z tymi kłótniami na mnie, bo az mnie nosi, żeby się włączyć, ale muszę przejść to pierdolone story i trochę więcej pograć, żeby móc sformułować jakąś dłuższą opinię :D in the meantime... Wesołych świąt :)

Offline Wichura

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #664 dnia: Kwietnia 23, 2019, 12:30:09 am »
Co sądzicie o Wieżach Czasu? Czy tylko mi się zdaję, że Gauntlet jest niezbalansowana i ukończenie jest jej kurewsko trudne przez te power upy jak naelektryzowany Jax czy ognisty Liu Kang?

Offline dragon 668

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 41
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #665 dnia: Kwietnia 23, 2019, 08:28:33 am »
Gdzie jest sub boss??

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #666 dnia: Kwietnia 23, 2019, 09:29:38 am »
Ok, kurier dotarł, więc wychodzę wcześniej z pracy i od razu siadam do story :D

Co sądzicie o Wieżach Czasu? Czy tylko mi się zdaję, że Gauntlet jest niezbalansowana i ukończenie jest jej kurewsko trudne przez te power upy jak naelektryzowany Jax czy ognisty Liu Kang?
Wczoraj na kombat kaście mówili, że słyszą głosy community (:D :D) i na pewno coś zrobią z towerami, bo nie tylko Ty narzekasz, ale są ogólnie robione tematy na reddicie i forach, że wieże są mega trudne, a nagrody nie warte świeczki.

Słyszę też, że ludzie narzekają na randomową kryptę i.... w sumie do tych głosów narzekania się już teraz przyłączam. Kurwa, co to ma być? Przez cały okres zapowiedzi podkreślasz 298352373459 razy, że nie będzie lootboxów, po czym robisz randomową kryptę, w której grindujesz w nieskończoność i nie dostajesz tego co chcesz, a to co Ci akurat wypadnie? Okej, to niby tylko zmiany kosmetyczne, skiny itp. ale, do jasnej cholery, przecież tym featurem reklamowali całą grę! Duży minus. A samo to jak krypta działa, i czy w ogóle działa, pewnie sprawdzę w najbliższych dniach.

To jeszcze tradycyjnie podsumuję sobie kombat kast, który był w miarę przyjemny, chociaż większość kontentu i tak już widziało się wcześniej.

Alisa Bosconovitch Frost

Design

Zaskakująco dobry. Widać, że jak najbardziej chcieli odbić od konceptu 'żeńska wersja Sub-Zero', dlatego dali jej te cybernetyczne pierdoły, ale myślę, że raczej zadziałało to u tej postaci na plus. Przestraszyłem się bardzo, te pare miesięcy temu, gdy zobaczyłem łysą Frost w tym wstępnym rosterze. Na szczęście od tamtego czasu jej design wyewoluował na plus.

Gameplay/Moveset

Rzut głową to chujnia max i nie wiem czemu panowie z NRS tak się jarali. Reszta tych lodowych wariacji raczej spoko. No, nie mogę nie odnieść wrażenia, że Alisa była jakąśtam inspiracją. Tak czy srak, myślę, że będzie się nią grało przyjemnie i płynnie. Jestem nastawiony pozytywnie.

Fatal blow/Fatality

Jeden z najlepszych fatal blowów w grze. A nawet nie wiem czy nie najlepszy. Przynajmniej coś ciekawego, wykorzystującego jej moce, się w nim dzieje. Fatality widziałem dwa. To pokazane wczoraj na kombat kaście jest bardzo dobre - zwłaszcza końcówka. To, które widziałem wcześniej, również jest bardzo dobre. Także tutaj widać, że się postarali i przynajmniej w mój gust trafili.

Overall

Fajnie, że Frost jest w grze. Fajnie, że odbili od konceptu żeńskiego Sub-Zero. Cieszy mnie, że ją dopracowali i jedyne co można zarzucić to to jebane wystrzelenie głowy. Tak czy srak, zdecydowanie na plus.

Shao Kahn

Design

Świetny. Big Bad Emperor. Majestatyczny, budzący grozę i napierdalający młotem. Klasyka. Podoba mi się w zasadzie każdy wariant hełmu, który u niego widziałem i każdy skin, który mu dali. Te smocze ręce, łuski też dodają mu trochę takiego pierwiastka grozy, jakby tej grozy jeszcze było mało. Podoba mi się, że mimo tego, że jest big badem, nie jest przerysowany. Jest to dokładnie taki Shao, jakiego spodziewałem się ujrzeć.

Gameplay/Moveset

Tu też jest dokładnie tak jak się spodziewałem. Brutalne ciosy, mocne sekwencje i mnóstwo wykorzystań młotka. Wisienką na torcie są oczywiście jego drwiny z przeciwnika. Czułem, że to wprowadzą i się nie zawiodłem.

Fatal blow/Fatality

Fatal blow jest w miarę spoko, ale no w porównaniu do Frost to trochę blednie. Fatality widziałem jedno i podoba mi się w sumie, poza tym, że łeb ofiary chyba nie powinien być wywrócony w tę stronę, w którą jest podczas 'wybicia' z ciała.

Overall

Tego się spodziewałem - to dostałem. No to chyba nie mogę narzekać, nie? :)

Offline Regis89

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 48
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #667 dnia: Kwietnia 23, 2019, 10:07:44 am »
Krypta jest strasznie randomowa. Klimatyczna, ale randomowa. No i az mi.serduszko zakrwawilo sie na maksa widzac zasuszony szkielet Kenshiego, nabijajacego się na pal Ermaca (swoja droga bardzo fajny design) i spierdalajacego Reptile'a :((

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #668 dnia: Kwietnia 23, 2019, 06:10:47 pm »
Dobra pograłem pół nocy. Świetny jest ten nowy Mortal. Świetnie wytłumaczono o co chodzi z klatkami animacji, atakach bezpiecznych i niebezpiecznych na blokach. Teraz tylko nauczyć się jaka postać jakie comba zaczyna bezpiecznie, a jakie cios w combie sprawia, że można ukarać zbyt natarczywego oponenta. Mechanika niestety nadal wydaje mi się jakby walczyły muchy w oleju. Perfekt bloki też super rozwiązanie. Ciężko będzie zrobić w prawdziwej walce, ale przy ciosach specjalnych mających dużo klatek (rzucanych na sucho), spokojnie raz na ileś prób można wychwycić i zrobić perfekt kontrę.

Nie przeszedłem jeszcze całego samouczka więc nie mam w sumie nic więcej do dodania :)

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #669 dnia: Kwietnia 23, 2019, 08:08:48 pm »
A ja właśnie przeszedłem story :) przetrawię to i jutro napiszę swoje odczucia w odpowiednim temacie.

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #670 dnia: Kwietnia 24, 2019, 12:09:14 am »
Jestem w trakcie Story, zaczynam 9 rozdział. Z wiadomych względów jeszcze powstrzymuję się przed wchodzeniem w temat że spoilerami, ale na jedną sprawę chciałbym zwrócić uwagę (kiedyś się jeszcze o niej rozwinę, jak już sobie tę historię skończę i przetrawię na spokojnie):

(click to show/hide)

Offline Kornixon

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 354
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #671 dnia: Kwietnia 24, 2019, 12:03:13 pm »
Widzę po Metacriticu, że WB zniszczyło mikropłatnościami MK. Ed pierdoli, że nie ma lootboxów, a cała krypta to jebane MMO z możliwością "odblokowania" wszystkiego za gruby hajs. Ech... Płacić ponad dwie stówki za grę i nie mieć nawet 1/3 zawartości. Co za pojebana polityka. Parafrazując Piłsudskiego: Gra fajna, tylko wydawcy kurwy.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 24, 2019, 12:07:06 pm wysłana przez Kornixon »

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #672 dnia: Kwietnia 24, 2019, 01:41:57 pm »
Krypta to jest jakiś jebany, nieśmieszny żart xDDDD

>bądź NRS
>298342340 razy zarzekaj się, że nie ma lootboxów
>zrób randomową kryptę

(click to show/hide)

Offline Kornixon

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 354
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #673 dnia: Kwietnia 24, 2019, 02:27:50 pm »
>śmiej się z twórców zapowiadających DLC przedpremierowo
>zapowiedz DLC przedpremierowo

Do tego rób lewackofeministycznokomunistyczne endingi
Rób z zakapiorów MK członków LGBT, a na koniec powiedz, że postacie transeksualne mogą wystąpić w następnych odsłonach. Kurwa pięknie.

Zrzutka na kickstarterze na bijatykę bez politycznego zabarwienia ruszy niebawem. Kappa.

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #674 dnia: Kwietnia 24, 2019, 02:28:01 pm »
Kwestia skrzynek w tej postaci w jakiej obecnie są na dzień 24.04.2019 to po mojemu sprawa tylko i wyłącznie nacisku WB. Analogiczna zresztą z Shadow of War. Maja to zmieniać aby grind nie był tak przejebany. Ratunkiem w tej sytuacji jest zorganizowanie konkretnych kategorii skrzyń. Np te za serca zawierajace tylko brutality i fatality. Te mniejsze kosmetyka itd.