'

Bon 400 zł na Allegro z kartą Citi Simplicity

Autor Wątek: Postacie MK, a fani  (Przeczytany 31642 razy)

Offline Cobra

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 605
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Postacie MK, a fani
« Odpowiedź #60 dnia: Grudzień 08, 2007, 04:08:45 pm »
Mkamanika dzięki.
Jesteś prawdziwym kumplem.
A na marginesie co do tego kwasu to też przesadziłem że mi sie podoba. :P

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2112
  • Płeć: Mężczyzna
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Postacie MK, a fani
« Odpowiedź #61 dnia: Grudzień 12, 2007, 12:45:30 am »
Nie wiem czy tutaj nie zatraca się ta linia między " kogo lubię , kim chcę być , a kim naprawdę jestem ze świata MK " :P , no ale spróbuje . Z wyglądu raczej Johny Cage z Mortal Kombat The Movie ( hehe chciałbyś ) , z charakteru : Trochę Scorpiona ( wiecznie dręczący problem na duszy ) , trochę Johnego Cage`a ( czasami próżność , sława ) , trochę Milleny ( wieczna intrygantka ) i dużo Shao Khana ( Chęć dominacji i władzy absolutnej )  :) A tak szczerze trudno obiektywnie znaleźć cechy które można przypasować :)

"A poza tym dojebać 6-0 Kungowi... On się rzeczywiście nie nadaje przeciwko tej głupiej, starej, zjadanej przez robaki, wrzeszczącej suce." - Johnx, 16. sierpnia, 05:06

Offline _cyBeR_

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 197
  • umk3
    • Zobacz profil
Odp: Postacie MK, a fani
« Odpowiedź #62 dnia: Luty 05, 2008, 09:21:02 am »
Goro  :D Też mam mięsnie , silny jestem bardzo ( ! w  wieku 10 lat jakiś kolo na basenie zaczą mnie dusić ja go w jaja morde i już leżał  ;) wiem że może mi nie uwieżycie ale to jest w 100% prawda!!!)
I... Cage :) Też jestem przystojny  8)

_______TEST YOUR MIGHT_____

Ultimate Mortal Kombat 3 Rox

_cyBeR_

Offline /////|LPNE.

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 64
    • Zobacz profil
Odp: Postacie MK, a fani
« Odpowiedź #63 dnia: Luty 05, 2008, 01:43:30 pm »
"po" Quan Chi mam chyba wygląd(tzn. równie brzydki^^), jestem tak głupi jak Goro(hieh, nie ma to jak nawalić łbem o ścianę[dzisiaj na lekcji biłem się gumką po łbie, później temperówką, butem aż w końcu o stół. Na przerwie walnąłem parę razy o ścianę i taką skrzyneczkę z gaśnicą.^^]) no chociaż może przesadziłem... Raz zdarza mi się myśleć i normalnie się zachowywać, a raz jak mi odbije to przynajmniej jest śmiesznie i wszyscy się ze mnie leją.:P Siła mniej więcej Sub-Zero, lubię lód jak Sub-Zero(tiaaa... kiedyś marzenia, żeby być Subem^^ "bawiłem" się kiedyś z moim bracholem w MK to właśnie Subem byłem. xP), a tak w ogóle to babcia mówi, że przypominam tatę.^^

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1627
  • Płeć: Mężczyzna
  • Elder God
    • Zobacz profil
    • Mortal Kombat Center
Odp: Postacie MK, a fani
« Odpowiedź #64 dnia: Luty 05, 2008, 11:06:57 pm »
To fajnego masz tate.

Szczerze mówiąc to masz sie czym pochwalić i podzielić sie z innymi. Może ktoś weźmie z Ciebie przykład, bo nie wątpię, że jesteś wzorcem do naśladowania.

A Ty Saibot chyba masz mózg jak Goro, a nie mięsnie.

Offline _cyBeR_

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 197
  • umk3
    • Zobacz profil
Odp: Postacie MK, a fani
« Odpowiedź #65 dnia: Luty 06, 2008, 08:57:05 am »
gdzie tam  8) Mięsnie goro  a mózg Ajsztajna  :D Kiedy miałem 9 lat w szkole w konkursie matematycznym (UWAGA) ...... zajełem 1 miejsce w szkole , 12 w Województwie , 100 któreś tam w polsce.

Ultimate Mortal Kombat 3 Rox

_cyBeR_

Bodzio

  • Gość
Odp: Postacie MK, a fani
« Odpowiedź #66 dnia: Luty 06, 2008, 09:45:29 am »
To fajnego masz tate.

Szczerze mówiąc to masz sie czym pochwalić i podzielić sie z innymi. Może ktoś weźmie z Ciebie przykład, bo nie wątpię, że jesteś wzorcem do naśladowania.

A Ty Saibot chyba masz mózg jak Goro, a nie mięsnie.

Eheheh.

Offline Mkmaniak

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 615
  • MK4 advancet fighter
    • Zobacz profil
Odp: Postacie MK, a fani
« Odpowiedź #67 dnia: Luty 06, 2008, 02:53:21 pm »
Echh śmieszne rzeczy tu ludzie wypisują.
No, ale dobrze, że nowi przychodzą, bo będzie komu zapisać majątek.
Hehe, ale ja nie odchodze, nienie, achh chcieli byście.
No, ale mieć tate takiego jak Sub to chyba fajnie, bo mój to nie lubi MK, nie zna go, ale mi szczerze radzi to samo.
A ja jestem Baraka (mściwy i bezwzględny) hehehehehe xD.
ps. Wiecie? Dziwnie tak jakoś utoszamić się z jakimś wojem z MK, trudno powiedzieć, bo można by oczywiście pewne zachowania podciągnąć pod charakter fighterów, ale nie jednego napewno.
MKMANIAK

Offline /////|LPNE.

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 64
    • Zobacz profil
Odp: Postacie MK, a fani
« Odpowiedź #68 dnia: Luty 06, 2008, 06:07:54 pm »
Tiaa... Lepiej utożsamiać się z wojem z Tekkena, bo łatwiej(brak różnych ras, mocy itp.)

Offline Shinok

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Postacie MK, a fani
« Odpowiedź #69 dnia: Luty 07, 2008, 12:07:51 pm »
Witam

Ja to bym sie upodobnił do Sub-zero(wiedza,mądrość) ,Scorpion(fajny wygląd) i Goro(mięśnie).

ALE z moich ulubionych to też bym mógł wybrać też Shinoka i Taven'a  :D ;)
Pozdrawiam wszystkich wyjadaczy MK!!!! :D

Offline /////|LPNE.

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 64
    • Zobacz profil
Odp: Postacie MK, a fani
« Odpowiedź #70 dnia: Luty 07, 2008, 03:49:37 pm »
A ty skąd wiesz, że Sub jest taki mądry?;> Sub 4ever!

Offline Mkmaniak

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 615
  • MK4 advancet fighter
    • Zobacz profil
Odp: Postacie MK, a fani
« Odpowiedź #71 dnia: Luty 07, 2008, 04:20:33 pm »
On mógłby spytać o to samo ciebie w drugą stronę.
Sub jest mądry, bo potrafi walczyć, dobrze walczyć.
MKMANIAK

Offline Piekielny Scorpion

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 505
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ninja piekieł
    • Zobacz profil
Odp: Postacie MK, a fani
« Odpowiedź #72 dnia: Luty 07, 2008, 07:28:18 pm »
Ja to raczej do scorpiona zwłaszcza z charakteru  8)

Powrócił z piekła by się zemścić

Offline /////|LPNE.

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 64
    • Zobacz profil
Odp: Postacie MK, a fani
« Odpowiedź #73 dnia: Luty 07, 2008, 07:49:15 pm »
On mógłby spytać o to samo ciebie w drugą stronę.
Sub jest mądry, bo potrafi walczyć, dobrze walczyć.

Wiesz ile postaci jest od niego lepszych...? Prawie wszystkie.;] Jego jedyne atuty to chyba zamrażanie.:P O wiele bardziej lepiej walczy chociażby Fujin(ok. 1.5 razy większe hity), Scorpion... I reszta hołoty.:D

Offline Mkmaniak

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 615
  • MK4 advancet fighter
    • Zobacz profil
Odp: Postacie MK, a fani
« Odpowiedź #74 dnia: Luty 08, 2008, 04:09:05 pm »
On mógłby spytać o to samo ciebie w drugą stronę.
Sub jest mądry, bo potrafi walczyć, dobrze walczyć.

Wiesz ile postaci jest od niego lepszych...? Prawie wszystkie.;] Jego jedyne atuty to chyba zamrażanie.:P O wiele bardziej lepiej walczy chociażby Fujin(ok. 1.5 razy większe hity), Scorpion... I reszta hołoty.:D
Nie oceniaj go tak szybko.
O ile wiem to Scorp dostał w dupsko od Suba czy tak? A w grze zależy kto nim gra.
« Ostatnia zmiana: Marzec 02, 2008, 06:57:50 pm wysłana przez Mkmaniak »
MKMANIAK

 

Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
61 Odpowiedzi
30987 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lipiec 04, 2014, 01:07:50 am
wysłana przez Ninja-Spectre
18 Odpowiedzi
8363 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpień 15, 2009, 12:43:56 pm
wysłana przez SlaveMe TortueMe KillMe
79 Odpowiedzi
27798 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Wrzesień 06, 2014, 09:18:45 pm
wysłana przez SlaveMe TortueMe KillMe
11 Odpowiedzi
4422 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Październik 01, 2011, 09:22:01 am
wysłana przez Kitana,Sindel,Tomek
1 Odpowiedzi
296 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maj 06, 2019, 01:28:32 pm
wysłana przez Luna