Od początku - OK

1. Najpierw rozpakuj pliki programu do folderu z grą, gdzie znajduje sie plik filesys.dat, bo to ten plik jest głównym bohaterem zabaw z MK4Strip.
2. Klikasz na "BEGIN.bat" i zaczyna sie rozpakowywanie 799 plików (obiekty 3D, dźwięki itp.) - może zająć troche czasu

Dźwięki sie rozpakowywują do formatu .wav, obiekty 3D do .geo i .gfx.
3. Aby wyjąć tekstury z obiektów 3D, by móc je później edytować, klikamy na CONTINUE.bat
Teraz mamy w folderze "View" tekstury w plikach .bmp. Ja je zwykłem edytować w Paint, bo tak najprościej

Pamiętamy, że kolor czarny to transparent - przezroczysty np. tło dla wszelkiego tekstu (Sonya, Fight, Finish Him itd.), elementów tła np. czacha z areny Tomb. Pliki graficzne muszą zachować swój pierwotny format 256 kolorów i rozdzielczość 256x256, inaczej nic z tego nie będzie.
4. Z celu wpakowania nowej tekstury do obiektu 3D używamy BMP2GFX na jeden z dwóch sposobów:
a) Konsola: przechodzimy do folderu "View", podajemy ścieżkę do BMP2GFX.bat i nazwe pliku tekstury jako parametr
np. E:\Rozrywka\Mortal Kombat 4\View>BMP2GFX r015-0.bmp
Kliknij Enter
Wole metode ze skrótem
b) Zróbmy skrót do BM2GFX i wejść we właściwości skrótu. Na końcu pola "Element docelowy" za cudzysłowem zrób jedną spację i dopisz nazwę pliku tekstury, który ma zostać wpakowany do pliku obiektu .GFX
np. "E:\Rozrywka\Mortal Kombat 4\VIEW\BMP2GFX.BAT" r015-0.bmp
Zapisz zmiane klikając OK i kliknij w skrót
Jak już wszystko zmienione, co miało być, a tekstury wpakowane do obiektów 3D to czas skompilować nowy plik filesys.dat
5. Klikamy na COMPILE.bat to zobaczymy zaraz filesys.new - plik z naszymi upgrade'ami. Koniecznie robimy kopie zapasową oryginalnego filesys.dat i zmieniamy jego nazwe na inną. Teraz w pliku filesys.new zmieniamy rozszerzenie na .dat
6. Jeśli wszystko poszło zgodnie z planem. Gramy w "naszego nowego" MK4

Tutoriala poprawię, jak błąd sie znajdzie
