'

Autor Wątek: MK Project (RULEZ)  (Przeczytany 22394 razy)

Offline SmoKe

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« dnia: Lutego 18, 2006, 10:14:48 pm »
Zapewne pojawi? si? ten temat ju? na ?amach forum jednak chce go zacz??. Z tego powodu i? strona oficjalna ruszy?a, gra cho? nie doko?czona wymiata, a na forum dzieje si? du?o.
O stronie:

Cho? tylko News i odno?nik do forum , to tam s?opisy aktualizacji, screeny , filmiki z gry i download.

Forum:

Cho? po angielsku wiele si? mo?na dowiedzie? :D.
Nie b?de si? zag??bia? w tematy ale zajrzyjcie do tego  o bugach

Sama Gra:

RESPEKT DLA GRUPY MK TEAM

Cho? jak mówi?em gra nie doko?czona ale wymienie wszystkie aspekty:

+ Co? w stylu Trilogy wiele postaci + Kahn,Goro,Kintaro
+ S? fatale i b?d? HARA KIRI (ju? w tej wersji ma je STRIKER(trzeba to zobaczy?))
+S? lokacje z Mk1,Mk2,Mk3,MK4!!!!,MK-MSB,MKDA,MKD(Zrobili w dobrym miejscu screena czy jako? tak i voila trzeba to zobaczy?)
+ S? nowe fatale np. Classic Sub Zero Wyrywa ?eb z krego i go wykopuje.
+ Pit 2 jak i nowe miejscówki maj? nowe Stage (cho? nie ma wszystkich)
+ S? przerobione nie które areny + przejscia do nich
+ Z faktu ?e to na mugenie mo?na gra? teamy 2 vs 2 w to trzeba zagra?
o bo?e najlepszy aspekt tej gry!!! (Gram w to 4 dni z rz?du i nie przestaje a to z kompem)
+Mamy Trening w grze
+ Jest te? ENDURANCE tak?e 2 vs 2 (dla tych którzy nie wiedz?, przy ka?dej nast?pnej walce macie tyle samo ?ycia co w poprzedniej)
+ Fajne zako?czenie
+ Muza z Mk1,Mk2,Mk3,MkDA,MkD
+ ZSystem z mugena pozwala nawet na 100% komba
+S? nowe specjalne ruchy np. Scorp mo?e teraz u?ywa? linki w powietrzu WYCZEP (fajnie to wyglada)!
+ S? lekko pozmienianie u nie ktrórych stroje (a ikony przy wybieraniu postaci miodzio)
+Na pewno co? jeszcze ale nie pami?tam


- Mo?na natrafi? na bugi
- Kombosy przewa?nie wygl?daj? tak Hk,Hk,Hp,hp,hp,hp,hp
- Nie którzy nie maj? fatali, albo maja tylo czesc, albo tylko animality.
- Nie mo?na gra? dok?adnie tak samo jak w normalnym mk (np. SmokeRobot: je?li kopniesz z wyskoku i zaraz we?miesz teleport kick to on nie "wejdzie")
- Jak wcisniesz S i D lub X i C  lub X i S (zale?y) naraz to zabiera ?ycie obu albo jednej dru?ynie (przeszkadza to je?li kto? gra na ustawieniach strza?ki i asdzxc)

Tak naprawde mo?na jeszcze wiele b?edów znale?? ale to s? tak naprawde te które denerwuj? jednak wi?kszo?? (mo?e i wszystkie) s? z tego powodu ?e to jeszcze beta i dopracowuj? to. Jednak powiem szczerze mo?na gra? bez problemu trzeba chwilke poczwiczy? :P.
Polecam Gor?co

Linki:
Strona G?ówna: http://www.geocities.jp/RatonMalo_AR/
Download Gry http://www.geocities.jp/RatonMalo_AR/download/mkp4.zip
Forum: http://www.mugenguild.com/forumx/index.php?board=44.0
Ciosy: http://www.mkmugen.org/moveslist.txt
Filmiki: Golden ( Stage na planszy Golden): http://www.geocities.jp/ratonmalo_ar/descargas/videos/golden.avi
100% combo scorpiona : http://www.geocities.jp/ratonmalo_ar/descargas/videos/mkp_beta_1_0_-_scorpion1.wmv  
Nie wiem czy to nie da?o si? tego zrobi? przez b??d bo to jest filmik z beta 2.o (teraz jest 4.0) ale zobaczcie o ile ?atwiej teraz nabija si? hits do comba.

Screeny:
http://www.geocities.jp/RatonMalo_AR/img_mkp/mkp_4_0_05.jpg
http://www.geocities.jp/RatonMalo_AR/img_mkp/mkp_4_0_06.gif

Zagrajcie, sprwdzcie, oceniajcie i komentujcie. Zobaczcie co ta gra ma do zaoferowania. Ja jak b?de móg? b?de dawa? nowe info itd. jak b?de mia? czas.

P.S. Sory za ten Ba?agan!
rzesta?em si? interesowa? MK. Tak niestety bywa. Armaggedon, jest dla mnie gr? na 15 min. W cz??ci 2d nie potrafie gra? bez przerwy, a Shaolin Monks nie ratuje serii. Oby MK 8 zmieni?o co? w tej materii. Nie piszcie do mnie!

Offline Malvado

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 419
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Next Big Thing
    • Zobacz profil
  • PSN ID: KaziorPL
Re: MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 19, 2006, 08:21:54 am »
Gra rzeczywi?cie ?wietna, ale nie wiedzie? czemu w grze wogóle (poza strza?kami) nie czyta ?adnych innych klawiszy (np. tych odpowiedzialnych za ciosy).

Offline SmoKe

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 19, 2006, 11:50:13 am »
Poniewa? tej ?e nocy dowiedzia?em si? wielu rzeczy to tworze nowy temat z FAQ do MKP tutaj b?de dawa? newsy, aktu?alno?ci, filmiki i tak dalej a do FaQ b?d? ciosy, jak co? stworzy? zmieni?, cz?ste problemy jak i zmiany jakie nast?pi?y w nowych wersjach.
rzesta?em si? interesowa? MK. Tak niestety bywa. Armaggedon, jest dla mnie gr? na 15 min. W cz??ci 2d nie potrafie gra? bez przerwy, a Shaolin Monks nie ratuje serii. Oby MK 8 zmieni?o co? w tej materii. Nie piszcie do mnie!

Offline Mak's

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 38
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #3 dnia: Lutego 21, 2006, 08:01:44 am »
Sorry, wiem o jaka gre chodzi, ale zbytnio w temacie nie jestem, bo nie wiem jakie ona ma wymagania. Smoke , - licze ze to wiesz. Narazie - 3ym sie. :roll:

Offline SmoKe

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #4 dnia: Lutego 21, 2006, 04:18:47 pm »
Wymagania kompa??

Takie jak Mugen (my?le) musze to sprawdzi? dok?adnie w ka?dym razie my?le ?e takie powinny wystarczy?:

Proc: 400-500MHZ
Ram:32,64
Karta Graf:Zgodna z direct x`ami
Karta Dzwi?k.:Musisz j? mie? :P
Windows: 98,2000,XP (i tak dalej tylko nie wiem co z 95 testowalem na 98 i ok ale 95 to nie wiem)

Moge si? myli? (Najlepiej b?dzie jak ?ci?gniecie i zagracie)

Jak b?de mia? dok?adne wyniki to umieszcze tu w FAQ

"Sorry" S?uchaj nie ma co przeprasza? :P
Wiesz ja napisa?em ten temat dla wszystkich tych którzy znaj? MKP i dla tych którzy "pierwsze s?ysze".
Wi?c to ?e zna gr? to tylko plus, lecz nie ma co si? denerwowa? :D.
P.S. Jak by? nie zauwa?y? w ksywie mam du?e K (SmoKe), to tylko tak na przysz?o??.
rzesta?em si? interesowa? MK. Tak niestety bywa. Armaggedon, jest dla mnie gr? na 15 min. W cz??ci 2d nie potrafie gra? bez przerwy, a Shaolin Monks nie ratuje serii. Oby MK 8 zmieni?o co? w tej materii. Nie piszcie do mnie!

Offline SmoKe

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #5 dnia: Maja 10, 2006, 07:47:45 am »
Posucha w tym temacie, niestety nie zauwa?y?em aktywno?ci na stronie MKP. Fakt ?e twórcy ci?gle pracuj? i nie zawsze maj? czas co? zmienia?.

Post wcze?niej da?em wymagania co do MKP, jestem ju? pewien ?e mo?na na takich gra?.

FAQ uzupe?nione.


FAQ - http://h.smoke.fm.interia.pl/mkpfaq.bySmoKe.txt

P.S.
Osoba ch?tna która chcia?a by mi pomóc, w przerzuceniu do html odsy?am na gg.
Wtedy by wygl?da?o by to sensownie, by?o by menu i móg?bym wrzuci? screeny.
rzesta?em si? interesowa? MK. Tak niestety bywa. Armaggedon, jest dla mnie gr? na 15 min. W cz??ci 2d nie potrafie gra? bez przerwy, a Shaolin Monks nie ratuje serii. Oby MK 8 zmieni?o co? w tej materii. Nie piszcie do mnie!

Offline Mkzm

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 104
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #6 dnia: Maja 10, 2006, 05:59:32 pm »
to sie troche nudne zaczyna robic ciagle jakies nowe mugenowe mortale. Ale gra calkiem fajna :D
Na co mi podpis...

Offline bongo

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
    • http://www.alternatywa4.com
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #7 dnia: Maja 15, 2006, 10:55:37 pm »
Wszystko ??dnie pieknie tylko mam jeden problem rozpakowuj? gre ( MamWindowsa XP) i gdy chce j? uruchomic to wyskauje b??d ... gra uruchamia si? gdy ustawie jej zgodno?? z wnidowsem 98 ale twedy haczy i d?wi?k te? nie jest najwzy?szych lotów .. te? haczy ... pomó?cie ..
--- There is no knowledge that is not power ----

Offline @Scorpion@

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #8 dnia: Maja 20, 2006, 11:44:03 am »
Girka zajebioza czekam na kolejne versje szkoda tylko ze nie mozna grac 2P Team i Fatale ciezko wchodza (ale wchodza)
Edit: Ciekawe czy na silniku MK4 moznaby by?o tak sie bawi? jak w mugenie?
Edit2:Co jest z tym Font End nie chce si? rozpakowa? pomó? SMoke`u
et Over Here !!!

Offline SmoKe

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwca 08, 2006, 12:22:46 pm »
Dziwne jeszcze si? z takim problemem si? nie spotka?em.
U mojego brata (XP) wypakowa?o si? bez problemów i dzia?a wszystko ok.
Nie wiem mo?e nie macie serwis packów czy co? w tym stylu.
Podajcie mi specyfikacje kompa swojego.

Po za tym poszukam na forach czy kto? mia? taki problem.
rzesta?em si? interesowa? MK. Tak niestety bywa. Armaggedon, jest dla mnie gr? na 15 min. W cz??ci 2d nie potrafie gra? bez przerwy, a Shaolin Monks nie ratuje serii. Oby MK 8 zmieni?o co? w tej materii. Nie piszcie do mnie!

Offline SmoKe

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #10 dnia: Lipca 29, 2006, 11:18:27 am »
Co? si? nie doczeka?em, jednak my?l? ?e mo?e masz uszkodzony plik??
?ci?gnij jeszcze raz.
rzesta?em si? interesowa? MK. Tak niestety bywa. Armaggedon, jest dla mnie gr? na 15 min. W cz??ci 2d nie potrafie gra? bez przerwy, a Shaolin Monks nie ratuje serii. Oby MK 8 zmieni?o co? w tej materii. Nie piszcie do mnie!

Offline SmoKe

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
MK Project 4.1
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpnia 21, 2006, 02:12:25 pm »
Wre?cie co? si? ruszy?o!!!!
Do ?ci?gni?cia jest MK Project 4.1.
Niestety opis na stronie jest Hiszpa?sku??
W ka?dym razie macie tutaj select screen: http://www.geocities.jp/RatonMalo_AR/img_mkp/mkp_4_1_select_screen.jpg
Pierwsze co sie rzuca w oczy, to poprzestawiane postacie (znaczy w innych miejscach s? u?o?eni),
Ermac ma now? ikone.
Dosz?a te? posta? z "przerobion?" ikon? Robot Smoke`a.
Zauwa?y?em ?e twórcy dodatkowo wrzucili Human Smoke`a
Widze ?e znikne?a ikona smoka, co znaczy ?? wrzucili jeszcze jedn? posta?.
Ikon by?o 4 teraz jest 1 (?rodkowa).
Porównajcie sobie te 2 screeny:
MKP - 4.0 - http://www.geocities.jp/RatonMalo_AR/img_frontend/mkpfe2.jpg
MKP - 4.1 -http://www.geocities.jp/RatonMalo_AR/img_mkp/mkp_4_1_select_screen.jpg
Wi?cej wam nie powiem bo sam dopiero zasysam.
Napisz? wi?cej jak sam ro obczaje.
MK Project 4.1 - http://www.geocities.jp/RatonMalo_AR/download/mkp4.1.zip
rzesta?em si? interesowa? MK. Tak niestety bywa. Armaggedon, jest dla mnie gr? na 15 min. W cz??ci 2d nie potrafie gra? bez przerwy, a Shaolin Monks nie ratuje serii. Oby MK 8 zmieni?o co? w tej materii. Nie piszcie do mnie!

Offline SmoKe

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpnia 21, 2006, 03:09:43 pm »
AAAAA!
Sorry ?e nie edytuje, ale nie chce robi? wielgachnego posta.
Po 15 - 20 min sp?dzonych z MKP 4.1 mam gar?? faktów.
Ta Posta? z przerobion? ikonk? Smoke`a, to robot Hydro.
Dok?adnie to jest robot Smoke z przemalowanym strojem na niebiesko.
Jednak nie ko?czy si? tutaj oryginalno??.
Nie uwie?ycie kogo ten Robot ma moce. Sub - Zero.
Hydro potrafi tak jak sub zero:

Zamrozi?, stworzy? klona i tyle.
Do dadatkowo ma moc której nie potrafie nazwa?.
Przemienia si? w p?ynne co? i "prze?lizguje" si? za plecy ofiary.
Taki teleport.
Dodatkowo jak szybko wci?niemy hp to przy powracaniu do normalnej formy, zarzuca uppercuta.
Twórcy si? tutaj popisali tak jak w przypadku Scorpiona, Hydro mo?e zrobi? Ice Clone`a w powietrzu!!!

Hydro ma jedno fatality, harakiri, mercy jak wszyscy i wyko?czenie o nazwie "ultra".
Tego ultra jeszcze nie uruchomi?em, jednak pracuje nad tym.

Co do fatala Hydro to jedno z najciekawszych jakie widzia?em.
Odpalasz je z ko?ca areny.
Hydro "otwiera" prze??cznik taki sam jaki ma Cyrax (przy fatalu z wybuchem), wypowiada jakie? tam "pierdu pierdu", pojawia si? Cyrax i wyrzuca granat.
Ofiara leci do góry, w tym czasie wylatuje sektor z teleport uppercut`em. Ofiara leci znowu w góre, pojawia si? Smoke (Robot) zarzuca soczystego kopa z obrotu, przyczy ofiara leci do Hydro.
Który zamienia swoje r?ce w no?yce i rozcina wroga na 3 cz??ci

Hara Kiri - To jedno z g?upich wyko?cze? z powodu "wolnej animacji".
Hydro "otwiera" prze??cznik taki sam jaki ma Cyrax (przy fatalu z wybuchem), po czym odpada mu g?owa i tu?w.

Graj?c chwile zauwa?y?em nowe areny.
Tak po za tym nie b?d? pisa? wszystkiego gdy? jeszcze nie moge.
Pe?n? recenzje, ciosy, zmiany itd. umieszcze w faq.
Moge jeszcze powiedzie? ?e nawi?za?em wspó?prace z Cyrax`em.
Co zaowocuje Faq w wersji HTML i screenami.

Sorry za b??dy...
Pisa?em na szybciora.
rzesta?em si? interesowa? MK. Tak niestety bywa. Armaggedon, jest dla mnie gr? na 15 min. W cz??ci 2d nie potrafie gra? bez przerwy, a Shaolin Monks nie ratuje serii. Oby MK 8 zmieni?o co? w tej materii. Nie piszcie do mnie!

Offline @Scorpion@

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpnia 23, 2006, 11:01:34 am »
No wreszcie moge z bratem rozpiepszac innych ale znowu tylko 2P moze uruchomic team 2P (przynajmniej u mnie)
ZAJEBiOZA
et Over Here !!!

Offline signap

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 36
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #14 dnia: Października 12, 2006, 10:00:05 am »
super gierka ;) czekam na MKP 5 :)

ps. ma ktos aktualny move list bo np te animality z movelsit.txt niedzialaja :/
url=http://en.prizee.com/?refer=Signap][/url]