'

Ankieta

Wygl?d którego Smoke preferujesz ?

Human MKII
4 (12.1%)
Human UMK3
6 (18.2%)
Cyborg UMK3
2 (6.1%)
Cyborg MK: D
0 (0%)
Human MK: SM
3 (9.1%)
Cyborg MK: A
1 (3%)
Human MK (2011)
13 (39.4%)
Wszystkie s? gitarka
4 (12.1%)
?aden - nie lubi? Smoke
0 (0%)

Głosów w sumie: 33

Autor Wątek: Postacie: Smoke  (Przeczytany 26588 razy)

Offline Semek

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Postacie: Smoke
« dnia: Marca 26, 2011, 12:37:31 am »
Thx Adept za dym:)
                                                                        
                                                             SMOKE

                                                               BIO

Pochodz?cy z Pragi, Tomas Vrbada zosta? zrekrutowany przez Lin Kuei zwracaj?c sw? uwag? imponuj?cymi mo?liwo?ciami pozostania niezauwa?alnym. Jego talent przekszta?cania si? w k??b dymu, sprawdzi? si? w niezliczonych misjach. Jego jedyn? rodzin? jest Lin Kuei, dok?adniej m?odszy Sub-Zero, który jest dla niego niczym brat. Smoke nie pami?ta niczego ze swojego dzieci?stwa. ?yje nadziej?, i? poprzez Lin Kuei odkryje swojej przesz?o?? i pochodzenie jego mocy.

                                                               ENDING

Gwa?towna ?mier? Shao Kahna bardzo zszokowa?a Smoke powoduj?c wewn?trzn? przemian?, która wydoby?a z niego wczesne wspomnienia. Tomas Vrbada by? tylko ma?ym ch?opcem, gdy zosta? porwany przez mroczny okultystów i ofiarowywany demonowi. Spalony ?ywcem, powróci? do ?wiata ?ywych jako enenra, istota z dymu i mg?y. Jego oprawcy byli bezradni wobec jego bezkszta?tnej formy, gdy atakowa? wszystkich ze w?ciek?o?ci? zabijaj?c wszystkich. Pom?ciwszy swoj? ?mier? powróci? do ludzkiej formy, nie pami?taj?c nic ze swojego by?ego ?ycia. Obecnie b?d?c siadomym swej prawdziwej to?samo?ci, Smoke rozumie, ?e jest nie zwyczajnym zabójc?. Jego przeznaczenie zosta?o ujawnione.



SPECJALE:

*Air Throw: TH
**Teleport: D, B, BK
Invisibility: D, U, FK
Smoke Cloud: D, B, BP
Shake: B, F, FP (Kontra na pociski)
Smoke Towards (Dash): B, F, FK
Smoke Away (Escape): F, B, FK

*W powietrzu
**Tak?e w powietrzu    

WZMOCNIONE SPECJALE:

Smokeport: D, B, (BK+BL) (+DAM)
Vanish: D, U, (FK+BL)
Smoke Cloud: D, B, (BP+BL) (+DAM)
***Vibration: B, F, (FP+BL)
Phase Towards (Dash): B, F, (FK+BL)
Phase Away (Escape): F, B, (FK+BL)

***contruje pociski, zwyk?e ciosy i rzuty
 
X-Ray Attack (FS)+(BL): Burn Out

WYKO?CZENIA:

Fatality 1 - Smoked Out: B, F, B, F, FP (Sweep)
Fatality 2 - Tremor: B, B, D, F, BP (Sweep)
Babality: D, B, D, F, D (Jump)
Stage: F, U, U, FP
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 22, 2011, 08:09:55 am wysłana przez Semek »
Sometimes I hate the life I made
Everything's wrong every time
Pushing on I can't escape
Everything that comes my way

Offline Raven821

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 278
  • Płeć: Mężczyzna
  • MK X: PS4
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Majkel821
Smoke, Human
« Odpowiedź #1 dnia: Marca 26, 2011, 12:27:41 pm »
Masakra co oni zrobili ze Smokiem  >:( przynajmniej na rosterze  :P,bo jak na razie s?dz?,?e inspirowali si? latami 80,gdy? Smoke przypomina mi z t? fryzur? Limahla xD!
« Ostatnia zmiana: Marca 27, 2011, 10:27:15 pm wysłana przez robaczek »

Offline Sim

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 650
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2 dnia: Marca 26, 2011, 09:11:53 pm »
He, he. Smoke Vegeta - Super Saiya Jin :D
Troch? to faktycznie przesadzone, ju? lepiej by by?o gdyby by? ?ysy lub ewentualnie opad?e w?osy (d?ugie, wisz?ce, rozczesane).
« Ostatnia zmiana: Marca 26, 2011, 09:13:51 pm wysłana przez Sim »

Offline SeBoLeX

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 149
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3 dnia: Marca 26, 2011, 10:01:54 pm »
Co nie zmienia faktu, ?e facjate ma zje***? :/ Z kolei, na Wie?y Wyzwa? mieli?my okazj? widziec Cyber Smoke, hmm...
« Ostatnia zmiana: Marca 26, 2011, 10:05:47 pm wysłana przez SeBoLeX »

Offline Luna

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 583
    • Zobacz profil
    • JaME
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #4 dnia: Marca 26, 2011, 10:25:35 pm »
Czytanie ?alów o Smoke'u to komedia Panowie. Strasznie wbijacie na jego design oceniany na (tu nale?y podkre?li?) DWÓCH obrazkach w tragicznej rozdzielczo?ci. Co wi?cej, nie chodzi o design jakiej? wiod?cej postaci ale Smoke'a który od ZAWSZE by? kopi? innych ninja nawet ciosami. Pokusz? si? o stwierdzenie, ?e pierwszy raz stworzyli go od nowa i prawdopodobnie jest pierwsz? faktycznie now? postaci? w tym MK. Dajcie sobie na wstrzymanie i komentarze pokroju "(...)facjate ma zje***?" na czas, gdy faktycznie zobaczycie jaki? gameplay. A wracaj?c do zacytowanego komentarza - jaka? argumentacja dlaczego "(....)facjate ma zje***?"??

EDIT
Adept nie trolluj mnie bo ju? ta rozmowa wczoraj na GG by?a i mimo, ?e jeste? Adept to tym razem racji nie masz;p
« Ostatnia zmiana: Marca 26, 2011, 10:40:00 pm wysłana przez Luna »

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Płeć: Mężczyzna
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #5 dnia: Marca 26, 2011, 10:47:39 pm »
Czytanie ?alów o Smoke'u to komedia Panowie. Strasznie wbijacie na jego design oceniany na (tu nale?y podkre?li?" DWÓCH obrazkach w tragicznej rozdzielczo?ci. Co wi?cej, nie chodzi o design jakiej? wiod?cej postaci ale Smoke'a który od ZAWSZE by? kopi? w innych ninja nawet ciosami. Pokusz? si? o stwierdzenie, ?e pierwszy raz stworzyli go od nowa i prawdopodobnie jest pierwsz? faktycznie now? postaci? w tym MK. Dajcie sobie na wstrzymanie i komentarze pokroju "(...)facjate ma zje***?" na czas, gdy faktycznie zobaczycie jaki? gameplay. A wracaj?c do zacytowanego komentarza - jaka? argumentacja dlaczego "(....)?e facjate ma zje***?"??

Nie, nie, nie, nie, nie. A ja powtórz?, ?e nic bym nie mia? do nowego designu Human Smoke`a gdyby to dobrze zrobili, a nie udziwnili na si?? rodem z j-games. Je?eli co? jest zjebane, to jest zjebane i ?adne t?umaczenie w stylu "Ale to przecie? pierwszy raz kiedy uczynili go pe?noprawn? postaci?, a nie kalk?!" tu nie ma racji bytu. Twarz mo?na dodawa? dobrze:

- Scorpion

I mo?na dodawa? zjebanie:

- Sub-Zero - Ameryka?ski Milioner

- Cyrax - Murzyn z Chi?skiego klanu wojowników Lin Kuei

- Human Smoke - Nie?lubny b?kart Sindel


Dlatego Ty sobie daj na wstrzymanie, bo wygl?d jest bardzo wa?ny dla tak klimatycznej postaci jak? by? Human Smoke.

"A poza tym dojeba? 6-0 Kungowi... On si? rzeczywi?cie nie nadaje przeciwko tej g?upiej, starej, zjadanej przez robaki, wrzeszcz?cej suce." - Johnx, 16. sierpnia, 05:06

Offline Semek

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #6 dnia: Marca 26, 2011, 10:52:22 pm »
Czytanie ?alów o Smoke'u to komedia Panowie. Strasznie wbijacie na jego design oceniany na (tu nale?y podkre?li?) DWÓCH obrazkach w tragicznej rozdzielczo?ci. Co wi?cej, nie chodzi o design jakiej? wiod?cej postaci ale Smoke'a który od ZAWSZE by? kopi? innych ninja nawet ciosami. Pokusz? si? o stwierdzenie, ?e pierwszy raz stworzyli go od nowa i prawdopodobnie jest pierwsz? faktycznie now? postaci? w tym MK. Dajcie sobie na wstrzymanie i komentarze pokroju "(...)facjate ma zje***?" na czas, gdy faktycznie zobaczycie jaki? gameplay. A wracaj?c do zacytowanego komentarza - jaka? argumentacja dlaczego "(....)facjate ma zje***?"??

Wreszcie, kto? co? normalnego napisa?, a nie tylko "afro", "jak on wygl?da" i "ale go zr?bali". Pewnie dla was najlepiej jakby wszyscy wygl?dali jak w strojach retro ró?ni?cymi si? kolorami.
Sometimes I hate the life I made
Everything's wrong every time
Pushing on I can't escape
Everything that comes my way

Offline lolLoL29

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 128
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #7 dnia: Marca 26, 2011, 10:54:51 pm »
Przecie? nie ods?onili jego twarzy a zaledwie w?osy, nie widzieli?cie gameplayu z t? postaci? wi?c nie krytykujcie. Zobaczycie go w akcji to mo?ecie wylewac swoje ?ale które i tak nic nie dadz?..... :o

Offline Luna

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 583
    • Zobacz profil
    • JaME
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #8 dnia: Marca 26, 2011, 11:31:19 pm »
Dlatego Ty sobie daj na wstrzymanie, bo wygl?d jest bardzo wa?ny dla tak klimatycznej postaci jak? by? Human Smoke.

O?wie? mnie wa?? co w Smoke'u do tej pory by?o tak klimatycznego, ?e sta? si? on dla ciebie niema punktem honoru do obrony:D To, ?e wielu graczy nim gra?o w MKT? To dlatego, ?e by? silny. Mo?e jego unikalne ciosy?? Albo wygl?d?? Ah no tak, przecie? si? dymi?. Pewnie z wkurzenia, ?e jest KOPI?!:D

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Płeć: Mężczyzna
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #9 dnia: Marca 27, 2011, 02:18:55 pm »
Dlatego Ty sobie daj na wstrzymanie, bo wygl?d jest bardzo wa?ny dla tak klimatycznej postaci jak? by? Human Smoke.

O?wie? mnie wa?? co w Smoke'u do tej pory by?o tak klimatycznego, ?e sta? si? on dla ciebie niema punktem honoru do obrony:D To, ?e wielu graczy nim gra?o w MKT? To dlatego, ?e by? silny. Mo?e jego unikalne ciosy?? Albo wygl?d?? Ah no tak, przecie? si? dymi?. Pewnie z wkurzenia, ?e jest KOPI?!:D

Klimat, czym jest klimat danej postaci? Czy to jest jego fabu?a? Ogólny design? Roster ciosów? Czy mo?e miejsce na li?cie tier? Podsumujmy to wszystko:

Smoke pierwszy raz pojawi? si? w MK II. By? ukryt? postaci?, która mia?a najbardziej spektakularne wej?cie w ?wiadomo?? graczy w historii Mortal Kombat. Po zrobieniu uppercupta na planszy Portal i pojawieniu si? "Toasty" gracz szybko naciska? start+dó? i tu dzia?a si? ju? euforia. Walka si? zatrzymuje, ekran miga, zmienia si? melodia jakby?my dokonali czego? niemo?liwego. Pojawia si? pytajnik wielki i do dzisiejszego dnia scena ta w walce online (Bo przewa?nie zawsze naciskam kombinacj? gdy zrobi? uppercupt) wywo?uje u mnie prawie zawa? serca. Je?eli znasz lepsze i bardziej spektakularne zapoznanie z jak?kolwiek postaci? w Mortal Kombat to ch?tnie je us?ysz?. Zatem ju? na samym pocz?tku mieli?my wej?cie i?cie królewskie. Depcz?ce to co do tej pory widzieli?my. To ju? daje mu pierwsz? przewag? nad innymi postaciami, które zapoznanie z ich osobami mia?y w porównaniu do Smoke`a nadzwyczaj zwyk?e i skromne. Tam gdzie tajemnica, kombinacja i wyzwanie, to zawsze jest klimat.

Id?c dalej. Smoke w MKII mia? najbardziej klimatyczny design w ca?ym rosterze. W tamtych czasach wszyscy ninja byli tacy sami, ró?ni?cy si? kolorem, a tu co to? Smoke si? dymi?! By?o to chyba najbardziej ekscytuj?ce do?wiadczenie zwi?zane z urozmaiceniem ninja. Gdy pojawia? si? na arenie Living Forst nie sposób by?o nie zauwa?y? jego odmienno?ci od pozosta?ych ninja. Co ju? owocowa?o sympati? do tego zawodnika.

W czasie gdy powsta?y kolejne gry, Smoke z MK II pojawia? si? pod nazw? Human Smoke (któr? preferuj?). Podtrzyma? tendencj? do ci?g?ego dymienia si? wyró?niaj?c si? po raz kolejny designem w?ród pozosta?ych ninja. W UMK3 równie? by? ukryt? postaci?, jednak ju? nie NPC i gracze mogli go wybra? co czyli g?sto i cz?sto. Posta? Humana to druga najlepsza teoretycznie i pierwsza najlepsza praktycznie posta? w UMK III. By? to najsilniejszy wojownik w tej grze. Gracze lubi? mocne postacie polubili wi?c i jego dzi?ki jego mo?liwo?ci? wymiatania. Sta? si? podstawow? turniejow? postaci?, a w fina?ach cz?sto Kabal ju? mia? mniejsze znaczenie od Humana.

Równie? fabularnie by? on genialn? postaci?. Jako jedyny z cyborgów nie chcia? zosta? zrobotyzowany i uciek? ze swoim przyjacielem Sub-Zero. Niestety jego z?apali i si?? zamienili w robota. Od tego czasu ci?gle trwa w nim walka mi?dzy ch?ci? powrotu do ludzkiej postaci, a rozkazami zaprogramowanymi odgórnie. Tym ró?ni si? od bezdusznego mordercy Sektora i s?u?alczego Cyraxa, ?e ca?y czas d??y do zrzucenia z siebie cybernetycznego stroju. W MK4 niestety pomylili postacie i to Cyrax wróci? do postaci cz?owieka, a nie Smoke.

Cyborgiem on zosta?, wyboru nie maj?c,
bezduszn? maszyn? dla klanu si? staj?c.
Zal??ek duszy, lecz w Smoke`u pozosta?.
Bycie maszyn? – temu nie sprosta?.

Jego jedyn? wad? by?y powtarzalne ciosy, które zabra? od Scorpiona. Jednak w obu cz??ciach gry, i w MK II i w UMK III nie przeszkadza?o to praktycznie nikomu. W MK II bo wszystkie ukryte postacie mia?y ciosy innych (Jade - Kitana), a w UMK III bo po prostu by? update`owan? wersj? Scorpiona, która niszczy?a wszystkich i wszystko na swej drodze.

Dlatego w?a?nie design tej postaci jest tak wa?ny i delikatn? spraw?, któr? oczywi?cie NSR ola?o, bo chcieli na si?? da? mu twarz, oboj?tnie jak?. I wysz?y z tego w?a?nie takie kwiatki jakie widzimy. Je?eli poprzez histori?, gameplay i ogóln? obecno?? jako sub-boss w grach Mortal Kombat Smoke zaistnia?, to w?a?nie przez to powinien by? kojarzony, a nie przez twarz. Bo naprawd? jak trzeba by? bez wyobra?ni by punktem zaczepienia oceny postaci by?a u kogo? twarz. Nie, tu si? liczy ca?okszta?t i to, jak si? prowadzi?a dana posta? w sadze Mortal Kombat. Wi?c nawet je?eli pozostawili by go jako ninja zamaskowanego to by?o by to lepszym rozwi?zaniem ni? zepsucie mu wizerunku twarz?, bo kto? nie zaanga?owa? si? w retro mortale i nie ma poj?cia czym jest gra Smoke/Human Smoke`iem. Mo?e jeszcze podnie?my g?osy, ?eby doda? twarz Noob Saibotowi na wzór Eda Boona i Tobiasa. Przecie? b?dzie mia? wtedy unikalno??! No czemu nie z?o?ycie petycji o to? UNIKALNO??! UUUUUNNNNNNNIIIIIIIIKKKKKKAAAAALLLLLNOO OOOO?????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
« Ostatnia zmiana: Marca 27, 2011, 02:25:17 pm wysłana przez Adept »

"A poza tym dojeba? 6-0 Kungowi... On si? rzeczywi?cie nie nadaje przeciwko tej g?upiej, starej, zjadanej przez robaki, wrzeszcz?cej suce." - Johnx, 16. sierpnia, 05:06

Offline Semek

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #10 dnia: Marca 27, 2011, 02:41:14 pm »
Dlatego Ty sobie daj na wstrzymanie, bo wygl?d jest bardzo wa?ny dla tak klimatycznej postaci jak? by? Human Smoke.

O?wie? mnie wa?? co w Smoke'u do tej pory by?o tak klimatycznego, ?e sta? si? on dla ciebie niema punktem honoru do obrony:D To, ?e wielu graczy nim gra?o w MKT? To dlatego, ?e by? silny. Mo?e jego unikalne ciosy?? Albo wygl?d?? Ah no tak, przecie? si? dymi?. Pewnie z wkurzenia, ?e jest KOPI?!:D

Klimat, czym jest klimat danej postaci? Czy to jest jego fabu?a? Ogólny design? Roster ciosów? Czy mo?e miejsce na li?cie tier? Podsumujmy to wszystko:

Smoke pierwszy raz pojawi? si? w MK II. By? ukryt? postaci?, która mia?a najbardziej spektakularne wej?cie w ?wiadomo?? graczy w historii Mortal Kombat. Po zrobieniu uppercupta na planszy Portal i pojawieniu si? "Toasty" gracz szybko naciska? start+dó? i tu dzia?a si? ju? euforia. Walka si? zatrzymuje, ekran miga, zmienia si? melodia jakby?my dokonali czego? niemo?liwego. Pojawia si? pytajnik wielki i do dzisiejszego dnia scena ta w walce online (Bo przewa?nie zawsze naciskam kombinacj? gdy zrobi? uppercupt) wywo?uje u mnie prawie zawa? serca. Je?eli znasz lepsze i bardziej spektakularne zapoznanie z jak?kolwiek postaci? w Mortal Kombat to ch?tnie je us?ysz?. Zatem ju? na samym pocz?tku mieli?my wej?cie i?cie królewskie. Depcz?ce to co do tej pory widzieli?my. To ju? daje mu pierwsz? przewag? nad innymi postaciami, które zapoznanie z ich osobami mia?y w porównaniu do Smoke`a nadzwyczaj zwyk?e i skromne. Tam gdzie tajemnica, kombinacja i wyzwanie, to zawsze jest klimat.

Id?c dalej. Smoke w MKII mia? najbardziej klimatyczny design w ca?ym rosterze. W tamtych czasach wszyscy ninja byli tacy sami, ró?ni?cy si? kolorem, a tu co to? Smoke si? dymi?! By?o to chyba najbardziej ekscytuj?ce do?wiadczenie zwi?zane z urozmaiceniem ninja. Gdy pojawia? si? na arenie Living Forst nie sposób by?o nie zauwa?y? jego odmienno?ci od pozosta?ych ninja. Co ju? owocowa?o sympati? do tego zawodnika.

W czasie gdy powsta?y kolejne gry, Smoke z MK II pojawia? si? pod nazw? Human Smoke (któr? preferuj?). Podtrzyma? tendencj? do ci?g?ego dymienia si? wyró?niaj?c si? po raz kolejny designem w?ród pozosta?ych ninja. W UMK3 równie? by? ukryt? postaci?, jednak ju? nie NPC i gracze mogli go wybra? co czyli g?sto i cz?sto. Posta? Humana to druga najlepsza teoretycznie i pierwsza najlepsza praktycznie posta? w UMK III. By? to najsilniejszy wojownik w tej grze. Gracze lubi? mocne postacie polubili wi?c i jego dzi?ki jego mo?liwo?ci? wymiatania. Sta? si? podstawow? turniejow? postaci?, a w fina?ach cz?sto Kabal ju? mia? mniejsze znaczenie od Humana.

Równie? fabularnie by? on genialn? postaci?. Jako jedyny z cyborgów nie chcia? zosta? zrobotyzowany i uciek? ze swoim przyjacielem Sub-Zero. Niestety jego z?apali i si?? zamienili w robota. Od tego czasu ci?gle trwa w nim walka mi?dzy ch?ci? powrotu do ludzkiej postaci, a rozkazami zaprogramowanymi odgórnie. Tym ró?ni si? od bezdusznego mordercy Sektora i s?u?alczego Cyraxa, ?e ca?y czas d??y do zrzucenia z siebie cybernetycznego stroju. W MK4 niestety pomylili postacie i to Cyrax wróci? do postaci cz?owieka, a nie Smoke.

Cyborgiem on zosta?, wyboru nie maj?c,
bezduszn? maszyn? dla klanu si? staj?c.
Zal??ek duszy, lecz w Smoke`u pozosta?.
Bycie maszyn? – temu nie sprosta?.

Jego jedyn? wad? by?y powtarzalne ciosy, które zabra? od Scorpiona. Jednak w obu cz??ciach gry, i w MK II i w UMK III nie przeszkadza?o to praktycznie nikomu. W MK II bo wszystkie ukryte postacie mia?y ciosy innych (Jade - Kitana), a w UMK III bo po prostu by? update`owan? wersj? Scorpiona, która niszczy?a wszystkich i wszystko na swej drodze.

Dlatego w?a?nie design tej postaci jest tak wa?ny i delikatn? spraw?, któr? oczywi?cie NSR ola?o, bo chcieli na si?? da? mu twarz, oboj?tnie jak?. I wysz?y z tego w?a?nie takie kwiatki jakie widzimy. Je?eli poprzez histori?, gameplay i ogóln? obecno?? jako sub-boss w grach Mortal Kombat Smoke zaistnia?, to w?a?nie przez to powinien by? kojarzony, a nie przez twarz. Bo naprawd? jak trzeba by? bez wyobra?ni by punktem zaczepienia oceny postaci by?a u kogo? twarz. Nie, tu si? liczy ca?okszta?t i to, jak si? prowadzi?a dana posta? w sadze Mortal Kombat. Wi?c nawet je?eli pozostawili by go jako ninja zamaskowanego to by?o by to lepszym rozwi?zaniem ni? zepsucie mu wizerunku twarz?, bo kto? nie zaanga?owa? si? w retro mortale i nie ma poj?cia czym jest gra Smoke/Human Smoke`iem. Mo?e jeszcze podnie?my g?osy, ?eby doda? twarz Noob Saibotowi na wzór Eda Boona i Tobiasa. Przecie? b?dzie mia? wtedy unikalno??! No czemu nie z?o?ycie petycji o to? UNIKALNO??! UUUUUNNNNNNNIIIIIIIIKKKKKKAAAAALLLLLNOO OOOO?????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adept spokojnie nawet go w ruchu nie widzieli?my. Mo?e tylko ta grafika z rostera tak badziewnie wygl?da przez szop?. W akcji mo?e si? ?wietnie sprawowa?. Szkoda ,?e nie ma krótkich w?osów jak Rikimaru. Natomiast je?li w?osy b?dzie mia? d?ugie jak na fotce od grafików to nie b?d? rozpacza?. Ten Smoke bardzo przypomina mi postaci z Dead or Alive. Pewnie dlatego dla mnie jest ok. Zdj?cie nakrycia g?owy traktuj? jako ewolucje, tak? sam? jak? przeszed? chocia?by Reptile. I nie traktuj? tego jako wymuszonej deewolucji. Nie poasuje mi tylko jego pochodzie, bo obecnie wygl?da jak typowy japo?ski cyberpunkowy ninja.

Kenshi jest bardzo ciekaw? postaci? ale mamy ju? Ermaca z podobnymi ciosami. Kintaro? Jest Goro. Uwa?am ?e jeden z nich wystarczy.

No ale ka?dy ma jakie? swoje zachcianki. Wiadomo ?e nie ka?demu dogodz?. Ja tam chcia?bym Fujina i Raina ;)

Bodzio stawiam piwo na to ,?e jak b?dzie Kenshi to z innymi specjalami. Natomiast Rain jest pewny, a Fujina ch?tnie bym ujrza? .
« Ostatnia zmiana: Marca 27, 2011, 02:55:21 pm wysłana przez Semek »
Sometimes I hate the life I made
Everything's wrong every time
Pushing on I can't escape
Everything that comes my way

Offline johnx

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 1467
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #11 dnia: Marca 27, 2011, 02:57:09 pm »
Niecz?sto si? to zdarza... Ale teraz, po przeczytaniu najd?u?szego posta, jakiego kiedykolwiek przeczyta?em, zgadzam si? ca?kowicie z Adeptem...

Offline lolLoL29

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 128
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #12 dnia: Marca 27, 2011, 03:07:06 pm »
A ja si? nie zgadzam i mam do?c tego czytania o dodawaniu twarzy Smoke, który tak naprawde ma ods?oni?t? tylko g?owe. Poczekajcie na gameplay z nim potem narzekajcie i róbcie bezcelowe dyskusje, które i tak niczego ju? nie zmieni?. Bezsenswoana jest ta afera o jego w?osy...
Brakuje mi w tym DLC Raina i Tanya... ale my?le ?e na nich te? przyjdzie pora :)
« Ostatnia zmiana: Marca 27, 2011, 03:10:16 pm wysłana przez lolLoL29 »

Offline Luna

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 583
    • Zobacz profil
    • JaME
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #13 dnia: Marca 27, 2011, 03:26:44 pm »
Smoke pierwszy raz pojawi? si? w MK II. By? ukryt? postaci?, która mia?a najbardziej spektakularne wej?cie w ?wiadomo?? graczy w historii Mortal Kombat. Po zrobieniu uppercupta na planszy Portal i pojawieniu si? "Toasty" gracz szybko naciska? start+dó? i tu dzia?a si? ju? euforia. Walka si? zatrzymuje, ekran miga, zmienia si? melodia jakby?my dokonali czego? niemo?liwego. Pojawia si? pytajnik wielki i do dzisiejszego dnia scena ta w walce online (Bo przewa?nie zawsze naciskam kombinacj? gdy zrobi? uppercupt) wywo?uje u mnie prawie zawa? serca. Je?eli znasz lepsze i bardziej spektakularne zapoznanie z jak?kolwiek postaci? w Mortal Kombat to ch?tnie je us?ysz?. Zatem ju? na samym pocz?tku mieli?my wej?cie i?cie królewskie. Depcz?ce to co do tej pory widzieli?my. To ju? daje mu pierwsz? przewag? nad innymi postaciami, które zapoznanie z ich osobami mia?y w porównaniu do Smoke`a nadzwyczaj zwyk?e i skromne. Tam gdzie tajemnica, kombinacja i wyzwanie, to zawsze jest klimat.
To twoje subiektywne odczucie, ja czego? takiego wobec Smoke'a nie czuj?;) A i szczerze mówi?c to wi?ksze wra?enie w MKII robi? na mnie bydlak Kintaro - podtrzymuj?c brak obiektywizmu;)

Id?c dalej. Smoke w MKII mia? najbardziej klimatyczny design w ca?ym rosterze. W tamtych czasach wszyscy ninja byli tacy sami, ró?ni?cy si? kolorem, a tu co to? Smoke si? dymi?! By?o to chyba najbardziej ekscytuj?ce do?wiadczenie zwi?zane z urozmaiceniem ninja. Gdy pojawia? si? na arenie Living Forst nie sposób by?o nie zauwa?y? jego odmienno?ci od pozosta?ych ninja. Co ju? owocowa?o sympati? do tego zawodnika.

Gwoli przypomnienia - nie z samych ninjasów roster si? sk?ada? w MKII. Znowu brak obiektywizmu bo o gustach si? nie dyskutuje, ale dla mnie postaciami lepiej zrobionymi byli Kung Kalo i Baraka np. A dlaczego? Bo to nie by?y inne wersje kolorystyczne tego samego "ludzia". Gdyby nie dali mu dymu, to nie mia? by w ogóle sensu istnienia b?d?c drug? kopi? Scorpiona. W zasadzie Noob Saibot i Smoke to te same zestawy ciosów w MKII i obydwie postacie uwa?am za bardziej ciekawostk? ni? jako faktycznych zawodników. I poprawi? ci? w jeszcze jednej kwestii - w rosterze go nie by?o bo by? niegrywalny;)

W czasie gdy powsta?y kolejne gry, Smoke z MK II pojawia? si? pod nazw? Human Smoke (któr? preferuj?). Podtrzyma? tendencj? do ci?g?ego dymienia si? wyró?niaj?c si? po raz kolejny designem w?ród pozosta?ych ninja. W UMK3 równie? by? ukryt? postaci?, jednak ju? nie NPC i gracze mogli go wybra? co czyli g?sto i cz?sto. Posta? Humana to druga najlepsza teoretycznie i pierwsza najlepsza praktycznie posta? w UMK III. By? to najsilniejszy wojownik w tej grze. Gracze lubi? mocne postacie polubili wi?c i jego dzi?ki jego mo?liwo?ci? wymiatania. Sta? si? podstawow? turniejow? postaci?, a w fina?ach cz?sto Kabal ju? mia? mniejsze znaczenie od Humana.
To teraz wyja?nij mi jak powy?szy akapit ma si? do oceny postaci Smoke'a na podstawie dwóch lipnych jakosciowo grafik. Bo nie rozumiem jakkolwiek bym si? stara?.

Równie? fabularnie by? on genialn? postaci?. Jako jedyny z cyborgów nie chcia? zosta? zrobotyzowany i uciek? ze swoim przyjacielem Sub-Zero. Niestety jego z?apali i si?? zamienili w robota. Od tego czasu ci?gle trwa w nim walka mi?dzy ch?ci? powrotu do ludzkiej postaci, a rozkazami zaprogramowanymi odgórnie. Tym ró?ni si? od bezdusznego mordercy Sektora i s?u?alczego Cyraxa, ?e ca?y czas d??y do zrzucenia z siebie cybernetycznego stroju. W MK4 niestety pomylili postacie i to Cyrax wróci? do postaci cz?owieka, a nie Smoke.
Patrz - podpis wy?szym akapitem.

Cyborgiem on zosta?, wyboru nie maj?c,
bezduszn? maszyn? dla klanu si? staj?c.
Zal??ek duszy, lecz w Smoke`u pozosta?.
Bycie maszyn? – temu nie sprosta?.
+5 do respektu za ten tek?cik:D

Jego jedyn? wad? by?y powtarzalne ciosy, które zabra? od Scorpiona. Jednak w obu cz??ciach gry, i w MK II i w UMK III nie przeszkadza?o to praktycznie nikomu. W MK II bo wszystkie ukryte postacie mia?y ciosy innych (Jade - Kitana), a w UMK III bo po prostu by? update`owan? wersj? Scorpiona, która niszczy?a wszystkich i wszystko na swej drodze.
To nie by?a wada, bo to by?a posta? ciekawostka - przynajmniej za czasów MKII. Potem zrobili z niego posta? grywaln? i nikt si? nie pokusi? o stworzenie mu jego w?asnej palety ciosów podczas gdy reszta postaci bonusowych przeniesionych do rostera dosta?a swoje unikatowe speciale. Jak dobrze zaznaczy?e?, by? on update'owan? wersj? Scorpiona i nic poza tym.  Jaka wi?c w Smoke'u oryginalno?? patrz?c na sam? nim gr?? To, ?e by? za silny? Bo tak wynika z twojego tekstu niestety:(

Dlatego w?a?nie design tej postaci jest tak wa?ny i delikatn? spraw?, któr? oczywi?cie NSR ola?o, bo chcieli na si?? da? mu twarz, oboj?tnie jak?. I wysz?y z tego w?a?nie takie kwiatki jakie widzimy. Je?eli poprzez histori?, gameplay i ogóln? obecno?? jako sub-boss w grach Mortal Kombat Smoke zaistnia?, to w?a?nie przez to powinien by? kojarzony, a nie przez twarz. Bo naprawd? jak trzeba by? bez wyobra?ni by punktem zaczepienia oceny postaci by?a u kogo? twarz. Nie, tu si? liczy ca?okszta?t i to, jak si? prowadzi?a dana posta? w sadze Mortal Kombat. Wi?c nawet je?eli pozostawili by go jako ninja zamaskowanego to by?o by to lepszym rozwi?zaniem ni? zepsucie mu wizerunku twarz?, bo kto? nie zaanga?owa? si? w retro mortale i nie ma poj?cia czym jest gra Smoke/Human Smoke`iem. Mo?e jeszcze podnie?my g?osy, ?eby doda? twarz Noob Saibotowi na wzór Eda Boona i Tobiasa. Przecie? b?dzie mia? wtedy unikalno??! No czemu nie z?o?ycie petycji o to? UNIKALNO??! UUUUUNNNNNNNIIIIIIIIKKKKKKAAAAALLLLLNOO OOOO?????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pierwsza rzecz - ca?okszta?tem nadal jest to ma?o oryginalny fighter. Pomijaj?c fabu?? któr? pó?niej mu dorobiono, to jego jedynym atutem na tle konkurencji w postaci innych ninja by? dymi?cy si? kuperek;p Tak wi?c wizerunek Adepcie w przypadku tej postaci to kwestia wysoce dyskusyjna. Jak ju? nie raz podkre?la?em - to by?a po prostu inna wersja kolorystyczna i NIC poza tym. Nie fandzol wi?c wa?? o oryginalno?ci omawianej postaci, bo? si? upar? na tego Smoke'a podczas, gdy zawsze by? to ch?ystek gdzie? tam na uboczu w ca?ej serii MK. Teraz sobie developerzy przypomnieli o nim i pierwszy raz zabrali si? konkretnie za t? posta? tworz?c z niego zapewne godnego fightera. A tobie ci?gle w g?owie jego stary image, bo tak i ju?:D Tak nawiasem mówi?c to co Ci przeszkadza jego twarz?? Wyt?umacz mi to prosz?, bo to nurtuj?cy temat;)
« Ostatnia zmiana: Marca 27, 2011, 03:28:23 pm wysłana przez Luna »

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Płeć: Mężczyzna
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #14 dnia: Marca 27, 2011, 04:24:02 pm »
To twoje subiektywne odczucie, ja czego? takiego wobec Smoke'a nie czuj?;) A i szczerze mówi?c to wi?ksze wra?enie w MKII robi? na mnie bydlak Kintaro - podtrzymuj?c brak obiektywizmu;)


Nie tylko moje. Wielu graczy to elektryzuje, jak chocia?by nies?awnego Death Dealera.

Cytuj
W czasie gdy powsta?y kolejne gry, Smoke z MK II pojawia? si? pod nazw? Human Smoke (któr? preferuj?). Podtrzyma? tendencj? do ci?g?ego dymienia si? wyró?niaj?c si? po raz kolejny designem w?ród pozosta?ych ninja. W UMK3 równie? by? ukryt? postaci?, jednak ju? nie NPC i gracze mogli go wybra? co czyli g?sto i cz?sto. Posta? Humana to druga najlepsza teoretycznie i pierwsza najlepsza praktycznie posta? w UMK III. By? to najsilniejszy wojownik w tej grze. Gracze lubi? mocne postacie polubili wi?c i jego dzi?ki jego mo?liwo?ci? wymiatania. Sta? si? podstawow? turniejow? postaci?, a w fina?ach cz?sto Kabal ju? mia? mniejsze znaczenie od Humana.
To teraz wyja?nij mi jak powy?szy akapit ma si? do oceny postaci Smoke'a na podstawie dwóch lipnych jakosciowo grafik. Bo nie rozumiem jakkolwiek bym si? stara?.

Ano tak to si? ma do wszystkiego, ?e jak kto? wymiata, to fajnie by te? by?o, aby wygl?da? fajnie. Dlatego nie gram Strykerem w UMK III bo wygl?da jak pó? dupy zza krzaka. Tego samego oczekuj? od Smoke`a. Je?eli b?dzie wygl?da? jak leszcz, to nawet je?eli b?dzie mistrzem combosów to nim nie b?d? gra?, bo jego wizerunek nie b?dzie mi pasowa? z tym jak go pami?ta?em. Proste i logiczne jak Frosta - smaczna i prosta.

To nie by?a wada, bo to by?a posta? ciekawostka - przynajmniej za czasów MKII. Potem zrobili z niego posta? grywaln? i nikt si? nie pokusi? o stworzenie mu jego w?asnej palety ciosów podczas gdy reszta postaci bonusowych przeniesionych do rostera dosta?a swoje unikatowe speciale. Jak dobrze zaznaczy?e?, by? on update'owan? wersj? Scorpiona i nic poza tym.  Jaka wi?c w Smoke'u oryginalno?? patrz?c na sam? nim gr?? To, ?e by? za silny? Bo tak wynika z twojego tekstu niestety:(

Panie drogi! A teraz ja Ci przypomn? innego zawodnika: Reptile z Mortal Kombat 1. Równie? nikt si? nie pokusi? o stworzenie mu jego w?asnej palety ciosów. Równie? by? ciekawostk? w grze. Równie? ró?ni? si? tylko zmian? koloru od Suba i Scorpa. Widzisz jakie? ró?nice? Nie mniej Reptile w MK1 by? prze kozackim motywem. Wielu ludzi równie? i do tej pory pyta w Internecie "jak doj?? do Reptile`a" i gra specjalnie po to. Posta? legenda. Po raz kolejny wspomn? o nies?awnym Death Dealerze, który cz?sto nawi?zuje do tej postaci "10,000,000 Points if you destroy me". Po prostu niektóre rzeczy w MK sta?y si? memami. Porównaj wi?c unikalno?? Reptile`a w Mortal Kombat I, a unikalno?? Smoke`a w Mortal Kombat II. Ró?ni? si? czym?? Nie bardzo. Obaj s? powtarzalnymi  ciekawostkami. Jednak w niczym nie umniejsza to ich klimatyczno?ci. Taka ju? natura ukrytych postaci. Wi?c je?eli deklasujesz rol? Smoke`a w grze Mortal Kombat to takim samym prawem deklasujesz Reptile`a w MK1.

Pierwsza rzecz - ca?okszta?tem nadal jest to ma?o oryginalny fighter. Pomijaj?c fabu?? któr? pó?niej mu dorobiono, to jego jedynym atutem na tle konkurencji w postaci innych ninja by? dymi?cy si? kuperek;p Tak wi?c wizerunek Adepcie w przypadku tej postaci to kwestia wysoce dyskusyjna. Jak ju? nie raz podkre?la?em - to by?a po prostu inna wersja kolorystyczna i NIC poza tym. Nie fandzol wi?c wa?? o oryginalno?ci omawianej postaci, bo? si? upar? na tego Smoke'a podczas, gdy zawsze by? to ch?ystek gdzie? tam na uboczu w ca?ej serii MK. Teraz sobie developerzy przypomnieli o nim i pierwszy raz zabrali si? konkretnie za t? posta? tworz?c z niego zapewne godnego fightera. A tobie ci?gle w g?owie jego stary image, bo tak i ju?:D Tak nawiasem mówi?c to co Ci przeszkadza jego twarz?? Wyt?umacz mi to prosz?, bo to nurtuj?cy temat;)

Dobrze, mog? si? zgodzi?. Oryginalno?ci? Human nie grzeszy, ale klimatu nie mo?esz mu odebra?. Bo w przeciwnym wypadku albo ma?o gra?e? w MKII, albo nie kochasz tej gry tak jak ja. Klimat, a oryginalno?? to te? trzeba rozgraniczy?:
- Scorpion, Human Smoke, Smoke
- Sub-Zero, Frost, Classic Sub-Zero
- Ermac, Kenshi
- Sheeva, Kintaro, Goro

Kurwa, czy ja naprawd? musz? t?umaczy? dlaczego mi przeszkadza jego twarz? Tyle razy ju? pisa?em, ?e gówno mia?bym do gadania gdyby ods?onili mu twarz i ona jako? normalnie wygl?da?a. Natomiast to co z niej zrobili to jawne specjalne udziwnienie, bo "oh musimy mie? oryginalne twarze! Zbajerujmy je wi?c nad wyrost":

















Taaa, motyw z bia?ymi w?osami to przecie? i?cie oryginalny pomys?. Oh, ale ma teraz tej osobowo?ci! A ja go lubi?em zanim mia? bia?e w?osy i twarz szpaka z oczkami bardzo blisko siebie. ALE G?UPI BY?EM!
« Ostatnia zmiana: Marca 27, 2011, 04:26:31 pm wysłana przez Adept »

"A poza tym dojeba? 6-0 Kungowi... On si? rzeczywi?cie nie nadaje przeciwko tej g?upiej, starej, zjadanej przez robaki, wrzeszcz?cej suce." - Johnx, 16. sierpnia, 05:06

 

Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
Postacie: Sub-Zero

Zaczęty przez Gizmo94pl « 1 2 3 » Sub-Zero

43 Odpowiedzi
20760 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Listopada 11, 2011, 12:07:48 am
wysłana przez KaroxPL
Postacie: Scorpion

Zaczęty przez Gizmo94pl « 1 2 » Scorpion

26 Odpowiedzi
14148 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maja 03, 2013, 07:19:45 pm
wysłana przez Grodek118
3 Postacie !

Zaczęty przez ReVille « 1 2 3 4 » Mortal Kombat (2011)

47 Odpowiedzi
25563 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Października 27, 2014, 10:15:38 pm
wysłana przez paweusz
14 Odpowiedzi
5475 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpnia 22, 2011, 11:28:31 pm
wysłana przez Grodek118
3 Odpowiedzi
3675 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Marca 05, 2012, 07:38:39 pm
wysłana przez Raven821