'

Aktualności: Nowy adres forum: http://mk.honmaru.pl

Autor Wątek: problem z mkm:sz  (Przeczytany 2026 razy)

Offline dumny

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
problem z mkm:sz
« dnia: Lipca 24, 2006, 10:52:46 am »
mam problem mam ta gre na n 64 emulator muphen zdobylem znaki ?ywio?ów i pisze game over dlaczego

Offline +Ermac+

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
    • http://www.sfd.pl/
problem z mkm:sz
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpnia 27, 2006, 11:05:40 am »
Niestety nie umiem Ci pomóc ,ale mam inny problem mo?e wy wiecie co zrobi? kiedy si? pokona Fujina ...on po tem robi takie wielkie tornado ?e nie umiem go zatrzyma? i przej?? dalej .
lt;<Trening kreatyna , Gainer , metka>>
zapraszam na strone http://www.sfd.pl/

Offline Sim

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 650
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
problem z mkm:sz
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpnia 28, 2006, 09:17:50 am »
Kiedy Fujin robi z siebie wielkie tornado to musisz biec w prawo non stop tylko musisz wyczu? moment bo je?li za wcze?nie to zrobisz to spadniesz w przepa?? a je?li za pó?no to on Ci? wci?gnie. To jedyny sposób.

Offline +Ermac+

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
    • http://www.sfd.pl/
problem z mkm:sz
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpnia 30, 2006, 11:25:12 am »
A kto? wie jak si? wpisuje kody .
lt;<Trening kreatyna , Gainer , metka>>
zapraszam na strone http://www.sfd.pl/

Offline Chameleon

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 162
    • Zobacz profil
    • http://www.google.pl
problem z mkm:sz
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpnia 30, 2006, 02:13:11 pm »
Ja ju? troch? nie pami?tam tej gry ale pami?tam ?e trzeba jako? skoczy? ?e sub-zero si? trzyma lewej kraw?dzi ale tak poziomo ?e fujin go nie wci?gnie. Sorry, nie pami?tam za bardzo jak to si? robi?o ale sub-zero musia? si? tzryma? kraw?dzi poziomo, a co do odpowiedzi w temacie to mo?e to specjalnie pisze pod koniec game-over jak sie przejdzie cs?? gr?.