Autor Wątek: Mortal Kombat 3  (Przeczytany 3245 razy)

Offline Jakubu

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 31
    • Zobacz profil
Mortal Kombat 3
« dnia: Grudnia 30, 2006, 07:42:11 pm »
Mam pytanie czy istnieje jakis program lub ktos by mogl przerobic Mortal Kombat 3 zeby dzialala pod windows xp?

Offline Hero

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 773
    • Zobacz profil
Mortal Kombat 3
« Odpowiedź #1 dnia: Grudnia 30, 2006, 09:00:29 pm »
Ja kiedyś próbowałem włączyć mortala 3 na Xp ale gdy to zrobiłem to nie było głosu tylko sam obraz i po jakimś czasie sie wyłączało. Nie wiem czy istnieje jakiś taki program bo ja gram przez emulatory np. Snesa i wszystko mi działa bez zarzutu.
________FURY MK________

Offline Jakubu

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 31
    • Zobacz profil
Mortal Kombat 3
« Odpowiedź #2 dnia: Grudnia 30, 2006, 10:41:58 pm »
Cytat: "Hero"
Ja kiedyś próbowałem włączyć mortala 3 na Xp ale gdy to zrobiłem to nie było głosu tylko sam obraz i po jakimś czasie sie wyłączało. Nie wiem czy istnieje jakiś taki program bo ja gram przez emulatory np. Snesa i wszystko mi działa bez zarzutu.
________FURY MK________



Mi gry na emulatorach sie tna a poza tym trudno jest klawisze poprzestawiac gram tylko na emu gej boja i to tez kapa jak huj ale w cos trzeba grac a mam juz dosc mortala 4 czy mortala jedynki bez glosu a trilogy mi nie lazi a lazilo no i mk 2 tez juz mam dosyc mam kape jak huj i taka jest prawda.

Offline Maniak

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 915
  • Właściciel strony mkpl
    • Zobacz profil
Mortal Kombat 3
« Odpowiedź #3 dnia: Grudnia 30, 2006, 11:09:31 pm »
Stary kup sobie konsolke za 400zl z Armageddonem z czasem dokupisz reszte na allegro i bedziesz katowal nowe Mortalki:-)

Offline Jakubu

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 31
    • Zobacz profil
Mortal Kombat 3
« Odpowiedź #4 dnia: Grudnia 31, 2006, 02:22:18 pm »
Cytat: "Maniak"
Stary kup sobie konsolke za 400zl z Armageddonem z czasem dokupisz reszte na allegro i bedziesz katowal nowe Mortalki:-)


Spoko bede pamietal.

Offline Chameleon

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 162
    • Zobacz profil
Mortal Kombat 3
« Odpowiedź #5 dnia: Stycznia 10, 2007, 07:29:48 pm »
Cytat: "Jakubu"
a poza tym trudno jest klawisze poprzestawiac gram tylko na emu gej boja


Jest coś takiego jak "gej boj"!!!!!?????? :lol:  8) To by była fajna konsola :lol: !!!! A tak pozaytm prawdopodobnie nie czytałeś regulaminu forum. Co któreś słowo to jest "huj".

Offline papa_snejk

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 307
    • Zobacz profil
Mortal Kombat 3
« Odpowiedź #6 dnia: Stycznia 10, 2007, 08:30:02 pm »
jak ktos lubi chlopcow to mozeby chcial taka konsole a co do przeklenstw do daj facetowi spokój. to jest porządne forum. jak chce sobie ulżyć to niech powie TYLKO Z UMIAREM

Offline SmoKe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
Mortal Kombat 3
« Odpowiedź #7 dnia: Stycznia 17, 2007, 02:22:23 pm »
Polecam program Dos Box. Emuluje Dosa, i jeżeli masz w miare dobry sprzęt (procesor i pamięć) to ci powinno pójść (zżerza dużo pamięci).

Nie wiem czy zadziała, jednak moim zdaniem jest to jedyna alternatywa.

Dos Box : http://prdownloads.sourceforge.net/dosbox/DOSBox0.65-win32-installer.exe?download