'

Aktualności: Mortal Kombat Center - strona wraca jako archiwum.

Autor Wątek: Naj?adniejsza i Najfajniejsza kobieta w MK  (Przeczytany 52514 razy)

Offline Hero

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 773
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Naj?adniejsza i Najfajniejsza kobieta w MK
« dnia: Stycznia 21, 2007, 11:35:33 pm »
Jaka jest waszym zdaniem najfajniejsza i naj?adniejsza Kombat girl?? Piszcie wasze opinie :)
___________FURY MK_______________

Offline Kitana,Sindel,Tomek

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 900
    • Zobacz profil
Naj?adniejsza i Najfajniejsza kobieta w MK
« Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 22, 2007, 04:03:55 pm »
A gdzie sindel khameleon i inne?

Offline Hero

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 773
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Naj?adniejsza i Najfajniejsza kobieta w MK
« Odpowiedź #2 dnia: Stycznia 22, 2007, 04:30:13 pm »
Racja zapomnia?em ale chodzi te? o naj?adniejsz? posta?. No wi?c kto by g?osowa? na Sheeve, no chyba ?e kto? lubi :twisted: No dobra moge zmodifikowa? ankiete ale mo?e mi kto? powiedzie? jak to sie robi bo nie moge znale?? tej opcji. Teraz dodam reszte.
__________FURY MK______________

Offline Marcin

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 100
    • Zobacz profil
Naj?adniejsza i Najfajniejsza kobieta w MK
« Odpowiedź #3 dnia: Stycznia 22, 2007, 06:01:02 pm »
moim zdaniem naj?adniejsza i najbardziej sexy jest kitana od kiedy pokaza?a si? pierwszy raz w mk2 by?a sliczna
ie ma nikogo kto pami?tli by czasy spokoju i harmoni...Modle si? do przodków bla bla bla..
.
NOOB SAIBOT RZ?DZI!!!!!!

Offline Sim

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 650
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Naj?adniejsza i Najfajniejsza kobieta w MK
« Odpowiedź #4 dnia: Stycznia 23, 2007, 12:39:15 am »
Kitana najpi?kniejsza dziewica :wink:

Offline beru

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 162
    • Zobacz profil
Naj?adniejsza i Najfajniejsza kobieta w MK
« Odpowiedź #5 dnia: Stycznia 23, 2007, 10:57:54 am »
najfajniejsza ?upa w MK to oczywi?cie Kitana. I to nie tylko pod wzgl?dem wygl?du, wdzi?ku i fajnych strojów, ale te? dzi?ki temu, ?e genialnie si? ni? gra!

Offline Hero

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 773
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Naj?adniejsza i Najfajniejsza kobieta w MK
« Odpowiedź #6 dnia: Stycznia 23, 2007, 12:11:12 pm »
Ja te? uwielbiam Kitane, ale wybra?em Jade poniewa? dla mnie jest to ciekawsza posta?. Ladna i przyjemna w czasie gry. Mo?e we filmie nie by?a za fajna ale w grze jest du?o inaczej.
___________FURY MK______________

Offline Marcin

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 100
    • Zobacz profil
Naj?adniejsza i Najfajniejsza kobieta w MK
« Odpowiedź #7 dnia: Stycznia 23, 2007, 01:18:26 pm »
no widze ?e kitana prowadzi to fajnie ze ludzie znaj? sie na ?eczy :lol:  :lol: ale serio wkurza mnie tylko ze dali jej a MK:A g?upi specjalny cios poprostu cios frost MK:DA a w?asciwie wszystkie postacie takie nieco zapomniane maj? tandetne ciosy prawie wszyscy maj?: z?ap i wyrzu? za siebie  :x  :x
ie ma nikogo kto pami?tli by czasy spokoju i harmoni...Modle si? do przodków bla bla bla..
.
NOOB SAIBOT RZ?DZI!!!!!!

Offline beru

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 162
    • Zobacz profil
Naj?adniejsza i Najfajniejsza kobieta w MK
« Odpowiedź #8 dnia: Stycznia 23, 2007, 02:21:50 pm »
Cytat: "Marcin"
wkurza mnie tylko ze dali jej a MK:A g?upi specjalny cios (...) a w?asciwie wszystkie postacie takie nieco zapomniane maj? tandetne ciosy prawie wszyscy maj?: z?ap i wyrzu? za siebie  :x  :x


A nie wkurza ci?, ?e w MK1-MKT wszystkie palette swapy maj? identyczne rzuty? ...naprawd?, niektórzy potrafi? tylko narzeka?...  :roll:  

Dla tak du?ej ilo?ci postaci naprawd? lepiej zdublowa? niektóre ciosy ni? da? im jakie? strasznie wydumane i w rezultacie skaszanione, jak np nowa przerzutka Scorpa, wygl?daj?ca jak ?ywcem wyj?ta z jakiego? fanowskiego filmiku
Poza tym moim zdaniem du?o lepsze s? przerzuty w stylu takim jak np u chameleona - "po prostu z?ap i rzu? za siebie" - chocia? mo?e nie takie widowiskowe.

Ale do?? ju? offtopa. Wracamy do tematu najfajniejszej ?upy w MK

Offline Hero

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 773
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Naj?adniejsza i Najfajniejsza kobieta w MK
« Odpowiedź #9 dnia: Stycznia 23, 2007, 09:07:17 pm »
Dawajcie te? tutaj jakie? fajne fotki, linki lub strony z naszymi kombat girl.

Tu daje link do strony dla fanów Kitany :)
http://www.mind-bender.org/fans/kitana/
__________FURY MK______________

Offline Kitana,Sindel,Tomek

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 900
    • Zobacz profil
Naj?adniejsza i Najfajniejsza kobieta w MK
« Odpowiedź #10 dnia: Stycznia 23, 2007, 10:23:35 pm »
A zgadnijcie kogo mog?em wybra?... Jasne ?e Kitane... :P
Taka sexy i wogóle... a te wachlarze normalnie cacko...

Offline papa_snejk

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 307
    • Zobacz profil
    • GOLDEN AXE CORNER
Naj?adniejsza i Najfajniejsza kobieta w MK
« Odpowiedź #11 dnia: Stycznia 26, 2007, 12:01:33 pm »
eeeeeeeee...... Frost? czyli urocza Królowa ?niegu, tylko czemu nie ma jej w tej ankiecie?
samurai shodown 4 ever

Offline Hero

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 773
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Naj?adniejsza i Najfajniejsza kobieta w MK
« Odpowiedź #12 dnia: Stycznia 26, 2007, 12:41:31 pm »
Jak ju? wspomnia?em moge doda? reszte postaci, ale nie wiem jak sie modifikuje ankiete. Jak mi kto? powie to to zrobie.
____________FURY MK______________

Offline Leon

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Naj?adniejsza i Najfajniejsza kobieta w MK
« Odpowiedź #13 dnia: Stycznia 31, 2007, 12:45:50 pm »
Moim zdaniem naj?adniejsz? bab? jest Mileena. Poniewa? ma du?e balony.
 :twisted:

Offline Mileena

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 228
    • Zobacz profil
Naj?adniejsza i Najfajniejsza kobieta w MK
« Odpowiedź #14 dnia: Lutego 01, 2007, 11:19:23 am »
Leon ty tylko na dupy potrafisz patrzec :/ Dla mnie Mileena najladniejsza. Fajne ciosy ma, stroje itd. Poprostu skrzyzowanie Kitany i Baraki :P