Moje ulubione jednostki przedstawiają się następująco
Protoss (siła i wytrzymałość :twisted: )
- Zealot - silna podstawa tej rasy, fajny wygląd, głos ("my life for Air").
- Arbiter - kamuflaż dla jednostek w jego zasięgu i teleportacja jednostek (świetne do ataku z zaskoczenia

- Dark Templar - po prostu świetni. Szybcy, stały kamuflaż, wysoki poziom obrażeń. Na jednostki naziemne są najlepsi.
- Reaver - najlepsi na totalną demolkę bazy przeciwnika (jedyny poważny minus to potrzeba ciągłego zakupienia amunicji, szczególnie odczuwalne kiedy ma się ich 12).
- Carrier - masz ich to rządzisz, tą jednostkę uwielbiam najbardziej
Terran (obrona nie do przebicia

)
- Maines + Firebat + Medic - zabójczy mix szczególnie jeśli mają stim packi i powiększony zasięg.
- Siege Tank - lądowe jednostki giną pod nimi

- Ghost - lubię podchody z atomówką pod warunkiem, że to ja je robie

- Battlecruiser - piękna, zdyscyplinowana jednostka. Symbol ziemskiej hegemonii.
Zerg (szybcy i zabójczy :twisted: )
- Zergling - dobre na start by trochę napsuć przeciwnikowi jeśli w ogóle nimi nie zasypać

- Hydralisk - w dużej liczbie (no i ze wszystkimi udoskonaleniami) nie do powstrzymania, nawet protossi się ugną przed chmarą takich szkarad (nie raz kumpel mnie tak załatwiał i raz się uratowałem dzięki Reaverom

)
- Lurker - wredny ale skuteczny

- Guardian - zasięg po prostu zabójczy no i siła obrażeń.
- Mutalisk - dobre wsparcie dla Guardianów.
A jednostki, które mnie wnerwiają i ich nie używam bo raczej nie umiem ich wykorzystać:
- Scourge - skutecznie mnie wnerwiają.
- Defiler - jeszcze skuteczniej mnie wnerwiają szczególnie kiedy czają się w pobliżu bazy i plują czerwoną mazią, która niszczy jednostki i budynki do 1 HP :evil:
- Ultralisk - przyznam, że to cholernie mocne bestie ale dla mnie strata czasu i kasy.
- Templar - brak samodzielności jest męcząca więc lepiej robić z nich Archonów.
- Dark Archon - fajnie, że przejmują obce jednostki ale brak samodzielności nie pozwala się skupić na priorytetach :|
Resztę używam dodatkowo lub w konieczności
