To po kolei:
- fatale różne warianty - to o czym pisałeś za bardzo by zmieniło założenie walki o pasek życia. Jest dobrze jak jest, kończy się krecha jednemu, wskakuje drugi. Podoba mi się tagowanie bo to taki rozwinięty pomysł 2 on 2 który się już w MK pojawił.
- fatal na 2 przeciwnikach - skoro jeden musi najpierw dostać aby drugi wskoczył na arenę, to nie widzę logicznego i niekomicznego wykonania fatala na 2 osobach naraz, bo jeden z pokonanych mógł by się tak chwiać na nogach do pół minuty jak nie lepiej;p Poza tym to nie Assasin's Creed;p No i co za dużo to nie zdrowo:D
- co do paska, to ma uatrakcyjnić taktycznie grę, rozbudować twórczość własną graczy w aspekcie custom combo. Kombinowanie paskami pod fatala to już by nie było to, łamało by poniekąd założenia MK, bo co to za frajda nie móc wykończyć fajnie rpzeciwnika bo nie mamy paska lub vice versa, nie móc używać co lepszych akcji aby spektakularnie upieprzyć na koniec oponenta? Pasek w takiej formie w jakiej jest mi odpowiada....tyle, że chciał bym zobaczyć jak on się faktycznie ładuje, a nie robią tego na wersji alfa przyciskiem.
Teraz co do Adepta i jego wypowiedzi.......dobrze prawi. Ogólnie pomysł nazywania styli i w ogóle ich wykorzystania po MK4 to pomyłka. Natomiast co zauważyłem na tych filmikach, postacie nie mają żadnego opisanego stylu, i kazda ma tam jakieś swoje unikatowe ciosy. Dlatego zostawił bym dyskusję nt. stylów i skupił się na czymś co jakos się pominęło, odczucie siły ciosów w tym MK. Co myślicie o tym jak postacie reagują na uderzenia? Mnie na pierwszy ogień bardzo ucieszył mały detal. Postacie lądując na ziemi, leżą w różnych pozycjach a nie tylko "horyzontalnie" do ustawienia kamery:) Jak na mordobicie z systemem 2D jest to dość nowa rzecz, czy może mi się wydaje?