'

Aktualności: Mortal Kombat X - podyskutuj o najnowszej odsłonie MK!

Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Nowości / Odp: Mortal Kombat 11
« Ostatnia wiadomość wysłana przez SlaveMe TortueMe KillMe dnia Dzisiaj o 01:37:52 am »
Jeju ludzie, ja to jakiś opóźniony w tych sprawach jestem. Jak ktoś pisał, że Kung Jin jest gejem to myślałem, że go nie lubi. Teraz dopiero sprawdziłem, że to tak oficjalnie. Pewnie to mój brak spostrzegawczości, ale wydaje mi się, że ten jego comming out był raczej suptelny i te słowa można było zinterpretować zupełnie inaczej. Oficjalne potwierdzenie stanu rzeczy to przynajmniej pokłosie poprawności politycznej, bo do gry nic to nie wnosiło.


Teraz też sprawdziłem, widać poprawność polityczna nawet do MK wchodzi. Oby tylko jakiegoś transwestyty nie wprowadzili. Albo wątku fabularnego typu:
Scorpion: Sub Zero, stwórz lodowe dildo !
Scorpion po chwili: nie takie idioto, większe
Sub-Zero: po co ci większe, znowu pęknie ci dupa
Scorpion: to nie ma znaczenia, jak przenoszę się do piekła dupa automatycznie się goi i staje się cisna jak u Kapitana Bomby
Sub-Zero: gdzie ten obibok Hsu Hao ?
Scorpion: a po co ci on ?
Sub Zero: a jak mamy bawić się w ciuchcię bez lokomotywy ?


W takiego MK nakurwiałbym jak pojebany :P
2
Nowości / Odp: Mortal Kombat 11
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ninja-Spectre dnia Wczoraj o 09:22:47 pm »
Jeju ludzie, ja to jakiś opóźniony w tych sprawach jestem. Jak ktoś pisał, że Kung Jin jest gejem to myślałem, że go nie lubi. Teraz dopiero sprawdziłem, że to tak oficjalnie. Pewnie to mój brak spostrzegawczości, ale wydaje mi się, że ten jego comming out był raczej suptelny i te słowa można było zinterpretować zupełnie inaczej. Oficjalne potwierdzenie stanu rzeczy to przynajmniej pokłosie poprawności politycznej, bo do gry nic to nie wnosiło.


Teraz też sprawdziłem, widać poprawność polityczna nawet do MK wchodzi. Oby tylko jakiegoś transwestyty nie wprowadzili. Albo wątku fabularnego typu:
Scorpion: Sub Zero, stwórz lodowe dildo !
Scorpion po chwili: nie takie idioto, większe
Sub-Zero: po co ci większe, znowu pęknie ci dupa
Scorpion: to nie ma znaczenia, jak przenoszę się do piekła dupa automatycznie się goi i staje się cisna jak u Kapitana Bomby
Sub-Zero: gdzie ten obibok Hsu Hao ?
Scorpion: a po co ci on ?
Sub Zero: a jak mamy bawić się w ciuchcię bez lokomotywy ?

3
Nowości / Odp: Mortal Kombat 11
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Luna dnia Wczoraj o 09:00:53 pm »
Witam.

Oby nie było Bo Raj Czo  #Link do YouTube niepoprawny#

 ;D

Srogi wojownik:D Wszedł jak smok Bruce Lee:p Bo Rai Cho raczej nie bedzie. Stawiał bym na inny remaster postaci. W ogóle coś czuje, że w końcu Mortal Kombat będzie musiał zaliczyć fabularny reset. Po prostu. Fabuła zaczyna być poskręcana jak tampon w piździe, że tak powiem. Do tego za dużo Mody na sukces w postaci generacji Bravo Girl. Póki co nie zapraszając roster mi się podoba i nie ma postaci która była by tak daremna jak młoda Briggs czy Cassie. Wiem, pewnie te dwie lampucery wpierdolą na siłę, ale wciąż mam wiarę. Ogólnie powiem tak: czekam na tego mk jak nastolatek na pierwsze ruchanie. Cieszę się każdym trailerem i mam nadzieje, że koniec końców nie zawiodą. Widać w tej grze jeszcze zeszłą generację np poprzez niektóre animacje ale kwiecień to dla mnie milestone roku growego;p
4
Nowości / Odp: Mortal Kombat 11
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dragon 668 dnia Wczoraj o 06:32:27 pm »
Witam.

Oby nie było Bo Raj Czo  #Link do YouTube niepoprawny#

 ;D
5
Nowości / Odp: Mortal Kombat 11
« Ostatnia wiadomość wysłana przez SlaveMe TortueMe KillMe dnia Wczoraj o 01:47:44 pm »
Właśnie sam zwróciłem na to uwagę i pisałem o tym kilka dni temu przy okazji revealu Jade. Mieli okazję dać jej ciekawą rolę, czego hinty mieliśmy w endingach, a zrobili z niej zwykłego revenanta.
A to sory, coś nawet kojarze z Twojej wypwiedzi, ale przez ostatnie 2 tygonie łaziłem ostro zawiany, więc mi wyleciało ze łba...... Jakby popuścić wodze fantazji można by nawet z takich postaci jak Meat czy Darrius wyciągnąć coś nowego, tylko trzeba się 'nie bać i dojebać'. Skoro nie sprzedało się za pierwszym razem to zróbmy zwrot o 180 stopni [sory nie umien zrobić tego kółka w miejsce apstrofu] i może odpali. I jedno trzeba NRS oddać: mają w pamięci wszystkie postacie. Przywrócenie Tremora, powołanie do życia Skarlet..... Nie olewają tych wojowników. Ja im tylko życzę, żeby znaliźli odwagę i pomysł na postacie, na które wszyscy czekamy [każdy z was już wie o jakie chodzi, bo chodzi o wasze ulubione postacie....]

Uważam, że cały czas kombinują i ryzykują. Ostatnia część MK jest tego przykładem. Mówicie, że we wczesniejszych gra Midway ryzykować wprowadzając cyborgi, Noob Saibot itp, a pod nosem w ostatniej produkcji przeskoczylismy o 25 lat. Klasyczne postaci miały ze sobą związki, potomstwo, pojawiła sie D'vorah, ktora ja okazuje sie już w przeszłości dużo mieszala, choć o niej nie wiedzieliśmy, a w formie DLC dostaliśmy 4 xyborgi w formie jednego. Może nie wszystkim sie to podoba ale tutaj znacznie więcej się zadziało, niż odkrycie tego, ze Noob to Sub.
Akurat to do mnie nie podobne, ale we wcześniejszym poście chodziło mi o to, że twórcy potrafili wziąć ciekawe postacie i zamieszać w ich historii tak, że to rezonowało z stylem i nowymi ciosami starych wojowników. Noob jako Sub czy nadanie mu imienia Bi-Han to jedynie kosmetyka, która oczywiście pogłębia postać ale do rozgrywki nic nie wnosi. Tak samo związki Johny'ego i Sonii, oraz Liu i Kitany to motywy, które pojawiły się przy piwrwszym filmie z '95 roku, więc to nic nowego. Powiedzenie na tym etapie historii, że D'vorah czy Kronika były od poczatku dla mnie jest wciskaniem na siłę. Nigdy nie było żadnych przesłanek o nich AŻ TU NAGLE....! 

Nie nazywam tutaj nikogo rasitą, mówiłem ogólnie o dzisiejszym świecie, ale pozostawmy ten temat za sobą, bo to nie temat do tego.
Mnie zawsze możesz nazywać rasistą, przyjacielu :P
6
Nowości / Odp: Mortal Kombat 11
« Ostatnia wiadomość wysłana przez davidkoz dnia Wczoraj o 01:41:59 pm »
Nie nazywam tutaj nikogo rasitą, mówiłem ogólnie o dzisiejszym świecie, ale pozostawmy ten temat za sobą, bo to nie temat do tego.

Uważam, że cały czas kombinują i ryzykują. Ostatnia część MK jest tego przykładem. Mówicie, że we wczesniejszych gra Midway ryzykować wprowadzając cyborgi, Noob Saibot itp, a pod nosem w ostatniej produkcji przeskoczylismy o 25 lat. Klasyczne postaci miały ze sobą związki, potomstwo, pojawiła sie D'vorah, ktora ja okazuje sie już w przeszłości dużo mieszala, choć o niej nie wiedzieliśmy, a w formie DLC dostaliśmy 4 xyborgi w formie jednego. Może nie wszystkim sie to podoba ale tutaj znacznie więcej się zadziało, niż odkrycie tego, ze Noob to Sub.
7
Nowości / Odp: Mortal Kombat 11
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Filx dnia Wczoraj o 01:10:44 pm »
Już gdzieś to pisałem, ale powtórzę: Mi tęskno do czasów, kiedy twócy z ciekawych postaci potrafili wyciągnąć maximum i do tego nawet porządnie nimi zamieszać. Wystarczy wspomnieć odmłodzenie Tsunga, danie metalowych łap Jaxowi, zamienienie Smoke'a w cyborga itp. Dawno nie mieliśmy takich wariacji ze statusem postaci.

Właśnie sam zwróciłem na to uwagę i pisałem o tym kilka dni temu przy okazji revealu Jade. Mieli okazję dać jej ciekawą rolę, czego hinty mieliśmy w endingach, a zrobili z niej zwykłego revenanta.

Podobnie było w MKX, gdzie Liu Kang, Kung Lao i Kitana zamiast upiorów dostali jako stroje główne swoje postarzone wersje.

Szkoda, że Boon i reszta boją się trochę zaszaleć, bo tak jak już wcześniej pisałem- wszystko w tym uniwersum jest dość statyczne, brak tu większych emocji, zaskoczenia. Największymi twistami u postaci w nowej linii czasowej była wcześniej już znana przemiana Bi-Hana w Noob Saibota i Liu Kang oraz Kitana jako władcy Netherrealm. Trochę więcej tego typu zabiegów by się przydało.
8
Nowości / Odp: Mortal Kombat 11
« Ostatnia wiadomość wysłana przez SlaveMe TortueMe KillMe dnia Wczoraj o 12:56:59 pm »
Ostatni raz szarpnęli się na to chyba przy okazji Zombie Liu Kanga i może to się podobać lub nie ale nie można odmowić temu pomysłowi jaj.

Świeższy przykład to Cyber Sub-Zero, ale w MKX szybciutko wrócili do bezpiecznego schematu.
Fakt, chociaż dla mnie to taki przykład na pół gwizdka. Cyborgi mamy od 1995 roku, fani już od lat dyskutowali o tym co by było gdyby to Sub został cyborgiem a nie Tomas. To wykorzystanie teorii fanów, które krążyły po sieci odkąd sieć istnieje takie jak stwierdzenie, że Noob to starszy Sub co potwierdzili dopiero w MK:D
9
Nowości / Odp: Mortal Kombat 11
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kornixon dnia Wczoraj o 12:52:52 pm »
Nie no w nowej linii czasowej też było takie pierdzielnięcie w postaci Cyber Sub-Zero.
10
Nowości / Odp: Mortal Kombat 11
« Ostatnia wiadomość wysłana przez PurpleRain dnia Wczoraj o 12:01:59 pm »
Ostatni raz szarpnęli się na to chyba przy okazji Zombie Liu Kanga i może to się podobać lub nie ale nie można odmowić temu pomysłowi jaj.

Świeższy przykład to Cyber Sub-Zero, ale w MKX szybciutko wrócili do bezpiecznego schematu.

Właśnie, dobrze mówisz, Slave. Błędem NRS jest stawianie na bezpieczne rozwiązania, kosztem odrobiny szaleństwa. Czy to w rosterze, czy to w story. Dobrze, że kombinują choć trochę z movesetami i chociaż nie wszystkie decyzje mi się podobają (zabranie ice-klona Subowi np.), to przynajmniej widać, że chcą choć w tym aspekcie zboczyć z utartej ścieżki.
Strony: [1] 2 3 ... 10